Paavo Järvinen istui aamukahvilla parvekkeella. Yhtäkkiä hän alkoi nähdä näkyä. Valtavan suuri kotka lensi taivaalla. Se kantoi alapuolellaan suurta puista ristiä. Hetken päästä alkoi tulla lisää uusia kotkia. Niitä oli monia, ja kun ne pääsivät Järvisen kohdalle, alkoi valtava huuto. Ne huusivat: ”Nyt on kiire, nyt on kiire, on vielä valtava määrä ihmisiä merkkaamatta!” Paavo Järvinen muisti samalla Hesekielin kirjassa kerrotun kohdan (Hes. 9:3-4): ”Mutta Israelin Jumalan kirkkaus oli kohonnut yläpuolelta kerubin, jonka yllä se oli ollut, huoneen kynnykselle ja huusi pellavavaatteisiin puetulle miehelle, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä; ja Herra sanoi hänelle: "Kierrä kaupungin, Jerusalemin, läpi ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään."
Paavo Järvinen viittasi myös toiseen raamatunkohtaan (Ilm.14:1): ”Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi!”
http://www.jouko-piho.fi/427816960
Uskovia merkitään jo
161
1593
Vastaukset
- Anonyymi
Paavo Järvisen "ilmestykset" eivät ole Herrasta!!
Hän on harhaanmennyt, jonka julistuksen pohjana on ilmestystieto!!
Hupahupamies!
DoctorT- Anonyymi
Tuollaisia tarinoita voi sepittää kuka vaan jolla on hyvä mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin valtavan kotkan kantavan EU-lippua. Tämä tarkoittaa sitä, että Suomen on oltava mukana EU:n kovassa ytimessä.
"Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen." Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain tietyt uskovaiset voivat uskoa ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin valtavan kotkan kantavan EU-lippua. Tämä tarkoittaa sitä, että Suomen on oltava mukana EU:n kovassa ytimessä.
"Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen."Tuo Kotka ois pitäny ampuu alas. Saatanan eu tuhoaa meidät kaikilta osin.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitkänhän neiti reperuutikallon mielestä on ne JUST OIKEET USKOVAISET?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Kotka ois pitäny ampuu alas. Saatanan eu tuhoaa meidät kaikilta osin.
Koko Eu on perkeleestä. Olevinaan keskustan Esko Aho loi hyvän diilin ja sitten tuli Lestaadiolainen Sipilä. Keskusta on on saatanan puolue,kuten Eu.. !
Eu tuhoaa meidän kulttuurin vielä !
Voitko luottaa Italialaseen tai Ranskalaiseen...että he tekisivät Suomen eteen hyvää? Voi helvetti,ei mitään..
Merkel toi jo yli miljoona ja Sipilä nuoli heitä..miten moni pieni tyttö..? Saatana Sipilä ja Merkel !! Sit ne Migrin vääränaamat lehmät.. - Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kerrotko,millä tavalla olet siunattu uskovainen?
Oletko nähnyt vai kuulopuheelta?
Oletko nähnyt mitä?
Jos sinulle kertoisin,että minä näen osittain henkiä..ihan täällä maan päällä?
Olenko mistä uskonnosta?
Näen jokapäivä,enkä ole minkään liikkeen opissa.
En usko teidän oppiin, koska te oleete ahdistuneet,ette vapaita.
Ette ymmärrä elämän energiaa,te vanhoilliset.
En halua loukata teitä,mutta aikakausi uusi tullee kokoajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkänhän neiti reperuutikallon mielestä on ne JUST OIKEET USKOVAISET?
"Mitkänhän neiti reperuutikallon mielestä on ne JUST OIKEET USKOVAISET?"
Taitaa olla niin että asiaa ei ratkaise herra Ruutikallio vaan ne oikeat uskovat itse. Oma käsitys on se että oikeita uskovia on kerrallaan aina yksi kappale, se uskova, jolta asiaa kysytään. - Anonyymi
Niin on Rakas DoctorT!!
Uuskarismattinen henki antaa ilmestyksiä ja vaikka mitä saatanasta !!
- Anonyymi
Ihan höpö juttuja, jota Jouko Piho levittää, kykenemättä itse totuudellisuutta arvioimaan.
Joten kaikkinaista valhetta ja valhe ennustelua on siten Jouko Pihon sivut täynnänsä.
Ja se Hes 9 kertoo ihan lopun ajasta jossa JERUSALEMISSA käy Jumalan seulonta !
Hesekiel 9
1 Sitten hän huusi suurella äänellä minun korviini ja sanoi: "Tulkaa, kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään!"
2 Ja katso, kuusi miestä tuli Yläportilta päin, joka on pohjoista kohden, ja kullakin oli kädessä hävitysaseensa. Mutta yksi mies oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot. Ja he tulivat ja asettuivat seisomaan vaskialttarin ääreen.
3 Mutta Israelin Jumalan kirkkaus oli kohonnut yläpuolelta kerubin, jonka yllä se oli ollut, huoneen kynnykselle ja huusi pellavavaatteisiin puetulle miehelle, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä;
4 ja Herra sanoi hänelle: "Kierrä kaupungin, Jerusalemin, läpi ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään".
5 Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: "Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako,
6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot, mutta älkää koskeko keneenkään, jolla on otsassaan merkki; ja alottakaa minun pyhäköstäni." Niin he alottivat niistä miehistä, vanhimmista, jotka olivat temppelin edessä.
7 Ja hän sanoi heille: "Saastuttakaa temppeli ja täyttäkää esipihat surmatuilla. Menkää!" Niin he menivät ja surmasivat kaupungissa.
8 Mutta kun minä heidän surmatessaan olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoin: "Voi Herra, Herra! Hävitätkö sinä Israelin koko jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin ylitse?"
9 Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä, sillä he sanovat: 'Herra on hyljännyt tämän maan, ei Herra näe'.
10 Niinpä minäkään en sääli enkä armahda. Minä annan heidän vaelluksensa tulla heidän oman päänsä päälle."
11 Ja katso, pellavavaatteisiin puettu mies, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä, toi tämän sanan: "Minä olen tehnyt, niinkuin sinä käskit minun tehdä".
Joten jos tutkimme vain vähänkin Raamattua ja mitä se kertoo, niin näemme tuon "profetian" silkaksi valheeksi ja vääräksi ennusteluksi.
Siis ihan lopussa Israelissa vain 1/3 osa selviää hengissä tuosta Jumalan seulonnasta, ja sekin 1/3 osa viedään tuleen eli toisin sanoin suuriin kärsimyksiin.
Sakarja 13
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
Sakarja 14
1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi. - Anonyymi
Onkohan Paavolla uniapnetauti?
Kun paljon lukee - ajatukset hyrrää monen stimulaationkautta, uni jäänyt pintapuoliseksi, niin alkaa väsyneen mieli vaeltamaan niissä tapauksissa.- Anonyymi
Ei siitä uniapnetaudista ole kyse näiden "näkijöiden" ja ennustelijoiden kohdalla !
Kyse on ns. ylihengellisyydestä, jossa ihminen/uskova menee yli pahasti ja alkaa kadottaa todellisuuden tajunsa ja sen, että mikä on Jumalasta ja mikä ihan oman harhaisen pään tuotosta !
Eli tämä on sielunvihollisen toinen perus toimintamalli, eli hän yrittää estää oikean Hengellisen toiminnan, mutta sitten toinen vaihoehto on "työntää yli" eli saada uskova hurmahenkisyyteen, joka ei ole aitoa Hengellisyyttä eikä Hengellistä toimintaa.
Moni julistaja on mennyt tuohon mukaan, eli kun ei ole saatu Herralta Sanaa, niin sitten sitä aletaan itse tuottaa, ja jopa itse sitten uskotaan niihin omiin tuotoksiin, koettelematta niitä mitenkään !
Ja tämä koettelemattomus on siis Jouko Pihonkin perus ongelma, eli kaikki tälläiset selvääkin selvemmät valhe "näyt" menevät läpi, eikä edes Raamatunpaikkoja ole kunnolla tutkittu ja sitä, että mistä niissä oikeasti puhutaan.
