Uni tänä aamuna 4.2.2020

Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solkenaan, sitä oli valtavasti ja se lähti virtaamaan jalan eteenpäin. Sitten minulle annettiin luku 2 miljoonaa.

En tiedä mihin liittyy, voi vaan arvella.

86

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä täätisen tähen sie uniasi tiällä kertoilet. Alitajuntasi vaen tekköö teppisijjaan.

      • Eikö ole valjennu? Tää on profetiapalsta... Voi elämä, vielä ku opettelisit kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Eikö ole valjennu? Tää on profetiapalsta... Voi elämä, vielä ku opettelisit kirjoittamaan.

        Voisitko Jarmo kertoa tästä Inarin järven profetiasta että millainen se oli , saitko ilmestyksen ja jos niin millaisen ? Sehän on mahdollista että tämä kyseinen henkilö voi olla jokin muu kuin Ari ja jos ei ole niin ihan koettelun takiakin oisi kiva saada tietää tästä asiasta , kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko Jarmo kertoa tästä Inarin järven profetiasta että millainen se oli , saitko ilmestyksen ja jos niin millaisen ? Sehän on mahdollista että tämä kyseinen henkilö voi olla jokin muu kuin Ari ja jos ei ole niin ihan koettelun takiakin oisi kiva saada tietää tästä asiasta , kiitos

        Katsos kun saat näkysanoman silmiesi eteen, joka kertoo ensin selvästi siitä, minkä ymmärrät tulevaisuuden tapahtumiksi. Sitten sinulle lopuksi näytetään kenestä on kyse ja vieläpä niin, ettet ikinä voisi erehtyä henkilöstä. Sitten jäät miettimään ja punnitsemaan muutamaksi päiväksi ja toteat että näin harhoja ja ei se voi olla. Se oli joku pään sisällä tapahtunut mielikuvitusjuttu. Mutta se ei muuta kuin pyörii mielessä ja sitten kohtaat ihmeen, joka ei ole luonnollinen juttu, joka viittaa täsmälleen saamaasi sanomaan. Sitten taas hylkäät, vaikka jo sait vahvistuksen ja sama jatkuu kolmisen kuukautta melkeen, kunnes itsekin uskot saamaasi sanomaan ja olet varma siitä. Sen jälkeen saat vielä sen kaikkein voimakkaimman todistuksen kuin palkinnoksi siitä, että otit vastaan sen minkä Pyhä Henki halusi alkaa levittää. Näin syntyi Inrin miehen profetia ja minun on turha alkaa kertoa niitä yksityiskohtaisia pikkuasioita, koska ei ne ketään auta mihinkään suuntaan. En usko että sinäkään tästä mistään hullua hurskaamaksi tule, koska pääsi takoo jatkuvasti, ettei se ole Ari vaan sinä itse. Et sinä ajatuksesta luovu kuitenkaan, enkä minäkään enää voi edes perua sanomaani, vaikka haluaisin. Se on ja voi hyvin. Kaikki uskovat jo tuntee tarinan kun olen sitä jo yli 13 vuotta levittänyt.

        Eikä tällä muutenkaan ole väliä... Ihmisiä tarvitaan Jumalan työhön muutenkin. Miksi pitää olla se suurin ja puhutuin? En minä ainakaan halua. Haluan Jeesuksen luo heti ja nyt. Jääköön kaikki halukkaat profeetoiksi tänne, minä lähden vaikka viimeisessä tupakkavaunussa, kunhan pääsen tästä sairaasta maailmasta eroon.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Katsos kun saat näkysanoman silmiesi eteen, joka kertoo ensin selvästi siitä, minkä ymmärrät tulevaisuuden tapahtumiksi. Sitten sinulle lopuksi näytetään kenestä on kyse ja vieläpä niin, ettet ikinä voisi erehtyä henkilöstä. Sitten jäät miettimään ja punnitsemaan muutamaksi päiväksi ja toteat että näin harhoja ja ei se voi olla. Se oli joku pään sisällä tapahtunut mielikuvitusjuttu. Mutta se ei muuta kuin pyörii mielessä ja sitten kohtaat ihmeen, joka ei ole luonnollinen juttu, joka viittaa täsmälleen saamaasi sanomaan. Sitten taas hylkäät, vaikka jo sait vahvistuksen ja sama jatkuu kolmisen kuukautta melkeen, kunnes itsekin uskot saamaasi sanomaan ja olet varma siitä. Sen jälkeen saat vielä sen kaikkein voimakkaimman todistuksen kuin palkinnoksi siitä, että otit vastaan sen minkä Pyhä Henki halusi alkaa levittää. Näin syntyi Inrin miehen profetia ja minun on turha alkaa kertoa niitä yksityiskohtaisia pikkuasioita, koska ei ne ketään auta mihinkään suuntaan. En usko että sinäkään tästä mistään hullua hurskaamaksi tule, koska pääsi takoo jatkuvasti, ettei se ole Ari vaan sinä itse. Et sinä ajatuksesta luovu kuitenkaan, enkä minäkään enää voi edes perua sanomaani, vaikka haluaisin. Se on ja voi hyvin. Kaikki uskovat jo tuntee tarinan kun olen sitä jo yli 13 vuotta levittänyt.

        Eikä tällä muutenkaan ole väliä... Ihmisiä tarvitaan Jumalan työhön muutenkin. Miksi pitää olla se suurin ja puhutuin? En minä ainakaan halua. Haluan Jeesuksen luo heti ja nyt. Jääköön kaikki halukkaat profeetoiksi tänne, minä lähden vaikka viimeisessä tupakkavaunussa, kunhan pääsen tästä sairaasta maailmasta eroon.

        Taisit erehtyä nyt henkilöstä, vaikka merkit näyttäisivät, että kysymyksen esitti moi kaikille ketjun proffa.
        Minä olen se moi ketjun profeetta ehdokas, enkä esittänyt edellistä kysymystä, johon vastasit tässä.
        Mutta tässä on nyt kaksi, jotka tahtovat vastausta tähän samaan kysymykseen.
        Tässä on kuin kaksi "todistajaa" 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
        Ja tässä on myös todiste siitä, että vaikka merkit näyttävät niin selvästi jotain, ettemme voisi erehtyä, niin me voimme erehtyä ja siksi meidän tulee tutkia ja koetella asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit erehtyä nyt henkilöstä, vaikka merkit näyttäisivät, että kysymyksen esitti moi kaikille ketjun proffa.
        Minä olen se moi ketjun profeetta ehdokas, enkä esittänyt edellistä kysymystä, johon vastasit tässä.
        Mutta tässä on nyt kaksi, jotka tahtovat vastausta tähän samaan kysymykseen.
        Tässä on kuin kaksi "todistajaa" 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
        Ja tässä on myös todiste siitä, että vaikka merkit näyttävät niin selvästi jotain, ettemme voisi erehtyä, niin me voimme erehtyä ja siksi meidän tulee tutkia ja koetella asiat.

