Syntyvyys laskee koska naiset nirsoilee

Anonyymi

Ei kannata deittailla enää, ei tavis naisille kelpaa kun komeat miehet ja pitkät miehet.
Syntyvyys vaan laskee se on naisten vika. Naisista tullut valikoivia, ovat katsoneet liikaa deittiohjelmia jossa asiantuntija naiset valitsee tavis naisille komean miehen ja usein se suhde loppuukin lyhyeen näissä ensitreffit alttari ohjelmissa ja muissa deittiohjelmissa. Niissä myös naisten kiukkuinen luonne tulee esille eikä mies jaksa sitten naista.

242

5649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä on yllättävää kyllä ihan asiaakin. Joskus (jostain oudosta) mielenkiinnosta katselin joitain "deittirealityohjelmia" ja silmään pisti, kuinka kaikki osallistujat olivat suorastaan valioyksilöitä. Osallistujat haetaan todennäköisimmin mallitoimistojen kautta. Tottahan nämä ohjelmat on viihteeksi (?) tarkoitettu, eikä normirumilukset ruudussa ainakaan mainostajia (saati katsojia) innosta, mutta silti niistä paistaa yltiöpositiivinen kuva maailman geenipoolista.

      • Anonyymi

        Mutta sama koski sekä miehiä että naisia. Kummatkin olivat erityisen hyvännäköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sama koski sekä miehiä että naisia. Kummatkin olivat erityisen hyvännäköisiä.

        Kyllä. Juuri tätä hain takaa, mutta kirjoitin ehkä hieman huonosti. Molempien sukupuolien edustajat ovat tyypillisesti viehättäviä, eivät suinkaan ns. taviksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Juuri tätä hain takaa, mutta kirjoitin ehkä hieman huonosti. Molempien sukupuolien edustajat ovat tyypillisesti viehättäviä, eivät suinkaan ns. taviksia.

        Ei hyvännäköisyys ole samaa kuin viehättävä.
        Sydämellinen ihmiinen on lähes poikkeuksetta myös viehättävä.


      • Anonyymi

        Toisaalta, voivathan miehetkin hakea ihania thaityttöjä tai indonesialaisia neitoja joiden toive on lämpimällä tavalla pitää huolta kumppanistaan. Ja Venäjällä on ihania leidejä, naisellisia naisia! Jos suomalaisnaiset haluavat viriileitä arabimiehiä, mikä sen parempaa! Suomen väkilukukin pääsee roimaan kasvuun! Kaikki ovat onnellisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Juuri tätä hain takaa, mutta kirjoitin ehkä hieman huonosti. Molempien sukupuolien edustajat ovat tyypillisesti viehättäviä, eivät suinkaan ns. taviksia.

        Minulle juuri pari päivää sitten eräs tuttu sanoi, että mikset ole etsinyt vaimoa tai naisystävää, kun olet komea ja pitkä mies.? No, joo. 50v, 185cm, 85kg, hoikahko, alkoton, mutta en varakas, ajelen parin tonnin autolla,asun vuokralla, en ole tatuoitu, en kalju, pukeudun siististi, en ole rikollinen, en väkivaltainen,ym. Olen 10 vuotta sitten eronnut ja etsin suomi treffeiltä, sekä e-kontakteista minun mieleistäni 35-55v nättiä naista, niin eipä löydy, eikä ole löytynyt viiteen vuoteen. Varmaan flirttasin ja viestitin 2-300 naiselle, niin kolme osasi ottaa yhteyttä ja tulla treffeille, mutta eipä he olleetkaan kuvan näköisiä luonnossa? Käytiin kahvilla ja huom. kaikille tuli kiire, kun kyselivät ensimmäiseksi, missä asun,onko kesämökkiä, minkälainen auto, ym.??? Mutta, kun sanoin, että asun vuokralla, niin hymyily loppui ja kiire ystävän luo, sen jälkeen ei ikinä ottanut yhteyttä. Treffipalstoilla on varmaan 50 000 naista, osa lukutaidottomia, osa vain hakee täydellistä, rikasta, statusta, raha ratkaisee onnen. Joskus näen hyvän näköisiä naisia ostoksilla, niin mies on, kuin kirveellä veistetty, toiset kaljuja, toisilla viikon parransänki, lenkkarit jalassa, t-paita, harmaat froteehousut, vähän alushousujen näköiset kumminkin ja toppatakki tai se vanha nahkatakki ja tietysti ikuiset aurinkolasit. Toiset on vielä pullukoita hampurilaisen syöjiä ja vieläpä 10cm naista lyhempiä? Mitä ihmettä naiset näkee niissä, ei ainakaan unelmahääparia. Ehkä on rakastunut miehen autoon, ei mieheen , mutta naapureitten takia täytyy olla hieno auto, vaikkakin rahoitusthtiön ainakin miehen vaatetuksen perusteella. Vieläpä tämä mies sitten kävelee naisen edellä ovesta sisälle ja nainen kantaa ostokset, ei edes ovea aukaise naiselle? Ehkä niillä naisilla taisi olla älykkyysosamäärä sen verran alhainen, että ottaa auton takia miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle juuri pari päivää sitten eräs tuttu sanoi, että mikset ole etsinyt vaimoa tai naisystävää, kun olet komea ja pitkä mies.? No, joo. 50v, 185cm, 85kg, hoikahko, alkoton, mutta en varakas, ajelen parin tonnin autolla,asun vuokralla, en ole tatuoitu, en kalju, pukeudun siististi, en ole rikollinen, en väkivaltainen,ym. Olen 10 vuotta sitten eronnut ja etsin suomi treffeiltä, sekä e-kontakteista minun mieleistäni 35-55v nättiä naista, niin eipä löydy, eikä ole löytynyt viiteen vuoteen. Varmaan flirttasin ja viestitin 2-300 naiselle, niin kolme osasi ottaa yhteyttä ja tulla treffeille, mutta eipä he olleetkaan kuvan näköisiä luonnossa? Käytiin kahvilla ja huom. kaikille tuli kiire, kun kyselivät ensimmäiseksi, missä asun,onko kesämökkiä, minkälainen auto, ym.??? Mutta, kun sanoin, että asun vuokralla, niin hymyily loppui ja kiire ystävän luo, sen jälkeen ei ikinä ottanut yhteyttä. Treffipalstoilla on varmaan 50 000 naista, osa lukutaidottomia, osa vain hakee täydellistä, rikasta, statusta, raha ratkaisee onnen. Joskus näen hyvän näköisiä naisia ostoksilla, niin mies on, kuin kirveellä veistetty, toiset kaljuja, toisilla viikon parransänki, lenkkarit jalassa, t-paita, harmaat froteehousut, vähän alushousujen näköiset kumminkin ja toppatakki tai se vanha nahkatakki ja tietysti ikuiset aurinkolasit. Toiset on vielä pullukoita hampurilaisen syöjiä ja vieläpä 10cm naista lyhempiä? Mitä ihmettä naiset näkee niissä, ei ainakaan unelmahääparia. Ehkä on rakastunut miehen autoon, ei mieheen , mutta naapureitten takia täytyy olla hieno auto, vaikkakin rahoitusthtiön ainakin miehen vaatetuksen perusteella. Vieläpä tämä mies sitten kävelee naisen edellä ovesta sisälle ja nainen kantaa ostokset, ei edes ovea aukaise naiselle? Ehkä niillä naisilla taisi olla älykkyysosamäärä sen verran alhainen, että ottaa auton takia miehen.

        Tirsk, nämä sun havainnot ostoksilta on päinvastaiset kuin palstan vakiovalittajilla. He eivät koskaan näe missään hyvännäköisiä naisia, ja kaikissa parisuhteissa mies on kuin adonis ja nainen petolinnun peräsin.

        Aina löytyy kuspäitä jotka juoksevat rahan tai statuksen perässä. Niitä varmaan löytyy runsaasti nettideiteiltä, koska siellä on helppoa heti nähdä/ kysellä toisen speksit. Kyllä meitä ihan puhdasta rakkauttakin etsiviä on, joilla omat asiat on kunnossa ja vain kumppani puuttuu. Meitä ehkä on vähemmän nettideiteillä, kun kaipaamme nähdä heti kärkeen sen toimiiko kemiat. Muulla ei ole niin väliksi.


      • Anonyymi

        Joskus olen vilaissut kanavia selatessa ko. ohjelmia ja juuri sama ajatus on tullut, ettei tavikset kiinnosta katsojia. Mutta ei ohjelmissa olevia ihmisiä ( miehiä eikä naisia) kyllä kannata kuunnellakaan, eivät meinaan ole mitääm penaalin terävimpiä kyniä. Tai sitten "realityn" käsikirjoittajat ovat saaneet jossain onnettomuudessa aivovaurioita 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle juuri pari päivää sitten eräs tuttu sanoi, että mikset ole etsinyt vaimoa tai naisystävää, kun olet komea ja pitkä mies.? No, joo. 50v, 185cm, 85kg, hoikahko, alkoton, mutta en varakas, ajelen parin tonnin autolla,asun vuokralla, en ole tatuoitu, en kalju, pukeudun siististi, en ole rikollinen, en väkivaltainen,ym. Olen 10 vuotta sitten eronnut ja etsin suomi treffeiltä, sekä e-kontakteista minun mieleistäni 35-55v nättiä naista, niin eipä löydy, eikä ole löytynyt viiteen vuoteen. Varmaan flirttasin ja viestitin 2-300 naiselle, niin kolme osasi ottaa yhteyttä ja tulla treffeille, mutta eipä he olleetkaan kuvan näköisiä luonnossa? Käytiin kahvilla ja huom. kaikille tuli kiire, kun kyselivät ensimmäiseksi, missä asun,onko kesämökkiä, minkälainen auto, ym.??? Mutta, kun sanoin, että asun vuokralla, niin hymyily loppui ja kiire ystävän luo, sen jälkeen ei ikinä ottanut yhteyttä. Treffipalstoilla on varmaan 50 000 naista, osa lukutaidottomia, osa vain hakee täydellistä, rikasta, statusta, raha ratkaisee onnen. Joskus näen hyvän näköisiä naisia ostoksilla, niin mies on, kuin kirveellä veistetty, toiset kaljuja, toisilla viikon parransänki, lenkkarit jalassa, t-paita, harmaat froteehousut, vähän alushousujen näköiset kumminkin ja toppatakki tai se vanha nahkatakki ja tietysti ikuiset aurinkolasit. Toiset on vielä pullukoita hampurilaisen syöjiä ja vieläpä 10cm naista lyhempiä? Mitä ihmettä naiset näkee niissä, ei ainakaan unelmahääparia. Ehkä on rakastunut miehen autoon, ei mieheen , mutta naapureitten takia täytyy olla hieno auto, vaikkakin rahoitusthtiön ainakin miehen vaatetuksen perusteella. Vieläpä tämä mies sitten kävelee naisen edellä ovesta sisälle ja nainen kantaa ostokset, ei edes ovea aukaise naiselle? Ehkä niillä naisilla taisi olla älykkyysosamäärä sen verran alhainen, että ottaa auton takia miehen.

        Olettekos törmänneet pariskuntaan, jossa mies on kuin adonis ja nainen on tavis tai seinästä revästyn näköinen? Itse en ainakaan ole, joten kyllä ulkonäköhakuisuus toimii myös toiseen suuntaan. Hyvännäköiset ihmiset hakevat vain hyvännäköisiä. Puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Totta tää aloitus. Asiantuntijat valitsee aina naisille niitä parempoia miehii eli pitkii ja komeita. Yllättäen suhde ei onnistu koska luonteella ei juurikaan ole väliä naisille ja mies onkin kusipää ja pettäjä kuten monesti nähty niissä paratiisihotelli ohjelmissakin. Sitten naiset parkuu telkkarissa kovaa kohtaloaan miksi komea mies onkin pettäjä kusipää. Aika säälittäviä nykyää naiset on enkä ymmärrä miksi joku heidän kanssa haluaa edes seurustella. Normaaleja naisia ei ole enää.

      • Anonyymi

        Kun sua ei kerta naiset ja seurustelu kiinnosta niin miten jaksat olla noin tuohtunut reality-esiintyjien edesottamuksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sua ei kerta naiset ja seurustelu kiinnosta niin miten jaksat olla noin tuohtunut reality-esiintyjien edesottamuksista?

        Siksi kun haluan elämääni ulkonäkökeskeisen, ylimielisen ja nirson naisen. Haluan naisen jolla on tuhat mätsiä ja joka sekstailee 10/10 miehen kanssa vaikka on itse 6/10. Haluan naisen joka ihailee rikollisia. Haluan naisen joka kulkee ulkonäkö edellä. Haluan naisen joka on lihava yh ja etsii vain elättäjää lapsilleen. Haluan naisen. Miksen saa naista vaikka olen tavismies? Siis tarkoitan tavis mies.


      • Anonyymi

        Normaaleja naisia ei ole koskaan ollut. Kaikki naiset kivikaudelta asti ovat olleet ihan epänormaaleja. Äitiskin on epänormaali. Isäsi puolestaan on rikollinen 190 cm pitkä ja komea, muutenhan epänormaali äitisi ei olisi lähtenyt hänen kanssaan parisuhteeseen. Epänormaali äitisi ja rikollinen isäsi onnistuivat kuitenkin kasvattamaan sinusta lyhyen ja tavallisen näköisen mutta kunnollisen miehen. Et siis ikinä saa naista, älä unta näe! Kasva pitemmäksi, yritä edes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaaleja naisia ei ole koskaan ollut. Kaikki naiset kivikaudelta asti ovat olleet ihan epänormaaleja. Äitiskin on epänormaali. Isäsi puolestaan on rikollinen 190 cm pitkä ja komea, muutenhan epänormaali äitisi ei olisi lähtenyt hänen kanssaan parisuhteeseen. Epänormaali äitisi ja rikollinen isäsi onnistuivat kuitenkin kasvattamaan sinusta lyhyen ja tavallisen näköisen mutta kunnollisen miehen. Et siis ikinä saa naista, älä unta näe! Kasva pitemmäksi, yritä edes!

        Pidennysleikkaukset olisivat suosiossa, jos ne olisivat järkevästi mahdollisia. Kyllöhän jalkaluista millejä saa katkaisemalla ja uudelleen liittämällä, mutta ei maksa vaivaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaaleja naisia ei ole koskaan ollut. Kaikki naiset kivikaudelta asti ovat olleet ihan epänormaaleja. Äitiskin on epänormaali. Isäsi puolestaan on rikollinen 190 cm pitkä ja komea, muutenhan epänormaali äitisi ei olisi lähtenyt hänen kanssaan parisuhteeseen. Epänormaali äitisi ja rikollinen isäsi onnistuivat kuitenkin kasvattamaan sinusta lyhyen ja tavallisen näköisen mutta kunnollisen miehen. Et siis ikinä saa naista, älä unta näe! Kasva pitemmäksi, yritä edes!

