Huippuleffa, kannattaa katsoa! Myös Beck- jännärit on pakko nähdä sunnuntai-iltaisin...
Perhosvaikutus
6
734
Vastaukset
- minor effect
oon samaa mieltä; perhosvaikutus eli "butterfly effect" on loistava elokuva, ja varsin opettavainen. Ainoa mikä ehkä ärsytti oli elokuvan turhan suuri fantasiamaisuus, eli aiheesta olisi ehkä saannut aikaan myös realistisemman elokuvan. Jokatapauksessa viime vuoden parhaimpia elokuvia jonka katsomista tuskin kovin moni katuu
- Keso
Minunkin mielestäni oli ihan hyvä, sillä odotin jotain aivan paskaa, mutta yllätyinpä mukavasti.
Elokuvassa on kuitenkin runsaasti juoniaukkoja ja muutenkin ohjaajien kokemattomuus näkyy, mut mikäs siinä... mukava leffa.
- Huu
Luin sen kässärin. Vaikutti ihan hyvältä.
- Theseus
ma vahan petyin siihen leffan juoneen... se aliarvioi katsojaa ja teki useita ihme juttuja jotka
eivat tuntuneet sopivan siihen....
Ashton kylla oli oletettua parempi..... - oli
Ei ollut minkäänlaisia ennakko-odotuksia, joten yllätti kyllä hienosti! En edes tiennyt Kutcherin olevan pääosan esittäjä, ja silloin kun tämä heppu ilmestyi kuvaan, olin aivan varma että leffa olisi sysipaska..väärässä olin! Kannattaa katsoa!
- Karva.Aurinko
Perhosvaikutus on todella vaikuttava,yhdyn tähän.Pääosan esittäjää Ashtonia aloin jopa arvostaa näyttelijänä,mies kun yleensä tyytyy esiintymään lapsellisena pellenä.
Kaunis elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997