        Juurikin näin, se että emme tuomitse ketään mutta haluamme koetella profetian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit erehtyä nyt henkilöstä, vaikka merkit näyttäisivät, että kysymyksen esitti moi kaikille ketjun proffa.
        Minä olen se moi ketjun profeetta ehdokas, enkä esittänyt edellistä kysymystä, johon vastasit tässä.
        Mutta tässä on nyt kaksi, jotka tahtovat vastausta tähän samaan kysymykseen.
        Tässä on kuin kaksi "todistajaa" 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
        Ja tässä on myös todiste siitä, että vaikka merkit näyttävät niin selvästi jotain, ettemme voisi erehtyä, niin me voimme erehtyä ja siksi meidän tulee tutkia ja koetella asiat.

        Anna anteeksi jos erehdyin. Tällaisia erehtyväisiä me olemme. Asia on kuitenkin sama ja vastaus on yllä kysymykseesi. Ei sitä voi eritellä pieniin osiin, koska en edes muista kaikkea. Vertaan asiaa esim. ilotulitukseen. Et sinä muista mihin jokainen "sparkle" lensi, vaikka näit ne kaikki. Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan ja sen jälkeen tuli se suurin, jonka muistan hyvin mutta kun sekin on niin henkilökohtainen, etten voi jakaa sitä. Katso kuinka viisas ja kykenevä Jumala on, koska minulle ei jäänyt mitään muuta kuin se sanoma, jota julistaa. Minun ei tarvitse vakuutella, vain kertoa se mitä pitää. Ei kenekään tarvitse uskoa sitä, koska tämän uskomisellakaan ei ole mitään merkitystä. Pääasia että profeetan merkit on annettu. Se on koko idean pääpointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi jos erehdyin. Tällaisia erehtyväisiä me olemme. Asia on kuitenkin sama ja vastaus on yllä kysymykseesi. Ei sitä voi eritellä pieniin osiin, koska en edes muista kaikkea. Vertaan asiaa esim. ilotulitukseen. Et sinä muista mihin jokainen "sparkle" lensi, vaikka näit ne kaikki. Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan ja sen jälkeen tuli se suurin, jonka muistan hyvin mutta kun sekin on niin henkilökohtainen, etten voi jakaa sitä. Katso kuinka viisas ja kykenevä Jumala on, koska minulle ei jäänyt mitään muuta kuin se sanoma, jota julistaa. Minun ei tarvitse vakuutella, vain kertoa se mitä pitää. Ei kenekään tarvitse uskoa sitä, koska tämän uskomisellakaan ei ole mitään merkitystä. Pääasia että profeetan merkit on annettu. Se on koko idean pääpointti.

        Unohtui kirjautua... heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi jos erehdyin. Tällaisia erehtyväisiä me olemme. Asia on kuitenkin sama ja vastaus on yllä kysymykseesi. Ei sitä voi eritellä pieniin osiin, koska en edes muista kaikkea. Vertaan asiaa esim. ilotulitukseen. Et sinä muista mihin jokainen "sparkle" lensi, vaikka näit ne kaikki. Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan ja sen jälkeen tuli se suurin, jonka muistan hyvin mutta kun sekin on niin henkilökohtainen, etten voi jakaa sitä. Katso kuinka viisas ja kykenevä Jumala on, koska minulle ei jäänyt mitään muuta kuin se sanoma, jota julistaa. Minun ei tarvitse vakuutella, vain kertoa se mitä pitää. Ei kenekään tarvitse uskoa sitä, koska tämän uskomisellakaan ei ole mitään merkitystä. Pääasia että profeetan merkit on annettu. Se on koko idean pääpointti.

        "Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan..."

        Tiesitkö, että skitsofreenikot kokevat usein maailman samalla tavoin? He uskovat vakaasti harhoihinsa ja kykenevät joskus jopa perustelemaan uskomuksiaan järkevän tuntuisesti.
        Minua epäilyttää näissä "profetioissa" lähinnä se, että aikaan sidotut profetiat ovat kerta toisensa jälkeen osoittautuneet vääriksi. Suomessakin on levitelty lukemattomia profetioita, joiden kohdalla aika on tullut ja mennyt ilman, että mitään olisi tapahtunut. Oikeaan osuneita taas on hyvin vaikea löytää, jos ei sorru ympäripyöreisiin tulkintoihin.

        Tuntuu kuin nämä profettiat olisivat joillekin ihmisille eräänlainen harrastus, jolla he hakevat tarkoitusta elämälleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan..."

        Tiesitkö, että skitsofreenikot kokevat usein maailman samalla tavoin? He uskovat vakaasti harhoihinsa ja kykenevät joskus jopa perustelemaan uskomuksiaan järkevän tuntuisesti.
        Minua epäilyttää näissä "profetioissa" lähinnä se, että aikaan sidotut profetiat ovat kerta toisensa jälkeen osoittautuneet vääriksi. Suomessakin on levitelty lukemattomia profetioita, joiden kohdalla aika on tullut ja mennyt ilman, että mitään olisi tapahtunut. Oikeaan osuneita taas on hyvin vaikea löytää, jos ei sorru ympäripyöreisiin tulkintoihin.

        Tuntuu kuin nämä profettiat olisivat joillekin ihmisille eräänlainen harrastus, jolla he hakevat tarkoitusta elämälleen.

        Tiesin paljon muutakin ja siksipä minut lähetettiin juuri näiden asioiden perään MT1:llä Peijaksen suljetulle osastolle mielentilantutkimuksiin, jonka jälkeen kävelin sieltä täysin terveen paperit kädessäni ulos.
        Osatson lääkärien lausunnot olivat suorastaan ylitsevuotavan mielenterveyteni 100%sti takaavat. Olinhan minä joutunut sinne petosten vuoksi muutenkin.

        Joten se siitä skitsofreniasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi jos erehdyin. Tällaisia erehtyväisiä me olemme. Asia on kuitenkin sama ja vastaus on yllä kysymykseesi. Ei sitä voi eritellä pieniin osiin, koska en edes muista kaikkea. Vertaan asiaa esim. ilotulitukseen. Et sinä muista mihin jokainen "sparkle" lensi, vaikka näit ne kaikki. Minulle joka paikka huusi sitä yhtä ja samaa, kunnes minun oli pakko uskoa saamaani sanomaan ja sen jälkeen tuli se suurin, jonka muistan hyvin mutta kun sekin on niin henkilökohtainen, etten voi jakaa sitä. Katso kuinka viisas ja kykenevä Jumala on, koska minulle ei jäänyt mitään muuta kuin se sanoma, jota julistaa. Minun ei tarvitse vakuutella, vain kertoa se mitä pitää. Ei kenekään tarvitse uskoa sitä, koska tämän uskomisellakaan ei ole mitään merkitystä. Pääasia että profeetan merkit on annettu. Se on koko idean pääpointti.

        Minä en kyseenalaista näkyjäsi, kokemuksiasi ja merkkejäsi jotka sait, mutta minä kyseenalaistan sen tulkinnan jonka niistä teit.
        En tarvitse selityksiä vaan vastauksia.

        Kysyn vielä samaa.
        1. Näitkö näyssäsi Arin?
        2. Saitko sanan, että se on Ari?
        3. Saitko siis esim. kasvokuvan henkilöstä, jonka tunnistit Ariksi vai sanottiinko sinulle hänen nimensä "Ari"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyseenalaista näkyjäsi, kokemuksiasi ja merkkejäsi jotka sait, mutta minä kyseenalaistan sen tulkinnan jonka niistä teit.
        En tarvitse selityksiä vaan vastauksia.

