Puolikkaan jääkaapin kokoinen ekosähkövoimala tuottaa enerkiaa 83 KW päivässä Klo 7.30 - 16.00 välisenä aikana ilman minkäänlaaisia saasteita.
Korkean hyötysuhteen voimalat Tulevat
16
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
ilmeisesti noita voimaloita suomessa viellä ei myydä,
- Anonyymi
Kilowatti ei ole energiaa vaan tehoa!
- Anonyymi
No jos tehoa on 83 kW 8,5 tunnin ajan niin tuleehan siitä enerkiaa 705,5 kWh päivässä.
Ihan hyvä jääkaapin kokoisesta voimalasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tehoa on 83 kW 8,5 tunnin ajan niin tuleehan siitä enerkiaa 705,5 kWh päivässä.
Ihan hyvä jääkaapin kokoisesta voimalasta.Häh, puolikkaan jääkaapin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä jääkaapin kokoisesta voimalasta.Ei vaan energiaa...
- Anonyymi
Mistä se pönttö tietää kellonajan ja siten osaa aloittaa energian tuotannon 7:30 ja lopettaa klo 16:00. Osaako pönttö ottaa huomioon myös kesä/talviajan ja siten rukata tuotanto aikatauluaan?
- Anonyymi
Pitkästä aikaa uusi versio ikiliikkujasta ilmaisine kuluineen. Huomenna joku pistää paremmaksi pesukoneen kokoisella voimalalla. Vuoden päästä läppärin kokoiset voimalat pyörittää tehtaita.
- Anonyymi
Ja aina on varaa kehittää.
Tavoite on puolen läppärin kokoluokka.
- Anonyymi
Mihin kellonaikaan se 83 kW tulee ja montako sekuntia kestää.
- Anonyymi
Ja sedät ovat rakentaneet atomivoimalaa kuin Iisakin kirkkoa???
- Anonyymi
No noin enempi leikisti ajatellen, miten pieneen tilaan pienen pieni ydinreaktori apulaitteineen saataisiin mahtumaan? Jos verrataan ydinvoimaloiden tehoja, 83 kW on karkeasti sadastuhannesosa siitä, eli pienestä tehosta olisi kyse mutta toisaalta, sitä ei kellonaika rajoittaisi.
Ydinreaktio tuossa olisi joka tapauksessa edes teoriassa ainut kyseeseen tuleva vaihtoehto!- Anonyymi
Pienimmät tehdyt ydinparistot ovat nappipariston kokoluokassa. Vähän isompia muutaman kilon kokoisia käytetään avaruusluotaimissa
https://www.tivi.fi/uutiset/mullistava-ydinparisto-miljoona-kertaa-tehokkaampi/5990c89f-0dd3-3438-9523-52f5dfc33fce - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienimmät tehdyt ydinparistot ovat nappipariston kokoluokassa. Vähän isompia muutaman kilon kokoisia käytetään avaruusluotaimissa
https://www.tivi.fi/uutiset/mullistava-ydinparisto-miljoona-kertaa-tehokkaampi/5990c89f-0dd3-3438-9523-52f5dfc33fceUutinen "miljoona kertaa tehokkammasta mullistuksesta" on jo kymmene vuotta vanha.
Sinne on häipynyt historia hämäriin tuokin "läpimurto". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutinen "miljoona kertaa tehokkammasta mullistuksesta" on jo kymmene vuotta vanha.
Sinne on häipynyt historia hämäriin tuokin "läpimurto".Korkean hyötysuhteen voimalat Tulevat
Missä on myynnissä ?
Paljonko maksaa ?
Mikä tekniikka ?
- Anonyymi
ruotsissa myy hytdo fusion, viime vuonna ilmoitettiin toimituksien alkavan parinvuoden sisään,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559