Voitto meni uuteen kaupunkiin ja minä asun vanhassa kaupungissa. Kuka on käynyt Uudessakaupungissa? Ei varmaan kukaan, sillä se ei ole minkään tien varrella. Väestö on ikääntynyttä ja paikallislehtikin on nimetty "Ukin Sanomiksi". On siellä autotehdakin, jossa muistaakseni Talbotteja valmistetaan. onko kellään Talbotti? Ei varmaan.
Aivopieru nro. 2: Aion elää vuoden pelkillä malediiveillä. Jos alkaa maistua puulta, niin puren huulta.
3. Oletteko olleet koskaan verilöylyssä? Oliko hyvät löylyt? Kierittekö lopuksi alasti lumihangessa?
Jaatteko ajatuksianne toisten kanssa? Olette jakomielitautinen luultavasti. Terve ihminen pitää omat ajatukset sisällänsä.
Jos voittaisitte vuoden ilmaiset Onnibus- liput, niin muutaisitteko busseihin asumaan vuodeksi?
Djatlovin solan onnettomuus... Siihen paneudutaan taas vakavasti Venäjällä. Oliko murhaaja suomalainen mopomies Runar Holmström vai saksalainen KGB- agentti Hans Assman? Telttailu on vaarallista, kuten Heinäveden ja Espoon, sekä Hyvinkää todistavat. Djatlovista: https://www.youtube.com/watch?v=TJ65CfXS-Ek&t=361s
Hävisin lotossa taas!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566