Usea ystäväni on käyttänyt ko paikan palveluja todella tyytyväisinä! Itsekin olen aikeissa varata ajan. Sofia on hieman uskottavampi keulakuva kauneusklinikalle kuin vaikka Jylhä tai Pitkänen :D
Clinic Estetic
25
211
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo jälkimmäiset ei kai ole mitään hoitajia edes. Tyrkkyjulkkiksia. Ihmettelen miten ovat alalla. Eivätkä myöskään houkuttele asiakkaita mainostamaansa klinikkaan, toinen näyttää mieheltään ja toinen Michael Jacksoniltä huonossa peruukissa.
- Anonyymi
Jylhä ja Pitkänen eivät edes tee kirurgiasia toimenpiteitä. Tekeekö tämä Sofia?
- Anonyymi
Noh, jätettäköön sanomatta miltä tämä esteticin rouva näyttää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkia Sofialle tehty ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facelitf ? Langat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facelitf ? Langat ?
Ainakin mainostaa somessa lankakohotusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh tuolta näyttää kun ei koskaan eksynyt Cyti klinikalle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana luonnollisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh tuolta näyttää kun ei koskaan eksynyt Cyti klinikalle 😁
Mikä on Cytiklinikka? nevahööd.
- Anonyymi
Itse en menis vaikka maksettaisiin!
- Anonyymi
Mä näin viimeksi siellä jotain niin törkeää asiakkaan pilkkaamista että tais jäädä tähän mun käynnit siellä.
- Anonyymi
Asiakkaiden pilkkaamista, kilpailevien klinikoiden ja tekijöiden pilkkaamista. Jättäisin itse menemättä. Niin törkeää touhu on täällä.
- Anonyymi
Aikoja perutaan, sovitut ajat ei pidä, asiakkaita odottaa aulassa 2h.. kuullut olen myös ulkopaikkakuntalaisesta jolle ilmoitettiin ajan peruuntumisesta 30min ennen sovittua aikaa. Tosi reilua. Pahoitella täällä ei myöskään osata. Jalallani en astuisi.
- Anonyymi
Olen käynyt siellä itse kahdesti ja oli hyvä paikka täyttää huulia ekaa kertaa. Pelkäsin kovasti että tulisi juurikin ne "ankkahuulet" joten aika maltilla tehtiin. Nyt ajattelin mennä uudestaan ja ehkä vähän enemmänkin volyymia :) Sofia katsoi hyvin mun omia kasvonpiirteitä, että kaikki mitä tehdään, sopii yks yhteen muiden kasvonpiirteiden kanssa. Melko kivuton toimenpide oli eikä tarvinnut yhtään jännittää.
- Anonyymi
Klinikan pitäisi pystyä muuhunkin kuin huulten täyttöön. Surkeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klinikan pitäisi pystyä muuhunkin kuin huulten täyttöön. Surkeaa.
Niinpä! Hinnastossahan on vaikka ja mitä operaatiota/leikkausta, mutta kunnollista ja osaavaa plastiikkakirurgia heillä ei kyllä ole näitä toimenpiteitä suorittamaan, niin että tulos olisi hyvä. Kiertäisin kaukaa tämän paikan.
- Anonyymi
Mitenkäs se mediassakin ollut tapaus, kun tämän klinikan Sofia ei suostunut edes kertomaan asiakkaalleen mitä oli pistänyt ja kuinka paljon, kun asiakas pyysi nähdä pullot/aineet. Ei näyttänyt. Minusta hyvin kummallista touhua. Mitä lie pistellyt sitten..
- Anonyymi
Lääkäriklinikka vai.. lähinnä pistosklinikka, jos sitäkään. Surkea asiakaspalvelu kaikinpuolin ja työn tulos myös. Mut hei, jokaisella makunsa.
- Anonyymi
En menisi. Paljon on hyviä paikkoja mihin mennä, tämä ei ole yksi niistä.
- Anonyymi
Tänne ei ikinä.
- Anonyymi
Onko estetikissa plastikkakirurgi a?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435237Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874658Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514268Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403663Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912311