Siis nytkin otettiin ja irroitettiin asiayhteydestä vain pari jaetta, ja siihen sitten keksittiin järjetön ja Raamatun vastainen "näky" ja sille näylle selitys !
Jotakin tolkkua pitäisi olla touhussa !
Jouko Piho joutuu vastuuseen aikanansa näiden valhe "prsofetioiden" levittämisestä !!!
Mutta sitäkään omaa vastuutaan, hän raukka ei itse tajua !
- Anonyymi
Varmaa on, 144000 ei tarkoita JehovanTodistajia eikä ketään suomalaista.
- Anonyymi
Jumala ainoastaan tietää Suomen juutalaiset, kyllä Suomessa on yksi 144000: sta, koska suomen kieli on vain kansallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ainoastaan tietää Suomen juutalaiset, kyllä Suomessa on yksi 144000: sta, koska suomen kieli on vain kansallinen.
Mitä ...Suomessa on vain Ben Juutalainen? Huomio..paikkoja avoinna 143 999.
- Anonyymi
Kyllä tarkoittaa 144 000 jehowaa.He ovat merkinneet ovet mistä Jumala käy hakemassa,mutta jos pihalla on lipputanko Suomen lippuineen,ei Jumala kutsu.
Jokatapauksessa,muista olla polttamatta tupakkia...Jumala ei tykkää tupakin hajusta.
Kaikki Jehovalaist pääsevät taivaaseen,ainakin ne jotka ei käy armeijaa ja totaalisesti kieltäytyy,vaikka siellä ei kuulemma tapeta. Jumala rakastaa heitä Jehowia, läskejä nuoria poikia jotka ei mummon kehotuksesta voi käydä armeijaa vaikka se olisi 1 kk. mittainen.
Ei ..huutavat..siellä on Suomen valtion lippu !!
Olemme ja nautimme Suomalsuutta sekä sosiiaali/yms.turvaa.
Kuitenkin ei ...! Jyrkkä ei.. OTAMME ,mutta emme anna teille takaisin MITÄÄN !
- Anonyymi
Evankelistaksi tituleerattu Paavo Järvinen sanoo, että homojen olisi leikattava peniksensä irti, jos tuntevat seksuaalisia haluja. Järvinen ei kuitenkaan ehdota, että heteromiesten olisi leikattava peniksensä irti, jos tuntevat haluja avioliiton ukkopuoliseen seksiin. Kuinka harhainen ihminen voikaan olla?
- Anonyymi
Se toteutuu kääntymättömälle jumalattomalle ja vielä pahemmin luopiolle, mutta se palautuu paikoilleen ja taas revitään irti, tämä toistuu iankaikkisesti jossa ei lepoa päivällä ei yöllä!
- Anonyymi
Aattelin jo aloituksen lukiessani, onko kyseinen henkilö henkisesti terve. Enää ei tarvitse arpoa.
- Anonyymi
Paavo Järvinen on penismies.Tykkää peniksitä ja irronneista :)
- Anonyymi
Vaan kun profetioita ja näkyjä tulee Suomessa liukuhihnalta. Itse olen kuullut niitä 50-vuoden aikana on sadoissa. Vain 1% niistä on toteutunut. Esim. n. 8v sitten ennen joulua olisi pitänyt tapahtua maailmassa jotain erikoista. Tällä tavalla profetiat, ilmestykset kärsivät inflaation.
Esimerkkejä omasta seurakunnasta. Kaveri istui kesäkuussa vieressäni. Hän profetoi minulle: sinulla on sandaalit jalassa. Toinen kaveri profetoi saarnan jälkeen: käyttää suuri samoja raamatunjakeita, sanamuotojakin kuin edellä. Siis kertaa saarnan.
Henkilöllä X on kuin päiväkirjasta kuinka maa x valloittaa Suomen. 20.7 vieraan maan joukot ovat edenneet paikkakunnalle X. Näyn saaja on aivan julkisesti tuonut asiansa esiin. Tiesi jo rauhanehdotkin ja lopputuloksen. Ei L.M. Ei ilmestyksiä , profetioita tuoteta tehtaalta. - Anonyymi
Profetoin että teidät viedään Pitkäänniemeen pakkopaidoissa.Onkohan ainoa kutinsa pitävä profetia kautta aikain?
- Anonyymi
Paavolla on näköjään sama näkijähenki kuin Patrick Tiaisella.
- Anonyymi
Kuka vitt. on patrikkik Tianen..wooh
- Anonyymi
Jer.14:15-16 Sentähden, näin sanoo Herra, profeetoista, jotka ennustavat minun nimessäni, vaikka minä en ole heitä lähettänyt, ja jotka sanovat, että miekka ja nälkä ei tule tähän maahan; miekkaan ja nälkään hukkuvat nämä profeetat. Ja kansa, jolle he ennustavat, suistuu Jerusalemin kaduilla nälkään ja miekkaan, eikä kukaan heitä hautaa - ei heitä, eikä heidän vaimojansa, poikiansa eikä tyttäriänsä. Minä vuodatan heidän pahuutensa heidän päällensä.
- Anonyymi
Saa käsityksen, että Paavolla on suurempi voitelu kuin muilla. Useinpa mies puhuu TV7 llä eri ohjilmissa. Onko hän yli-ihminen?
- Anonyymi
Mikä "voitelu" saa aikaan valheprofetioita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaki luuvitosella otsaluuhun ja koivuniemeläisellä persiille voitelu saa aikaan vaikka minkälaisia näkyjä ja mielikuvia sekä mielessä kielikuvia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maineenhimo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maineenhimo...
Kyllä te ateistit jaksatte. Vaikka hyvin tiedätte, että lopputulema kaikesta teidän kohdallanne (siis jos ette parannusta tee) on tämä:
”Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. (Ilm 20:14,15).
Minua ei tällainen ”palkinto” ainakaan jaksaisi kovin pitkään ”motivoida”.
Sen sijaan on nyt itselläni jo 39. vuosi uskon tiellä, ja päivääkään en ole katunut, että sain antaa elämäni Jeesukselle. Ja minulla on myös varma tieto siitä, etten tulevaisuudessakaan kadu.
Ateisti sen sijaan varmasti katuu, mutta valitettavasti voi käydä niin, että se on silloin jo liian myöhäistä. Siksi on hyvä syy laittaa asiansa kuntoon nyt, kun vielä elämme armon ajassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te ateistit jaksatte. Vaikka hyvin tiedätte, että lopputulema kaikesta teidän kohdallanne (siis jos ette parannusta tee) on tämä:
”Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. (Ilm 20:14,15).
Sen sijaan on nyt itselläni jo 39. vuosi uskon tiellä, ja päivääkään en ole katunut, että sain antaa elämäni Jeesukselle. Ja minulla on myös varma tieto siitä, etten tulevaisuudessakaan kadu.
Ateisti sen sijaan varmasti katuu, mutta valitettavasti voi käydä niin, että se on silloin jo liian myöhäistä. Siksi on hyvä syy laittaa asiansa kuntoon nyt, kun vielä elämme armon ajassa!Olet ilmeisesti muita parempi? Tuonelat ja helvetit julistat.
Mutta se ei ole totta,ei mikään ole totta mitä kirjoitat!
Olet sairas mieleltäsi.
Ymmärrätkö, et ole Jumalan etujonossa, vaan kaikki ihmiset,sinäkin jossain.
Et tee yhtään kirkkaaksi itseäsi,kun puhut noin.
Sinä olet tuomitseva paha,kuitenkaan et tiedä tyhmyyttäsi,että Jumala on luont meidät kaikki. Tuomitset muut mutta itseäsi pidät täydellisenä.
Mitä Kristus sanoi tähän lahkolainen? - Anonyymi
On Paavolalla oikein kunnon voitelu..ihmisten sekaisin pistäminen..ihan vatpää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti sen sijaan varmasti katuu, mutta valitettavasti voi käydä niin, että se on silloin jo liian myöhäistä. Siksi on hyvä syy laittaa asiansa kuntoon nyt, kun vielä elämme armon ajassa!Heti tulee,samaa..tuljärvet ja helvetit piäsä sekaanuttaneilta.