        Tosiasia suurin osa akoista sekopäitä hoitoa vaille. irtoripsissään ja turpa tötteröllään silikoonista,annan hyvän neuvon,niitten perässä ei kannata laukata,eikä alkaa maksumieheksi,luulevat vielä olevansa jotain ihmeellistä,puuttuu se punainen nenä kuin klownilla.istukaa kotona ja unohtakaa naiset nehän ovat sotkeneet koko maailman asiat.tulee näille prinsessoille hätä.


      • Anonyymi

        Minä olen tyytyväinen karuun ulkonäköni se on pelastanut minut sukupuolitaudeilta ja ruokonmaksulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tyytyväinen karuun ulkonäköni se on pelastanut minut sukupuolitaudeilta ja ruokonmaksulta

        Omalla kohdallani se ulkonäkö on valitettavasti pelastanut merkitseviltä ihmissuhteilta. Onhan se tietenkin ihan mukava olla ilman tauteja, mutta muuten on kyllä tyhjä olo, koska tietää ettei merkitse kenellekkään mitään, eikä ole ketään, jolle antaisi oman arvostunsensa kumppanina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun haluan elämääni ulkonäkökeskeisen, ylimielisen ja nirson naisen. Haluan naisen jolla on tuhat mätsiä ja joka sekstailee 10/10 miehen kanssa vaikka on itse 6/10. Haluan naisen joka ihailee rikollisia. Haluan naisen joka kulkee ulkonäkö edellä. Haluan naisen joka on lihava yh ja etsii vain elättäjää lapsilleen. Haluan naisen. Miksen saa naista vaikka olen tavismies? Siis tarkoitan tavis mies.

        Osuvampaa olisi todeta, että naisten kriittisyys elämän realiteetteja kohtaan estää nykyistä miestä pariutumasta perinteisen naisen kanssa, koska sellainen nainen on harvinaisuus Tinder-ajan maailmassa?

        Mies tai nainen joka kiinnittää kaiken huomionsa ulkoiseen olemukseen tai elintasoon, ei ole kykenevä käsittämään onnellisuutta kuin ulkoisten katoavien mittareiden mukaan myöskään vanhempana jos kulissiliitto ylipäätään niin kauan kestää?

        Kun lähtee siitä, että nainen on aina polettikäyttöinen eduntavoittelija, niin ei pety naismarkkinoilla. Se on naisen osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidennysleikkaukset olisivat suosiossa, jos ne olisivat järkevästi mahdollisia. Kyllöhän jalkaluista millejä saa katkaisemalla ja uudelleen liittämällä, mutta ei maksa vaivaa...

        Ei pituus ole mikaan komeuden mitta. Kun tulen etelamaasta Suomeen, miehet on Suomessa pitkia ja turskin nakoisia, ja kylmasti kayttaytyvia. Ei kiinnosta. Mieluummin lyhyempi, jolla on nakoa ja kaytosta/ luonnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sua ei kerta naiset ja seurustelu kiinnosta niin miten jaksat olla noin tuohtunut reality-esiintyjien edesottamuksista?

        Kyllä minä mielelläni seuraani tarjoan sellaiselle joka vähän osoittaa huomiota.
        Vie kahville, elokuviin, lounaalle, viikonloppuisin viini-illalliselle.
        Talvisin viikonloppuna laskettelemaan ja pari kertaa talvessa etelän lämpöön.
        Jos vielä hankkii kivan, yhteisen asunnon jostakin edustavasta paikasta on plussaa.
        Ihminen joka ei rajoita omia menemisiäni on tietysti oltava. Voin käydä omien ystävieni kanssa omissa menoissa enkä ole niistä tilivelvollinen.
        Varojen yhteiskäyttö on tietysti luonnollinen asia, vaikka itse toistaiseksi opiskelen, puolison käydessä vakituisessa työssä.
        Se että olen tällä hetkellä opiskelija on huomioitava kotimme kulujen maksussa.
        Puolisolla on varaa maksaa yhteiset kulut siihen saakka kunnes valmistun ja työllistyn. Lisäksi katson että nykyään paremmin tienaavalla on velvollisuus jakaa myös käyttövaroistaan minulle osani jotta voin viettää itsenäistä ja ihmisarvoista elämää omien ystävieni kanssa.
        Oma, suhteellisen siisti ja uudehko auto on nykypäivänä välttämätön tilanteessamme koska nykyinen asuntomme rivitaloalueella on sen verran sivussa julkisista. Minun tuloillani ei autokuluja makseta.
        Se että kouluttaudun toisen varoilla on asia, jota saan kuulla varsinkin puolisoni ystävien taholta mistä usein pahoitan mieleni.
        Lääkäriopinnot ovat kuitenkin siinä vaiheessa että olen jo alkanut suunnitella elämää valmistumisen jälkeen kun olen vapaa. Ja miksipä ei, voisipa tuon siipan tilanteenkin tuolloin katsoa uudelleen, onko vielä sopiva ja edustuskelpoinen vai meneekö vaihtoon.
        Omia lapsia en ainakaan ala hankkimaan kun ovat uran kannalta haitaksi.
        Ja sehän on tosiasia että oma elämä menee lapsen takia pilalle kun ei ole enää lainkaan omaa aikaa, oikeasti tärkeämmille asioille. Tiedossa on myös että vanhemmuus alkaa näkyä myös fyysisesti vanhempien ulkonäössäkin. Eikä ainakaan paranna ulkonäköä.
        Jos joskus kuitenkin mieli muuttuu vanhempana, ainahan voi adoptoida jostakin etelänmailta sellaisen pikisilmäisen, jo vaippaiän ohittaneen pikku tytön tai pojan.
        Kun käyn äijäkaverieni kanssa saunailloissa tai muissa meidän jätkien illoissa, ovat jotkut kaverini ilmaisseet vihjailevasti että käyttäydyn joskus kuin heidän puolisonsa. Mutta ei se pahemmin haittaa.
        En oo ainakaan mikään rajoittava sovinisti vaan elän tasa-arvoisessa suhteessa ja pyrin vain voimaantumaan kun annan omaa aikaa myös itselle.


      • Anonyymi

        Ehdotan: Laittakaa telkkari varastoon ja kännykkään ainoastaan hätätilatoiminnat,pariksikuukaudeksi. Kynttilä illanhämärtyessä ruusu maljakkoon ,Ei mitään ulkoisiaärsykkeitä,uskoisin,että jokainen lähelläolevahenkilö,olisi näyttäisi puoleensavetävältä.
        Mutta nainen yleensä ajattelee, lapsen tulevaisuutta,,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaaleja naisia ei ole koskaan ollut. Kaikki naiset kivikaudelta asti ovat olleet ihan epänormaaleja. Äitiskin on epänormaali. Isäsi puolestaan on rikollinen 190 cm pitkä ja komea, muutenhan epänormaali äitisi ei olisi lähtenyt hänen kanssaan parisuhteeseen. Epänormaali äitisi ja rikollinen isäsi onnistuivat kuitenkin kasvattamaan sinusta lyhyen ja tavallisen näköisen mutta kunnollisen miehen. Et siis ikinä saa naista, älä unta näe! Kasva pitemmäksi, yritä edes!

        Edell oleva kirjoitus on todellakin hyvin ja oikein kirjoitettu. mahtavaa. tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasia suurin osa akoista sekopäitä hoitoa vaille. irtoripsissään ja turpa tötteröllään silikoonista,annan hyvän neuvon,niitten perässä ei kannata laukata,eikä alkaa maksumieheksi,luulevat vielä olevansa jotain ihmeellistä,puuttuu se punainen nenä kuin klownilla.istukaa kotona ja unohtakaa naiset nehän ovat sotkeneet koko maailman asiat.tulee näille prinsessoille hätä.

        Vai arvelet sinä, että naisille tulee hätä kun sinä ja muut sinunlaisesi miehet menettävät kiinnostuksensa? Miksi tulisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani se ulkonäkö on valitettavasti pelastanut merkitseviltä ihmissuhteilta. Onhan se tietenkin ihan mukava olla ilman tauteja, mutta muuten on kyllä tyhjä olo, koska tietää ettei merkitse kenellekkään mitään, eikä ole ketään, jolle antaisi oman arvostunsensa kumppanina.

        Mitäs jos ostaisit uuden peilin, uskoisin että asia on sillä ratkaistu. Kummallista etten ole vielä koskaan tavannut rumaa miestä. Katso peiliin uudestaan ja hymyile omille ajatuksillesi. Ei ole vain ollut Sun aika löytää sitä oikeaa.🙂


      • Anonyymi

        Jos nainen joutuu tyytymään tavismieheen, hän ainakin pettää tätä milloin tilaisuus vähänkin tulee. Silloin kelpaa kuka vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pituus ole mikaan komeuden mitta. Kun tulen etelamaasta Suomeen, miehet on Suomessa pitkia ja turskin nakoisia, ja kylmasti kayttaytyvia. Ei kiinnosta. Mieluummin lyhyempi, jolla on nakoa ja kaytosta/ luonnetta.

        Sitapaitsi pienet miehet ovat hyvia sangyssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ostaisit uuden peilin, uskoisin että asia on sillä ratkaistu. Kummallista etten ole vielä koskaan tavannut rumaa miestä. Katso peiliin uudestaan ja hymyile omille ajatuksillesi. Ei ole vain ollut Sun aika löytää sitä oikeaa.🙂

        Vai ei vielä aika? Tämä on taas näitä kauniiden ihmisten turhanpäiväisiä jorinoita.
        No, onhan minulla tilastollisesti vielä lähes 20 vuotta elämää jäljellä rikkoa peilejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen joutuu tyytymään tavismieheen, hän ainakin pettää tätä milloin tilaisuus vähänkin tulee. Silloin kelpaa kuka vain

        Useimmat pariskunnat koostuvat tavallisesta naisesta ja tavallisesta miehestä. Pettäminen on harvinainen ilmiö. Väitteesi ei ole paikkansapitävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä mielelläni seuraani tarjoan sellaiselle joka vähän osoittaa huomiota.
        Vie kahville, elokuviin, lounaalle, viikonloppuisin viini-illalliselle.
        Talvisin viikonloppuna laskettelemaan ja pari kertaa talvessa etelän lämpöön.
        Jos vielä hankkii kivan, yhteisen asunnon jostakin edustavasta paikasta on plussaa.
        Ihminen joka ei rajoita omia menemisiäni on tietysti oltava. Voin käydä omien ystävieni kanssa omissa menoissa enkä ole niistä tilivelvollinen.
        Varojen yhteiskäyttö on tietysti luonnollinen asia, vaikka itse toistaiseksi opiskelen, puolison käydessä vakituisessa työssä.
        Se että olen tällä hetkellä opiskelija on huomioitava kotimme kulujen maksussa.
        Puolisolla on varaa maksaa yhteiset kulut siihen saakka kunnes valmistun ja työllistyn. Lisäksi katson että nykyään paremmin tienaavalla on velvollisuus jakaa myös käyttövaroistaan minulle osani jotta voin viettää itsenäistä ja ihmisarvoista elämää omien ystävieni kanssa.
        Oma, suhteellisen siisti ja uudehko auto on nykypäivänä välttämätön tilanteessamme koska nykyinen asuntomme rivitaloalueella on sen verran sivussa julkisista. Minun tuloillani ei autokuluja makseta.
        Se että kouluttaudun toisen varoilla on asia, jota saan kuulla varsinkin puolisoni ystävien taholta mistä usein pahoitan mieleni.
        Lääkäriopinnot ovat kuitenkin siinä vaiheessa että olen jo alkanut suunnitella elämää valmistumisen jälkeen kun olen vapaa. Ja miksipä ei, voisipa tuon siipan tilanteenkin tuolloin katsoa uudelleen, onko vielä sopiva ja edustuskelpoinen vai meneekö vaihtoon.
        Omia lapsia en ainakaan ala hankkimaan kun ovat uran kannalta haitaksi.
        Ja sehän on tosiasia että oma elämä menee lapsen takia pilalle kun ei ole enää lainkaan omaa aikaa, oikeasti tärkeämmille asioille. Tiedossa on myös että vanhemmuus alkaa näkyä myös fyysisesti vanhempien ulkonäössäkin. Eikä ainakaan paranna ulkonäköä.
        Jos joskus kuitenkin mieli muuttuu vanhempana, ainahan voi adoptoida jostakin etelänmailta sellaisen pikisilmäisen, jo vaippaiän ohittaneen pikku tytön tai pojan.
        Kun käyn äijäkaverieni kanssa saunailloissa tai muissa meidän jätkien illoissa, ovat jotkut kaverini ilmaisseet vihjailevasti että käyttäydyn joskus kuin heidän puolisonsa. Mutta ei se pahemmin haittaa.
        En oo ainakaan mikään rajoittava sovinisti vaan elän tasa-arvoisessa suhteessa ja pyrin vain voimaantumaan kun annan omaa aikaa myös itselle.

        Juu, ei varmaan kukaan pson kaveri tykkää, jos maksatat elämäsi puolisolla ja suunnittelet jo vaihtavasi toiseen heti kun valmistut ja pääset leivän syrjään kiinni. Jokainen elättäköön itsensä, myös opiskellessa. Sitä varten on osa-aikatyöt, vai eikö lääketieteen opiskelijan ylpeys anna periksi istua Prisman kassalla tai muussa matalapalkka-alan töissä väliaikaisesti?


    • Anonyymi

      Eiköhän järkevä aivoillaan ajatteleva ihminen pyri valitsemaan sen omasta mielestään parhaan kumppanin varsinkin jos vielä parisuhdetta ja lisääntymistä ajatellaan?
      Kuinka tyhmä ja ajattelematon olisi nainen joka ottaisi kenet tahansa tyhjäntoimittajan joka vastaan tulee ja alkaisi perustaa perhettä? Mitä siitä tulisi! Nainen kasvattaisi lapsen/lapset yksin. Sekö sitten on ihanne? Ja kyllä, näistä on esimerkkejä liikaakin. Ei ole ajateltu ja valittu tarkkaan.
      Totta kai aivoillaan ajatteleva ihminen haluaa kumppanin jonka kanssa voi turvallisesti ajatella perheen perustamista. Kumppanin jolla on tuoda suhteeseen myös sitä henkistä pääomaa, vastuuntuntoa ja sitoutumista. Kunpa vain naiset kuuntelisivat enemmän järjen ääntä tässäkin asiassa. Jäisi monta onnetonta rikkoutunutta perhettä syntymättä.
      Onhan se ikävää että osa miehistä jää täysin ilman, mutta elämä ei anna takuita. Heikot sortuu, vahvat voittaa. Se on elämän laki.
      Ja jos tähän tuodaan ihan biologinen näkökulma, on luonnollista valita paras ja vahvin kumppani jälkeläisten hankintaan. Sillä pyritään takaamaan lajin terve ja vahva jatkuminen. Luonnossa vahvimmat ja terveimmät urokset tulevat valituiksi.