        Kysyn vielä samaa.
        1. Näitkö näyssäsi Arin?
        2. Saitko sanan, että se on Ari?
        3. Saitko siis esim. kasvokuvan henkilöstä, jonka tunnistit Ariksi vai sanottiinko sinulle hänen nimensä "Ari"?

        Tämän haluan tietää itsekkin koska uskon että olet saanut näyn tai ilmestyksen Jarmo mutta tähän pitäisi saada vastaus että saitko nimen Ari vai onko se oma arvauksesi profetasta ? Aihe on vakava sillä uskon että tämä on tärkeä asia sille profeetallekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyseenalaista näkyjäsi, kokemuksiasi ja merkkejäsi jotka sait, mutta minä kyseenalaistan sen tulkinnan jonka niistä teit.
        En tarvitse selityksiä vaan vastauksia.

        Kysyn vielä samaa.
        1. Näitkö näyssäsi Arin?
        2. Saitko sanan, että se on Ari?
        3. Saitko siis esim. kasvokuvan henkilöstä, jonka tunnistit Ariksi vai sanottiinko sinulle hänen nimensä "Ari"?

        Kyllä sä oot sinnikäs. Jos mä sanon että hyvä on, sinä se olet, niin oletko sitten tyytyväinen?


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Kyllä sä oot sinnikäs. Jos mä sanon että hyvä on, sinä se olet, niin oletko sitten tyytyväinen?

        ....mut luuleks et mikään muuttuu silti yhtään miksikään?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        ....mut luuleks et mikään muuttuu silti yhtään miksikään?

        Kerro meille nyt miten asia on, näitkö Arin saitko sanan Ari ??


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kyllä sä oot sinnikäs. Jos mä sanon että hyvä on, sinä se olet, niin oletko sitten tyytyväinen?

        En olisi tyytyväinen, sillä asia ei ole sinun päätettävissäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro meille nyt miten asia on, näitkö Arin saitko sanan Ari ??

        ...aivan sama. Ota minkä vastauksen haluat.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        ...aivan sama. Ota minkä vastauksen haluat.

        Just tolla tavalla Raamatussakin ihmiset vaatimalla vaativat todistusta, kuitenkaan kenenkään siihen sen enempää uskomatta. Jeesus sanoi, että vaikka minä herättäisin kaikki profeetat haudoistaan, niin te ette uskoisi.

        Tämä on sellainen profetia, johon teidän ei todellakaan tarvitse uskoa! Pitäkää minkä ikinä tykkäätte, nimittäin mikään ei vaikuta tähän enää millään tavalla.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Just tolla tavalla Raamatussakin ihmiset vaatimalla vaativat todistusta, kuitenkaan kenenkään siihen sen enempää uskomatta. Jeesus sanoi, että vaikka minä herättäisin kaikki profeetat haudoistaan, niin te ette uskoisi.

        Tämä on sellainen profetia, johon teidän ei todellakaan tarvitse uskoa! Pitäkää minkä ikinä tykkäätte, nimittäin mikään ei vaikuta tähän enää millään tavalla.

        Kyse ei ole siitä etteikö uskottaisi , mutta ymmärrräthän sen että meidän on hyvä tietää tästä asiasta enemmän, eli saitko selvästi sanan tai tiedon että se profeetta on Ari vai päättelitkö sen takia kun satut tuntemaan tämän kyseisen Arin ? Ymmärthän että tämä tuleva Suomen profeetta kiinnostaa todella monta ja vaihtoehtoja on muitakin kuin mitä sanot niin siksi oisi hyvä jos suhtaudut kysymyksiin tarvittavalla vakavuudella että me myös osaamme varautua oikein asiaan


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Just tolla tavalla Raamatussakin ihmiset vaatimalla vaativat todistusta, kuitenkaan kenenkään siihen sen enempää uskomatta. Jeesus sanoi, että vaikka minä herättäisin kaikki profeetat haudoistaan, niin te ette uskoisi.

        Tämä on sellainen profetia, johon teidän ei todellakaan tarvitse uskoa! Pitäkää minkä ikinä tykkäätte, nimittäin mikään ei vaikuta tähän enää millään tavalla.

        Me emme vaadikaan todistusta vaan tunnustusta, totuutta asiasta.
        Siinä se.
        Paljon voi romahtaa ja kaatua, jos perustukset eivät ollutkaan kunnossa tälle rakennukselle, mutta se antaa tilaa rakentaa uuden, joka perustuu totuuteen.
        Se on paljon keveämpi kuorma kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme vaadikaan todistusta vaan tunnustusta, totuutta asiasta.
        Siinä se.
        Paljon voi romahtaa ja kaatua, jos perustukset eivät ollutkaan kunnossa tälle rakennukselle, mutta se antaa tilaa rakentaa uuden, joka perustuu totuuteen.
        Se on paljon keveämpi kuorma kantaa.

        Juurikin näin yksinkertainen kysymys ja siihen totuudellinen vastaus on oikeus meillä saada tietää, ja tiedoksi että olen uskovainen mies ja tämän asian haluan tietää kun itsekin tutkin asiaa kaiken aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin yksinkertainen kysymys ja siihen totuudellinen vastaus on oikeus meillä saada tietää, ja tiedoksi että olen uskovainen mies ja tämän asian haluan tietää kun itsekin tutkin asiaa kaiken aikaa

        Tuntuu että Jarmo tietää henkilön ja siksi uskoo että Ari on profeetta, ei siksi että hänelle oisi sanottu tai näytetty että se on juuri Ari , veikkaisin näin , ja siksi oisi niin tärkeää saada vastaus jarmolta että miten tämä asia on


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Just tolla tavalla Raamatussakin ihmiset vaatimalla vaativat todistusta, kuitenkaan kenenkään siihen sen enempää uskomatta. Jeesus sanoi, että vaikka minä herättäisin kaikki profeetat haudoistaan, niin te ette uskoisi.

        Tämä on sellainen profetia, johon teidän ei todellakaan tarvitse uskoa! Pitäkää minkä ikinä tykkäätte, nimittäin mikään ei vaikuta tähän enää millään tavalla.

        Joten jos voisit vastata kysymykseen totuudellisesti mikä on sinulle esitetty, vielä kerran minä en ja me emme kiellä sinun näkyäsi ja profetiaasi vaan haluamme tietää että saitko tämän Ari nimen profetiasta vai onko niin että tunnet henkilön ja siksi uskot että hän on se profeetta? Kiitos jo etukäteen että olet mies ja vastaat asiaan , kiitos ja siunausta myös sinulle Jarmo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että Jarmo tietää henkilön ja siksi uskoo että Ari on profeetta, ei siksi että hänelle oisi sanottu tai näytetty että se on juuri Ari , veikkaisin näin , ja siksi oisi niin tärkeää saada vastaus jarmolta että miten tämä asia on

        On sulla kans vaikee pakkomielle... huh. Onneks mulla on rauha sydämessä, enkä murehdi joutavia. En edes käsitä mikä vimma sulla on vatvoo tätä päivän selvää asiaa. Olen sanoonut kaiken tarvittavan ja jos se ei riitä, niin voi voi. En voi auttaa.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        On sulla kans vaikee pakkomielle... huh. Onneks mulla on rauha sydämessä, enkä murehdi joutavia. En edes käsitä mikä vimma sulla on vatvoo tätä päivän selvää asiaa. Olen sanoonut kaiken tarvittavan ja jos se ei riitä, niin voi voi. En voi auttaa.