Olette niin tuomitsevia ja oksettavia..
Heraa,anna heille rauha,sillä he eivät ole järjen tekemisissä.
He tuomitsevat muut ihmiset,anna heille anteeksi.
Kuten minäkin tuomitsen teidät aivopesuihmisinä,anna Jumalani minulle anteeksi.
Kuitenkin Jumala,minä en lue säkeitä,kuin piru raamatta ja tuomitse ihmisiä, sillä minulla ei ole tarve tehdä sitä.
Herra,he uskovat kyllä poikaasi,mutta he eivät tee sitä työtä mitä poikasi Jeesus Kristus tarkoitti.
He eivät rakasta lähimmäistään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti sen sijaan varmasti katuu, mutta valitettavasti voi käydä niin, että se on silloin jo liian myöhäistä. Siksi on hyvä syy laittaa asiansa kuntoon nyt, kun vielä elämme armon ajassa!"Ja minulla on myös varma tieto siitä, etten tulevaisuudessakaan kadu.
Ateisti sen sijaan varmasti katuu"
Tällaista tämä on, kun uskovaiset uudestisyntyy tietäjiksi.
Uudestisyntymisen jälkeen uskovainen uskomisen sijasta "tietää" kaikenlaista, mistä ei ole olemassa vielä ensimmäistäkään todistetta.
Voiko uskoa/kuvittelua/toiveajattelua kutsua tietämiseksi ilman todellista tietoa?
Ei ainakaan REHELLINEN ihminen voi näin tehdä.
- Anonyymi
Täysi hurmos päällä saattaa kokea tuollaistakin.
- Anonyymi
Lieneekö P. Järviselle pläjäytetty merkki otsaan, vai vieläkö hän vuottelee merkkiä?
- Anonyymi
Paavon profetia voi hyvinkin olla Jumalasta. Koetelkaa se Jumalan edessä, te joilla on korvat kuulla Jumalan ääni ja jano totuuteen! Te jotka pilkkaatte tällä palstalla Jumalan toimintaa pilkatkaa edelleen jos tahdotte mutta tietäkää että loppunne on oleva helvetin tulimeri.
- Anonyymi
Kertaus on opintojen äiti !
Joten kerrataan:
Hesekiel 9
1 Sitten hän huusi suurella äänellä minun korviini ja sanoi: "Tulkaa, kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään!"
2 Ja katso, kuusi miestä tuli Yläportilta päin, joka on pohjoista kohden, ja kullakin oli kädessä hävitysaseensa. Mutta yksi mies oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot. Ja he tulivat ja asettuivat seisomaan vaskialttarin ääreen.
3 Mutta Israelin Jumalan kirkkaus oli kohonnut yläpuolelta kerubin, jonka yllä se oli ollut, huoneen kynnykselle ja huusi pellavavaatteisiin puetulle miehelle, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä;
4 ja Herra sanoi hänelle: "Kierrä kaupungin, Jerusalemin, läpi ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään".
5 Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: "Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako,
6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot, mutta älkää koskeko keneenkään, jolla on otsassaan merkki; ja alottakaa minun pyhäköstäni." Niin he alottivat niistä miehistä, vanhimmista, jotka olivat temppelin edessä.
7 Ja hän sanoi heille: "Saastuttakaa temppeli ja täyttäkää esipihat surmatuilla. Menkää!" Niin he menivät ja surmasivat kaupungissa.
8 Mutta kun minä heidän surmatessaan olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoin: "Voi Herra, Herra! Hävitätkö sinä Israelin koko jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin ylitse?"
9 Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä, sillä he sanovat: 'Herra on hyljännyt tämän maan, ei Herra näe'.
10 Niinpä minäkään en sääli enkä armahda. Minä annan heidän vaelluksensa tulla heidän oman päänsä päälle."
11 Ja katso, pellavavaatteisiin puettu mies, jolla oli kirjoitusneuvot vyöllänsä, toi tämän sanan: "Minä olen tehnyt, niinkuin sinä käskit minun tehdä".
Joten jos tutkimme vain vähänkin Raamattua ja mitä se kertoo, niin näemme tuon "profetian" silkaksi valheeksi ja vääräksi ennusteluksi.
Siis ihan lopussa Israelissa vain 1/3 osa selviää hengissä tuosta Jumalan seulonnasta, ja sekin 1/3 osa viedään tuleen eli toisin sanoin suuriin kärsimyksiin.
Sakarja 13
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
Sakarja 14
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi. - Anonyymi
Paavo on kuin Islam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertaus on opintojen äiti !
Joten kerrataan:
Hesekiel 9
Sakarja 13
Sakarja 14
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.Kovin viittaat,mutta et ymmärrä Jeesuksen sanaa. Et ymmärrä mikä on rakkaus !
- Anonyymi
, te joilla on korvat kuulla ..
KESKUTA PUOLUEELLA ON KORVAT JOTKA KUULEE ISLAMIN !
- Anonyymi
Näinkin tapahtuu.
https://www.youtube.com/watch?v=rOrJNpayzWc - Anonyymi
Paavo Järvinen on opettanut pedonmerkin olevan mikrosiru.Halleluja :
https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4
Jos pedonmerkintä on jo alkanut niin mikrosiruista ei ole kyse ellei salassapitoa harjoittaen jo mikrosiruteta ihmisiä otsaan tai oikeaan käteen jossain suljetussa salaisessa kaupungissa, joita on ollut Googin maasa ja lienee edelleenkin.Kiinassa sitä voidaan salassa testailla.
Commandohauis54cm- Anonyymi
Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.
Mikrosirut voivat olla vaikkapa hallintavälineitä nähtäväksi jää, mutta varsinainen pedonmerkki on sunnuntai. 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikrosirut voivat olla vaikkapa hallintavälineitä nähtäväksi jää, mutta varsinainen pedonmerkki on sunnuntai. 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.
1234567---Jaa ja sinä, numerosarja olet lihasi pöhötyksessä ja näet pedon merkin sunnuntain, kristittyjen otsilla. Sinun kaltaisistasi, niistä jotka ylenkatsovat muita, on kirjoitettu: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin...(sapatinrikkoja).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ja sinä, numerosarja olet lihasi pöhötyksessä ja näet pedon merkin sunnuntain, kristittyjen otsilla. Sinun kaltaisistasi, niistä jotka ylenkatsovat muita, on kirjoitettu: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin...(sapatinrikkoja).
Kolmannen enkelin varoitussanoma. Kiitä siitä Jumalaa, että olet saanut kuulla varoitussanoman !
Ilm.14:9. Ja heitä seurasi VIELÄ KOLMAS ENKELI, joka sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä. 10. niin hänkin on juova JUMALAN VIHAN VIINIÄ, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Kotimaa24. 3.8.2014 Paavin kymmenen ohjetta onneen 5:des ohje :Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
Jumalan käsky sapatista: Muista pyhittää lepopäivä. Seitsemäspäivä on Herran sinun Jumalasi sapatti jne...
Kalenteri väärennös tehtiin v.1973 jolloin sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi ja sapatti kuudenneksi päiväksi.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1234567---Nyt on taas sinisiä pillereitä ...kun suuntaus käy kovalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmannen enkelin varoitussanoma. Kiitä siitä Jumalaa, että olet saanut kuulla varoitussanoman !
Ilm.14:9. Ja heitä seurasi VIELÄ KOLMAS ENKELI, joka sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä. 10. niin hänkin on juova JUMALAN VIHAN VIINIÄ, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Kotimaa24. 3.8.2014 Paavin kymmenen ohjetta onneen 5:des ohje :Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
Jumalan käsky sapatista: Muista pyhittää lepopäivä. Seitsemäspäivä on Herran sinun Jumalasi sapatti jne...
Kalenteri väärennös tehtiin v.1973 jolloin sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi ja sapatti kuudenneksi päiväksi.