      • Anonyymi

        Aivoillaan ajattelua siis esiintyy myös eläinkunnassa?


      • Anonyymi

        Olen osin samaa mieltä.
        Ainakin tuon biologisen osan kohdalta.
        Miehellä on vietti paitella mahdollisimman usean naisen kanssa jotta suvun jatkamisen kannalta löytyy useita jälkeläisiä mahdollisimman monen erilaisen kumppanin kanssa.
        Tämä takaa sen että mitä enemmän jälkeläisiä on paremmat mahdollisuudet saada jälkeläinen joka saa elinaikanaan mahdollimman hyvät geenit mitkä soveltuvat hänen elinajan vaatimiin asioihin parhaiten.
        Onhan se tietysti sääli jos joku jää ilman mutta eihän sekää ole pakko.
        Maailmassa on 3500 miljoonaa naista. Kyllä siinä aika monelle kumppani tai pari löytyy jos näkee vähän vaivaa eikä ole nirso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivoillaan ajattelua siis esiintyy myös eläinkunnassa?

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Jos naiset ajattelisivat järjellä elämänkumppanin valintaa, silloin ulkonäkö ei olisi kriteeri nro 1.
        Ja tuo "luonnossa heikot sortuu, vahvat voittaa", nykyään miehen valinta ei perustu vahvuuteen eikä edes älyyn (eikä varsinkaan luonteeseen) vaan kasvojen ulkonäköön.
        Kirjoitelmasi vain näyttää kuinka naiset toimivat muinaisten biologisten viestien kautta.


    • Anonyymi

      Mutta noissa telkkarin deittiohjelmissahan oikeus tapahtuu, koska tasot lopultakin kohtaavat: kauniit naiset ja komeat miehet löytävät toisensa. Vautsi vau! Kauniit naiset pääsevät ihan parisuhteeseen asti sen komean miehen kanssa. Ei käy kuten rumille naisille, jotka luulevat kelpaavansa parisuhteeseen kun kelpaavat seksiin. Kauniit naiset pääsevät jopa naimisiin! Sehän on joka naisen unelma: päästä komean miehen kanssa naimisiin. Ihan sama ovatko he liitossaan onnellisia ja sopivatko yhteen. Pääasia että tasot kohtaavat, kun 9/10 mies saa 9/10 naisen. Ei tarvitse komean miehen enää roikkua nettideiteissä seksin toivossa kun vierellä on missityyppinen vaimo.

      Tärkeintä parinvalinnassa on että tasot kohtaavat. Muulla ei ole merkitystä.

      Toisaalta on muistettava että miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä vaan naiset. Miehet eivät välitä siitä miltä nainen näyttää, kunhan tasot kohtaavat. Mutta onnesta ja rakkaudesta viis, kunhan tasot kohtaavat.

      Kun kaikki komeat miehet päätyvät telkkarin deittiohjelmien ansiosta naimisiin kauniiden naisten kanssa, he ovat poissa nettideitistä. Mites naiset sitten suu pannaan, kun komistuksen ovat poissa markkinoilla? Hähhää, kyllä naisia sitten harmittaa! Tilanne muuttuu: tavismiehet (anteeksi, tarkoitan tietenkin tavis miehet, erikseen kirjoitettuna) voivat lopultakin saada huomiota tavisnaisilta (sori, tarkoitin tavis naisia!). Mitä enemmän avioliittoja komeat miehet solmivat, sen parempi tavis miehille (no niin, nyt se meni oikein!). Loppuu naisilta ylimielisyys ja nirsoilu kun netistä ei enää löydy komeita miehiä - ne on kaikki viety ja varattu! 8/10 mies saa 8/10 naisen - ja hallelujaa, tasot kohtaavat! Oikeus tapahtuu!

      • Anonyymi

        Valitettavasti uskon että vinoilusi kaikuvat kuuroille korville. Meinaan kun juuri noin nämä tasojankuttajat taitavat ihan oikeasti ajatella. Mutta henkkoht arvostan eforttejanne, saa hymyn huulille!


      • Anonyymi

        Nehän eroavat paria hassua paria lukuunottamatta jokainen ohjelman jälkeen.


    • Anonyymi

      Minä ainakin etsin ihan tavallista suomalaista miestä. Olen tavallinen nelikymppinen suomalainen nainen. Oikeastaan ainoat kriteerit ovat, että mies ei tupakoi, ei harrasta humalahakuista juomista tai muutenkaan käytä päihteitä ja on normaalilla maalaisjärjellä varustettu.

      Plussaa on, jos se mies lähtee joskus mukaan metsään retkeilemään, saaristoon mökille, tykkää silloin tällöin pelata lautapelejä ja suostuu joskus seuraksi teatteriin, museoon, tms. Jos ei onnistu noista jutuista, niin hyväksyy sitten sen, että käyn omien kavereideni kanssa retkeilemässä ja konserteissa, jne.

      Mutta törmään vaan sellaisiin miehiin, jotka ovat jotenkin katkeroituneita. Haukkuvat exänsä ja elämäntilanteensa ja sylkevät sappea.

      • Anonyymi

        Ja niiden miesten määrä vain lisääntyy. Eikä ihme, alan itsekin ymmärtämään näitä "katkeria sapensylkijöitä", koska kohtaan itsekin niin paljon siihen johtavaa kohtelua. Miksi olla ystävällinen ja näyttää ulospäin päivänsäteeltä, jos ainoana tuloksena on kelpuutus kaveriksi. Samaan aikaan juopoilla, öykkäreillä ja suoraan sanottuna ylimielisillä käy ns. flaksi vasemmalta ja oikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niiden miesten määrä vain lisääntyy. Eikä ihme, alan itsekin ymmärtämään näitä "katkeria sapensylkijöitä", koska kohtaan itsekin niin paljon siihen johtavaa kohtelua. Miksi olla ystävällinen ja näyttää ulospäin päivänsäteeltä, jos ainoana tuloksena on kelpuutus kaveriksi. Samaan aikaan juopoilla, öykkäreillä ja suoraan sanottuna ylimielisillä käy ns. flaksi vasemmalta ja oikealta.

        Niin, miksi arvostaa naisia kun sitä arvostusta ei saa naisilta? Naiset ovat kuin pikkulapsia, jotka ovat saaneet aina kaiken ja sama meno on seksi ja parisuhdemarkkinoilla minä, minä -asenne. Osa naisista on tinderissä todella ylimielisiä, eikä niiden pidä miettiä miten käyttäytyy, koska naisille "olet vain yksi mies tuhansista matcheista"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi arvostaa naisia kun sitä arvostusta ei saa naisilta? Naiset ovat kuin pikkulapsia, jotka ovat saaneet aina kaiken ja sama meno on seksi ja parisuhdemarkkinoilla minä, minä -asenne. Osa naisista on tinderissä todella ylimielisiä, eikä niiden pidä miettiä miten käyttäytyy, koska naisille "olet vain yksi mies tuhansista matcheista"

        Pyöritte kyllä ihan erilaisissa piireissä kuin itse. Omissa ympyröissä ihmiset arvostavat ja kunnioittavat toisiaan ihan sukupuoleen katsomatta. Voisi tehdä maisemanvaihdos hyvää, jos tuntuu että vastaan tulee vain ikävästi käyttäytyvää sakkia.


      • Anonyymi

        missä päin suomea asustelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöritte kyllä ihan erilaisissa piireissä kuin itse. Omissa ympyröissä ihmiset arvostavat ja kunnioittavat toisiaan ihan sukupuoleen katsomatta. Voisi tehdä maisemanvaihdos hyvää, jos tuntuu että vastaan tulee vain ikävästi käyttäytyvää sakkia.

        Olisipa mukava tietää, missä päin maisemat ovat vihreämpiä. Maaseutu, jossa normaalisti asuu jalat maassa olevia ihmisiä, tyhjenee kaupunkeihin. Ja sinne muuttavillla nousee jokin päijännetunnelivesi päähän niin nopeasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä päin suomea asustelet?

        Turussa. Siis minä nelikymppinen, joka tykkään retkeillä, mökkeillä saaristossa, jne.


      • Anonyymi

        tähän neuvoksi antaisin kuten poikani sanoi , äiti mee seurakuntaan siellä löytyy kunnollisia uskovaisia miehiä , siis jos uskallat ottaa riskin , normaali mies kyllä kittaa viinaa


    • Anonyymi

      Ei tarvi olla pitkä ja komea. Myös lyhyt ja ruma kelpaa, jos on paljon rahaa tai joku julkkis. Ammattitaidoton sosiaalitukien varassa eläväkin kelpaa, jos ei ole kantasuomalainen. Naiset valitsee ennemmin Kela gold card-mamun kuin kantasuomalaisen töissäkäyvän varastomiehen.

      • Anonyymi

        Tai sitten ongelma on tässä varastomiehen asenteissa, jotka käyvät tuostakin ilmi...


      • Anonyymi

        Teidän mielestä se kertoo enemmän naisista. Ehkäpä voisi pohtia mitä se kertoo siitä varastomiehestä. Jos kultakorttilaiset menee kantapeikkojen ohi parinvalinnassa, voisi olla hyvä hetki vilkasta peiliinkin. Tangoon toki tarvitaan kaksi, mutta vikaa on useammassakin tahossa eikä vain yhdessä osapuolessa.


      • Anonyymi

        Noi maahantulijat on kyl rikasta sakkia jos saa alkaen 2000e kotoutus toimeentulotukea ja se kasvaa ajanmyötä. Ne luulis kelpaavan Suomalaisille naisille. Verotuksesta en tiedä kyl.


      • Anonyymi

        Onhan mamumies komea ja seksikas, mut se on ongelma, kun suomitytto ei antamisen lisaksi muuta osaakaan. Mamumiehet on tottuneet luonnetta omaaviin naisiin. Ei ihme, etta he suomen hypolandiassa eivat arvosta naita typeria naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mamumies komea ja seksikas, mut se on ongelma, kun suomitytto ei antamisen lisaksi muuta osaakaan. Mamumiehet on tottuneet luonnetta omaaviin naisiin. Ei ihme, etta he suomen hypolandiassa eivat arvosta naita typeria naisia.

        Patriarkaalisista maista tulevat nimenomaan haluavat tahdottoman naisen jota pompottaa ja alistaa. Naisella ei pidä olla omia mielipiteitä eikä elämää kodin ulkopuolella. Eli luonnetta ei sovi olla nimeksikään. Naisen ainoa funktio on synnyttää perillisiä ja hoitaa taloutta.


    • Anonyymi

      Eikä miestäkään kiinnosta, jos työpaikkoja ei löydy. Miehelläkin sen verran kunnioitusta itseään kohtaan, ettei isäksi työttömyystuilla.

    • Anonyymi

      Nykyajan akat on ihan päästään sekaisin. 30-40 vuotta sitten sellaiset olisi passitettu tahdonvastaiseen hoitoon. Nyt ne saa kulkea vapaana ja postata someen ylpeänä sekoiluistaan ja toiset samanlaiset peukuttaa niitä somessa ja kehuu niiden rohkeutta ja aitoutta, vaikka aitoa niillä ei ole enää kuin henkilötunnus.

      • Anonyymi

        Älä vähättele! Naisten henkilötunnus on muka aito? Ei ole. Naisissa ei ole mitään aitoa. Jokainen meistä on varastanut myös henkilötunnuksensa. Terveisin 120978-jotainmikäontietenkinvarastettu. Me Naiset olemme joka suhteessa feikkejä.
        Myös siinä että muka olemme naisia. Emme me mitään naisia ole. Oikeastaan olemme miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vähättele! Naisten henkilötunnus on muka aito? Ei ole. Naisissa ei ole mitään aitoa. Jokainen meistä on varastanut myös henkilötunnuksensa. Terveisin 120978-jotainmikäontietenkinvarastettu. Me Naiset olemme joka suhteessa feikkejä.
        Myös siinä että muka olemme naisia. Emme me mitään naisia ole. Oikeastaan olemme miehiä.

        Ota se marttyyrin viitta pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se marttyyrin viitta pois päältä.

        Sekin vielä, että me naiset pukeudumme marttyyrinviittaan! Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet. Mutta miehetpä kärsivät uljaasti, vaieten ja valittamatta. Tällä palstallakaan ei kukaan mies ole valittanut kohtaloaan. Jokainen heistä vaikenee kärsimyksistään. Sen sijaan me naiset teetämme hienoista kankaista kalliita marttyyrinviittoja kalliilla ompelijoilla. Maksa mekon be itse? Emme! Lähetämme laskun miehille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä, että me naiset pukeudumme marttyyrinviittaan! Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet. Mutta miehetpä kärsivät uljaasti, vaieten ja valittamatta. Tällä palstallakaan ei kukaan mies ole valittanut kohtaloaan. Jokainen heistä vaikenee kärsimyksistään. Sen sijaan me naiset teetämme hienoista kankaista kalliita marttyyrinviittoja kalliilla ompelijoilla. Maksa mekon be itse? Emme! Lähetämme laskun miehille!

        Öyh! Olet puhunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä, että me naiset pukeudumme marttyyrinviittaan! Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet. Mutta miehetpä kärsivät uljaasti, vaieten ja valittamatta. Tällä palstallakaan ei kukaan mies ole valittanut kohtaloaan. Jokainen heistä vaikenee kärsimyksistään. Sen sijaan me naiset teetämme hienoista kankaista kalliita marttyyrinviittoja kalliilla ompelijoilla. Maksa mekon be itse? Emme! Lähetämme laskun miehille!

        "Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet."

        Näinhän se juuri nimenomaan menee. Oli asia kuin asia, niin siitä löydetään aina jotain naisia sortavaa, jonka jälkeen alkaa feministien kaulat suorana kirkuminen sorrettujen naisten aseman parantamiseksi. Miehet todellakin ovat kärsineet vaieten ja valittamatta, vai oletko koskaan kuullut miesten vinkuvan samalla tavalla kuin feministisaastat? Naisilla ei tässä yhteiskunnassa ole kuin oikeuksia, miehillä on ne velvollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet."