        Voitko vaan vastata suoraan kysymykseen miten asia on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vaan vastata suoraan kysymykseen miten asia on

        No on se!


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        No on se!

        ? Miten asia on ja muistuta että uskon veljelle ei valehdella , on se vastasit eli mitä ?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        No on se!

        Suoraan kysymykseen suora vastaus , onko Ari ilmoitettu nimenä/miehenä sinulle profetiassa että Tukholma profetian profeetta on Ari? Vai päättelitkö sen kun tunnet hänet ? Kerro nyt asia suoraan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus , onko Ari ilmoitettu nimenä/miehenä sinulle profetiassa että Tukholma profetian profeetta on Ari? Vai päättelitkö sen kun tunnet hänet ? Kerro nyt asia suoraan

        No niin se just meni.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        No niin se just meni.

        Tiäks mikä on kärsivällisyyden huippu?
        Poimia ämpärillinen mustikoita nyrkkeilyhanskat kädessä.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        No niin se just meni.

        Eli sait profetian joka sopii tuttuusi ariin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus , onko Ari ilmoitettu nimenä/miehenä sinulle profetiassa että Tukholma profetian profeetta on Ari? Vai päättelitkö sen kun tunnet hänet ? Kerro nyt asia suoraan

        Mut hei, mennään helpomman kaavan mukaan. Sä kerrot mulle mitä mun pitää vastata ja mä sit copy/pastetan sen vastaukseks. Done ja win-win.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        No niin se just meni.

        Elikkä siis et saanut profetiassa sanaa Ari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sait profetian joka sopii tuttuusi ariin?

        Aa... okei, siis sain profetian joka sopii tuttuuni ariin? Näin... Oletko nyt tyytyväinen, vai kerronko vielä jotain? Niinku mikä on Cuck Norrisin Thriathlon? Haluuks tietää.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Mut hei, mennään helpomman kaavan mukaan. Sä kerrot mulle mitä mun pitää vastata ja mä sit copy/pastetan sen vastaukseks. Done ja win-win.

        Kysyn vielä samaa.
        1. Näitkö näyssäsi Arin?
        2. Saitko sanan, että se on Ari?
        3. Saitko siis esim. kasvokuvan henkilöstä, jonka tunnistit Ariksi vai sanottiinko sinulle hänen nimensä "Ari"?


        Eli 1/2/3 ?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Tiäks mikä on kärsivällisyyden huippu?
        Poimia ämpärillinen mustikoita nyrkkeilyhanskat kädessä.

        Olet kertonut jo aiemmin vuosia sitten että uskot Arin olevan profeetta koska tunnet hänet


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Aa... okei, siis sain profetian joka sopii tuttuuni ariin? Näin... Oletko nyt tyytyväinen, vai kerronko vielä jotain? Niinku mikä on Cuck Norrisin Thriathlon? Haluuks tietää.

        Joo kerro toki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn vielä samaa.
        1. Näitkö näyssäsi Arin?
        2. Saitko sanan, että se on Ari?
        3. Saitko siis esim. kasvokuvan henkilöstä, jonka tunnistit Ariksi vai sanottiinko sinulle hänen nimensä "Ari"?


        Eli 1/2/3 ?

        Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi.

        Tää on yhtä vaikeeta ku Cahuck Norrisin Thriathlon:
        Aamulla heti maraton lettosuolla lumikengät jalassa ja siitä suoraan Jukolan viesti hitsilasit päässä, ilman karttaa ja kompassia. Aamulla sit samoilla silmillä minikaivurilla Ivaloon etsimään käsiin tuo kaivattu Ari profeetta.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi.

        Tää on yhtä vaikeeta ku Cahuck Norrisin Thriathlon:
        Aamulla heti maraton lettosuolla lumikengät jalassa ja siitä suoraan Jukolan viesti hitsilasit päässä, ilman karttaa ja kompassia. Aamulla sit samoilla silmillä minikaivurilla Ivaloon etsimään käsiin tuo kaivattu Ari profeetta.

        Kiitos


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi.

        Tää on yhtä vaikeeta ku Cahuck Norrisin Thriathlon:
        Aamulla heti maraton lettosuolla lumikengät jalassa ja siitä suoraan Jukolan viesti hitsilasit päässä, ilman karttaa ja kompassia. Aamulla sit samoilla silmillä minikaivurilla Ivaloon etsimään käsiin tuo kaivattu Ari profeetta.

        "Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi."

        No kylläpä oli vaikeaa saada vastaus.
        Kelpaa, jos se on totuus.

        Vähän kuin olisit ollut sokaistuna, ettet heti nähnyt mistä oli kysymys.
        Mutta ei kai siitä sen enempää.
        ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi."

        No kylläpä oli vaikeaa saada vastaus.
        Kelpaa, jos se on totuus.

        Vähän kuin olisit ollut sokaistuna, ettet heti nähnyt mistä oli kysymys.
        Mutta ei kai siitä sen enempää.
        ;)

        Toistelin vaan samat asiat mitkä kysyit, kyllä, kyllä ja kyllä, koska sain näyssä paljon vakuuttavamman kuvan, kuin tässä olet yrittänyt sanoa. Sain niin vahvan tiedon, ettei siitä sen enempää. Usko pois, eikä sinun tarvitse tietää, eikä kenenkään muunkaan. Kukaan ei sillä tiedolla tee enää mitään, en edes minä.
        Jumala Pyhän Henkensä kautta laittoi minut uskomaan ja julistamaan, joten millään ei ole merkitystä enää. Asia on kerrottu profetiana, eikä kenenkään tarvitse uskoa, koska tiedän, ettei tarvitse. Profeetan merkit on se koko homman idea, eikä miten profetia minulle tuli tai onko se edes aito. Eikä silläkään ole väliä, vaikka te kaikki täällä pitäisitte minua 100%sti valehtelijana. Silläkään ei ole enää merkitystä. Merkitystä oli vain niillä profeetan merkeillä, jotka olen antanut. Joko meni jakeluun vai naulapyssylläkö se pitää sinne ampua, ettei tässä ole mistään luottamisesta kyse, vaan tiedonvälityksestä.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Toistelin vaan samat asiat mitkä kysyit, kyllä, kyllä ja kyllä, koska sain näyssä paljon vakuuttavamman kuvan, kuin tässä olet yrittänyt sanoa. Sain niin vahvan tiedon, ettei siitä sen enempää. Usko pois, eikä sinun tarvitse tietää, eikä kenenkään muunkaan. Kukaan ei sillä tiedolla tee enää mitään, en edes minä.
        Jumala Pyhän Henkensä kautta laittoi minut uskomaan ja julistamaan, joten millään ei ole merkitystä enää. Asia on kerrottu profetiana, eikä kenenkään tarvitse uskoa, koska tiedän, ettei tarvitse. Profeetan merkit on se koko homman idea, eikä miten profetia minulle tuli tai onko se edes aito. Eikä silläkään ole väliä, vaikka te kaikki täällä pitäisitte minua 100%sti valehtelijana. Silläkään ei ole enää merkitystä. Merkitystä oli vain niillä profeetan merkeillä, jotka olen antanut. Joko meni jakeluun vai naulapyssylläkö se pitää sinne ampua, ettei tässä ole mistään luottamisesta kyse, vaan tiedonvälityksestä.

        Pitäähän se toki olla luotettava profetia, nyt Jarmo kyllä kusit omille kintuille sieltä se tuli


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Toistelin vaan samat asiat mitkä kysyit, kyllä, kyllä ja kyllä, koska sain näyssä paljon vakuuttavamman kuvan, kuin tässä olet yrittänyt sanoa. Sain niin vahvan tiedon, ettei siitä sen enempää. Usko pois, eikä sinun tarvitse tietää, eikä kenenkään muunkaan. Kukaan ei sillä tiedolla tee enää mitään, en edes minä.
        Jumala Pyhän Henkensä kautta laittoi minut uskomaan ja julistamaan, joten millään ei ole merkitystä enää. Asia on kerrottu profetiana, eikä kenenkään tarvitse uskoa, koska tiedän, ettei tarvitse. Profeetan merkit on se koko homman idea, eikä miten profetia minulle tuli tai onko se edes aito. Eikä silläkään ole väliä, vaikka te kaikki täällä pitäisitte minua 100%sti valehtelijana. Silläkään ei ole enää merkitystä. Merkitystä oli vain niillä profeetan merkeillä, jotka olen antanut. Joko meni jakeluun vai naulapyssylläkö se pitää sinne ampua, ettei tässä ole mistään luottamisesta kyse, vaan tiedonvälityksestä.

        Mikä voisi olla vakuuttavampaa, kuin nähdä näyssä henkilön kuvan, jotta ei voi erehtyä?
        Mikä voisi olla vakuuttavampaa, kuin saada vielä henkilön nimi, jotta ei voi erehtyä?
        Kerro ihmeessä mikä on vakuuttavampaa kuin nuo 2 asiaa?

        Vai naulapyssyllä pitäisi päähän paukuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit erehtyä nyt henkilöstä, vaikka merkit näyttäisivät, että kysymyksen esitti moi kaikille ketjun proffa.
        Minä olen se moi ketjun profeetta ehdokas, enkä esittänyt edellistä kysymystä, johon vastasit tässä.
        Mutta tässä on nyt kaksi, jotka tahtovat vastausta tähän samaan kysymykseen.
        Tässä on kuin kaksi "todistajaa" 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
        Ja tässä on myös todiste siitä, että vaikka merkit näyttävät niin selvästi jotain, ettemme voisi erehtyä, niin me voimme erehtyä ja siksi meidän tulee tutkia ja koetella asiat.

        "Minä olen se moi ketjun profeetta ehdokas"

        Ei ole olemassa "profeettaehdokkaita". On yksi, joka tietää, ja merkit hän on näyttänyt. Hänestä on puhuttu tiettyjä merkkejä hyväksikäyttäen. Hän on ne itse myöhemmin myös havainnut. Viisas se, joka tallentaa hänestä puhutut asiat, ja tallentaa sen, mitä poikkeavaa on tullut. Näin jokainen voi itse arvioida muiden mielipiteistä riippumatta onko kyseessä nk. profeetta.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Just tolla tavalla Raamatussakin ihmiset vaatimalla vaativat todistusta, kuitenkaan kenenkään siihen sen enempää uskomatta. Jeesus sanoi, että vaikka minä herättäisin kaikki profeetat haudoistaan, niin te ette uskoisi.

        Tämä on sellainen profetia, johon teidän ei todellakaan tarvitse uskoa! Pitäkää minkä ikinä tykkäätte, nimittäin mikään ei vaikuta tähän enää millään tavalla.

        Jahas tämä tyyppi näytti kyntensä. Ootko narsisti? Toivoit pääseväsi täältä heti ja nyt "Jeesuksen" luokse?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Aa... okei, siis sain profetian joka sopii tuttuuni ariin? Näin... Oletko nyt tyytyväinen, vai kerronko vielä jotain? Niinku mikä on Cuck Norrisin Thriathlon? Haluuks tietää.

        Mikähän tää eklundi oikeen on?


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Näin näyssä Arin ja sain sanan että se on hän ja sain henkilökuvankin josta tunnistin että hän se on, sama häiskä ja sama nimi.

        Tää on yhtä vaikeeta ku Cahuck Norrisin Thriathlon:
        Aamulla heti maraton lettosuolla lumikengät jalassa ja siitä suoraan Jukolan viesti hitsilasit päässä, ilman karttaa ja kompassia. Aamulla sit samoilla silmillä minikaivurilla Ivaloon etsimään käsiin tuo kaivattu Ari profeetta.

        Ei jumankauta mitä toi oikeen selittää? Norris tunnetaan lähes yksinomaan väkivaltaelokuvista.


      • Anonyymi

        "Virallisia tahoja he nuoleskelevat ja myötäilevät, ja toistavat näiden virallisia uutisia (havaittavissa IL palstalla, missä Venäjästä puhuttaessa mm. Susivuoren todistuksia ei pysty kumoamaan)"

        Korjaan:
        Eivät pysty kumoamaan.

        Ps. seuralehden mukaan kaikki trollit, joita epäiltiin eräässä tapauksessa venäläisiksi, osoittautuivat suomalaisiksi.
        Onko trollisirkus ohi? Ei hätää. Uutta sirkusta valmistellaan! Pääasia on, että vihollinen pysyy, jota osoittaa! Sitä se kansa haluaa! Leipää ja sirkushuveja!


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Toistelin vaan samat asiat mitkä kysyit, kyllä, kyllä ja kyllä, koska sain näyssä paljon vakuuttavamman kuvan, kuin tässä olet yrittänyt sanoa. Sain niin vahvan tiedon, ettei siitä sen enempää. Usko pois, eikä sinun tarvitse tietää, eikä kenenkään muunkaan. Kukaan ei sillä tiedolla tee enää mitään, en edes minä.
        Jumala Pyhän Henkensä kautta laittoi minut uskomaan ja julistamaan, joten millään ei ole merkitystä enää. Asia on kerrottu profetiana, eikä kenenkään tarvitse uskoa, koska tiedän, ettei tarvitse. Profeetan merkit on se koko homman idea, eikä miten profetia minulle tuli tai onko se edes aito. Eikä silläkään ole väliä, vaikka te kaikki täällä pitäisitte minua 100%sti valehtelijana. Silläkään ei ole enää merkitystä. Merkitystä oli vain niillä profeetan merkeillä, jotka olen antanut. Joko meni jakeluun vai naulapyssylläkö se pitää sinne ampua, ettei tässä ole mistään luottamisesta kyse, vaan tiedonvälityksestä.

        "Merkitystä oli vain niillä profeetan merkeillä, jotka olen antanut. Joko meni jakeluun vai naulapyssylläkö se pitää sinne ampua,"

        Just. Tämäpä kertoikin ihan tarpeeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tää eklundi oikeen on?

        Sitä minäkin olen ihmetellyt.