1234567---Paavin kymmenen ohjetta onneen 5:des ohje :Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
HÄN PAAVI,muka Jumalasta seuraava.:(( pedifilian pääherra ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavin kymmenen ohjetta onneen 5:des ohje :Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
HÄN PAAVI,muka Jumalasta seuraava.:(( pedifilian pääherra !1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivä muutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.
Peto pitää omistaan kiinni, ja saa heidät sihisemään, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
1234567--- - Anonyymi
Nyt näin millanen hörhö on tuo PAAVO JÄRVINEN:))
Äo 5 ihmiset uskoo..mutta hän on sirkustaivava sanoja.. - Anonyymi
Eiku, eikö pedonmerkki ollutkaan se, että "kinkut, naudat,broilerit ja kalatkin" - pöytään. Ja Karitsan merkit syövät enää rehuja?!
No, ei tämän ikäisen tarvi syödä enää mitään tai tulee liikaa paskaa ja lihoo... Pelkällä karkilla voisi kai siis elää kauankin - energian saannin suhteen?!
- Anonyymi
Amen🔥
- Anonyymi
Oikea kristitty on huoleton, sillä hän odottaa taivaista Herraa Jeesusta joka pelastaa meidät tulevasta vihasta pedon merkkeineen.
- Anonyymi
Kuka teitä vihaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teitä vihaa ?
Vihaiset ihmiset...
- Anonyymi
Ei peto vihaa niitä, jotka pitävät sunnuntain pyhänään, pyhäkouluineen !
1234567---
- Anonyymi
Olisko Paavon aika käydä lääkärissä
Humoristinen juttuhan tuo Paavo pojan sepite on mutta taustalla voi olla vakavakin henkinen sairaus - Anonyymi
Paavo Järvinen on Jumalan mies. Harvoja Suomessa tänä päivänä, joka uskaltaa sanoa totuuden Jumalan Sanan mukaan. Siksi häntä myös vastustetaan niin kovasti ja hyökätään häntä vastaan.
Kiitos Jumalalle, että on vielä ihmisiä, joita Jumala voi käyttää, kuten Paavo Järvistä.
Hänessä on myös oikeanlaista nöyryyttä. Jumalan koulussa opittua. Ilmaisen tämän hyvin tietäen, että lopultakin kaikki kunnia kuuluu vaan Jumalalle.- Anonyymi
Jumalan mies pitää myös Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä, ja rukoushuoneensa ovat sapattisin auki jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan.
1234567--- - Anonyymi
Älä sano väärää todistusta.
Paavo Järvinen on tehnyt yhteistyötä Markku Koivistosta alkaen kaikkien eksyttäjien kanssa.
Oletko edes kristitty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan mies pitää myös Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä, ja rukoushuoneensa ovat sapattisin auki jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan.
1234567---Paavo Järvinen kuuluu sunnuntai uskoviin kokouksineen. Ei mene Jeesuksen kanssa sapattina synägoogaan.
- Anonyymi
Paavo on kuin Lars..hieman pirtua ottanu..joten se siitä.
- Anonyymi
Paavo on Wanha Suomi, ei ole ollut vielä liikaa itseään viihdyttänyt uusilla tavoilla. Ei moni pääsee enää niihin fiiliksiin, mitä tulee, kun joku saarnaaja osaa tulkita Raamattua. Minulla oli lapsena se onni, etten joka kerta kieltäytynyt isäni kutsusta mennä kokouksiin, ja pääsin sisään siihen tunteeseen, josta tuli vakio kymmeniksi vuosiksi, kun löysin sielunikin, kun luin Raamattua ja kuuntelin saarnojansa... Yhtä paljon luin silti tiedettä, mitä ei kaikki uskokaan...(siis sitä että luin tiedettä yliopistossakin tai sitä, että tiedettä ei kaikki usko....)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano väärää todistusta.
Paavo Järvinen on tehnyt yhteistyötä Markku Koivistosta alkaen kaikkien eksyttäjien kanssa.
Oletko edes kristitty?Markku Koivisto oli biseksuaali, mitä siinä muka niin outoa? Homoseksuaalit eivät saa lapsia, mutta heterot ja biit voi saada, siis niitä normaalisti kloonattuja lisäkehoja - ihmisyyteen....
- Anonyymi
Paavo kehutaan paljon, mutta kukaan ei ole vielä vastannut: onko hän päätään pitempi muita. Onko hänellä extra voitelu? Mihin raamatun jakeeseen se perustuu? Eli onko Paavo supersaarnaaja?
- Anonyymi
Paavokin on eksytetty. Kerran mainitsi jotain sapatista, ei ollut maininta mieltä ylentävää. Tästä on jo aikaa TV seiskassa.
1234567--- - Anonyymi
Onhan se selvästi sanottu, minä olen Raamatusta näyttänyt Paavon profetian valheeksi !
" Ihan höpö juttuja, jota Jouko Piho levittää, kykenemättä itse totuudellisuutta arvioimaan.
Joten kaikkinaista valhetta ja valhe ennustelua on siten Jouko Pihon sivut täynnänsä.
Ja se Hes 9 kertoo ihan lopun ajasta jossa JERUSALEMISSA käy Jumalan seulonta ! "
Eli koko profetia on valhetta, sillä Paavo väitti nyt asioiden tapahtuvan laajalti maailmassa, vaikka se tapahtuu vasta ihan lopussa ja vain siis Jerusalemissa.
---------
Paavon ja Jouko Pihon kohdalla kyse on ns. ylihengellisyydestä, jossa ihminen/uskova menee yli pahasti ja alkaa kadottaa todellisuuden tajunsa ja sen, että mikä on Jumalasta ja mikä ihan oman harhaisen pään tuotosta !
Eli tämä on sielunvihollisen toinen perus toimintamalli, eli hän yrittää estää oikean Hengellisen toiminnan, mutta sitten toinen vaihoehto on "työntää yli" eli saada uskova hurmahenkisyyteen, joka ei ole aitoa Hengellisyyttä eikä Hengellistä toimintaa.
Moni julistaja on mennyt tuohon mukaan, eli kun ei ole saatu Herralta Sanaa, niin sitten sitä aletaan itse tuottaa, ja jopa itse sitten uskotaan niihin omiin tuotoksiin, koettelematta niitä mitenkään !
Ja tämä koettelemattomus on siis Jouko Pihonkin perus ongelma, eli kaikki tälläiset selvääkin selvemmät valhe "näyt" menevät läpi, eikä edes Raamatunpaikkoja ole kunnolla tutkittu ja sitä, että mistä niissä oikeasti puhutaan.
Siis nytkin otettiin ja irroitettiin asiayhteydestä vain pari jaetta, ja siihen sitten keksittiin järjetön ja Raamatun vastainen "näky" ja sille näylle selitys !
Jotakin tolkkua pitäisi olla touhussa !
Jouko Piho joutuu vastuuseen aikanansa näiden valhe "prsofetioiden" levittämisestä !!!
Mutta sitäkään omaa vastuutaan, hän raukka ei itse tajua !
---------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavokin on eksytetty. Kerran mainitsi jotain sapatista, ei ollut maininta mieltä ylentävää. Tästä on jo aikaa TV seiskassa.
1234567---Jättäkäähän jo Paavo rauhaan ja tehkää Jumalan tekoja tekin. Te haluatte, että kansa nukkuu, kun Jeesus tulee hakemaan omansa. Onneksi meillä on Paavon kaltainen profeetta, joka herättelee ihmisiä valvomaan nyt lopun aikana. Hän ei saarnaa korvasyyhyyn, vaan sanoo suoraan niinkuin Raamattu opettaa. Synti on hylättävä, jos taivaaseen mielii! Kukaan Paavon kokouksessa käynyt EI pysty sanomaan, ettei tiennyt, miten taivaaseen pääsee. Ja sekin tulee selväksi, että Jeesus tulee pian. Hävetkää pilkkaajat! Kaikkea hyvää ja Jumalan runsasta siunausta Paavolle jatkossakin. Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkäähän jo Paavo rauhaan ja tehkää Jumalan tekoja tekin. Te haluatte, että kansa nukkuu, kun Jeesus tulee hakemaan omansa. Onneksi meillä on Paavon kaltainen profeetta, joka herättelee ihmisiä valvomaan nyt lopun aikana. Hän ei saarnaa korvasyyhyyn, vaan sanoo suoraan niinkuin Raamattu opettaa. Synti on hylättävä, jos taivaaseen mielii! Kukaan Paavon kokouksessa käynyt EI pysty sanomaan, ettei tiennyt, miten taivaaseen pääsee. Ja sekin tulee selväksi, että Jeesus tulee pian. Hävetkää pilkkaajat! Kaikkea hyvää ja Jumalan runsasta siunausta Paavolle jatkossakin. Aamen!
