"...sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa." (1.Tessalonikalaiskirje 4:17)
"Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen." (Ilmestyskirja 1:7).
Aamen! Kunnia Jumalalle!
Jeesus tulee pian noutamaan omansa pois
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pian on aika lyhytjänteinen käsite!
Jumalalle tuhat vuotta on yksi päivä, joten...
Mutta vuosina 2030-2033 hän tulee, silloin on kulunut kaksi päivää Jumalan kalenterissa.- Anonyymi
Jeesus palaa sen sukupolven aikana joka näki Israelin itsenäistymisen.
- Anonyymi
”Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä: "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. (Päivi Räsänen!)
Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. (vrt. Päivi Räsänen)
Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa; ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa." (Mark 13:3-37). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus palaa sen sukupolven aikana joka näki Israelin itsenäistymisen.
Ei kiistellä lillukanvarsista, pääasia on, että hän tulee ennen meidän kuolemaamme.
Aamen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä: "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. (Päivi Räsänen!)
Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. (vrt. Päivi Räsänen)
Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa; ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa." (Mark 13:3-37).<<Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.<<
Oikeaa evankeliumia ei ole saarnattu vielä ainoallekaan kansalle - Jeesuksen evankeliumia taivasten valtakunnasta.
<<Luuk.16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin<<
Tähän asti on saarnattu vain Paavalin omaa evankeliumia, jonka hän teki Jeesuksen verellä uutena liittona Jahven kanssa.
<<Room.2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.<< Pietari keksi hädissään, että Jumalalle yksi päivä ja tuhat vuotta ovat ihan sekaisin.
Raamatun jutut eivät muutenkaan ole uskottavia. Panevat odottamaan tyhjää.
- Anonyymi
Päivin syyttäjä taitaa jäädä ylöstempaamatta.Näin sen silmät.
Paavali siis uskoi että eläisi itse vielä Jeesuksen tullessa toisen kerran "...sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;"
- Anonyymi
haudat avataan ja niissä olevat Jeesuksen omat (myös Paavali) temmataan ensin.
- Anonyymi
Onko tämä 'ylöstempaus' siis Paavalin oppia?
- Anonyymi
"Meidät, jotka olemme elossa..." Paavali puhuu uskovista "me"-muodossa.
Kuka tahansa meistä voi olla elossa, kun se tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä 'ylöstempaus' siis Paavalin oppia?
Ei vaan Jeesuksen jota Paavali julisti.
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei puhu kuolleista eikä myöhemmin elossa olevista vaan "...sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."
dikduk kirjoitti:
Paavali ei puhu kuolleista eikä myöhemmin elossa olevista vaan "...sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."
Paavali oletti Jeesuksen tulevan takaisn hänen elinaikanaan. Ei se sen kummallisempaa ole.
- Anonyymi
Eikö kenenkään korvaan ota, jos ihmeidentekijät ja tunnustekojen tekijät ovat eksyttäjiä, koska Jeesus sanoi, että näihin juuri hänen seuraajansa pystyvät?
- Anonyymi
Myös Pyhä Henki vaikuttaa ihmeitä. Tarvitaan henkien erottamisen lahjaa tunnistamaan mikä on aitoa Jumalan työtä, mikä ei.
"Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen LAHJAN ARVOSTELLA HENKIÄ; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.(1.Korinttolaiskirje 12:7-10)
- Anonyymi
On se melkoinen hetki.
Taivas täynnä enkeleitä ja Jeesus, joka näkyy kaikkialla maailmassa. Sitten irtoaa töppöset maan pinnasta ja "On allain avaruus ja tähtipolku kauas vie. On toinen maailma, on hämäräinen (?) tie... Joku jää katsomaan, kuka lentää noin! Itsekin hämmästyn, kun lentää voin!" - Anonyymi
Vain uskovaiset temmataan pois, mutta ateismi pelastaa jeesuksen tempaamiselta.