        Näinhän se juuri nimenomaan menee. Oli asia kuin asia, niin siitä löydetään aina jotain naisia sortavaa, jonka jälkeen alkaa feministien kaulat suorana kirkuminen sorrettujen naisten aseman parantamiseksi. Miehet todellakin ovat kärsineet vaieten ja valittamatta, vai oletko koskaan kuullut miesten vinkuvan samalla tavalla kuin feministisaastat? Naisilla ei tässä yhteiskunnassa ole kuin oikeuksia, miehillä on ne velvollisuudet.

        Karrikoiden sanottuna meni vähän sinnepäin, jos minulta kysyttäisiin. Ei kysytä kuitenkaan.

        Naisten oikeudet on leimattu hyveeksi 60-luvulta alkaen ja miesten oikeudet on leimattu ruikuttamiseksi samanaikaisesti. Ajattelen, siis olen sovinisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet."

        Näinhän se juuri nimenomaan menee. Oli asia kuin asia, niin siitä löydetään aina jotain naisia sortavaa, jonka jälkeen alkaa feministien kaulat suorana kirkuminen sorrettujen naisten aseman parantamiseksi. Miehet todellakin ovat kärsineet vaieten ja valittamatta, vai oletko koskaan kuullut miesten vinkuvan samalla tavalla kuin feministisaastat? Naisilla ei tässä yhteiskunnassa ole kuin oikeuksia, miehillä on ne velvollisuudet.

        Olet oikeassa. Ei ikinä kukaan mies valita! Sinäkään et valita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se marttyyrin viitta pois päältä.

        Tä? Miehethän täällä valittavat ja kärsivät niiiiiiin kauheasti ja leikkivät marttyyria! Vali vali kun en saa pillua, vali vali kun naiset kouluttautuvat, vali vali Vali kun naiset on rumia. Vali vali kun naiset elättää itsensä! Nyyh! Nyyh, byääh, mua sorretaan, äiti lohduta poikaparkaa. Yäk mitä vauvoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vähättele! Naisten henkilötunnus on muka aito? Ei ole. Naisissa ei ole mitään aitoa. Jokainen meistä on varastanut myös henkilötunnuksensa. Terveisin 120978-jotainmikäontietenkinvarastettu. Me Naiset olemme joka suhteessa feikkejä.
        Myös siinä että muka olemme naisia. Emme me mitään naisia ole. Oikeastaan olemme miehiä.

        Olet aivan loistava kirjoittaja:). En saa hihitykseltäni nukuttua:D. t.kyborgi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensin sorramme kunnollisia raukkaparkakultamusdukkaressukkamiehiä, ja sitten teemme itsestämme vielä marttyyreja, vaikka todella aidosti kärsiviä ovat juuri miehet."

        Näinhän se juuri nimenomaan menee. Oli asia kuin asia, niin siitä löydetään aina jotain naisia sortavaa, jonka jälkeen alkaa feministien kaulat suorana kirkuminen sorrettujen naisten aseman parantamiseksi. Miehet todellakin ovat kärsineet vaieten ja valittamatta, vai oletko koskaan kuullut miesten vinkuvan samalla tavalla kuin feministisaastat? Naisilla ei tässä yhteiskunnassa ole kuin oikeuksia, miehillä on ne velvollisuudet.

        Olen eri, mutta vastaan silti että ettehän te naukujamiehet mitään muuta teekään kuin valitatte. Valitatte, narisette oikeuksien poistamisella jos joku muu ihmisryhmä yrittää pois sorron alta, asetatte erilaisia standardeja itsellenne ja naisille ja luulette että se on normaalia, ja mikä tärkeintä siirrätte jatkuvasti vastuuta omasta käytösestänne ja sen seurauksista muille kaikilla elämänaloilla. Lisäksi olette surkeita perustelemaan väitteitänne.


    • Anonyymi

      Kunkhan meitä ihmisiä on vielä ollenkaan olemassa, kun vaatimukset kumppanin suhteen, ovat melko tasokasta luokkaa?

    • Anonyymi

      Syntyvyys laskee kun täysin ymmärrettävästi persu ei kelpaa isäehdokkaaksi täyspäiselle naiselle.

      • Anonyymi

        Mutta kelan tuella ratsastava, betonikolhoosissa asuva anarkisti kelpaa hyvinkin, vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kelan tuella ratsastava, betonikolhoosissa asuva anarkisti kelpaa hyvinkin, vai ?

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.

        Suurin osa vapaista naisista kun on vihervasemmistolaistaustaisia nykyään. Kyllä kaupungissa arvostetaan vihreitä ja anarkistisia arvoja betonin keskeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kelan tuella ratsastava, betonikolhoosissa asuva anarkisti kelpaa hyvinkin, vai ?

        Ja eikös syntyvyys ole edelleen korkeinta alimmissa tuloluokissa? Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse tehdä lapsitukinyyttejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kelan tuella ratsastava, betonikolhoosissa asuva anarkisti kelpaa hyvinkin, vai ?

        Ei vaain tuikitavallinen mies, joka ei öyhötä suuntaan taikka toiseen. Persnatsitollerot ja vassarianarkistit kuuluvat molemmat öyhöttäjiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaain tuikitavallinen mies, joka ei öyhötä suuntaan taikka toiseen. Persnatsitollerot ja vassarianarkistit kuuluvat molemmat öyhöttäjiin.

        Öyhöttäjät aiheesta riippumatta tuppaavat olemaan niitä, joilla se vienti on parhaimmillaan. Siihen kun vielä yhdistää vetävän pärstän, niin monelle naiselle on aivan sama, edustaako persuja vai vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikös syntyvyys ole edelleen korkeinta alimmissa tuloluokissa? Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse tehdä lapsitukinyyttejä.

        Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaain tuikitavallinen mies, joka ei öyhötä suuntaan taikka toiseen. Persnatsitollerot ja vassarianarkistit kuuluvat molemmat öyhöttäjiin.

        Siis sossun tuolla elävä mies joka ei välitä löydä töissä, pääsi nippa nappa peruskoulusta läpi ja joka "ei öyhötä", ts. ei ole mistään mitään mieltä, täysi lobotomiatapaus, intohimoton yksilö, jonka mielestä kaikki hyvin kunhan on katto pään päällä, himassa tv ja kaljaa jääkaapissa. Ei ajatuksen puolikastakaan päässä. Kuulosta tylsältä tyypiltä.

        Tiedoksi ettei se vielä tee miehestä hyvää että hänellä ei ole tiettyjä vikoja vaan se että hänellä on hyviä ominaisuuksia. Vian puute (esim se ettei ole väkivaltainen) ei vielä ole hyve.

        Mitä hyviä ominaisuuksia sinulla on? Oletko älykäs? Lempeä? Huomaavainen? Hauska? Seksikäs? Taiteellisesti lahjakas? Hyvä keskustelija?

        Kysyn että mikä tällaisessa "kunhan on telkkari ja kaljaa ja joskus saa pillua niin kaikki ok" -miehessä on niin kiehtovaa että naisen pitäisi hänestä kiinnostua? Voiko hänen kanssaan puhua muustakin kuin jääkiekosta? Voiko hänen kanssaan tehdä muutakin kuin nussia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhöttäjät aiheesta riippumatta tuppaavat olemaan niitä, joilla se vienti on parhaimmillaan. Siihen kun vielä yhdistää vetävän pärstän, niin monelle naiselle on aivan sama, edustaako persuja vai vihreitä.

        Ehkäpä naista kiehtoo mies jolla on intohimoa, aatteita ja unelmia?


    • Anonyymi

      Naisten palkkatason nousu ja yleneminen yhteiskunnan portailla ylemmille askelmille korreloi suoraan syntyvyyden laskun kanssa.

      Samaan aikaan kun toisaalla tapahtuu kohoamista, lähes yhtäaikaisesti toisella suunnalla laskua.

      Eläköön tasa-arvo ?

    • Anonyymi

      Onhan ennustettu, että suomalaiset häviävät kokonaan Suomesta...

      • Anonyymi

        Onkohan se lopulta edes huono asia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se lopulta edes huono asia...

        Musta tuntuu että ehkä se olis vaan parempi :D


    • Anonyymi

      Aasiasta löytyy, miksi hakata päätään seinään suomalaisten naisten kanssa kun kauniita ystävällisiä naisia löytyy suomen ulkopuolelta. Annetaan suominaiset mamuille, toivottavasti muuttavat miehen kotimaahan kuten aasialaiset naiset tekevät myös.
      Olisi onnenpotku jos aasian naiset kansoittaisivat suomen, syntyisi nättejä lapsia.

      • Anonyymi

        Ei tosiaan kannata mennä ihan miten jalkoväli houkuttelee. Tuossa artikkelin tapauksessa pitää kyllä osoitella sormella miehen suuntaan, ei nyt ihan täydellinen tossukka pidä olla. Ja täysin oma moka tehdä jälkikasvua...


      • Anonyymi

        Nainen on nainen kaikkialla. Eivät ne thaikkunaisetkaan sinua passaa vain, että sinä saisit kaikki edut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaanpa linkki uutiseen uudelleen, jollakin ammattipoistattajalla otti taas luonnon päälle:

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006325052.html

        Toisaalta tässäkin on kyseessä korostuneen ikävä tapaus. En tiedä suhdetta onnistuneiden ja vararikkoon johtaneiden yhdistelmien välillä, mutta uskaltaisin väittää suurimman osan toimineen.


    • Anonyymi

      Jos et kelpaa yhdellekään naiselle, lienee syytä miettiä mistä homma kiikastaa: onko kyseessä salaliitto sinua kohtaan vai löytyykö syyllinen kuitenkin peilistä?

      Itselläni on ulkomailta muuttanut vaimo. Siellä on muuten melkein neljä miljardia naista näiden suomalaisten lisäksi. Kannattaa harkita, jos ei täällä käy flaksi. Meillä on kolmas lapsi tulossa ja vaimo on opiskellut itselleen uuden tutkinnon sekä oppinut Suomea. On siis mahdollista löytää vaimo muualtakin kuin Pattayan huorabaareista.

      • Anonyymi

        Äänestän peiliä. Valitettavasti uutta naamaa ei postimyynnistä saa, ja vaikka muuten olisikin loistoheppu, niin se tekee automaattisen tiputuksen ystävästatukselle.
        Importvaimo olisi muuten ok, mutta niilläkin alkaa olemaan jo valmiiksi lapsia, ja tuskin mikään "välitystoimisto" on erikoistunut näkövammaisiin naisiin.


      • Anonyymi

        Entä jos et ole rodunsekoittaja tyyppiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos et ole rodunsekoittaja tyyppiä?

        Kärsi sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsi sitten

        Minun rotu on jo kohdallani jatkunut täysin suomalaisia lapsia temmeltää tuossa.Tarkoitin yleisesti kaltaisiani ja meitä on paljon joilla äly on vielä tallella eikä alemman älykkyys osamäärän lapsien hankinta kiinnosta.Moraali rappiohan koskee kaikkia länsimaita.


    • Anonyymi

      Kuka näitä jakorasioita huolii kun koko heidän elämäsä on menny munahukkana.

      • Anonyymi

        No ei kukaan mies huoli naista koka ei täytä miehen laatuvaatimuksia! Naisen pitää olla kaunis mutta ei saa olla turhamainen. Pitää tienata paljon mutta ei saa olla rahanahne. Pitää olla neitsyt mutta ei saa pihdata. Onneksi miehet eivät ole nirsoja. Vain naiset ovat.


    • Anonyymi

      Olen itse mielestäni "normaali" nainen. Mä kierrä kaukaa kaikki sellaiset miehet, joilla on lähtökohtaisesti jonkinlainen asennevamma naisia kohtaan. Ja sen kyl huomaa aika nopeesti, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Monesti se "asennevamma" , että naama ei miellytä, jolloin miehen mikä tahansa tekeminen on väärin. Viehättäviltä otetaan mitä tahansa vastaan, koska hormonit.
        Toisaalta jos ei ole mitään romantiikkaa tiedossa, miellyttää se normaalikin käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti se "asennevamma" , että naama ei miellytä, jolloin miehen mikä tahansa tekeminen on väärin. Viehättäviltä otetaan mitä tahansa vastaan, koska hormonit.
        Toisaalta jos ei ole mitään romantiikkaa tiedossa, miellyttää se normaalikin käytös.

        Tämä onkin mainio esimerkki sellaisesta asennevammasta jota tulee karttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin mainio esimerkki sellaisesta asennevammasta jota tulee karttaa.

        Totuus näköjään kirpaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus näköjään kirpaisee.

        Ilmiselvästi katkera ja vihainen ihminen luulee kumppanin puutteen johtuvan ulkonäöstään. Jep, jep. Onhan se toki ikävää myöntää itselleen että on ikävä tyyppi, helpompi syyttää naamatauluaan.


    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset ovat melkein kaikki ei niin kauniita ja nirsoilevat.
      Osa naisista on,kun kävelee pullana,niin vana jää jälkeen kuin etanalla.
      Kuitenkin oli nirsoilevia tai ei..tyyli on bmw ja raha,ole jotain vaikka vippifirman avulla.
      Ehkä suurin syy on o tuntisopimukset ja kaupan-ala. Kaupan ala alistaa lähes poikeuksetta lähinnä naisia.
      Kuka siinä kehtaa 90h vk tehdä perhettä, kun tuntipalkka on niin matala.
      S ja K ryhmä ja luulisin Hitlerin liiteri myös ovat samaaa p.xxxx

      • Anonyymi

        Jos suominaiset ymmärtävät ajaa BMWn autoilla, niin fiksuja ovat. Itä-Suomessa riittää näitä Tojokki-miehiä joka lähtöön ajamaan ”hyvillä” kauppavelkakasseillaan ettei aikaa jää enää muuhun kuin muiden kadehtimiseen.

        Toki jokainen tyylillään, itse kuljen länsiautolla kauppataseen ja tyylin takia, en tosin Bemarilla, mutta staili nainen länsiautosta noustessaan aiheuttaa toisinaan ihailua keski-ikäisessä miehessä.


    • Anonyymi

      Näiden miesten, jotka valittavat olisi hyvä oppia ymmärtämään naisten ajatusmaailmaa. Toisin kuin miehille riittää yleensä hyvännäköinen nainen, jonka kanssa on kiva harrastaa seksiä niin se harvemmin on naisilla se tärkein asia. Sen sijaan tärkeämpää naisille on se persoona ja perinteinen äijä-mies ei välttämättä nykypäivänä säväytä muuta kuin samankaltaisia naisia. Ja valitettavasti yhä useampi uusien sukupolvien naisista onnistuu hankkimaan korkeakoulututkinnon ja onhan se luonnollista, että myös sitä samaa vaaditaan kumppanilta. Miesten osalta taas tilanne taitaa olla päinvastainen.