    • Anonyymi

      Ai israelilainen avasi portit kahdelle miljoonalle palestiinalaispakolaisille asuttaa Israelin aluetta.

      Ei huono Jarmo, ei huono!

      KTS

    • Anonyymi

      Hitler siinä availi keskitysleirin portteja sotavangeille tai juutalaisille (tosin jälkimmäisten luku olisi kai jotain 6 miljoonaa).

      Monet kristitythän ovat sitä mieltä, että holokaustia ei tapahtunut joten se pitäisi suorittaa uudelleen nyt.

    • Anonyymi

      Kyse on Tornion rajanylityspaikasta Kun erdokan päästää miljoonat arabit Suomeen. Tämä painajainen on kummitellut minulle jo 5 vuotta.

      • Anonyymi

        Se on kummitellut minunkin mielessä.Kun tämä hirveä asia tapahtuu,mihin voisimme silloin paeta`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kummitellut minunkin mielessä.Kun tämä hirveä asia tapahtuu,mihin voisimme silloin paeta`?

        Politiikkomme kyllä tietävät.He pakenevat jonnekin ulkomaille,heille varattuihin palkkioasuntoihin,ja uusiin hyvinpalkattuihin virkoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikkomme kyllä tietävät.He pakenevat jonnekin ulkomaille,heille varattuihin palkkioasuntoihin,ja uusiin hyvinpalkattuihin virkoihinsa.

        Politiikot on Jumala nostattanut vitsauksiksi maailman kansoille,johtuen synneistämme.
        Pian joudumme pelkäämään hekemme edestä.Tahtoisimpa nähdä sen uskovat,jolla ei tilanteen ollessa pahimmilla puntit tutisisi.


    • Anonyymi

      Oli Motorhead-musiikkiyhtyen Lemmy.

      Mutta jos näet todella tuollaisia jotain voimakkaita hahmoja, joilla ei ole kasvoja oikeasti ollenkaan, vaan kasvot ovat vain jotain mössöä, niin sitten...

    • Anonyymi

      Lehti tänään:

      Siviilit pakenevat Syyriasta
      YK:n mukaan alueelta sodan kiihtymistä on paennut jo 700 000 ihmistä sitten joulukuun ensimmäisen päivän. Kaikkiaan Syyrian sodassa on kuollut yli 380 000 ihmistä. YK arvioi, että Syyriassa saattaa olla kyse maailman suurimmasta joukkopaosta sitten toisen maailmansodan.

    • Anonyymi

      Miksi s24:llä näyttää riehuvan paholainen ja profeetta??

      • Anonyymi

        Btw näin muuten unen joitain päiviä sitten. Olin tulossa s marketista ulos, kun näin lännestä lähestyvän putoavan Finnairin koneen. Se putosi puistoon, jossa oli veteraanien muistomerkkejä. Ilmensikö lentokone Suomea?
        Ei siinä vielä kaikki: tapauksen kunniaksi järjestettiin sotilasparaati! Ja kyseessä ei ollut nk. vieraanvallan joukot.

        Eli luultavasti yhtä paljon, kun sotien aikana kuoli porukkaa, tai yhtäpaljon, kun koneeseen mahtuu porukkaa, tulee kait kuolemaan tulevaisuudessa Suomessa, Mutta sitä tapahtumaa pidetään jostain syystä hyvänä.
        Minusta tapahtuma oli järkyttävä, mutta jotenkin vielä järkyttävämmän ja yllättävämmän siitä teki yleinen suhtautuminen siihen. Ikäänkuin porukat olisivat sanoneet "näin vain on päätetty, ja se on hyväksi meille".

        Minusta näytti, että kyseessä ei ollut todellinen tapahtuma, koska mustaa savua ja tulta ei näkynyt, vaan homma oli simuloitu hologrammilla ja se näytettiin kuin muistona aina ennen paraatia. Mikä oli tämä kone, ja miksi se tuhoutui juuri veteraanien muistomerkkialueelle? Senkö takia, että nuo sota-ajat haluttiin ikäänkuin rituaalisesti hävittää muistoista? Että tämän maan sodat haluttiin julistaa pannaan ja unohdetuiksi, kielletty puhumasta niistä? Uutta tulevaisuutta kohti ei voitu kulkea jos mukana raahattiin menneisyyden katkeria muistoja, jotka aiheuttaisivat kiistoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Btw näin muuten unen joitain päiviä sitten. Olin tulossa s marketista ulos, kun näin lännestä lähestyvän putoavan Finnairin koneen. Se putosi puistoon, jossa oli veteraanien muistomerkkejä. Ilmensikö lentokone Suomea?
        Ei siinä vielä kaikki: tapauksen kunniaksi järjestettiin sotilasparaati! Ja kyseessä ei ollut nk. vieraanvallan joukot.

        Eli luultavasti yhtä paljon, kun sotien aikana kuoli porukkaa, tai yhtäpaljon, kun koneeseen mahtuu porukkaa, tulee kait kuolemaan tulevaisuudessa Suomessa, Mutta sitä tapahtumaa pidetään jostain syystä hyvänä.
        Minusta tapahtuma oli järkyttävä, mutta jotenkin vielä järkyttävämmän ja yllättävämmän siitä teki yleinen suhtautuminen siihen. Ikäänkuin porukat olisivat sanoneet "näin vain on päätetty, ja se on hyväksi meille".

        Minusta näytti, että kyseessä ei ollut todellinen tapahtuma, koska mustaa savua ja tulta ei näkynyt, vaan homma oli simuloitu hologrammilla ja se näytettiin kuin muistona aina ennen paraatia. Mikä oli tämä kone, ja miksi se tuhoutui juuri veteraanien muistomerkkialueelle? Senkö takia, että nuo sota-ajat haluttiin ikäänkuin rituaalisesti hävittää muistoista? Että tämän maan sodat haluttiin julistaa pannaan ja unohdetuiksi, kielletty puhumasta niistä? Uutta tulevaisuutta kohti ei voitu kulkea jos mukana raahattiin menneisyyden katkeria muistoja, jotka aiheuttaisivat kiistoja?

        Uni kertoo, että Suomi on tekemässä suuren virheen koskien tulevaa hävittäjäkauppaa. Ei voi sanoa, että se ja se sotilaslentokone on väärä valinta, vaan valinnan taustalla oleva filosofia on väärä ja turmiollinen.

        Sananpaikka: Jeremia 5.


    • Anonyymi

      Kuka toi Jarmo on? Onko joku nähnyt häntä? Vai onko kyseessä feikkinimi? Ei näytä olevan puhtaat jauhot pussissa.

      • Perustelisitko väitteesi puhtaista jauhoista. Olen mä kaikki syytökset jo kuullu ja mua haukutaan ympäriinsä mutta jos sulla on muutakin argumentteja heittää puhtaista jauhoista, kuin pelkkä olettamus ja heitto, niin anna tulla.
        Olen pitänyt www.pelastussanoma.fi sivustoa yllä yli 13 vuotta ja olen ammatiltani turvallisuusvalvoja. Olin vajaa 10 vuotta poliisihallituksen voimankäytön kouluttaja ja minun puhtaat jauhot on tsekattu muutaman vuoden välein, ns. supotutkimuksella, joten se niistä jauhoista.
        Täällä on muutamia, jotka ovat nähneet minut livenä, mutta he kirjoittavatkin enimmäkseen tuolla pelastussanoman palstalla, jossa pilkkaajat eivät todellakaan pääse kirjoittelemaan.
        Olen kotoisin Helsingistä mutta asunut aika monessa kaupungissa, vaikka isoimman osan elämästä juurikin siellä Helsingissä. Nyt asun täällä länsisuomessa, satakunnassa, koska oon jo eläköitymässä. Olen työkysytön ja odotan pääsyä sairauseläkkeelle.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Perustelisitko väitteesi puhtaista jauhoista. Olen mä kaikki syytökset jo kuullu ja mua haukutaan ympäriinsä mutta jos sulla on muutakin argumentteja heittää puhtaista jauhoista, kuin pelkkä olettamus ja heitto, niin anna tulla.
        Olen pitänyt www.pelastussanoma.fi sivustoa yllä yli 13 vuotta ja olen ammatiltani turvallisuusvalvoja. Olin vajaa 10 vuotta poliisihallituksen voimankäytön kouluttaja ja minun puhtaat jauhot on tsekattu muutaman vuoden välein, ns. supotutkimuksella, joten se niistä jauhoista.
        Täällä on muutamia, jotka ovat nähneet minut livenä, mutta he kirjoittavatkin enimmäkseen tuolla pelastussanoman palstalla, jossa pilkkaajat eivät todellakaan pääse kirjoittelemaan.
        Olen kotoisin Helsingistä mutta asunut aika monessa kaupungissa, vaikka isoimman osan elämästä juurikin siellä Helsingissä. Nyt asun täällä länsisuomessa, satakunnassa, koska oon jo eläköitymässä. Olen työkysytön ja odotan pääsyä sairauseläkkeelle.

        Ehkä se syy epäilyyn oli tuo sinun puheesi naulapyssyn käytöstä. Lisäksi näillä sivustoilla kyllä häiriköi sairas henkilö, joka ottaa eri nimiä käyttöönsä ja esiintyy toisena persoonana niiden takana. Se on jo tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se syy epäilyyn oli tuo sinun puheesi naulapyssyn käytöstä. Lisäksi näillä sivustoilla kyllä häiriköi sairas henkilö, joka ottaa eri nimiä käyttöönsä ja esiintyy toisena persoonana niiden takana. Se on jo tiedossa.

        Kiihottaako sua jotenkin tuo naulapyssy sana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaako sua jotenkin tuo naulapyssy sana?

        No kukas sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukas sinä olet?

        No mä oon sun märkä päiväuni, naulapyssy. Kaikki muut ymmärsi naulapyssyvertauksen, paitsi sä, joten sulla pitää olla jokin erityinen himo niihin.

        Metafora:
        Pyssy = laite jolla tunkeudutaan pään sisälle
        Naula = ajatusrakennelma joka ei sellaisenaan millään tahdo mennä pään sisälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon sun märkä päiväuni, naulapyssy. Kaikki muut ymmärsi naulapyssyvertauksen, paitsi sä, joten sulla pitää olla jokin erityinen himo niihin.

        Metafora:
        Pyssy = laite jolla tunkeudutaan pään sisälle
        Naula = ajatusrakennelma joka ei sellaisenaan millään tahdo mennä pään sisälle

        No nyt on kyllä huono vertaus ja selitys.
        Ei todellakaan ole muut ymmärtäneet.
        Ja tuon selityksen jälkeen vielä vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on kyllä huono vertaus ja selitys.
        Ei todellakaan ole muut ymmärtäneet.
        Ja tuon selityksen jälkeen vielä vähemmän.

        Siis eikö sulla ole aivoja, vai onko videopelit ne surkastuttaneet?
        Tiedätkö sen muovisen pallon, jossa on eri muotoisia reikiä ja siihen sopivat niiden reikien muotoiset palikat? No kuule jos vaikka tuo pallo olis sun pää, jonne pitäs ymmärrystä saada, niin jos oot niin tyhmä, ettet osaa laittaa tietopalikoita oikeista rei´istä sisälle, niin voita vaikka sulattaa palikan pikku palloksi ja pistää ne sitten mistä reiästä haluat. Naulapyssy kuvastaa välinettä, joka ratkaisee tämän ongelman ja itse naula taas on se palikka, jota et millaan älyllisellä talentillas muuten saisi sinne päähän. Joko meni perille, vai haetaanko ratakiskoa, josta asiaa taivutellaan vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon sun märkä päiväuni, naulapyssy. Kaikki muut ymmärsi naulapyssyvertauksen, paitsi sä, joten sulla pitää olla jokin erityinen himo niihin.

        Metafora:
        Pyssy = laite jolla tunkeudutaan pään sisälle
        Naula = ajatusrakennelma joka ei sellaisenaan millään tahdo mennä pään sisälle

        "No mä oon sun märkä päiväuni, naulapyssy. Kaikki muut ymmärsi naulapyssyvertauksen, paitsi sä, joten sulla pitää olla jokin erityinen himo niihin."

        Jahas. Tässä on siis "Jarmo Eklund"? "Pelastussanoma" sivuston ylläpitäjä tjsp?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eikö sulla ole aivoja, vai onko videopelit ne surkastuttaneet?
        Tiedätkö sen muovisen pallon, jossa on eri muotoisia reikiä ja siihen sopivat niiden reikien muotoiset palikat? No kuule jos vaikka tuo pallo olis sun pää, jonne pitäs ymmärrystä saada, niin jos oot niin tyhmä, ettet osaa laittaa tietopalikoita oikeista rei´istä sisälle, niin voita vaikka sulattaa palikan pikku palloksi ja pistää ne sitten mistä reiästä haluat. Naulapyssy kuvastaa välinettä, joka ratkaisee tämän ongelman ja itse naula taas on se palikka, jota et millaan älyllisellä talentillas muuten saisi sinne päähän. Joko meni perille, vai haetaanko ratakiskoa, josta asiaa taivutellaan vielä?

        Kylläpä sinä olet sitten vertausten mestari.
        Vähän kuin kiljusaavi pesuhuoneen nurkassa.
        Tottakai mestari tämän ymmärtää.
        Heitäpä vielä se ratakiskon taivutus peliin, niin kyllähän meille tyhmille sitten alkaa selviämään.
        Jään odottamaan kuin kissa kuumaa puuroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinä olet sitten vertausten mestari.
        Vähän kuin kiljusaavi pesuhuoneen nurkassa.
        Tottakai mestari tämän ymmärtää.
        Heitäpä vielä se ratakiskon taivutus peliin, niin kyllähän meille tyhmille sitten alkaa selviämään.
        Jään odottamaan kuin kissa kuumaa puuroa.

        Ai ai kun sattuu arkaan paikkaan... on näköjään taas niin huono tuo itsetuntopuoli, eikä oikeen tiedä miten asiaan pitäs suhtautua ja lopputulos on taas sama ku aina, kun keinot loppuu, niin heitetään kaikki vitsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No mä oon sun märkä päiväuni, naulapyssy. Kaikki muut ymmärsi naulapyssyvertauksen, paitsi sä, joten sulla pitää olla jokin erityinen himo niihin."

        Jahas. Tässä on siis "Jarmo Eklund"? "Pelastussanoma" sivuston ylläpitäjä tjsp?