Pedostakin tulee saada voitto, muuten ei asiaa tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa tuhanneksivuodeksi taivaaseen.
Paavolle toivon silmien avautumista kaikkeen totuuteen. Ihmisenä ihan ok.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkäähän jo Paavo rauhaan ja tehkää Jumalan tekoja tekin. Te haluatte, että kansa nukkuu, kun Jeesus tulee hakemaan omansa. Onneksi meillä on Paavon kaltainen profeetta, joka herättelee ihmisiä valvomaan nyt lopun aikana. Hän ei saarnaa korvasyyhyyn, vaan sanoo suoraan niinkuin Raamattu opettaa. Synti on hylättävä, jos taivaaseen mielii! Kukaan Paavon kokouksessa käynyt EI pysty sanomaan, ettei tiennyt, miten taivaaseen pääsee. Ja sekin tulee selväksi, että Jeesus tulee pian. Hävetkää pilkkaajat! Kaikkea hyvää ja Jumalan runsasta siunausta Paavolle jatkossakin. Aamen!
Paavo on väärä profeetta, joten Paavolla on väärä eksyttävä henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä on jo kerrottu ja Raamatusta toteen näytetty se, että Paavon "profetia" on silkkaa valhetta !
Tuleeko meidän siis uskoa näihin valehtelijoihin ennemmin kuin Jumalan Sanaan ???
Lopeta hyvä ihminen tuo ihmisten perässä juokseminen ja keskity Kristukseen eli Sanaan edes hieman enemmän, niin sitten voit arvoida jo oikin noita valhe-ennustelijoita ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavon kaltainen profeetta? Häh? Miten voitte uskoa moiseen?
Te olette johdateltavissa kuin aasit.
Ei helkuta,Paavo on Paavo ja ei mikään profeetta..
Miten alas te voitte vajota oudon uskonne tähden?
Miettikkää oikeasti,,! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavon kaltainen profeetta? Häh? Miten voitte uskoa moiseen?
Te olette johdateltavissa kuin aasit.
Ei helkuta,Paavo on Paavo ja ei mikään profeetta..
Miten alas te voitte vajota oudon uskonne tähden?
Miettikkää oikeasti,,!"Minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä veljille, sen te olette jättäneet tekemättä minullekin". "Joka on joukossanne pienin, hän oli todella suuri"..."Minä olen A ja O, alku ja loppu" ja siis "minä olen pienin ja suurin" - julle....
Tupellatteko te, kuitenkin kaikessa vain keskinkertaisten asioiden parissa? Jeesus sanoi oksentavansa sen Laodikean poies seurakuntaruumiistaan, kunnes tekevät parannuksen, ja onneksi vielä uskomme, että tekevät... Jos eivät tee, menee uskoa paljon hukkaan, ja joudumme kiroamaan heidät lopussa...
- Anonyymi
Jer.29:8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkäät antako profeettainne, jotka on teidän keskuudessanne, ja tietäjänne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte. Hes.13:3 Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet. Jer.14:14. 23:16,21.
- Anonyymi
Viime yönä näin unen joka jäi muistiin. Maastossa oli punaisia alustoja vieraan vallan panssareille. Olin jossain sotilasosastossa kun kuulin kysymyksen "Eikö meillä pitäisi olla panoksia?". Samalla huomasimme että edempänä olleet vieraat sotilaat olivat huijanneet meidät ja ottivat vankeja. Seuraavassa kuvassa olin vuoteen edessä ja ymmärsin että en voi jättää kodin vuodevaatteita viholliselle. Suomalainen sotilas kertoi minkä numeron kasarmirakennukseen ne tulisi siirtää. Otin mytyn ja lähdin.
- Anonyymi
kannattaisi tehdä huoli-ilmoitus tuollaisesta terveysviranomaisille, ennenkuin Knutbyn tapahtumat toistuvat Suomessa
- Anonyymi
Paavo aamukahvilla parvekkeella, oliko espressoa vai Juhlamokkaa?
- Anonyymi
Juhlamokkaa tietenkin
- Anonyymi
Kommentista tuli mieleen kuinka Markuksen evenkeliumissa kerrotaan Jeesusta kohdellun hän ollessaan vangittuna.
"Ja muutamat rupesivat sylkemään häntä ja peittivät hänen kasvonsa ja löivät häntä nyrkillä ja sanoivat hänelle: "Profetoi!" Oikeudenpalvelijatkin löivät häntä poskelle." (Mark 14:65).
Joku haluaa näyttää että ottaa uskon asiat "kevyesti". Joilekin ne ovat hyvinkin vakavasti vastustamisen aiheita. Yhtä kaikki, näyttää käyvän kirjaimellisesti toteen sekin, mitä Jeesus opetti omilla opetuslapsilleen, Ja mikä sitten kirjoitettiin myös Raamattuun, kaikkia meitä tulevia sukupolvia ajatellen (aina tänne lähes 2000 vuoden päähän saakka!).
"Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!" (Matteuksen evankeliumi 10:25).
"Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää." (1 Piet 5:8-9)
- Anonyymi
Paavo on vilpitö uskova. Hän sanoo selkokielellä asiat niinkuin ne on. Ehkä siksi saatanalla on kiire ihmistyötovereidensa kanssa yrittää pilkata häntä kaikin tavoin. Meihin uskoviin nuo mielettömät solvaukset eivät tietenkään tepsi, mutta aloittelevaan uskoon ne voivat vaikuttaa.
- Anonyymi
Mistä tunnistaa eksyttäjän?
Siitä, että hän ei ota kuuleviin korviinsa, vaikka asiat osoitettaisiin Raamatulla.
Paavo Järvinen on todistetusti väärä profeetta ja eksyttäjälle tyypillisesti kiellät kaiken. Et ole uskovainen. - Anonyymi
Vilpittömyys ei auta mitään, jos levittää valhe profetioita !!!
Kullakin uskovalla on vastuu siitä, että mitä levittää toisille uskoville, ja siksi myös Jouko Piho joutuu muiden synneistä osalliseksi, kun levittää sivustollaan selviäkin valhe "profetioita" !
5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
5. Moos. 18:22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." - Anonyymi
Väärille profeetoille ei käy Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi. Sapatti on Jumalan merkki.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärille profeetoille ei käy Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi. Sapatti on Jumalan merkki.
1234567---Eikö sinulla laskukone ole todellakaan raamatussasi kuin puoli lehteä jota jankkaat ainakin kymmenen vuotta jo tuota samaa veivausta sapateista!?
mahtaa olla kotona kuivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla laskukone ole todellakaan raamatussasi kuin puoli lehteä jota jankkaat ainakin kymmenen vuotta jo tuota samaa veivausta sapateista!?
mahtaa olla kotona kuivaa.Nyt kun on Internetti on hyvä pitää sapattia esillä ajan loppuun saakka, niinkauan kuin elinpäiviä riittää, ennen oli toisin. Olen keskustellut joidenkin nuorien kanssa ja he ovat täysin tietämättömiä siitä, että täällä Suomessa pitäisi pitää Jumalan antama sapatti pyhänäpäivänä. He vaan tuijottavat kalentereita ja huomaavat kuinka sunnuntai on viikon seitsemäspäivä pyhä heille.
Tämä kalenterikin pettää monia, joten en tule lopettamaan kirjoittelua sapatista. Kirjoittele sinä vaan muista aiheista, niitä riittää.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun on Internetti on hyvä pitää sapattia esillä ajan loppuun saakka, niinkauan kuin elinpäiviä riittää, ennen oli toisin. Olen keskustellut joidenkin nuorien kanssa ja he ovat täysin tietämättömiä siitä, että täällä Suomessa pitäisi pitää Jumalan antama sapatti pyhänäpäivänä. He vaan tuijottavat kalentereita ja huomaavat kuinka sunnuntai on viikon seitsemäspäivä pyhä heille.
