Soitin miehelle humalassa

Anonyymi

Soitin ihastukselleni, jonka kanssa emme tunne mutta mies kuitenkin tietää minut jotenkin, ja olin aika vahvassa humalassa. Tämä tapahtui vielä keskellä viikkoa (minulla on välillä viikonloput vapaat ja välillä viikolla vapaat). Lähinnä tunnustin ihastukseni häneen, kysyin onko varattu ja ehdotin tapaamista. Mies suostuikin. Kuitenkin seuraavana päivänä tuli toisiin ajatuksiin eikä haluakaan viedä asiaa eteenpäin.

Olenkohan nyt nolannut itseni peruuttamattomasti?

23

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et suinkaan ole nollannut itseäsi. Olet päässyt palstan viinamiehen haaremiin punaisenkirjan kuudennelle sivulle riville kaksikymmentä. Onneksi olkoon olet nyt viinanainen. Kippis.

• Anonyymi

Minä soittelen ihmisille monestikin humalassa, ei se mitään haittaa, tuollainenhan on Kuningattaren merkki, Kuningatar Elisabeth Englannistakin on aina humalassa, jokainen sekunti hän on, kuten kaikki Prinssitkin ovat :D

Jokainen ymmärtää, että on höpötystä taaskin :D

• Anonyymi

Aika lohdullinen vastaus ;)
        -up

• Anonyymi

Onhan se aika hölmöä soitella puolitutuille juovuksissa. Mä en tykkää saada juoppopuheluita.

xLiner

• Anonyymi

Soittaa jollekin tutullekin sitten: niin.... James Bond tässä..... muistako sen vitsin viimevuodelta jolle nauroimme...

Itse en pidä humalassa esiintymisestä julkisesta, ainoastaan yksityisissä tiloissa, en käytä baareja lainkaan, saan ihmistapaamisia selvinpäin aivan tarpeeksi muutenkin.

• Anonyymi

Kyllä olet nolo muija. Selvänä naiset ei koskaan puhu tunteistaan ja sitten kun mies puhuu selvänä niin naiset nauraa päin namaa ja myöhemmin nainen pyytää muka anteeksi verukkeella että olis kiinnostunut. Hohhoijaa mene metsään eläkä tuu takas.

• Anonyymi

Metsään kun menee ilman teltaakin, joo ei kannata ottaa telttaa mukaan, ainakaan Bodomjärvelle, kun jo vapautunut Nils Gustafsson saattaa iskeä uudestaan, sen sijaan jordanialainen jättisuuri taistelupuukko on hyvä olla mukana, noin 30cm pitkä terä jolla iskeä karhua silmään jos sellainen hyökkää kimppuusi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsään kun menee ilman teltaakin, joo ei kannata ottaa telttaa mukaan, ainakaan Bodomjärvelle, kun jo vapautunut Nils Gustafsson saattaa iskeä uudestaan, sen sijaan jordanialainen jättisuuri taistelupuukko on hyvä olla mukana, noin 30cm pitkä terä jolla iskeä karhua silmään jos sellainen hyökkää kimppuusi :D

Eikö aito nepalilaisen gurkhan kukri kelpaa? Sellainen, joka siellä on jokaisen poliisin vyöllä, mahan kohdalla vähän viistossa? Niillä se Falklandin kapinakin kukistettiin. Gurkhat tekivät yön pimeydessä perusteellista ja hiljaista työtä...

• Anonyymi

Ihan hyvin minusta teit, vaikka lopputulos ei ollut toivottu. Turhaan mietit sitä, et mitä mies ajattelee sinun viinan huuruista soittoasi. Oletan ajattelevan, et otit vain rohkaistaksesi itseäsi?

• Anonyymi

Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa. Yleensä yökerhossa tai bileissä, mutta joskus myös kännipuheluiden myötä.

t. viinamies

• Noh,
      Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Eikös tuo mies ole nolompi. Ensin lupaa ja sitten ei lupaakaan. Olis ennemmin sanonut, että soita huomenna selvin päin, jos vielä oot samaa mieltä, ja katotaan sitten.

Me todelliset noloilijat nolaamme itsemme selvin päin.

• Anonyymi

Lähetin kerran aamuyön pikkutunneilla tiukkasanaisen asiakaspalautteen psykiatrilleni.