        Mutta ah, se naulapyssy ku on niin herkullinen. Pitäs nyt vaan jotenki saada synonyymiksi väkivaltaisuus ja se pelastussanoman Jarmo tämän naulapyssyllä päähän ampumisen kautta. Mitenkä sen tekisin... voi voi. Nyt kun naulapyssy onkin metaforaa, niin sitä ei oikeen tahdo saada millään verenhimoon tms. väkivaltaisuuteen leimattua. Toki moraaliahan ja totuuttahan tässä ei tarvita, joten siitä vaan, valehtelemaan oikeen kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ai kun sattuu arkaan paikkaan... on näköjään taas niin huono tuo itsetuntopuoli, eikä oikeen tiedä miten asiaan pitäs suhtautua ja lopputulos on taas sama ku aina, kun keinot loppuu, niin heitetään kaikki vitsiksi.

        Tässä on sellainen pikku ongelma, että vertauksesi ei toimi.
        Se pallo jossa on reikiä, on kuulijan pää.
        Ja se, joka niitä palikoita sinne tunkee, se on kertoja.
        Ellei kertoja osaa pistää niitä palikoita oikeista reijistä sisään, niin se tyhmyys on kyllä sen kertojan puolella.
        Sitten kuin pikku kakara hän suuttuu ja alkaa käyttämään voimaa ja väkisin tunkee ja muokkailee niitä paloja, kuten keksiin niille eri merkityksiä, että ne menisivät sinne pallon sisälle.
        Kertojalle on annettu selvät ohjeet, miten se tieto menee perille.
        On kerrottu selvä muoto sille tiedolle joka menee sisään, se muoto on rehellinen tunnustus.
        Siinä se reijän muoto, ja siitä ei läpi mene mitkään valheet ja asian vierestä olevat selitykset, vaikka niitä yrittäisi sulatella eri muotoon.

        Joten väännähän siitä ratakiskosta nyt se selkeä malli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiköhän ne heinäsirkat aja sen toisen miljoonan afrikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne heinäsirkat aja sen toisen miljoonan afrikasta.

        Pelottaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne heinäsirkat aja sen toisen miljoonan afrikasta.

        Vastaa, ettei pelota yhtää XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa, ettei pelota yhtää XD

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa, ettei pelota yhtää XD

        Mikäs siinä pelottaisi, näin kansa kääntyy kansaa vastaan ja kaaokset alkavat.
        Vitsauksia vielä, kulkutauteja, tulvia, myrskyjä, maanjäristyksiä, tulivuorenpurkauksia, huonot sadot, metsäpaloja, raesateita,tuholaiset, nälänhätä ja sodat sekä meteoriitteja.
        Koko nykyinen järjestelmä ajetaan maantasalle.
        Koko maailma ajetaan polvilleen.

        Tätä on luvassa, kunnon lopunaikojen show.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word

        Hyvä biisi muttei totakaan ihan joka asiaan kannata kopioida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä pelottaisi, näin kansa kääntyy kansaa vastaan ja kaaokset alkavat.
        Vitsauksia vielä, kulkutauteja, tulvia, myrskyjä, maanjäristyksiä, tulivuorenpurkauksia, huonot sadot, metsäpaloja, raesateita,tuholaiset, nälänhätä ja sodat sekä meteoriitteja.
        Koko nykyinen järjestelmä ajetaan maantasalle.
        Koko maailma ajetaan polvilleen.

        Tätä on luvassa, kunnon lopunaikojen show.

        "Tätä on luvassa, kunnon lopunaikojen show."
        En tiedä kenenkään sanoneen kuolinvuoteella makaamistaan "showksi". Oletko siis sitä mieltä, että ilmestyskirjan juttu julistajista, joilla on valta lyödä maata vitsauksilla, on toteutunut? Merkit kyllä on. Voihan tämä pahemmaksikin kääntyä. En tiedä miten pahaksi jonkin katastrofin pitäisi kääntyä, että porukka todella antaisi kunnian Jumalalle. Eräs korkea-arvoinen sotilaspäällikkö tunnusti Jeesuksen lopulta tämän riippuessa jo ristillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tätä on luvassa, kunnon lopunaikojen show."
        En tiedä kenenkään sanoneen kuolinvuoteella makaamistaan "showksi". Oletko siis sitä mieltä, että ilmestyskirjan juttu julistajista, joilla on valta lyödä maata vitsauksilla, on toteutunut? Merkit kyllä on. Voihan tämä pahemmaksikin kääntyä. En tiedä miten pahaksi jonkin katastrofin pitäisi kääntyä, että porukka todella antaisi kunnian Jumalalle. Eräs korkea-arvoinen sotilaspäällikkö tunnusti Jeesuksen lopulta tämän riippuessa jo ristillä.

        "että porukka todella antaisi kunnian Jumalalle."
        Huonosti sanottu. Tarvitaan jotain muuta. Mutta sitä tuskin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "että porukka todella antaisi kunnian Jumalalle."
        Huonosti sanottu. Tarvitaan jotain muuta. Mutta sitä tuskin tulee.

        Sehän siinä on... toiset ovat hurahtaneet ns. semi-menestysteologiaan, jossa Suomesta tulee joku puoliparatiisi yhdessä Venäjän kanssa. Ongelma on tässä vaan se, ettei sellainen ajatusrakennelma ole raamatullisesti yhteensopiva, vaan ihmiset paatuu paatumistaan ja uskossa olevat vain vahvistuu. Tulee suuri herätys, muttei se ole ollenkaan sellainen, jollaiseksi tämä maailma sen luulee olevan. Ihmiset kerääntyy pieniin ryhmiin ja kadunkulmiin. Sellainen tulee olemaan se suuri herätys ja maamme tulee näkemään pahemman nälänhädän ja puutteen, jollaista se ei ole vielä ennen nähnyt tai kokenut. Melko kaukana paratiisista siis. Eikä venäjä ole mikään ysävä suomalaisille, vaan pahempi sortaja, kuin koskaan ennen Venäjän vallan aikoina. Silloinhan suomalaiset olivat Venäläisille melkein ystäviä, elikkä alusmaa, jossa asuu alempiarvoisia suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tätä on luvassa, kunnon lopunaikojen show."
        En tiedä kenenkään sanoneen kuolinvuoteella makaamistaan "showksi". Oletko siis sitä mieltä, että ilmestyskirjan juttu julistajista, joilla on valta lyödä maata vitsauksilla, on toteutunut? Merkit kyllä on. Voihan tämä pahemmaksikin kääntyä. En tiedä miten pahaksi jonkin katastrofin pitäisi kääntyä, että porukka todella antaisi kunnian Jumalalle. Eräs korkea-arvoinen sotilaspäällikkö tunnusti Jeesuksen lopulta tämän riippuessa jo ristillä.

        Olen sitä mieltä, että se on alkamassa.
        Ja kyllä siitä sellainen näytös tulee, että jää ne vastaanväittämiset aika vähälle.
        Kyseessä on voimat, joiden edessä ihmisellä ei ole voimaa.
        Näinhän se sotilaskin uskoi, kun päivä pimeni, kuu muuttui vereksi, maa järisi ja esirippu halkesi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe