Tullut pariin otteeseen tuollaisia puheluja viikon sitään..
Onko ne jotain rikollisia ?
Mitä noi +44-alkuiset puhelut ovat, passkaa vai muuta ?
18
669
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan Nigerian serkkuja, niitä karvattomia...
- Anonyymi
Huijausta kaikki, älä vastaa!
- Anonyymi
oiskohan brexitti innostanut puhelinhuijareita aktivoitumaan
- Anonyymi
Huijauspuheluita tulee niin britanniasta kuin afrikastakin saakka. Mihinkään soittoon ei tarvitse edes sanoa mitään. Riittää että omaan puhelimeen tulee robottipuhelimen soittamana yhden sekunnin soittoyritys, johon typeränä yrittää soittaa takaisin. Siitä voi alkaa valtava laskutusrumba, koska huijari voi tulkita puhelimeensa tulleen soiton ihan miten haluaa.
- Anonyymi
Ulkolaisia hujjareita ei kannata vastata suuntanumero on brittiensaarilta. Itse sain näitä puheluita töhin parivuotta sitten yrittivät udella osakkeista yms. omaisuudesta sähköpostia myös kyselivät ne huijarit.
- Anonyymi
Jos saat puhelimeesi soiton 44-alkuisesta puhelinnnumerosta, niin pääset näistä soitoista eroon hyvin helpolla.
Soita kerran takaisin siihen numeroon, josta soitto tuli. Silloin ne laittavat sinun numerosi kieltolistalle, eikä vastaavia soittoja tule enää koskaan sinun puhlimeesi.
Itsekin soitin sinne, eikä vastaavia soittoja ole enää tullut moneen kuukauteen. Suosittelen. - Anonyymi
Itelle tullu parin viikon ajan useita puheluita yö aikaan Turkista ja Ukrainasta. Nää puhelut kestää sen pari sekunttia ja varmaa idea saada vastapuoli soittamaan takas.
Luin että nämä olisi jotain 10-20€/soitto numeroita, eli kun soitat niin tulee automaattisesti tuon verran laskua.
Mulla näkyy automaattisesti toi maa mistä tulevat puhelut tulee, tosi kätevä juttu.- Anonyymi
Miksi ihmeessä edes vastaat? kannataa heitää puhelu suoraan "roskakoriin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes vastaat? kannataa heitää puhelu suoraan "roskakoriin"
Sori, en siis vastaa näihin, ne puhelut siis mitkä soi mulle kestää sen sekunnin kaks. Vissiin just siitä syystä että joku soittas takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en siis vastaa näihin, ne puhelut siis mitkä soi mulle kestää sen sekunnin kaks. Vissiin just siitä syystä että joku soittas takas.
Aa joo juuri se on siinä takana sinne kun soitat voi olla tiedossa vaikka minkälainen lasku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa joo juuri se on siinä takana sinne kun soitat voi olla tiedossa vaikka minkälainen lasku.
Ainakin jotku toimii samalla periaatteella kuten Suomessa nämä hyväntekeväisyys keräykset. Soitto numeroon on X määrä lahjoitus, joka veloitetaan puhelinlaskussa.
- Anonyymi
44 alkuisesta numerosta tullut tekstiviesti muutaman kerran.
Siinä on joku linkki jota pitäsi klikata.- Anonyymi
Siellä olisi ollut ihana amerikkalainen kenraali nyt missasit elämäsi tilaisuuden hahahahaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä olisi ollut ihana amerikkalainen kenraali nyt missasit elämäsi tilaisuuden hahahahaha.
- Anonyymi
44 numeroon takaisin soittaessani löysin elämäni rakkauden ja nyt odotan häntä Suomeen saapuvaksi. Olin jo luopunut toivosta ennen tätä puhelua kunnes kuulin rakkaani äänen puhelimesta kun hän pyysi matkalippuihin rahaa jotta voisi tulla heti Suomeen. Naimisiin menemme heti ilman typeriä avio-ehtoja ja lapsilaumakin laitetaan alulle. Onneksi minulla varakkaana naisena on mahdollisuus tarjota tälle hyvinvarustetulle nigerialaismiehelleni hänen kaipaamaansa korkea elintaso huviloineen ja urheilu-autoineen koska hän on tähän mennessä joutunut tyytymään itse kyhäämäänsä savimajaan.
Toivottakaa onnea meille!- Anonyymi
Toivotan onnea teille. Ajattelin itse kokeilla Mou Hammedin bisnestä
Tovottakaa onnea meille - Anonyymi
Onnea kaikille ihanan rakkauden Afrikasta löytäneille naisille. Kannattaa vastata tai soittaa takaisin 44 puheluihin jos haluaa kokea jotain niin järisyttävää ja suurta sängyssä.
- Anonyymi
Ainakin minun tapaukessa siellä oli Daniel arap Moin sukulainen ylenevässä polvessa kuningas Mou Hammed jolla on laatikollinen timantteja ja platinaa ja kultaa Ouagadougoun postissa mutta hänellä ei ole Nigerin passia sen noutamiseen joten hän ehdotti että voisin saada siitä laatikosta puolet käteisenä ilman verottajaa
jos maksaisin 10 000 dollaria usa Western Unionin sähkeen kautta Itäkeskusksen somalilähiössä toimisto josta sossurahatkin lähtevät, jotta hän voisi ostaa passin ja noutaa laatikon ja sitten tapaisimme Tukholmassa Södermalmilla Alsnögatanin hylätyssä talossa kuukauden päästä ja hän luovuttaisi laatikosta puolet minulle
tämä kuulostaa hyvältä diililtä ja nopealta kaupalta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859