- Anonyymi
Jaha jaha on varmaan melkoinen kolina kun luita lentää taivas mustanaan maan povesta
Ette te uskovaiset voi oikeesti tosissanne olla teidän on pakko olla joku trolliarmeija ja nauratte näille hulluille jutuillenne siellä vielä enemmän kuin ateistit eiks ni?- Anonyymi
Emme todellakaan "trolliarmeija", vaan "kuninkaallinen papisto".
Onhan elämässämme iloa ja naurua. Paljonkin. Ja ilo Herrassa on meidän väkevyytemme. Mutta tämän asian suhteen kyllä enemmän hätää ja tuskaa hukkuvista sieluista, ateisteista, pilkkaajista ym. Siksi näistä asioista tänne kirjoitetaan. Ettei yksikään hukkuisi.
"Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva."
Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi" ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;" (1 Piet 2:6-9). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme todellakaan "trolliarmeija", vaan "kuninkaallinen papisto".
Onhan elämässämme iloa ja naurua. Paljonkin. Ja ilo Herrassa on meidän väkevyytemme. Mutta tämän asian suhteen kyllä enemmän hätää ja tuskaa hukkuvista sieluista, ateisteista, pilkkaajista ym. Siksi näistä asioista tänne kirjoitetaan. Ettei yksikään hukkuisi.
"Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva."
Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi" ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;" (1 Piet 2:6-9).Itse en koe mitään "tuskaa sieluista", sillä en pidä itseäni messiaana. En voi pelastaa ketään. Voin tarjota evankeliumia, mutta ratkaisu on kunkin oma: ottaako sen vastaan, vai ei.
Miljardit ihmiset joutuvat Kadotukseen, tälle tosiasialle en voi mitään. En ota siitä tuskaa itselleni. Se ei ole minun tuskani.
- Anonyymi
Miljardit ihmiset joutuvat Kadotukseen, tälle tosiasialle en voi mitään. En ota siitä tuskaa itselleni. Se ei ole minun tuskani.
Mene hoitoon pääset tuskastasi hölmö- Anonyymi
Mene sinä kouluun hölmö: etkö ymmärrä lukemaasi? Minulla ei ole tuskaa muiden sieluista.
Tuo ateistien logiikka kyllä ihmetyttää itseäni. Jotkut ovat tietenkin niin vankasti oman aatteensa uskossa, etteivät ota huomioon muita vaihtoehtoja. Itse nuorena en ollut noin rajoittunut. Otin huomioon monenlaisia vaihtoehtoja, tutkin niitä. Jotkut hylkäsin pian, joitain päätin tutkia tarkemmin. Ikäänkuin seuloin totuutta. Kuin kullanhuuhtoja vaskooliaan. Teen näin edelleen.
Siis, jos kristityt 2000 vuotta ovat puhuneet, että Jeesus tulee jossain vaiheessa hakemaan omansa Taivaan iloon, niin miten käy niille, jotka eivät mukaan pääse?
Siis eikö mikään itsesuojeluvaisto heilauta ateistia, niin että hän ajattelisi: "Jos tuo on totta, niin tottakai minäkin haluan siihen jengiin, joka viedään Taivasten Kultakaupunkiin, enkä mihinkään Helvetin murjuun."
Omaan iankaikkiseen tulevaisuutensa tässä asiassa voi vaikuttaa. Todellakin: täällä valittu tulevaisuus rajan takana on iankaikkinen, sitä ei voi enää kuolemansa jälkeen muuttaa, vaikka haluaisikin. Ottaa asiallisesti selvää, mikä tämä tarina eli juttu on. Ja ikäänkuin laittaa pelipanoksensa asialle. Katsoa. "Hyvä on. Minä otan nyt selvää tästä Jeesus-jutusta, otan kunnolla selvää. Mitä pitää tehdä? Mennä kirkkoon? Lukea Raamattua? Eikai vain rukoilla? Ketä ihme heppua minun pitäisi rukoilla... onko se Jumala nimeltään? Minkä näköinen semmoinen Jumala on? Toivottavasti se ei vastaa, tai mä alan kiljua! No mitä minä nyt sitten teen?"
