Vaasassa kesken koulupäivän vuoden 2018 lokakuussa.
KERTOMANSA mukaan irakilaismies halusi puhdistaa kunniansa vaimonsa uskottomuuden takia. Mies syytti vaimoaan avioliiton aikaisesta uskottomuudesta lukuisten miesten kanssa. Mies joutui kertomansa mukaan muiden arabimiesten silmissä naurunalaiseksi.
Tuomittiin 8v. vankeuteen.
Ali Rashid Majeed Majeedin yritti kunniamurhata vaimonsa
13
107
Vastaukset 13
- Anonyymi
olikohan itellä muutama vaimo?
- Anonyymi
Kohta kai alkaa olla pulaa vankilapaikoista. Joutuvat, reppanat, nukkumaankin vuoroissa.
Miten olisi, jos elvytettäisiin ajatus siitä, että menisivät joko omaan maahansa kärsimään rangaistuksensa tai sitten vuokrattaisiin itäisen naapurin isännältä lisäpaikkoja sieltä kaukaa Siperian metsien keskeltä. Sieltä, minne läheisiltäkin kestää useita vuorokausia päästä tapaamaan läheisiään.
Tulisi varmaan huomattavasti edullisemmaksikin suomalaisille veronmaksajille, sillä vankilapaikat ovat Suomessa kalliita.
Joo? - Anonyymi
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
- Anonyymi
Totta kai islam kuuluu sivistysvaltioihin siinä kuin muutkin uskonnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitten vaikkapa Saudi-Arabia, Iran, Irak ja Somalia sivistysvaltioita? Muslimivaltioita ovat kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sellaista sivistystä kaipaa. Ja hyväksyminen on niin ja näin, jos alkavat täällä määräilemään ja toimimaan sen uskonnon ohjeitten mukaan!
- Anonyymi
suomalaisuutta?
- Anonyymi
Täysin syytön, kuuluu heidän tapoihinsa.
- Anonyymi
keskusta halusi 2015 oikein rytäkällä opettaa suomea
ylekin oli mukana
missä se nuorimies joka ylellä kehoitti kunnioittamaan mamumiehiä?
Miksi annoin sotilasvalan rajassa? en ikinä äänestää suomen murskaaja keskustaa en
- Anonyymi
vaimo oli mistä?
- Anonyymi
Tämä viisikymppinen työperäinen maahanmuuttaja.
- Anonyymi
varhaisteini?
Kokoomuksen kultamunia ja työvoimapulan paikkaajia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407