Tämä kalenterikin pettää monia, joten en tule lopettamaan kirjoittelua sapatista. Kirjoittele sinä vaan muista aiheista, niitä riittää.
1234567---Kirjoittele vaan sapatista, se koira se älähtää kehenkä kalikka kalahtaa. Yheen jo kalahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1234567---Höpö höpö sapattipapattaja !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä, että hän ei ota kuuleviin korviinsa, vaikka asiat osoitettaisiin Raamatulla.
Paavo Järvinen on todistetusti väärä profeetta ja eksyttäjälle tyypillisesti kiellät kaiken. Et ole uskovainen.Mistä tunnistaa eksyttäjän?
KATSO KESKUSTAN SUUNTAAN ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Järvinen on todistetusti väärä profeetta ja eksyttäjälle tyypillisesti kiellät kaiken. Et ole uskovainen.Et ole uskovainen, mitä tuumaisit jos Islamin jeppe sanoisi et olisi uskovainen?
Kumpi antaisi miekalla?
Sinä olet varmaan joku,mutta et rakkauteen uskovainen,olet kuin Islamin ..pakottamalla ja pahaa tekemällä sekä alistamalla,haluat alistaa toisia sanomalla..ET OLE USKOVAINEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilpittömyys ei auta mitään, jos levittää valhe profetioita !!!
Kullakin uskovalla on vastuu siitä, että mitä levittää toisille uskoville, ja siksi myös Jouko Piho joutuu muiden synneistä osalliseksi, kun levittää sivustollaan selviäkin valhe "profetioita" !
5. Moos. 18:20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
5. Moos. 18:22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."ONKO jOUKO pILHO RAAMATUSSA? Mikä jätkä se on?
- Anonyymi
>>>>Tämä näky: Nyt on kiire, nyt on kiire>>> on aivan totta.
Nyt on kiire ottaa kolmannen enkelin varoitus todesta, sillä aika käy vähiin.
1234567--- - Anonyymi
Kyllä, Paavo on oikealla asialla ja julistaa raitista evankeliumia, johon kuuluu parannuksenteko, taivaan ja kadotuksen olemassaolo, varoitus valheapostoleista, kutsu valvomaan omaa hengellistä tilaansa sekä Jumalan ihmeitä tekevä voima. Paavon kaltaisia julistajia tarvittaisiin lisää Suomessa.
- Anonyymi
Toivottavasti Paavo Järvinen kääntyy totuuteen, ja julistaa totuuden evankeliumia. Totuuteen kuuluu julistaa kymmenenkäskyn lakia kasvattajana Kristukseen, evankeliumin julistuksen ohella. Laki on hyvä Laki on Pyhä ja evankeelinen, tässä tarvitaan syvällistä uskoa totuuteen.
Paavon tulee julistaa myöskin Jumalan antamaa sapattia pyhänäpäivänä kuulioilleen, ja pitää rukoushuoneidensa ovat auki sapattina. Jeesuskin meni tapansa mukaan sapattina synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita.
Kymmenenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Tämä on kova julistus Raamatussa: Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole.
Kovasti toivon, että Paavokin tulisi ymmärtämään totuuden.
1234567--- - Anonyymi
Ei Paavo pukahtanut valheapostoli Tiaisesta, vaikka samoissa piireissä pyöri.
Sama henki molemmilla. - Anonyymi
Onhan noita huuhaa ukkoja raiti täynnä. Eivät osaa mitään ja puhuvat pelosta sekä paskaelämästä.
He reissumiehet ovat sekaisin, kun pää menee..
SINÄ PÄIVÄNÄ ,KUN YMMÄRRÄT RAKKAUDEN..SE RIITTÄÄ !
- Anonyymi
Eiköhän se ole sillä lailla että kukaan ei lopulta hyödy mitään näistä arvoitusprofetioista joist ajokainen voi tehdä haluamansa selityksen.
jos ei pasuuna anna selvää ääntä, mitä se voi hyödyttää ketään, kertokaa se.- Anonyymi
Paavo "profetoi" ympäripyöreitä. Näkee aina jotain "ooh", jolla ei ole edes mitään sanomaa. Jos joskus kertoo , että on syntiä, niin mikä profetia se on? Jokaisessa helluntaikirkossa on syntielämää ja varsinkin Paavoa seuraavien joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo "profetoi" ympäripyöreitä. Näkee aina jotain "ooh", jolla ei ole edes mitään sanomaa. Jos joskus kertoo , että on syntiä, niin mikä profetia se on? Jokaisessa helluntaikirkossa on syntielämää ja varsinkin Paavoa seuraavien joukossa.
Paavon puhe
https://www.tv7.fi/vod/player/71103/
- Anonyymi
Katsoin tuon jonkun jakaman Paavo Järvisen videon !
Eipä ollut hääppöinen saarna.
Paljon puhetta, mutta ns. "avaimia" ei Paavo antanut siihen, että miten saavuttaa se, mistä hän puhui !
Eli käytönnön keinot ja ohjeet, halutun tavoitteen saavuttamiseen, puuttuivat kokonaan.
Eli silkkaa diiba daabaa vain, josta ei ole hyötyä nuorelle uskovalle. Juuri näiden "profetioiden" takia en käy kuuntelemassa Paavoa.
- Anonyymi
Oletko kääntynyt Jeesuksen puoleen?
Pelastuuko ihminen ellei hän kuulu katoliseen kirkkoon?
Pelastuuko ihminen vain kuulumalla katoliseen kirkkoon?
Sinähän olet katolilainen kuten Timo Soinikin. Anonyymi kirjoitti:
Oletko kääntynyt Jeesuksen puoleen?
Pelastuuko ihminen ellei hän kuulu katoliseen kirkkoon?
Pelastuuko ihminen vain kuulumalla katoliseen kirkkoon?
Sinähän olet katolilainen kuten Timo Soinikin.Olen.
- Anonyymi
Jatkakoon vain kahvinjuontiaan parvekkeella.
- Anonyymi
Näin kokeneena psykiatrina yleensä en arvele mitään. Joten tiedän varmasti Paavon sairastavan Delirium Tremensistä, joka vaatii äärimmäisen nopeata hoitoa, jos yleensä on enään mitään toivoa hänen suhteensa.
- Anonyymi
Kuka prkl..on Paavo Järvinne..mitä vittua?
- Anonyymi
Ikäviä pensselisetiä ilmaantuu tämän tästä.
- Anonyymi
Näin sanoo Paavo Järvinen: Jumala on kutsunut hänet saarnamieheksi ja pastoriksi. Mitä sanoo Raamattu? Mark.12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion. Luuk.20:47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; saavat sitä kovemman tuomion. Jaak.3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajaksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
- Anonyymi
Nälkä pitää hengissä. Jokainen hengessä ja rukoillessa kulkeva tietää tämän.
- Anonyymi
Evankelista Paavo Järvisen saarnoja voi kuunnella/ katsella TV7-kanavalla.
- Anonyymi
Joo, aamen, kiitos Jeesus, kuunnellaan lopun ajan voidellun evankelistan ja profeetan Paavo Järvisen opetusta TV7-kanavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aamen, kiitos Jeesus, kuunnellaan lopun ajan voidellun evankelistan ja profeetan Paavo Järvisen opetusta TV7-kanavalta.
Pyhä Henki ei opeta valhetta kuten Paavo Järvinen tekee !!!
Eli ei ole mikään voideltu, ei todellakaan !!!
- Anonyymi
Sananl.14:20 Biblia. Köyhää vihaa hänen ystävänsäkin, mutta rikasta rakastavat monet.
- Anonyymi
Mikä vitun Paavo? Pillereitäkö imi?
- Anonyymi
Ei väen voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra.