      Ja siinä missä naiset saavat kyllä seksiä mikäli niin haluavat, oli se sitten huonoa tai hyvää, niin miehillä toki asia on erilainen ja monesti tämä myös heijastuu yhdeksi syyksi aloittaa parisuhde miehillä. Että saisi seksiä. Se ei vaan kanna kovin pitkälle vaan pitää olla myös muita taitoja.

      Onhan se rankkaa, kun ei pillua saa vaikka kovasti panettaa :l

      • Anonyymi

        Empiirisen kokemuksen mukaan korkeakoulutukinto ja persoona eivät merkitse. Ne kyllä kelpaavat naisen kaverille, mutta kumppanilta vaaditaan alitajuista jalkovälin kostutuskykyä, ja se tulee pääosin ulkonäöstä. Emme ole vielä niin kehittynyt laji, että biologiset totuudet katoaisivat koulutustasoon...


      • Anonyymi

        Ei naiset vaadi korkeakoulututkintoa, mutta silloin miehellä pitää olla ulkonäköä.

        Onhan se rankkaa kun tavallinen nainen ei saa parisuhdetta komistuksen kanssa vaikka kovasti haluaisi.


      • Anonyymi

        Ps. Panetuksesta viis. Ihmissuhteissa on jotain muitakin puolia kuin lakanajumppa. Ja ne ovat tärkeämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Panetuksesta viis. Ihmissuhteissa on jotain muitakin puolia kuin lakanajumppa. Ja ne ovat tärkeämpiä.

        En oo erikoisen näkönen mies mutta kaluni on paksu ja kookas....ja maineeni on levinnyt heidän keskuudessaan. Olen kysytty ,mutta en tykkää monestakaan nirppanokasta,jotka kyllä haluaisivat lapsen kanssani....pitää olla kunnon nainen ,ennenkuin painan syvälle sisään ja tyhjennän pussini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empiirisen kokemuksen mukaan korkeakoulutukinto ja persoona eivät merkitse. Ne kyllä kelpaavat naisen kaverille, mutta kumppanilta vaaditaan alitajuista jalkovälin kostutuskykyä, ja se tulee pääosin ulkonäöstä. Emme ole vielä niin kehittynyt laji, että biologiset totuudet katoaisivat koulutustasoon...

        Syvissä vesissä mennään mutta aloituksessa on pointtinsa. Parikymmentä vuotta sitten kuulin jossain sanonnan ”ettei naisen tulisi naida sosiaalisesti alaspäin”, koska nainen katkeroituu ja katkeroittaa tuhoten avioliiton epärealistisilla odotuksillaan. Se että Uuno Turhapuron liitto kesti, olikin lähinnä mielikuvitusta tai vitsi.

        Nykyisin naisten korkeakoulutus on yleisempää kuin miehillä ja sekin on omiaan asettamaan rajoituksia parinvalintaan.


    • Anonyymi

      Kun käy tinderistä katsomassa sen ainoan sysiruman akan joka on kiinnostunut tutustumaan niin ei siinä tarvitse paljoa parivalintoja miettimään....

    • Anonyymi

      Suosittelen käymään joskus tavallisessa Prismassa tai Citymarketissa esimerkiksi lauantaisin ennen puolta päivää, niin näette siellä ihan tavallisia perheitä (isä, äiti ja lapsi/lapsia). Kyllä ne isät ja äidit ovat ihan tavallisen näköisiä tuulipukuihmisiä . Huippukomeita tai missitasoa on aniharva. Valtaosa on ihan tavallisia syntyperäisiä suomalaisia heteropareja.

      Totta kai jokainen haluaa lapselleen sellaiset geenit, joita itse arvostaa. Minäkin aikoinaan totesin silloisen seurustelukumppanini sellaiseksi, että hän olisi hyvää isäainesta: ahkera, kiltti, hyväkäytöksinen, ei alkoholi- tai muutakaan päihdeongelmaa, ei mielenterveysongelmia, perusfiksu. Vaikka ero tuli myöhemmin, niin mies on edelleenkin hyvä isä lapsillemme, tekee edelleen ahkerasti töitä, ei dokaa, kohtelee mm. äitiään, uutta vaimoaan, minua ja muitakin lähimmäisiä hyvin.

      Jos joku haluaa lapselleen geenit, jotka perustuu mahdollisimman upeaan ulkonäköön, niin valintahan sekin on. Itse kyllä enemmän arvostan sellaisia ominaisuuksia, joilla lapsi työllistyy, tulee onnelliseksi ja saa ihmissuhteita.

      • Anonyymi

        Tätä "tavalliset parit" - mantraa hokevat kaikki suurimman osan ajastaan parisuhteessa olevat. Se on samanlainen yksisarvinen meille, jotka joutuvat viettämään elämänsä yksin.
        Aivan samoin sisäisestä kauneudesta hokevat kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse siitä oikeasti välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä "tavalliset parit" - mantraa hokevat kaikki suurimman osan ajastaan parisuhteessa olevat. Se on samanlainen yksisarvinen meille, jotka joutuvat viettämään elämänsä yksin.
        Aivan samoin sisäisestä kauneudesta hokevat kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse siitä oikeasti välittää.

        Hyvin ilmaistu. Eli ”nykynaisten pintapuolisuus” on selvästi subjektiivinen kokemus yksineläville miehille? Valitettavasti se pitää paikkansa omasta kokemuksestani myös, kun eron jälkeen uskoon tultuani hain vaimoa uskoville tarkoitetusta deitistä, niin huomasin yllätyksekseni että vain ulkoiset asiat olivat naisten kriteereinä puolison valintakriteereinä; autot, talot ja palkat mökit jne. Eli kauas Raamatun sisällöstä karkasi ”siskojen” ajatukset deitissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä "tavalliset parit" - mantraa hokevat kaikki suurimman osan ajastaan parisuhteessa olevat. Se on samanlainen yksisarvinen meille, jotka joutuvat viettämään elämänsä yksin.
        Aivan samoin sisäisestä kauneudesta hokevat kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse siitä oikeasti välittää.

        Eli tahdostaan huolimatta sinkkuna elelevät eivät näe maailmaa objektiivisesti? Ite oon ikäni vapaaehtoisesti yksin ollu eikä ole mitään ongelmaa nähdä, että suurin osa tavallisista ihmisistä on kaltaistensa kanssa parisuhteissa.

        Vastentahtoisesti sinkkuiluko se siis supistaa maailman katsojansa subjektiiviselle ajattelutavalle, mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä "tavalliset parit" - mantraa hokevat kaikki suurimman osan ajastaan parisuhteessa olevat. Se on samanlainen yksisarvinen meille, jotka joutuvat viettämään elämänsä yksin.
        Aivan samoin sisäisestä kauneudesta hokevat kauniit ihmiset, joiden ei tarvitse siitä oikeasti välittää.

        Tarkoitatko että parisuhteessa elävät ovat aina väärässä eivätkä tiedä parisuhteen solmimisesta mitään? Millä lailla se että parisuhteessa elävät toteavat tämän asian, tekee siitä havainnosta epäuskottavaa? Jos parisuhteessa olevat sanovat, että useimmat parit ovat ihan tavallista tuulipukukansaa, niin sehän juuri osoittaa että he näkevät itsensäkin realistisesti. Eivät kuvittele olevansa enemmän kuin ovat.

        Jos sinkku ei suostu omilla silmillään katsomaan ja näkemään miten ihan tavalliset ihmiset pariutuvat vaan hokee iänikuista tuulestatemmattua höpinäänsä siitä miten "lyhyet tavismiehet eivät ikinä missään koskaan saa naista blaa blaa", niin hänen oma todellisuudentajunsa on pahasti hämärtynyt. Pitäisi pystyä vähän katsomaan ympärilleen. Netti ei ole koko maailma.

        Minä sinkkuna näen päivittäin pareja joissa kumpikin on ihan tavallisen näköinen talliainen. Rumiakin miehiä näkee parisuhteissa vaikka kuinka paljon. Kannattaa käyttää silmiään eikä vain jankuttaa jotain uskomusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että parisuhteessa elävät ovat aina väärässä eivätkä tiedä parisuhteen solmimisesta mitään? Millä lailla se että parisuhteessa elävät toteavat tämän asian, tekee siitä havainnosta epäuskottavaa? Jos parisuhteessa olevat sanovat, että useimmat parit ovat ihan tavallista tuulipukukansaa, niin sehän juuri osoittaa että he näkevät itsensäkin realistisesti. Eivät kuvittele olevansa enemmän kuin ovat.

        Jos sinkku ei suostu omilla silmillään katsomaan ja näkemään miten ihan tavalliset ihmiset pariutuvat vaan hokee iänikuista tuulestatemmattua höpinäänsä siitä miten "lyhyet tavismiehet eivät ikinä missään koskaan saa naista blaa blaa", niin hänen oma todellisuudentajunsa on pahasti hämärtynyt. Pitäisi pystyä vähän katsomaan ympärilleen. Netti ei ole koko maailma.

        Minä sinkkuna näen päivittäin pareja joissa kumpikin on ihan tavallisen näköinen talliainen. Rumiakin miehiä näkee parisuhteissa vaikka kuinka paljon. Kannattaa käyttää silmiään eikä vain jankuttaa jotain uskomusta.

        Elämäntapasinkut ovat ehkä elämänsä parisuhteessa olleitakin pahempia: "kun minä olen onnellinen yksin, niin kaikki muutkin ovat, nih!".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntapasinkut ovat ehkä elämänsä parisuhteessa olleitakin pahempia: "kun minä olen onnellinen yksin, niin kaikki muutkin ovat, nih!".

        Ei ollut kyse siitä onko sinkkuus parempi vaihtoehto kuin parisuhde. Oli kyse siitä ilmiselvästä FAKTASTA, että parisuhteita solmitaan enimmäkseen tavallisen näköisten ihmisten kesken. Ihan jo siitä syystä että niitä todella jatkuvasti solmitaan ja että useimmat ihmiset ovat tavallisen näköisiä. Superkauniit ja susirumat ovat vähemmistönä.

        Sinulla on vähän outoja asenteita. Parisuhteessa elävät eivät sinun mielestäsi tiedä parisuhteen solmimisesta mitään joten heidän havaintoihinsa ei voi luottaa? Sinkkuutensa kanssa pärjäävätkään eivät tiedä mistään mitään, eikä heidänkään havaintoihinsa voi luottaa? Ainoat jotka tietävät siitä jotain ovat naisenkaipuusta kärsivät sinkkumiehet, ja muiden omilla silmillään tekemät havainnot ovat nollan arvoisia? Sinä tiedät, kukaan muu ei tiedä? Ja tiedät koska muutkin sinkkumiehet sanovat niin?

        Kun seuraavan kerran käyt kaupassa, katso pariskuntia vähän tarkemmin. Käytä omia silmiäsi reaalimaailmassa äläkä usko että joku ylilautaorg on luotettava tietolähde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä onko sinkkuus parempi vaihtoehto kuin parisuhde. Oli kyse siitä ilmiselvästä FAKTASTA, että parisuhteita solmitaan enimmäkseen tavallisen näköisten ihmisten kesken. Ihan jo siitä syystä että niitä todella jatkuvasti solmitaan ja että useimmat ihmiset ovat tavallisen näköisiä. Superkauniit ja susirumat ovat vähemmistönä.

        Sinulla on vähän outoja asenteita. Parisuhteessa elävät eivät sinun mielestäsi tiedä parisuhteen solmimisesta mitään joten heidän havaintoihinsa ei voi luottaa? Sinkkuutensa kanssa pärjäävätkään eivät tiedä mistään mitään, eikä heidänkään havaintoihinsa voi luottaa? Ainoat jotka tietävät siitä jotain ovat naisenkaipuusta kärsivät sinkkumiehet, ja muiden omilla silmillään tekemät havainnot ovat nollan arvoisia? Sinä tiedät, kukaan muu ei tiedä? Ja tiedät koska muutkin sinkkumiehet sanovat niin?

        Kun seuraavan kerran käyt kaupassa, katso pariskuntia vähän tarkemmin. Käytä omia silmiäsi reaalimaailmassa äläkä usko että joku ylilautaorg on luotettava tietolähde!

        AMEN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä onko sinkkuus parempi vaihtoehto kuin parisuhde. Oli kyse siitä ilmiselvästä FAKTASTA, että parisuhteita solmitaan enimmäkseen tavallisen näköisten ihmisten kesken. Ihan jo siitä syystä että niitä todella jatkuvasti solmitaan ja että useimmat ihmiset ovat tavallisen näköisiä. Superkauniit ja susirumat ovat vähemmistönä.

        Sinulla on vähän outoja asenteita. Parisuhteessa elävät eivät sinun mielestäsi tiedä parisuhteen solmimisesta mitään joten heidän havaintoihinsa ei voi luottaa? Sinkkuutensa kanssa pärjäävätkään eivät tiedä mistään mitään, eikä heidänkään havaintoihinsa voi luottaa? Ainoat jotka tietävät siitä jotain ovat naisenkaipuusta kärsivät sinkkumiehet, ja muiden omilla silmillään tekemät havainnot ovat nollan arvoisia? Sinä tiedät, kukaan muu ei tiedä? Ja tiedät koska muutkin sinkkumiehet sanovat niin?

        Kun seuraavan kerran käyt kaupassa, katso pariskuntia vähän tarkemmin. Käytä omia silmiäsi reaalimaailmassa äläkä usko että joku ylilautaorg on luotettava tietolähde!

        Kun koko elämänsä seurustellut ja parisuhteessa ollut tyyppi tulee naama vakavana kertomaan, että "kyllä sinullekin joku löytyy, koska minäkään en ole sinkkupäivää nähnyt", on aika hankala ikisinkkuna hymyillä ja nyökytellä. Kyseiset ihmiset eivät tiedä, mitä yksinäisyys edes tarkoittaa. Silti olettavat, että kuin taikaiskusta kaikki vain saavat kumppanin.
        Sama pätee niihin, jotka ovat omasta tahdostaan yksin. Teidän elämänvalitanne ei ole ainoa oikea, ettekä te tiedä, miltä meistä syrjityistä tuntuu.
        Ja nyt saatte vapaasti länkyttää syrjitystä. Koska kyllä, käytin sitä sanaa, enkä kadu sitä pätkääkään.


    • Anonyymi

      Naisilla on nykyisin valinnan mahdollisuus. Läheskään kaikki eivät halua synnytys koneiksi. Miehen asenne ja arvot määrittävät miehen arvon naisten keskuudessa. Kukaan ei halua sovinisti persua. Sellaisen miehen kuunteleminen on raskasta

      • Anonyymi

        Mitkähän nämä asenteet ja arvot mahtavat olla, joita naiset hyväksyvät? Ei ainakaan naisen huomioon ottaminen ja ystävällisyys kuulu asenteisiin, jolla suhdetta saisi edes aloiteltua.


      • Anonyymi

        Sovinisti persut pitää Suomea pystyssä.


      • Anonyymi

        Niin, tämän vuoksi suominaiset juoksevat niiden ihanien islamin sotureiden perässä. Heidän kanssaan ei varsinkaan tarvitse ruveta synnytyskoneeksi, ja näiden asenne, sekä arvot ovat todellakin sellaisia, että kannattaa unohtaa ne suomalaiset miehet, jotka arvottavat naiset koiran YLÄpuolelle.


      • Anonyymi

        Nainen nyt on lähtökohtaisesti miehen alapuolella kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinisti persut pitää Suomea pystyssä.

        Sovinisti on realisti ja perus-suomalainen on redneck, joka arvostaa edellisten sukupolvien uhrauksia ja mahdollista omaa palkatonta pakollista palvelua Suomen Puolustusvoimien palveluksessa siten ettei ole verorahoillaan tukemassa Suomen miehittämistä Ruotsin tavoin No Go alueiksi.

        Siihen sitten rakastava suvaitsevainen suomivaimo rinnalle, niin syntyy laikukkaita pentuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinisti persut pitää Suomea pystyssä.

        Ekp pitää suomen pystyssä. Sikku meiät Eusta erotetaan Ryssät lahtaa meitit once and for all...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämän vuoksi suominaiset juoksevat niiden ihanien islamin sotureiden perässä. Heidän kanssaan ei varsinkaan tarvitse ruveta synnytyskoneeksi, ja näiden asenne, sekä arvot ovat todellakin sellaisia, että kannattaa unohtaa ne suomalaiset miehet, jotka arvottavat naiset koiran YLÄpuolelle.

        Kyllähän sellainen eksoottisen näköinen islamsoturi on paljon jännittävämpi puoliso kuin joku korkeakoulun käynyt, siistissä ja tylsässä toimistotyössä elämänsä hukkaava nahjus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sellainen eksoottisen näköinen islamsoturi on paljon jännittävämpi puoliso kuin joku korkeakoulun käynyt, siistissä ja tylsässä toimistotyössä elämänsä hukkaava nahjus.

        Valtaosa ei kaipaa parisuhteeseensa moista jännitystä. Pieni mutta valitettavan näkyvä vähemmistö kiinnostuu rikollisista tmv. Tuollaista poikkeamaa ei kannata lähteä yleistämään kaikkien viaksi.


    • Anonyymi

      Syntyvyys nollaan niin ainoa oikea asia eli huorasukupolven täydellinen sukupuuttoon kuoleminen tapahtuu. Eihän tän nykymaailman menossa ole mitään järkeä. Eläimet ovat meitä viisaampia.

      • Anonyymi

        niiN! alkaa olemaan maailmansodan aika et suomen vois posauttaa ydinkärjillä ilmaan esim, putinin avustuksella.


    • Anonyymi

      Olen jo elänyt yhden avioliitin ja lapset on mailmalla, en usko enää että löytyy järjellisiä naisihmisiä ja oksettaa suorastaan kun sama minkä toosan avaa niin aina samat jutut melkein alasti akat pyllistelee kilokaupalla muovia etupuolella ja huulet töröllään ettei puhutuksi saa, mitä tämä tällainen on olevinaan, ja uuttaa samaa tautia kantavaa lykkii joka nurkalta, naama kiinni puheimessa ja sormi napilla kaiken varalta vaikka pyörällä ajais huh !!

      oi mikä onni kun ei tarvitse olla millään tasolla osallisena missään myllytyksessä mitä mediat ja somet tarjoaa. foorumille joskus jotain reisiin lyön ja ihmettelen mailman hulluutta.

      • Anonyymi

        Tulee oikein paha olo, kun katselee noita muovitettuja nuoria naisia. Huulet törröllä vahtaavat ruutua niin että eivät tiedä ulkomaailmasta mitään . Metrossa niitä näkyy joka päivä.


    • Anonyymi

      nii ja ne pitkät komeet miehet ei tahokaan lapsia vaan rikkaan vaimon ylelliseen elämään

    • Anonyymi

      Mitä sitä paskaa riesakseen. Itse tykkään olla sinkku. Tosin en edes deittaile,mutta typeriä iskuyrityksiä joutuu kokemaan,ei ilmeisesti sinkkunainen voi muuten käydä viihteellä kuin oletetaan etsivän miestä tai seksiä. En etsi kumpaakaan. Elän vain elämääni.

      • Anonyymi

        Tässä kommentissa se suurin sukupuolien välinen ero taisikin ilmentyä selvimmin: Nainen valitsee sinkkuuden, miehellä ei ole vaihtoehtoja sinkkuudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kommentissa se suurin sukupuolien välinen ero taisikin ilmentyä selvimmin: Nainen valitsee sinkkuuden, miehellä ei ole vaihtoehtoja sinkkuudelle.

        Jotkut naiset ovat haluamattaan sinkkuja. Jotkut miehet ovat omasta halustaan sinkkuja. Ei kannata yleistää. Meitä on paljon erilaisia tällä pallolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut naiset ovat haluamattaan sinkkuja. Jotkut miehet ovat omasta halustaan sinkkuja. Ei kannata yleistää. Meitä on paljon erilaisia tällä pallolla.

        Ei yleistysyä, mutta ajan trendi on juuri näin: naiset valitsevat, miehet eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yleistysyä, mutta ajan trendi on juuri näin: naiset valitsevat, miehet eivät.

        Ensinnäkin, moni mies valitsee olla sinkku. Ei läheskään jokainen ihminen kaipaa parisuhdetta.

        Toisekseen, väitätkö että miehet ovat tahdottomia marionetti-nukkeja, jotka naiset voi vaan siepata suhteeseen niin halutessaan?
        Ihan yhtä lailla sen miehen tulee olla kiinnostunut siitä naisesta ja parisuhteesta tämän kanssa, tai ei suhdetta synny.


    • Anonyymi

      Se ei pane joka valkkaa.

    • Anonyymi

      Vai naiset nirsoilee salli mun nauraa ..kaikki miehet on olleet kyllä tosi supernirsoja mihin olen törmännyt.Köyhinkin ja lisäksi siihen vielä itara mies on ilmaissut selvästikin esim ettei parin euron peruskahvin tarjoaminen ole ollut muka mahdollista niin ja on selvästi ilmaissut ettei seurustele kuin erityisen hyvän näköisen mallin ja rikkaan sellaisen naisen kanssa näin tavis naisena ei ole voinut kuin leukaa loksauttaa alas kun on hämmentänyt niin...Mutta Nojoo on noita seksin perässä olleita vähän parempia vaihtoehtoja ehkä ollutkin myös mutta kun se pitää ilmoittaa tällaisena suhteena että tykkään vaan sitten sänkypuuhista niin ei ole niin sytyttänyt swkään kun ei ole ollut mitään kiintymysuhteeseen pystyviä ihmisiä niin mitäs sitten eli parempi olla yksin kun huonossa suhteessa katselemassa koko ajan niitä muitakin kaikenlaisia naisia siinä toisella kierrossa sitten..

    • Anonyymi

      Tähän ongelmaan on helppo ratkaisu. Hanki nainen Venäjältä tai Aasiasta.

      • Anonyymi

        Tässäkin piilee omat vaaransa, voi mennä omaisuus ja vaimo muuttaa kotimaahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin piilee omat vaaransa, voi mennä omaisuus ja vaimo muuttaa kotimaahansa.

        Paitsi jos on opiskelija ja ei ole omaisuutta. Silloin ei voi mennä omaisuutta kun sitä ei alunperinkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin piilee omat vaaransa, voi mennä omaisuus ja vaimo muuttaa kotimaahansa.

        Omaisuus voi mennä milloin vain, eikä kantasuomalainenkaan välttämättä koko ikäänsä samassa maassa asu. Aina voi asiat muuttua, eipä niitä pysty etukäteen tietämään. Ei se auta kuin ottaa riski.


      • Anonyymi

        Mistä olette äijät saaneet päähänne että venäläiset ja thaimaalaiset naiset ovat tyhmiä, kuuroja ja sokeita? Mikä saa teidät luulemaan että kelpaisitte heille? Mitä annettavaa teillä olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olette äijät saaneet päähänne että venäläiset ja thaimaalaiset naiset ovat tyhmiä, kuuroja ja sokeita? Mikä saa teidät luulemaan että kelpaisitte heille? Mitä annettavaa teillä olisi?

        Kokemus sen kertoo ) Venäjältä ainakin yli 40-mies saa kohtuullisen helposti yli 10 vuotta nuoremman huippukauniin tyttöystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus sen kertoo ) Venäjältä ainakin yli 40-mies saa kohtuullisen helposti yli 10 vuotta nuoremman huippukauniin tyttöystävän.

        Jos jollain toisella on kokemus, että ei saa, niin kumoaako se automaattisesti ton sun kokemuksen?

        Vai voisiko vaan todeta, että ihmisillä on erilaisia kokemuksia, eikä yleistää omia kokemuksiaan koskemaan poikkeuksetta kaikkia muitakin. Yhtä voi onnistaa, toista ei. Se että jotakuta on onnistanut, ei automaattisesti tarkoita että muitakin sitten toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollain toisella on kokemus, että ei saa, niin kumoaako se automaattisesti ton sun kokemuksen?

        Vai voisiko vaan todeta, että ihmisillä on erilaisia kokemuksia, eikä yleistää omia kokemuksiaan koskemaan poikkeuksetta kaikkia muitakin. Yhtä voi onnistaa, toista ei. Se että jotakuta on onnistanut, ei automaattisesti tarkoita että muitakin sitten toki.

        Vastahan täällä on julistettu totuutena, että kaikkia onnistaa parinhaussa. Vai eikö se koskekaan venäjää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan täällä on julistettu totuutena, että kaikkia onnistaa parinhaussa. Vai eikö se koskekaan venäjää?

        Tietenkään kaikkia ei onnista. Kaikki eivät vaan ole parisuhdemateriaalia. Vaikka itse niin kovasti kuvittelevatkin.


    • Ihan oikeen naiset tekkee nykyvää että harva hakuvaa sikijöitä touhuta tähän kurjaan maailmaan missä ilmastoasiat on menny kaikkien muijen edelle ja naurettava sääntösuomi ja sen huulipunahallistus yrittää koko maailman pelastaa :) Ite en halu pentuja tehä enkä tule tekemäänkään kuten moni muukin on tätä mieltä ja heille peukkua nostan asiasta :)

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin, että me lapsettomat ovat se ryhmä, joka lopulta valinnoillaan pelastaa tämän maapallon.


    • Anonyymi

      Tämä ei pidä paikkaansa, mutta naiset osaavat katsoa minkälainen juhlija kaveri on , ei sellaista kannata isäksi valita.

    • Anonyymi

      Huumeet tuhoaa yhteiskunnan. No sekin on vain osa luonnollista karsintaa.

    • Anonyymi

      hahaha kylläpä on katkeraa porukkaa. olen itte mies, ja en minä sen ihmeempää ole huomannut kuin sen että molemmat sukupuolet sitä nirsommaksi ovat tulleet kun kuvioihin on astunut nettideittailu, eli valinnanvaraa on paljon enemmän minkä pitäisi olla hyvä juttu. jos olet ruma, lyhyt tai lihava niin todennäköisesti sun tulee "tyytymään" rumaan, lyhyeen tai lihavaan. ihan sama pätee naisilla kuin miehilläkin. jos sitä ei näin tahdo menevän, niin se on sitte voi voi, elä yksin ja vikise netissä.

      • Anonyymi

        Olipa kerran ihminen. .. ...


    • Anonyymi

      Nykynainen on harhainen ja hamuaa utopiaa.

      • Anonyymi

        Nykymies on harhainen ja hamuaa utopiaa.


    • Anonyymi

      Varmaakin niinkin, jotkut ajattelevat/tekevät.
      Mutta minä naisena,olen kokenut vastaavaa vuosien aikana.
      Nyt en enää lapsia pysty saamaankaan.,yli 60,kun olen.
      Mutta muutenkaan ei miehille kelpaa kunnollinen ja terveelliset elämänarvot omaava nainen.Pitää olla varakas,laiha,täysin terve,ym,ym.
      Deittailevat ja etsivät ja etsivät,mutta vakiintuvaaa ja rehellistä kunnon suomalaista miestä on vaikea nykyaikana enää löytää.

    • Anonyymi

      Eihän miehille kelpaa ystävälliset naiset. Minuakin on useampaan kertaan neuvottu, että miehiä pitää lyödä ja sanoa ei, jos haluaa heidän ihastuvan. He eivät kunnioita "helppoja" naisia. Minulle kyllä on aina ollut kyllä ja ei on tarkoittanut todella ei...

      Jos he itse neuvovat naisia näin toimimaan, luulisi heidän olevan tyytyväisiä negatiivisuuteen.

      • Anonyymi

        Eletäänköhän me samalla planeetalla? Vai onko aamulääkkeet jääneet ottamatta, kun tuollaista kommenttia. Ketään yli 19 vuotiasta ei jaksa kiinnostaa "hankalasti saatava" - leikki.


    • Anonyymi

      Nuoret miehet on sen verran fiksuja, että eivät lähde pelkästään seksin takia parisuhteeseen nuoret naiset hakee avoimesti pelkästään seksiä ja ryhmäseksiä, miten tällainen nainen soveltuu parisuhteeseen? Tässä on vastaus, miksi kukaan järkevä mies ei halua lapsia. Tämä on tietenkin jatkumo äidin käyttäytymisestä, tytöt on saanut mallin äidiltä, miten mies vaihdetaan, ja on paljon seksi kumppaneita, tämä tietenkin näkyy nuorten miesten käytöksessä, kun näkeehän ne miten äidit käyttäytyy! Miehenä voi ajatella, että ei tänne tarvita kärsiviä lapsia, sillä lapset on se, joka eniten kärsii !

    • Anonyymi

      Naisten seksikumppaneiden määrä : Lue eilisen iltalehdestä tarkemmin.
      20 521 vastaajaa
      Chart
      12.51%
      13.78%
      10.32%
      14.03%
      10.45%
      13.15%
      12.62%
      8.55%
      4.60%
      1-3
      4-7
      8-10
      11-15
      16-20
      21-30
      31-50
      51-100
      Yli 100
      Tämä lista on siis naisista:
      Se siitä miesten pettämisestä sitten!!!

      Kuka luottikaan?

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaisi. Naisen biologinen kello raksuttaa. Ei se tuleva yksinäinen vanhuuskaan ole mikään mukava. Oli parisuhde tai ei.

      • Anonyymi

        Kaikki kuolevat lopulta yksin, turha sitä on etukäteen suunnitella. Siksi olisikin mukavaa harrastaa sitä parisuhdetta elossa ollessaan, mutta hankalalta näyttää.


      • Anonyymi

        Eipä se lapsia hankkineillakaan mikään itsestäänselvyys ole että mukelot käyvät iäkästä vanhempaansa moikkailemassa.


    • Kyllä, totta tuo aloitus, mutta ei se ole deittiohjelmien vika, vaan miesten itsensä, kun ovat käsittämättömän outoja tapoineen. En pidä miehistä ollenkaan, mutta myöskään lesbo en ole enkä siksi tule. Menkää miehet peilin eteen, sieltä se vastaus löytyy. Hyvä, että joku otti tämän asian esille, olen miettinyt tätä jo pitkään, että miten tähän saataisiin korjaus, jotta normielämää voisi alkaa elämään.

    • Anonyymi

      Suurin syy on itsekkyys ja lapsi vihamielisyys. Se näkyy joka paikassa esim. ravintoloissa kuntosaleilla jos otat lapset mukaan esim. sen vuoksi ettet saa lapselle näiksi ajoiksi hoitajaa, ihmisten naamat on väärällään..ts. lapsia ei haluta vain koiria naiset taluttavat ja housuissansa kulkevat kuten äiti Sipton ennusti n.500 vuotta sitten. Sipton ennusti paljon muitakin asioita kannattaa vilkaista. (google)
      Muuten Ruotsissa on ihan eri meininki monissa asioissa, kuten lasten tuonti vaikkapa kuntosaliin, ovat tervetulleita. Perheasioiden vuoksi voit itse määritellä kuinka moni tuntista työtä voit tehdä kulloiseankin aikana..Ei Suomessa onnistu. Missä mättää??
      Pikaista asenne muutosta kaivataan suomeenkin tähän "onneliseen maahan"

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä johdu jo noinkin yksinkertaisesta syystä kuin jos avaat telkun niin joka kanavalta tulee elokuvia ja sarjoja joista puuttuu tavikset eli mailmankuva hämärtyy.
      Onneksi ei olla vielä eteläkorean meinigissä jossa selvitäkseen pitää mennä korjausleikkaus pöydän kautta.

      Huomioittehan muuten meidän huulipuna hallituksen . Olemme näköjään äänestäneet eduskuntaan myös kaunesus perustein ei kokemus perustein
      ja pelkäämpä että tämä ei tule tietämään hyvää tulevaisuuteen.

      • Anonyymi

        nii! Jos sais terroristeja maahan tulemaan ne vois toimillaan tehdä tästä maasta viisaamman. Tuhon jäljiltä vois rakentaa paremman siis.

        Toivottavasti persut ei pääse hallitukseen, ne estäis tän.


    • Anonyymi

      Osaksi tottakin mutta naiset ovat juuri niitä taakan kantajia usein lapsiperheissä. Lapsia synnyttänyt äiti olisi ehdottomasti paras lastensa hoitaja ensimmäisinä vuosina mutta tämä yhteiskunta ei anna siihen mahdollisuutta.
      Myös äitien on jaksettava kantaa huolta työstä, usein toimeentulosta ja ajateltava omaakin eläkettä joskus tulevaisuudessa. Äideiltä odotetaan joskus uskomattomia suorituksia. Monet ajattelee että helpommallakin pääsee.
      Äidit odottaa lapsiaan yhdeksän kuukautta, kantaa kaiken kehossaan hormonimyrskyineen. Raskausaika tuo omia ongelmia joissa tarvitaan isienkin kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Myöhemmin väsymys painaa lasten öisten valvomisten takia ja töihin on vaan joka päivä jaksettava lähteä kodin ulkopuolelle, se voi olla raskaskin työ mutta tätä yhteiskunta odottaa. Äidit uuvutetaan jo heti alkuunsa. Mies ei koe niitä tuntemuksia kehossaan mitä naiset kokee.
      Toiset eroaa että saa edes joskus itselleen aikaa hengähtää kun lapset ovat isällä. Näin perheissä joissa isät osallistuu vähemmän lastensa tai kodin hoitamiseen. Toisenlaiset isät ovat äideillekin helpotus taakan kantajina. On naisia jotka ei lähde tähän rumbaan mukaan. He haluaa nauttia vapaudesta ja mennä, miehet jää tuolloin lastensa kanssa kantamaan kodinkin taakkaa mutta heitä on vähemmän. Tämän ajan monet nuoret naiset ei osallistu enää kodin töihin niin kuin heidän vanhempansa tekivät. Syitä on varmasti useita miksi ei, mutta ei syntyvyys ole aina naisten vika se on väärin sanottu. Yhteiskunta odottaa liikaa jaksamista toisilta ja toisille se jakaa kaiken ilmaiseksi. Jotakin rajaa tähän olisi tultava ketä autetaan.

    • Anonyymi

      Turhaa löpinää syntyvyydestä!
      Meitä on muutenkin jo liikaa. Mikä vimma on lisätä maapallolle ihmisiä, siis miksi?
      Aina riittää näitä selittelijöitä, esim. rahan vuoksi.
      Joku uskonlahko voi olla sellainen, että vaatii lisääntymistä ja jossain kehitysmaissahan lisää tulee vaikka muuten ollaan henkitoreissa ilman ruoakaakin.
      Eiköhän löydy parempiakin aiheita uutisoida.

    • Anonyymi

      ongelmahan on siinä, että sinne mitäisi syntyä, niitä ei synny. ja sinne minne ei ikinä pitäisi syntyä, sinne syntyy liukuhihnalta. tähän on syynä se kun kaikki ihmiset ei tiedä miten lapsia tulee ja mikä on skordari. aivan turha yrittää sivistää ihmisiä, että vetäsepäs Timo meisseli pois sitten kun tuntuu aikas hyvältä tai kun alkaa jöpöttää niin vedäpä Timo muovipussi meisselin päälle. Ei tule muuten onnistumaan.

    • Anonyymi

      yksi suurin syyllinen ettei lapsia synny, on se, että naiset ovat pääsääntöisesti aika sairaan rumia. jos alkaa katteleen kadulla vastaantulevia akkoja, niin ehkä 1-2 sadasta on edes nusasemisen näköinen. lopuille en syöttäisi edes pullaa. tätä ei varmasti naisetkaan voi kiistää, riittää kun katsotte peiliin. meikeillä kun saa lähes jokainen muutettua näköänsä, mutta silti se perusnaama siellä alla ei muutu mihinkään. ei hirveästi viitsi kattella himassa rumia akkoja. mieluummin olen yksin.

    • Anonyymi

      Jokainen voi mennä tavis naisia pyytämään treffeille heti tänään niin huomatte että pakit tulee. Naiset on todella nirsoja ja vaatimuksia on jos jonkinlaisia myös niillä rumilla naisilla jotka on sohvaperunia eikä omantasoinen kelpaa.
      oon varmaan 600 erii naista pyytänyt treffeeille ja jokaiselta sain pakit. Olen normi mies, töitä, en juo viinaa enkä polta. En ole ainoa normisinkku, suomessa on satoja tuhansia miehii jotka ei pääse edes treffeille naisten kanssa.

      Toisaalta sitten kaikki pahoja rikoskai tehneet miehet saa naisia, tekevät lapsia ja seurustelevat. ihme ettei sofia ole jo paksuna koska seurustelee sen huumemyyjä nikon kanssa

    • Anonyymi

      Pitkillä ja komeilla miehillä on taatusti vientiä, mutta kun seurasin työkaverin miehen metsästystä kun entinen lähti, niin oli aika nopeasti selvä että hyviä tai edes kohtuullisiä äijiä löydy joka kulman takaa. Otti sitten 15v vanhemman hiljattain eronneen (60v) ja kertoi kuinka naureskelevat ikäerolle. Minäkin nauraisin 60v jos alla olis 45v akka :-D. Ihan hyvännäköinen tipu, mutta vapaasti kasvatetut lapset 7 ja 11 ja puoli milliä velkaa rajoittaa innostusta ja useimmat miehet tämän daamin mukaan haluasivat vain nussia (ja monella oli akka kotona) - joka pitää tietysti paikkansa, mutta siellä pedissä selviää nopeasti onko tämä keeper vai ei. Hyvin usein vastaus on ei.

      Rentoa ja itsensä kanssa sinut olevaan ihmistä on erittäin vaikea löytää - ja tässä ulkonäöllä on aika vähän merkitystä.

      M46

    • Anonyymi

      Kyllä naisille kelpaa ihan normaali mies, kunhan muistaa olla puhdas hiuksia myöden, kukaan ei komeetakaan halua jos hiki haisee ja tukka on likanen ja rasvainen.Puhtaat vaatteet, hyvä käytös ja toisen huomioiminen.Jotkut miehet ei vaan välitä miltä näyttää ja onko siisti kokonaisuus. Kaikki nuo koskee naisia kanssa , KUKAAN EI HALUA LIKASTA, HAISEVAA , HUONOSTI KÄYTTÄYTYVÄÄ jne.. MUISTAKAA MIEHET NAINEN MENEE AINA OVISTA ENSIN, SE ON ENSIMMÄINEN ASKEL KÄYTTÄYTYMISEEN.

      • Anonyymi

        Normi miehet kyllä käy suihkussa ja on puhtaat vaatteet mutta naisille ei silti kelpaa. Aika monella naisella on haiseva puliukko miehenä. Ja huonokäytöksinen mies joka haukku ja arvostelee naista. Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi miehet kyllä käy suihkussa ja on puhtaat vaatteet mutta naisille ei silti kelpaa. Aika monella naisella on haiseva puliukko miehenä. Ja huonokäytöksinen mies joka haukku ja arvostelee naista. Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies naisille.

        Tämä. On se ihmeellistä kun ei normiheppua muuten saada enää mollattua, niin sitten ne ei käy enää suihkussakaan. Mitä seuraavaksi? Väärän väriset sukat?


    • Anonyymi

      Jo kyllä on kamalaa. Ei ole enään mitään kaunista ja tavallista. Siis kaikki ohjelmat ovat aivopesseet ihmiset niin että etsitä än jotakin sellaista mikä ei ole pysyvää.
      Vanhemmat naiset lentävät afrikkaan asti etyä löytäisivät nuorina miehiä joilla on ISO sukupuolielin että saisivat irti jotakin elämästä tästä.
      Hyi kamalaa siis ei normaalia ollenkaan. Miten ne kehtaa olla niiden nuorin poikien kanssa haisevatkin jo vanhalle.
      Ja miehet sitten ne etsivät nuorempi naisia ja itsestään luulevat vaikka sun mitä eivätkä tajua että kohta auto on vaihdettava RULASTTORIIN.
      Siis kaikki on niin hullunkurista kuin olla ja voi.
      Ihminen on TULLUT HIMOJENSA ORJAKSI.

      • Anonyymi

        Peräkammarinpojan juttuja. Suht samanlaisia ne penikset on kaikkialla. Senttien eroja.
        Kyse on siitä että jotkut naiset ei saa huomiota enää ja lähetään hakee huomiota muualta. Sama juttu ku osa suomalaisista miehistä ei saa huomiota muualla ku thaimaassa. Kummassakin kyse on vaan elintasosta. Säälittävä pitää olla jos menee johonkin jossa vain raha on se asia miksi kiinnostat. Köyhä ja epätoivoisuus saa ihmisen tekemääb vaikka mitä.

        Suomalaiset ei pariudu koska täällä ollaan nirsoja, kumppanin pitäs olla täydellinen. Somessa jokainen voi laittaa photosoppia ja filttereitä mutta livenä tilanne on jotain muuta. Se joku muu on se todellusuus.


    • Anonyymi

      Deitti ohjelmissa naisille valitaan aina omaa tasoaan parempi mies eli pitkä ja komea. Selvästi ulkonäkö naisille tärkeintä ja kyll sielä ensitreffit ohjelmissa on naisia jotka niitä valitsee naisille miehiä. Viime kaudellakin kauheita riitoja siinä ensitreffit alttari ohjelmissa. Niitä kahta naista ei kiinnostanut pätkääkään tutustua siihen mieheen koska eivät pitäneet miesten ulkonäöstä. Olen katsonut myös ulkomaisia varsioita myös paljon. Naisille aina joku mallin näköinen mies valittu, nainen voi olla minkänäköinen tahansa, lihava ja laiska.

      • Anonyymi

        syylle monisti etsitään helppo syy miksi jää rannanle, ehkä hankalenpaan on hyvä ulkonäkö naisten kehuista päätellen mutta kuintenkaan kukaan tule iskemään korkeintaan tyrkylle tullaan kunhan olisi tisekin pelisilmä aktiivinen tilanteissa,


      • Anonyymi

        Aina? Ihanko aina? Yleensä niissä on aika sopusuhtaisesti valittu parit. Joskus jos on monia ehdokkaita yhdelle hakijalle, mahtuu joukkoon enempi ja vähempi hyvännäköisiäkin. Pääasiassa ovat aika samalla tasolla kuitenkin.

        Noh jos sinusta tavalliset naiset eivät näytä juuri miltään ja tavalliset miehet ovat adoniksia, niin se ehkä vihjaa siihen suuntaan että sun kannattaisi alkaa vilkuilemaan miehiä? Jospa olet syvällä kaapissa ja tämä fiksaatiosi komeisiin miehiin olisi keino tulla ulos sieltä? Harva mies kiinnittää noin paljon huomiota toisten miesten komeuteen.


    • Anonyymi

      Kyll maar mää viel mut ko tuo meirä Alma o jo mummotautine.

    • Anonyymi

      Pitkähiuksisilla miehillä on yleensä ruma kallonmuoto. Samoin parrakkailta miehiltä puuttuu yleensä leuka.
      Parta ja pitkä hiukset on miehillä naamioasuja. Peitellään jotain tai piiloudutaan.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä. Pitkät ja paksut hiukset miehellä saavat ohuthiuksiset naiset kiinnostumaan.


    • Anonyymi

      Sukupuolijakauma on epätasaisen maahanmuuton takia vääristynyt. Se on siksi nyt viimeistään naisten valinta. Naisten ei tarvitse enää tehdä kompromisseja tai pitää huolta ulkonäöstään.

      Itse olen ratkaissut tilanteen niin että en tapaile suomalaisia naisia enää. Onneksi sentään Virosta ja Venäjältä tulevista on jopa yli puolet naisia. Varsinkin venäläiset naiset arvostavat hyvää miestä kun siellä omassa maassa on hyvät miehet kortilla.

