Korkea otsa häiritsee itseäni ja olen harkinnut madallustoimenpidettä. Kuulisin mielelläni kokemuksia, jos joku on ollut tässä toimenpiteessä. Ja huom: aion teettää leikkauksen Suomessa, hinta ei ratkaise vaan laatu.
Hiusrajan madallus, kokemuksia?
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko iteliaisuuttani kysyä miksi Suomessa? Turkissa aika edullista ja heillä kokemusta. Toisaalta kielimuuri ja komplikaatioiden kohdalla jää ilman hoitoa täällä päässä. Itsellä ollut mietinnässä sama, mutten Suomesta löydä paikkaa jossa mainostettaisiin edes ko leikkausta
No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.
- Anonyymi
ladymary kirjoitti:
No en kyllä ikimaailmassa leikkauttaisi missään muualla kuin Suomessa. Laatu ja turvallisuus.
Ei Suomessa ole niin turvallista , ulkomailla lääkärit tekee paljon enemmän leikkauksia
monesti se on turvallisempaa. Mutta jos lähtee ulkomaille pitää selvittää minkälainen lääkäri kyseessä. Ei Suomessa saa mistään korvauksia jos ei ole tyytyväinen tulokseen.
Itse olen käynyt ulkomailla leikkauksessa kaikki meni hyvin. Eräs Suomalainen lääkäri tiesi tämän lääkärin ja sanoi että on varmasti hyvä lääkäri.
- Anonyymi
Korkeaan otsaan on helpointa leikkauttaa otsatukka, joka sen piilottaa.
- Anonyymi
Korkean otsan saa ehkä ajan kanssa luiskemmaksi, jos saa joltain, jolla on runsaasti neanderthalitaustaa esi-isissä, sopivan satsin ao geenejä. Itse siirto on helppo, mutta taustatyötä joutuu tekemään rutkasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384