- Anonyymi
Eli ei ole mikään voideltu, ei todellakaan !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole mikään voideltu, ei todellakaan !!!"Lain ja Profeettojen aika kesti Johannes Kastajaan asti - sen jälkeen on julistettu Jumalan Valtakunnasta, ja jokaisen on tultava sinne sisään."(Jeesus)
- Anonyymi
Onko sama kuin Lehmillä korvamerkitä?
- Anonyymi
En ymmärtänyt. Muutoinkin olen todella huono noissa.
Aika näyttää kaikki ilmestyksemme, mistä ja mitä ovat. - Anonyymi
Kahvin tuoksu on parempaa kuin sen maku.
- Anonyymi
Näin Paavo Järvisen Ramonassa ja sit se meni Thai hierontaan vatkauselle. Tais ne kijukotkien äänet tulla sieltä?
- Anonyymi
Milloin ymmärrätte? Juuri teitä Jeesus Kristus tarkoitti synagoogaan tulessa.
Te hajoitatte maailmaa,rikotte ihmistä ja ihmisen mieltä.
Ette ole rakkaudesta,ette edes lähimmäisen rakkaudesta.
Te nostatte itsenne, mutta muistanette miten käy.
Olette ihmisen ohjaajan pahalla tiellä ja sillä teidän ihmisellä ei ole viisautta.
Elätte,kuin Islamissa tai kastijärjeljesmä. Teidän mukaan toinen on parempi,näinkö on opettu?
Te,ette ymmärrä. Te kilpailette vääyyden tavoin uskossa vaikka yritätte tehdä hyvää.
Annan vihjeen... kuka meidät on luonu.. Oletko parempi luotu kanssaeläjääsi kohtaan.- Anonyymi
Joo, no, ottakee silti ensin se malka omasta silmästänne niin näette ottaa sen jälkeen sen roskan toisenkin silmästä...
Näettekö NYT?! Vika on siinä, että yritettiin syyttää ihmistä synneistä, joista ei ollut alunperin tuolla ihmisellä mitään syyllisyttäkään - edes tunteissa? Hän joutui siis omien ja tuttujen ystäviensä sijaan, vääriin piireihin, joilla oli eri tavoitteetkin... Mitä te tavoittelette muuten, voisitteko kertoa, arveletteko että saatte ihmisiä pelastettua Hellvetiltä tms? Ja kuitenkin, Jumalan "taivas" on voittajille, luuletteko, ettei Jumala pelasta ihmisiä myöskin "taivaaseen joutumisestaan"; jos he eivät sinne sovi....
- Anonyymi
Ai kamala sentään! Ette taida saada Synagogianne selville elinaikananne. Jää paratiisit ja helvetit salaisuudeksi. Veret, sovitukset ja ikuiset tuomiot ikävää jauhamista uskovien litanioissa.
- Anonyymi
Onko YLE lähtemässä STT:n maksuringistä uudelleen pois? Sellaista kuulunut journalistipiireissä. Muutenkin STT:n asiakkuudet ohuessa.
- Anonyymi
Miten merkitään? Saattelo tatuoinnin?
Luulempa,että en kutsuisi teitä uskoviksi tai voi ,mutta hieman kiertotie uskoviksi.. - Anonyymi
Se joka saa Jumalalta tehtävän, hänen on se tehtävä, tai ei kelpaa Jumalan Valtakuntaan. Luuletteko, että Jumalan Valtakuntaan on helpompi päästä kuin Hellvettiin? Juu, ei ole. Paavo Järvinen sai tuon tehtävän, aikooko hän silti nyt delegoida sen muille tehtäväksi?!
- Anonyymi
"Jokaisesta turhasta sanasta, jotka ihmiset lausuvat, on heidän tehtävä tili!"(Jeesus).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokaisesta turhasta sanasta, jotka ihmiset lausuvat, on heidän tehtävä tili!"(Jeesus).
Jokaisesta tärkeästä sanasta, jonka ihmiset lausuvat, niistä tehdään luonnonlakeja.
- Anonyymi
Paholaisen merkki on auton omistajuus, joten sitä lätkitään... se on se 666-merkki jos omistaa auton tai talon... sitä lätkitään Helluntaihihhulit.... jjeesss.
- Anonyymi
Paavo on Jumalan mies!
- Anonyymi
Tämä voi olla lopun alkua.
Antikristuksen aika voi alkaa hyvikin pian.
Maailma voi joutua nyt pahaan talouskriisiin.
Maailman talous voi romahtaa täydellisesti.
Sitten luodaan uusi talousjärjestelmä.
Käteinen raha poistuu käytöstä.Kortit ei enää toimi.
Mikrosiru oikeaan käteen tai otsaan.
Ilman sitä ei voi ostaa tai myydä,- Anonyymi
Mikrosiruista puheenollen, sirut voivat olla hallintavälineitä, nähtäväksi jää, mutta varsinainen pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.
Jokainen heppu ei voi muutella pyhäpäiviä, mutta paavi voi: 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiiliis Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN SUNNUNTAITA.
Vuonna 325 jKr. Rooman piispa Sylvester MUUTTI nk. apostolisella vallalla viikon ensimmäisen päivä sunnuntain nimen Herran päiväksi.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikrosiruista puheenollen, sirut voivat olla hallintavälineitä, nähtäväksi jää, mutta varsinainen pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.
Jokainen heppu ei voi muutella pyhäpäiviä, mutta paavi voi: 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiiliis Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN SUNNUNTAITA.
Vuonna 325 jKr. Rooman piispa Sylvester MUUTTI nk. apostolisella vallalla viikon ensimmäisen päivä sunnuntain nimen Herran päiväksi.
1234567---En usko, että sapatti on varsinaisesti pedon merkki. Antikristillisyyttä eli Jumalan sanaa vastaan se kyllä on. Jopa Israelissa on jo busseja esim. Tiberiaksessa, jotka kulkevat sapattinakin eli jopa juutalaiset alkavat jo luopua sapatista pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että sapatti on varsinaisesti pedon merkki. Antikristillisyyttä eli Jumalan sanaa vastaan se kyllä on. Jopa Israelissa on jo busseja esim. Tiberiaksessa, jotka kulkevat sapattinakin eli jopa juutalaiset alkavat jo luopua sapatista pikkuhiljaa.
Siis sunnutai, piti sanomani, ei ole pedon merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että sapatti on varsinaisesti pedon merkki. Antikristillisyyttä eli Jumalan sanaa vastaan se kyllä on. Jopa Israelissa on jo busseja esim. Tiberiaksessa, jotka kulkevat sapattinakin eli jopa juutalaiset alkavat jo luopua sapatista pikkuhiljaa.
Jumalan antama sapatti lauantai, on pyhäpäivä Jumalan merkki.
Viikon ensimmäinenpäivä sunnuntai, on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi.
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan antama sapatti lauantai, on pyhäpäivä Jumalan merkki.
Viikon ensimmäinenpäivä sunnuntai, on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi.
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
1234567--->> Jumalan antama sapatti lauantai, on pyhäpäivä Jumalan merkki. <<
Raamattu ei tunne mitään "lauantaitakaan". Raamatussa ja juutalaisuudessa on viikonpäivät nimetty nimillä" 1. päivä", "2. päivä" jne. Ja 7. päivä on sapatti, lepo- ja pyhäpäivä.
Lauantai ja sunnuntai ovat siis kummatkin gregoriaanisia, länsimaalaisia ja epäraamatullisia ilmaisuja.
Jumalan omaisuuskansan eli Israelin ja Jumalan välillä vanhasssa liitossa sapatti ja ympärileikkaus mainitaan merkkeinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Jumalan antama sapatti lauantai, on pyhäpäivä Jumalan merkki. <<
Raamattu ei tunne mitään "lauantaitakaan". Raamatussa ja juutalaisuudessa on viikonpäivät nimetty nimillä" 1. päivä", "2. päivä" jne. Ja 7. päivä on sapatti, lepo- ja pyhäpäivä.
Lauantai ja sunnuntai ovat siis kummatkin gregoriaanisia, länsimaalaisia ja epäraamatullisia ilmaisuja.