• Anonyymi

Siinäpä kysymys sitten, itselleni sellainen voisi olla no vartaloltaan tietystikin joku yli seksikäs tanssityttö joka hoitaa ruokaostokset ja muutkin asiat kuin nappia painamalla häntä, kuin jossain tieteiselekuvassakin oli: paina erilaista nappia mitä haluat robotin tekevän.

Keskustelupuoli, tietystikin vaatisin robotilta vähintäänkin jonkun Lt. Commander Data:n yleistietoa ja shakissa pitää olla loistava, tässä pelissä, kuin muissakin peleissä.

Seksissä pitää olla pehmoinen voihkiva ja mukava, aina kunnioittava.

• noh, sitä sattuu ja tapahtuu pisteet että uskalsit kuitenkin..

on sitä itsekin joskus nuorempana ihmisille humalassa saattanutkin soitella, mutta en enää,

ehkä mikäli päätän ottaa yhteyttä mieheen kehen olen ihastunut, ihan suoraan ja selvin päin meinasin kokeilla.. kuin mun käy

• Anonyymi

Kuka sitä nyt selvin päin kenellekkään soittaisi, hei haloo.

• Anonyymi

Et todellakaan ole nolannut itseäsi ! Tää on vaa elämää 😊 Itse soittaisin naiselle takaisin seuraavana päivänä ja pyytäisin treffeille.

• Anonyymi

Kivoja vastauksia tullut. Itsekin sitä mieltä, että parempi soittaa vaikka pienessä humalassa kuin ei ollenkaan:) Jos tämä mieshenkilö ensin lupailee ja sitten myöhemmin peruu niin nolompaa tuo on, ei anna kovin hyvää kuvaa henkilöstä. Suoraselkäinen pitää olla. -sivusta-

• Anonyymi

Niin tai ei sitten halunnut pahoittaa kännisoittajan mieltä vaan odotti seuraavaan päivään jolloin uskoi känniläisen olevan selvä. Menee vastauskin paremmin perille. Känniläiset osaa muuta ku jankuttaa ja sekös on raskasta kuultavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai ei sitten halunnut pahoittaa kännisoittajan mieltä vaan odotti seuraavaan päivään jolloin uskoi känniläisen olevan selvä. Menee vastauskin paremmin perille. Känniläiset osaa muuta ku jankuttaa ja sekös on raskasta kuultavaa

Kyllä se Ei:n voi sanoa oli toinen miten kännissä tahansa, sittenhän se on ainakin sanottu. Minusta se että ensin puhutaan muuta ja myöhemmin perutaan, on mielestäni pelkurimaista. Kyllä asiat pitää voida sanoa suoraan. Ei toisen kännitila ole mikään puolustus. Sitäpaitsi kännitilojakin on erilaisia. Itse esim. en ole koskaan ollut niin humalassa että minulle tarvitsisi toistaa asioita, humalassa olen vain iloisempi ja rohkeampi. -sivusta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Ei:n voi sanoa oli toinen miten kännissä tahansa, sittenhän se on ainakin sanottu. Minusta se että ensin puhutaan muuta ja myöhemmin perutaan, on mielestäni pelkurimaista. Kyllä asiat pitää voida sanoa suoraan. Ei toisen kännitila ole mikään puolustus. Sitäpaitsi kännitilojakin on erilaisia. Itse esim. en ole koskaan ollut niin humalassa että minulle tarvitsisi toistaa asioita, humalassa olen vain iloisempi ja rohkeampi. -sivusta-

Oletko koskaan yrittänyt sanoa ei jolleki känniläiselle? ilmeisesti et kun se todellakaan ei mene perille. Känniläiset osaa vaan jankuttaa tyhjää levyä jossa ei o päätä eikä häntää. Kyllä ovat rasittavia. Sivusta tämäkin

• Anonyymi

Mitäs tuosta. Jos ihastumisia ei olisi, niin meitä ei olisi edes olemassa.

• Anonyymi

Eihän tuo vielä mitään... Silloin sekavana aikana tuumasin hänen äiskälle, että eihän sitä nyt kerrasta raskaaksi tule...

En kuitenkaan kadu eloani.

• Anonyymi

Ehkä toinen teki omia oletuksia tästä, että sun kansa oleminen olisi yhtä ryyppäämistä tmv. Varsinkin, jos historiassa on kokemusta viinaan menevästä naisesta? Voi olla aika ehdoton jatkossa näille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6098
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1417
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe