Tokmannilla Runebergintortut tarjouksessa

Anonyymi

eli 4 torttua 3 eurolla. Syön justiin kahvin kanssa yhtä ja hyvää on koska sopivan kostea. Valmistaja Jokioisten leipä. Muissa kaupoissa alin hinta 2:lle tortulle vähän vaille 4 euroa, esim. cittarissa.

25

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei pysty syömään kahta Ruunebergin torttua samana päivänä. On se niin äklöä ruotsalaista pullaa, että ei tosiaan tee mieli ostaa noita ikinä.

• Anonyymi

Toisen voi pistää jääkaappiin ja syödä esim. seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Ei mulla vaan varaa istaa ruunepergin torttuja
        Menee kaikki rahat omkotitalojeni ylläpitoon

• Anonyymi

Nehän on aika pieniä, vaikka 4 voi syödä samalla kahvipaussilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen voi pistää jääkaappiin ja syödä esim. seuraavana päivänä.

Tokmannin tortuista kannattaa katsoa päiväys, ehdottoman tärkeä huomio. Laatu joka tapauksessa II jat III eli ei pääsisi myyntiin normaali kauppoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokmannin tortuista kannattaa katsoa päiväys, ehdottoman tärkeä huomio. Laatu joka tapauksessa II jat III eli ei pääsisi myyntiin normaali kauppoihin.

Ihan ok olivat päiväykseltään tänään ostamani tortut Tokmannilla koska tulivat myyntiin tänään.

• Anonyymi

Kahden tortun S-hinta oli äskettäin 3,15 ja Lidlissä 3,19.

• Anonyymi

kotona saapi torttua hyvin kostutettuna ihan ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kotona saapi torttua hyvin kostutettuna ihan ilman.

Ruunebergi oli mieshenkilö, eikä sillä sikäli torttua ole. Pitäis puhua Ruunebergin rööristä tai Ruunebergin letkuista, kun tuota ruskeaa, paksun, lyhyen kakkan mallista pötkylää markkinoidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruunebergi oli mieshenkilö, eikä sillä sikäli torttua ole. Pitäis puhua Ruunebergin rööristä tai Ruunebergin letkuista, kun tuota ruskeaa, paksun, lyhyen kakkan mallista pötkylää markkinoidaan.

Kyllä ruuneperkiltäkin pääsi tortut useasti luulatvasti jopa pävittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ruunepärin jööti

• Anonyymi

Ei ole minun makuuni ruuneberkit. Mutta laskiaista odotellessa reilu 3 viikkoa sit on herkut mun makuun.

• Anonyymi

Laskiaispullat kannattaa tehdä itse. Osta s-marketista tavallisia vehnäpullia pakasteena ja sulata ne. Vatkaa kuohukerma vaahdoksi johon lisätty hieman sokeria. Halkaise pullat ja laita väliin mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Tulee halvemmaksi kuin ylihintaiset leipomon laskiaispullat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskiaispullat kannattaa tehdä itse. Osta s-marketista tavallisia vehnäpullia pakasteena ja sulata ne. Vatkaa kuohukerma vaahdoksi johon lisätty hieman sokeria. Halkaise pullat ja laita väliin mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Tulee halvemmaksi kuin ylihintaiset leipomon laskiaispullat.

Jos itse haluaa tehdä niin eiköhän ne pullatkin jo kannata itse pyöräyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin että pullien leipominen alusta lähtien on liian työlästä nykyajan kiireisille ihmisille mutta toki jos on aikaa voi leipoa pullatkin itse. Nuo pakasteena myytävät vehnäpullat ovat kylläkin ihan ok kamaa ja helpottavat laskiaispullien tekoa perheelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä halvemmaksi tulee jos hakee pullat leipäjonosta
        ja lämmittää ne mikrossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä halvemmaksi tulee jos hakee pullat leipäjonosta
        ja lämmittää ne mikrossa.

Ei niitä siellä ole. Fakta.

• Anonyymi

Ostan, jos näen -50% PUNALAPPUJA kyljessä.

• Anonyymi

Onnea löytöihisi.

• Anonyymi

Ovatko lasin takana suojassa flunssa bakteereilta? Ihmettelen miten lidlissä on avoimet luulut mihin bakteerit pääsevät helposti. En osta mitään irtotuotteita enää mistään, ellei ole pakattu.

• Anonyymi

Näin juuri perunatkin pitää pakata yksittäin suojakaasu muoviin jo nosto vaiheessa että ei pääse bakteerja niihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri perunatkin pitää pakata yksittäin suojakaasu muoviin jo nosto vaiheessa että ei pääse bakteerja niihin.

Ja kanat munikoot vakuumipakkaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kanat munikoot vakuumipakkaukseen.

Prisma myi vuosi sitten keitettyjä kanamunia yksi kanamuna oli pakattu hienoon muvipakkauksen nimi oli sinkkumuna ja hinta joku euron hahahah sillä saa jo tusinan paketin mutta ohan se kätevää nyky uusavuttomille tosin en ole tuota mahtavaa tuotetta nähnyt vimmeaikoina enään hyllyssä.

• Anonyymi

Syökää porkkanakakkuja hyvät ihmiset!

• Anonyymi

Kalliita ovat kaupoissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe