Korkea otsa häiritsee itseäni ja olen harkinnut madallustoimenpidettä. Kuulisin mielelläni kokemuksia, jos joku on ollut tässä toimenpiteessä. Ja huom: aion teettää leikkauksen Suomessa, hinta ei ratkaise vaan laatu.
Hiusrajan madallus, kokemuksia?
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko iteliaisuuttani kysyä miksi Suomessa? Turkissa aika edullista ja heillä kokemusta. Toisaalta kielimuuri ja komplikaatioiden kohdalla jää ilman hoitoa täällä päässä. Itsellä ollut mietinnässä sama, mutten Suomesta löydä paikkaa jossa mainostettaisiin edes ko leikkausta
No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.
- Anonyymi
ladymary kirjoitti:
No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.
Ei Suomessa ole niin turvallista , ulkomailla lääkärit tekee paljon enemmän leikkauksia
monesti se on turvallisempaa. Mutta jos lähtee ulkomaille pitää selvittää minkälainen lääkäri kyseessä. Ei Suomessa saa mistään korvauksia jos ei ole tyytyväinen tulokseen.
Itse olen käynyt ulkomailla leikkauksessa kaikki meni hyvin. Eräs Suomalainen lääkäri tiesi tämän lääkärin ja sanoi että on varmasti hyvä lääkäri.
- Anonyymi
Korkeaan otsaan on helpointa leikkauttaa otsatukka, joka sen piilottaa.
- Anonyymi
Korkean otsan saa ehkä ajan kanssa luiskemmaksi, jos saa joltain, jolla on runsaasti neanderthalitaustaa esi-isissä, sopivan satsin ao geenejä. Itse siirto on helppo, mutta taustatyötä joutuu tekemään rutkasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844