Kertoisiko joku https://yle.fi/uutiset/3-11189736
Mikä on "vake"
9
593
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion sijoitus ja kehitysyhtiö.
- Anonyymi
"Valtion kehitysyhtiön Vaken saamista osinkotuloista. Rahaa voisi olla käytettävissä noin 100 miljoonaa euroa hallituskauden aikana.
Vake omistaa esimerkiksi Nesteen, Postin, Vapon ja Altian osakkeita."
Se on lestadiolaisen Juha Sipilän, sveitsiläisen Anne Bernerin toimesta tekaistu näennäisyhtiö, josta tarkoitus pumpata rahaa noista ed. mainituista valtionyhtiöistä. Eli rosvota lallistetusti meidän veronmaksajain omaisuutta. - Anonyymi
Tämä nykyinen istuva hallitus on myymässä vielä erikseen valtionyhtiöiden osakekantaa, eli meidän kaikkien veronmaksajain omaisuutta 3 miljardilla eurolla. Kaikki nuo yritykset on verovaroin aikoinaan perustettu ja pyöritetty.
- Anonyymi
Missä on vähän rahaa siellä on rikolliset paikalla.
- Anonyymi
https://vake.fi/
-tukee Suomen kilpailukykyä.- Anonyymi
Paskat! Pullistaa Sipilän ja Bernereiden lähipiirien tilejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat! Pullistaa Sipilän ja Bernereiden lähipiirien tilejä.
Tuohan oli kiihotusta kepukansanryhmää vastaan...
- Anonyymi
Vuosikausia oli Valtatie-2:lla Huittisiin tultaessa iso kyltti mäen syrjässä: "VAKE -tuote Oy". Sittemmin alkuperäinen Vake meni konkurssiin, ja Sipilä otti Vaken uudeksi kuoriyhtiöksensä.
Sen nimen takana oli tarkoitus tehdä Valtion rahoilla mutta Sipilän ja kavereidensa piikkiin erilaista hämäräbisnestä, valtion omaisuutta myymällä, ja välistä rahastamalla. - Anonyymi
Yhtiön kokonaistappio oli 1,1 miljoonaa euroa vuonna 2018. Henkilöstökuluihin upposi puolet. Loppu kertyi muista liiketoiminnan kuluista.
Eli ei siellä hirveesti voittoa ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222644- 1101601
- 151274
- 2441268
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1671155Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh171009Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67923En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25872Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15834- 77799