Jumalan omaisuuskansan eli Israelin ja Jumalan välillä vanhasssa liitossa sapatti ja ympärileikkaus mainitaan merkkeinä.Omistan eri maiden kalentereita, joissa mainitaan lauantain kohdalla SABATO.
1234567---
- Anonyymi
Tosiasiassa Paavolta aamulla vessanpönttöön pyrähtänyt krapulainen varpusparvi on sitten hänen parvekkeellaan kaljoitellessaan, muuttunut hänen mielessään taivaalliseksi, uljaaksi kotkalaumaksi ristinkantamuksineen.
- Anonyymi
Jatkakaa vaan pilkkapuheitanne, MUTTA muistakaa, että olette kerran vastuussa Jumalalle jokaisesta sanastanne! Nyt on varoitettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkakaa vaan pilkkapuheitanne, MUTTA muistakaa, että olette kerran vastuussa Jumalalle jokaisesta sanastanne! Nyt on varoitettu!
Ei kaikki J:kään sanat ym. aina ole aivan raittiita tai totuudellisia olleet. Lisäksi hänessä on jonkun verran lihallisuutta, joka on kyllä vähentynyt vanhetessa. Mutta "astia" vaikuttaa myös aina näissä Herraltakin saaduissa sanomissa. Eräs konkari sanoi, että yleensä profetian ensisanat ovat niitä puhtaita Herralta tulevia sanoja ja sitten tulee usein perään ihmisestä itsestään olevaa puhetta. Eli profetoiva ikään kuin sen oman hurmostilansa vuoksi jatkaa vähän kauemmin sitä puhetta, eikä loppu sitten enää niin Herran kehotuksesta sanottua olekaan. Saatetaan esim. "paasata" sanaa tms. siihen loppuun.
Eräs tuttu uskova, jolle J. profetoi kerran, sanoi, ettei hän kokenut saamaansa sanaa lainkaan omakseen ja itseensä osuvaksi.
Raamatun mukaan profetoiminen onkin vajavaista ja se tulee aina koetella. Raamatussa on suoranainen käsky koetella kaikki. Se ei siis ole vain oikeus, vaan velvollisuus. Myös J:n profetioiden kohdalla.
- Anonyymi
Mitähän 'kotka' kuvastaa eli symboloi tässä näyssä?
- Anonyymi
Paavo Järvinen on todellakin harvoja Jumalan miehiä, joka tänä päivänä vielä uskaltaa sanoa synnin synniksi, mitä moni ei enää uskalla todellakaan tehdä!
- Anonyymi
Kyllä tässä kiire alkaa olemaan,kun katsoo maailman tapahtumia. Aivan kuin ilmestyskirjan neljä ratsastajaa alkaisivat järjestäytyä .Alkuperäinen ilmestyskirja on huomattavan selittävämpi,kuin käännös.Siinä valkoinen hevonen ratsastajineen on selvästi tuleva antikristus. Muut kuvaavat tappamista,rotujenvälistä vihaa,nälänhätää, ja vainoja. Tämä antikristus, joka on uudestaan noussut natsiaatteen johtaja tuhoaa islamin ,joka on levittäytynyt kaikkialle.Hän mielistelee Israelia puolelleen ja rakennuttaa uuden temppelin ja käskee aloittamaan uhraukset.Mutta juutalaiset eivät hyväksy hänen johtoaan,jolloin hän nousee temppeliin ja julistaa itsensä jumalaksi. Hän aloittaa juutalaisten vainon .Tällöin kaikki Jeesuksen omat temmataan taivaaseen. Heille ja marttyyreille annetaan Jeesuksen verellä valkaistut vaatteet ja palmunoksa käteen.Kun heidän ja marttyyreiden luku tulee täyteen ,he lähtevät Jerusalemiin Jeesuksen johdolla hallitsemaa 1000 vuotta.He tulevat lehtimaja juhlan aikaan.palmun oksia heilutellen.koska se symboloi Jumalaa,koska palmunoksan ympärille rakennetaan lehtimaja,eli Jumalan valtakunta.
- Anonyymi
Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, kukaan ei joudu kiroukseen 100 vuotiaana. Taivaassa ei ole kuolemaa, jossa nuorin kuolisi 100 vuotiaana.
Suotakoon 1000 vuotinen rauha niille, jotka sitä maanpäällä viettävät.
1234567---
- Anonyymi
Aamen! Hyvä Paavo!
- Anonyymi
Paavo Järvinen :)
- Anonyymi
Katsoin alkuvuodesta TV seiskasta Helluntailaisjulistajien keskustelua Kolossalaiskirjeestä Paavo Järvisen johdolla. Heitä oli neljä koolla. Heille tuli sapatti puheeksi, eräs heistä mainitsi: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He olivat samanhenkisiä.
Tätä ihmettelen kuinka lukeneet julistajat voivat olla noin sokeita.
Kymmenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uuden Liiton kristityille pyhäpäiväksi.
Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole. Vakavat sanat, jotka tulee ottaa todesta.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin alkuvuodesta TV seiskasta Helluntailaisjulistajien keskustelua Kolossalaiskirjeestä Paavo Järvisen johdolla. Heitä oli neljä koolla. Heille tuli sapatti puheeksi, eräs heistä mainitsi: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He olivat samanhenkisiä.
Tätä ihmettelen kuinka lukeneet julistajat voivat olla noin sokeita.
Kymmenkäskyn laki on ikuinen ja muuttamaton. Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uuden Liiton kristityille pyhäpäiväksi.
Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, ei heillä aamun koittoa ole. Vakavat sanat, jotka tulee ottaa todesta.
1234567---Jumala on lähettävä väkevän eksytyksen hengen niille, joilla ei ole rakkautta totuuteen.
1234567---
- Anonyymi
En tiedä, onko Järvisen näyt joskus toteutuneet. Hän tuntuu saavan niitä paljon ja aika isojakin näkyjä, tempauksesta ym. Sellaisistahan ei voi edes tietää, ennen kuin ko. asiat tapahtuvat, että menikö asiat niin kuin hän on nähnyt. Yhden asian olen kumminkin huomannut: näyt noudattelevat helluntailaisten raamatuntulkintoja, esim. tempausasiassa. Joten varmasti näykyjen seassa mukana on myös omaa käsitystä.
Jouko Piho taas tuntuu kokoavan sivuilleen profetioita, olivatpa ne Herrasta tai ei. Esim. seuraava luki hänen profetia-sivuillaan:
"Pojan uninäky koronaviruspandemian loppumisesta
7-vuotias amerikkalaispoika näki muutama päivä sitten unen, jossa valtavan kokoinen vihreä kasvi, jolla oli kruunu päässä, puristi maailmaa. Poika ei tiennyt, että korona tarkoittaa kruunua. Mitä enemmän kasvi kuristi maailmaa, sitä enemmän siitä kasvoi käsiä ja lonkeroita.
Yhtäkkiä jostain ilmestyi leijona, jolla oli karitsan muoto eli Jeesus, Juudan leijona ja Jumalan Karitsa. Leijona tuhosi kasvin ja repi sen palasiksi.
Sitten poika näki unessa päivämäärän: koronaviruspandemia loppuu 30.4.2020."
Pandemia ei loppunut 30.4.2020, vaan itse asiassa oikein ryöpsähti sinä keväänä. - Anonyymi
Näin on!
Aika on vähissä niin minullekkin voimakkaassa näyssä sanottiin.
Se on toden totta.Ihan viimeinen isku puuttuu ja asioita vyöryy ja tapahtuu.- Anonyymi
Nyt on tullut aika, lopun aika
- Anonyymi
Kyllä ja julistajat nukkuvat vain ruususen unta peite silmillään.
1234567---
- Anonyymi
Paavo oli sitten varmaan VIP ryhmässä.
- Anonyymi
Paavo on paras
- Anonyymi
Tämä on todellisuutta tänä päivänä! (Fil 1:28).
- Anonyymi
tämä on aloitettu ennen koronan alkamista
- Anonyymi
oliko paavon kupposessa pannu- vai suodatinjauhatusta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3243377Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192278Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151880Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361404Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2451334- 171274
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010