Rukoile vaikka näin: "Hyvä Jumala. Jos olet olemassa, vastaa minulle. Osoita jotenkin olemassaolosi. Jos olet olemassa, niin haluaisin tuntea sinut. En ymmärrä koko jutusta mitään, toivottavasti et pidä minua hulluna? Näytä minulle, mikä tämä Jeesus-juttu on. Mikä on pelastus ja mikä sinne Taivaaseen tempaus? Olisiko mahdollista myös minun päästä sinne? Onhan minulla ainakin mummu siellä, edes joku, jonka haluaisin vielä nähdä. Odotan vastaustasi".
- Anonyymi
Mene sinä kouluun hölmö: etkö ymmärrä lukemaasi? Minulla ei ole tuskaa muiden sieluista.
Jos maailmaa kohtaisi onnettomuus vaikka (epidemia) ja miljardeja kuolisi sinä et varmaan tuskaa tuntisi taudille on nimikin psykopatia.
Tuo ateistien logiikka kyllä ihmetyttää itseäni. Jotkut ovat tietenkin niin vankasti oman aatteensa uskossa, etteivät ota huomioon muita vaihtoehtoja. Itse nuorena en ollut noin rajoittunut.
Sinusta tuli sitten vanhempana rajoittunut uskot yhteen taikauskoon ja suljet tosiasiat pois.
Siis, jos kristityt 2000 vuotta ovat puhuneet, että Jeesus tulee jossain vaiheessa hakemaan omansa Taivaan iloon, niin miten käy niille, jotka eivät mukaan pääse?
2000 vuotta sitten alikehittyneet ihmiset keksivät tietämättöminä taikauskoisia tarinoita ja sinä uskot nyky maailmassa niihin olet hyvin rajoittunut ja taikauskoinen
Siis eikö mikään itsesuojeluvaisto heilauta ateistia, niin että hän ajattelisi: "Jos tuo on totta, niin tottakai minäkin haluan siihen jengiin, joka viedään Taivasten Kultakaupunkiin, enkä mihinkään Helvetin murjuun."
Itsesuojelu vaisto sanoo pysy taikauskoisista ihmisistä kaukana varsinkin jos nämä kuulevat tai näkevät olemattomia heitä varten on ihan omat hoitolaitokset.
Rukoile vaikka näin: "Hyvä Jumala. Jos olet olemassa, vastaa minulle. Osoita jotenkin olemassaolosi. Jos olet olemassa, niin haluaisin tuntea sinut. En ymmärrä koko jutusta mitään, toivottavasti et pidä minua hulluna? Näytä minulle, mikä tämä Jeesus-juttu on. Mikä on pelastus ja mikä sinne Taivaaseen tempaus? Olisiko mahdollista myös minun päästä sinne? Onhan minulla ainakin mummu siellä, edes joku, jonka haluaisin vielä nähdä. Odotan vastaustasi".
Olen lukenut raamatut havainnut nämä sairaat oopukset totuusarvoltaan nollaksi havannoinut niistä kuinka alkukantainen ihminen oli 2000 vuotta sitten .
Raamatun kirjoittanut/kirjoittaneet henkilöt ei ole kovinkaan fiksuja kalevalakin näistä kansalliseepoksista on paljon paremmin tehty .
Taikauskoisia hengenheimolaisia tuskin löydät juurikaan sivistysmaista joihin suomikin kuuluu ja jos kaipaat hengenheimolaisia taikauskoon uskovia on paras paikka evankeliumin levittämiseen afrikan pimeimmät kolkat heihin evankeliumisi varmasti uppoaa he ei vät kyseenalaista taikauskoja ja taika-asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323