eli 4 torttua 3 eurolla. Syön justiin kahvin kanssa yhtä ja hyvää on koska sopivan kostea. Valmistaja Jokioisten leipä. Muissa kaupoissa alin hinta 2:lle tortulle vähän vaille 4 euroa, esim. cittarissa.
Tokmannilla Runebergintortut tarjouksessa
25
1586
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei pysty syömään kahta Ruunebergin torttua samana päivänä. On se niin äklöä ruotsalaista pullaa, että ei tosiaan tee mieli ostaa noita ikinä.
- Anonyymi
Toisen voi pistää jääkaappiin ja syödä esim. seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Ei mulla vaan varaa istaa ruunepergin torttuja
Menee kaikki rahat omkotitalojeni ylläpitoon - Anonyymi
Nehän on aika pieniä, vaikka 4 voi syödä samalla kahvipaussilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen voi pistää jääkaappiin ja syödä esim. seuraavana päivänä.
Tokmannin tortuista kannattaa katsoa päiväys, ehdottoman tärkeä huomio. Laatu joka tapauksessa II jat III eli ei pääsisi myyntiin normaali kauppoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmannin tortuista kannattaa katsoa päiväys, ehdottoman tärkeä huomio. Laatu joka tapauksessa II jat III eli ei pääsisi myyntiin normaali kauppoihin.
Ihan ok olivat päiväykseltään tänään ostamani tortut Tokmannilla koska tulivat myyntiin tänään.
- Anonyymi
Kahden tortun S-hinta oli äskettäin 3,15 ja Lidlissä 3,19.
- Anonyymi
kotona saapi torttua hyvin kostutettuna ihan ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kotona saapi torttua hyvin kostutettuna ihan ilman.
Ruunebergi oli mieshenkilö, eikä sillä sikäli torttua ole. Pitäis puhua Ruunebergin rööristä tai Ruunebergin letkuista, kun tuota ruskeaa, paksun, lyhyen kakkan mallista pötkylää markkinoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruunebergi oli mieshenkilö, eikä sillä sikäli torttua ole. Pitäis puhua Ruunebergin rööristä tai Ruunebergin letkuista, kun tuota ruskeaa, paksun, lyhyen kakkan mallista pötkylää markkinoidaan.
Kyllä ruuneperkiltäkin pääsi tortut useasti luulatvasti jopa pävittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruunepärin jööti
- Anonyymi
Ei ole minun makuuni ruuneberkit. Mutta laskiaista odotellessa reilu 3 viikkoa sit on herkut mun makuun.
- Anonyymi
Laskiaispullat kannattaa tehdä itse. Osta s-marketista tavallisia vehnäpullia pakasteena ja sulata ne. Vatkaa kuohukerma vaahdoksi johon lisätty hieman sokeria. Halkaise pullat ja laita väliin mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Tulee halvemmaksi kuin ylihintaiset leipomon laskiaispullat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskiaispullat kannattaa tehdä itse. Osta s-marketista tavallisia vehnäpullia pakasteena ja sulata ne. Vatkaa kuohukerma vaahdoksi johon lisätty hieman sokeria. Halkaise pullat ja laita väliin mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Tulee halvemmaksi kuin ylihintaiset leipomon laskiaispullat.
Jos itse haluaa tehdä niin eiköhän ne pullatkin jo kannata itse pyöräyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että pullien leipominen alusta lähtien on liian työlästä nykyajan kiireisille ihmisille mutta toki jos on aikaa voi leipoa pullatkin itse. Nuo pakasteena myytävät vehnäpullat ovat kylläkin ihan ok kamaa ja helpottavat laskiaispullien tekoa perheelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä halvemmaksi tulee jos hakee pullat leipäjonosta
ja lämmittää ne mikrossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä halvemmaksi tulee jos hakee pullat leipäjonosta
ja lämmittää ne mikrossa.Ei niitä siellä ole. Fakta.
- Anonyymi
Ostan, jos näen -50% PUNALAPPUJA kyljessä.
- Anonyymi
Onnea löytöihisi.
- Anonyymi
Ovatko lasin takana suojassa flunssa bakteereilta? Ihmettelen miten lidlissä on avoimet luulut mihin bakteerit pääsevät helposti. En osta mitään irtotuotteita enää mistään, ellei ole pakattu.
- Anonyymi
Näin juuri perunatkin pitää pakata yksittäin suojakaasu muoviin jo nosto vaiheessa että ei pääse bakteerja niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri perunatkin pitää pakata yksittäin suojakaasu muoviin jo nosto vaiheessa että ei pääse bakteerja niihin.
Ja kanat munikoot vakuumipakkaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kanat munikoot vakuumipakkaukseen.
Prisma myi vuosi sitten keitettyjä kanamunia yksi kanamuna oli pakattu hienoon muvipakkauksen nimi oli sinkkumuna ja hinta joku euron hahahah sillä saa jo tusinan paketin mutta ohan se kätevää nyky uusavuttomille tosin en ole tuota mahtavaa tuotetta nähnyt vimmeaikoina enään hyllyssä.
- Anonyymi
Syökää porkkanakakkuja hyvät ihmiset!
- Anonyymi
Kalliita ovat kaupoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821