      Maaliskuussa yksi aivan ihana venäläissyntyinen nainen palaa taas Suomeen. Täydellinen kroppa ja rento hauska tyyppi. Kuin Suominaisen täydellinen vastakohta. Itse treenaan päivittäin eikä tulisi mieleenkään kelpuuttaa naista joka pidä huolta ulkonäöstään ja terveydestään.

      Suomalaissyntyiset harvat itsestään huolta pitävät naiset ovat aivan totaalisia kusipäitä.

      Juntit tietysti haluaa kotimaisen naisen kun eivät osaa arvostaa venäläistä naista ja näkevät heidät vain huorina. Rasisti mies saa mitä ansaitsee kun jää paitsi parhaista naisista.

      Kitiskää juntit ikisinkut lisää! Saan paljon vahingoniloa kun luen valitustanne ja nauran typeryydellenne.

      • Anonyymi

        Sääliksi käy sitä venäläistyttöä joka erehtyy pitämään sua hyvänä tyyppinä. Ilmeisesti olet melko ovela näyttelijä. Melko vihaiselta ja katkeralta vaikutat, ihmisviha loistaa kauas. Miksi asut täällä jos halveksut kaikki kanssaeläjiäsi? Viro ja Venäjä ovat lähellä, ja sun käsityksen mukaan itsellesi sopivampia vaihtoehtoja? Sinne vaan, niin saattaa maailmankuva parantua. Kun ei tarvitse enää meidän junttien ja kusipäiden keskuudessa asustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliksi käy sitä venäläistyttöä joka erehtyy pitämään sua hyvänä tyyppinä. Ilmeisesti olet melko ovela näyttelijä. Melko vihaiselta ja katkeralta vaikutat, ihmisviha loistaa kauas. Miksi asut täällä jos halveksut kaikki kanssaeläjiäsi? Viro ja Venäjä ovat lähellä, ja sun käsityksen mukaan itsellesi sopivampia vaihtoehtoja? Sinne vaan, niin saattaa maailmankuva parantua. Kun ei tarvitse enää meidän junttien ja kusipäiden keskuudessa asustaa.

        Ulkomaalaisissa puolisoissa on se hyvä puoli, että kun ei ole kunnollista yhteistä kieltä, niin puoliso ei tajua, kuinka dorka se toinen on. Sitten kun oppii paikallisen kielen, asia alkaa selviämään, ja siinä vaiheessa on hyvä häipyä omilleen. Kielitaidottomana vieraassa maassa on pakko sopeutua vaikka mihin. Monet kerrat saanut Suomessa nauraa näille pariskunnille, jotka ei pysty kommunikoimaan kunnolla keskenään, ja kun tunnen näistä sen suomalaisen puolison, en ihmettele yhtään, miksei niillä parisuhteet onnistu suomalaisen puolison kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaalaisissa puolisoissa on se hyvä puoli, että kun ei ole kunnollista yhteistä kieltä, niin puoliso ei tajua, kuinka dorka se toinen on. Sitten kun oppii paikallisen kielen, asia alkaa selviämään, ja siinä vaiheessa on hyvä häipyä omilleen. Kielitaidottomana vieraassa maassa on pakko sopeutua vaikka mihin. Monet kerrat saanut Suomessa nauraa näille pariskunnille, jotka ei pysty kommunikoimaan kunnolla keskenään, ja kun tunnen näistä sen suomalaisen puolison, en ihmettele yhtään, miksei niillä parisuhteet onnistu suomalaisen puolison kanssa.

        Toki monella pariskunnalla homma toimii vaikkei yhteistä kieltä juuri olisikaan. Mutta tällöin molemmat ovat hyviä tyyppejä. Kuspäisen ihmisen puoliso tajuaa kyllä viimeistään ajan kanssa ettei toinen olekaan hyvä tyyppi. Ei kukaan halua suhdetta kuspään kanssa.


    • Anonyymi

      Kukaan älykäs nainen ei ala synnyttämään nykyajan vellihousumiehille, jotka eivät yritäkään kantaa vastuutaan yhteisestä lapsesta.

    • Anonyymi

      Naisille kelpaa vain musta makkara

    • Anonyymi

      Sellainen lapsi vihamielisyys vallassa Suomessa

    • Anonyymi

      Todellisuus on kadonnut näitten hömppäsarjojen mukana. Se valkeita hiekkarantoja yksisarvisella ratsastava yksisarvinen vaalea jumalolento. Kriteeri sekin jotenka vanhalla tunturilla karvahattu päässä ajavalla peräkylän äijjällä ei ole tässä kisassa sijaa.

    • Anonyymi

      ONGELMA RATKAISTAAN SILLÄ ETTÄ KÄÄNNYTÄÄN ISLAMIIN JA LAITETAAN SHARIA-LAKI PÄÄLLE. ALKAA LAPSIA SYNTYMÄÄN, SUOMI NOUSUUN JA KAIKKI HALUKKAAT MIEHET SAAVAT PILLUA JA PERSETTÄ!

    • Anonyymi

      Olen lihava yhteishuoltaja. En etsi elättäjää. Mistähän vanhanaikaiset käsitykset kumpuaa? Itseasiassa en etsi edes puolisoa. Käyn töissä ja käytän rahat lapsiini ja lemmikkeihin :)

    • Syntyvyys laskee koska on keksitty maailman paras ehkäisyväline.
      ÄLYPUHELIN

      • Anonyymi

        Telkkari, internetti ja tietokone on kans ehkäisyvälineitä.


    • Anonyymi

      Rima alas naiset niin tavis miehet vois joskus perustaa perheen. On niin vähän kunnollisia naisiakin miehille ettei miehet pääse tutustumaan koska naisten luonne yksinkertaisesti ei miellytä miehiä. Siinä väkisinkin kymmenet tuhannet miehet jää ilman naista.

      • Anonyymi

        Lehdessäkin joku nainen kertoi, että meni pitkään ulkonäkö edellä, eikä suhteet komeiden miesten kanssa johtaneet muuta kuin seksiin. Fiksu nainen siinä ja muutti omaa toimintatapaa.

        Alkoi sitten etsiä miehiä, joiden kanssa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mies löytyi.

        Suurin osa naisista menee ulkonäkö edellä ja ihmettelee miksei jutut komeiden miesten kanssa johda parisuhteeseen. Syy löytyy kun katsoo peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessäkin joku nainen kertoi, että meni pitkään ulkonäkö edellä, eikä suhteet komeiden miesten kanssa johtaneet muuta kuin seksiin. Fiksu nainen siinä ja muutti omaa toimintatapaa.

        Alkoi sitten etsiä miehiä, joiden kanssa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mies löytyi.

        Suurin osa naisista menee ulkonäkö edellä ja ihmettelee miksei jutut komeiden miesten kanssa johda parisuhteeseen. Syy löytyy kun katsoo peiliin.

        "Suurin osa" ... Suurin osa väestöstä elää parisuhteissa.

        Syy palstan vakiovalittajien sinkkuuteen ei löydy peilistä vaan katkerasta käytöksestä ja ihmisvihasta. Ei sen tarvi olla iso vika jos se on korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurin osa" ... Suurin osa väestöstä elää parisuhteissa.

        Syy palstan vakiovalittajien sinkkuuteen ei löydy peilistä vaan katkerasta käytöksestä ja ihmisvihasta. Ei sen tarvi olla iso vika jos se on korvien välissä.

        Näin satunnaisvalittajana en voi tunnustaa katkeraa käytöstä tai ihmisvihaa. Vaikka kyllä tässä muutaman vuoden päästä siihenkin tilaan saattaa päätyä, koska toistaiseksi se ongelma on vain peilin kautta nähtävissä. Positiivinen asenne, ystävällisyys ja huolenpito ovat kaikki turhaa, koska geenit ovat mitä ovat. Enintään naiset kokevat nuo "normaalit" ja "hyvinä" pidetyt puolet tylsyytenä, koska naama ei tarjoa jännitystä ja kostutusreaktioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurin osa" ... Suurin osa väestöstä elää parisuhteissa.

        Syy palstan vakiovalittajien sinkkuuteen ei löydy peilistä vaan katkerasta käytöksestä ja ihmisvihasta. Ei sen tarvi olla iso vika jos se on korvien välissä.

        Nyt ne valot päälle! Suurin osa nettideittien ja tinderin sinkkunaisista menee ulkonäkö edellä. Oikeassa elämässä tavallisen näköisellä miehellä voikin olla jotain mahkuja tavallisen näköiseen naiseen jos osaa puhua hyvin, mutta ei netissä tai tinderissä, ellei sitten käy "lottovoitto."

        Jos nainen etsii parisuhdetta, niin minkä takia pitää mennä ulkonäkö edellä kun kelpaa niille komeimmille miehille vain vakipanoksi? Tavallisen näköiset naiset hakkaa päätä komeiden miesten tattiin kerta toisensa jälkeen.

        Eikö kannattaisi laskea rimaa jos etsii parisuhdetta? Veikkaan, että se tavallisen näköinen mies olisi paljon, paljon luotettavimpikin kuin joku komistus, eikä tarvitsisi koko ajan pelkää, että joku toinen nainen vie miehen. Jos joku tavallinen nainen nyt saisikin komistuksen parisuhteeseen, niin eihän kukaan nainen edes uskalla päästää tuollaista komistusta kavereiden kanssa yöelämään kun pelkää, että muut naiset piirittää hänen miestään siellä? Vai haluaako naiset kahlita miehen kotiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ne valot päälle! Suurin osa nettideittien ja tinderin sinkkunaisista menee ulkonäkö edellä. Oikeassa elämässä tavallisen näköisellä miehellä voikin olla jotain mahkuja tavallisen näköiseen naiseen jos osaa puhua hyvin, mutta ei netissä tai tinderissä, ellei sitten käy "lottovoitto."

        Jos nainen etsii parisuhdetta, niin minkä takia pitää mennä ulkonäkö edellä kun kelpaa niille komeimmille miehille vain vakipanoksi? Tavallisen näköiset naiset hakkaa päätä komeiden miesten tattiin kerta toisensa jälkeen.

        Eikö kannattaisi laskea rimaa jos etsii parisuhdetta? Veikkaan, että se tavallisen näköinen mies olisi paljon, paljon luotettavimpikin kuin joku komistus, eikä tarvitsisi koko ajan pelkää, että joku toinen nainen vie miehen. Jos joku tavallinen nainen nyt saisikin komistuksen parisuhteeseen, niin eihän kukaan nainen edes uskalla päästää tuollaista komistusta kavereiden kanssa yöelämään kun pelkää, että muut naiset piirittää hänen miestään siellä? Vai haluaako naiset kahlita miehen kotiin?

        Oikeassa elämässä sinkkunaiset ovat aivan yhtä ulkonäkökeskeisiä, ehkä vielä enemmänkin. Ns. tavisnäköinen leimataan välittömästi potentiaaliseksi raiskaajaksi, tai vähintään taskuvarkaaksi, jos esittää mitään mielenkiintoa "hyvää päivää" pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ne valot päälle! Suurin osa nettideittien ja tinderin sinkkunaisista menee ulkonäkö edellä. Oikeassa elämässä tavallisen näköisellä miehellä voikin olla jotain mahkuja tavallisen näköiseen naiseen jos osaa puhua hyvin, mutta ei netissä tai tinderissä, ellei sitten käy "lottovoitto."

        Jos nainen etsii parisuhdetta, niin minkä takia pitää mennä ulkonäkö edellä kun kelpaa niille komeimmille miehille vain vakipanoksi? Tavallisen näköiset naiset hakkaa päätä komeiden miesten tattiin kerta toisensa jälkeen.

        Eikö kannattaisi laskea rimaa jos etsii parisuhdetta? Veikkaan, että se tavallisen näköinen mies olisi paljon, paljon luotettavimpikin kuin joku komistus, eikä tarvitsisi koko ajan pelkää, että joku toinen nainen vie miehen. Jos joku tavallinen nainen nyt saisikin komistuksen parisuhteeseen, niin eihän kukaan nainen edes uskalla päästää tuollaista komistusta kavereiden kanssa yöelämään kun pelkää, että muut naiset piirittää hänen miestään siellä? Vai haluaako naiset kahlita miehen kotiin?

        Omat valot päälle vaan.

        Yhä edelleen, päivittäin tässä maassa pariutuu keskenään aivan tavallisen näköiset ihmiset. Meillä niitä erityisen kauniita tai erityisen rumia on marginaalinen määrä. Valtaosa väestöstä on aivan tavallisen näköisiä. Ja pariutuvat jatkuvasti keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat valot päälle vaan.

        Yhä edelleen, päivittäin tässä maassa pariutuu keskenään aivan tavallisen näköiset ihmiset. Meillä niitä erityisen kauniita tai erityisen rumia on marginaalinen määrä. Valtaosa väestöstä on aivan tavallisen näköisiä. Ja pariutuvat jatkuvasti keskenään.

        Ehkä näin, mutta sinne tinderiin ja muihin jäävät edustamaan ne viehättävämmät ihmiset, jotka eivät välttämättä ole edes paria hakemassa kuin yhdenyönjuttuun. Sitten on vielä nämä markkina-arvoaan testaavat, jotka edelleen vääristävät muodostunutta kuvaa.
        Ja siitä vääristyneestä kuvasta huolimatta tavallisen näköisillä on huomattavasti hankalampaa lähteä parinmuodostukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä näin, mutta sinne tinderiin ja muihin jäävät edustamaan ne viehättävämmät ihmiset, jotka eivät välttämättä ole edes paria hakemassa kuin yhdenyönjuttuun. Sitten on vielä nämä markkina-arvoaan testaavat, jotka edelleen vääristävät muodostunutta kuvaa.
        Ja siitä vääristyneestä kuvasta huolimatta tavallisen näköisillä on huomattavasti hankalampaa lähteä parinmuodostukseen.

        Tavallisen näköiset ihmiset pariutuu jatkuvasti keskenään.

        Ne jotka etsii yhden yön juttuja, etsikööt. Tinder on ulkonäköpeli ja muualla maailmassa toimii lähes puhtaasti seksiseuran hakuun. Seksisovelluksessa sopii aivan vapaasti testailla markkina-arvoaan.

        Jos Tinderistä parisuhdetta etsii niin ei ihme jos jää tyhjä arpa käteen. Se ei ole parisuhdepeliksi luotu.

        Oikeassa elämässä tavalliset ihmiset jatkaa keskenään pariutumisiaan, Tindereistä piittaamatta.


    • Anonyymi

      No onhan asia niinkin että osalle naisista riittää kun näkee vain kalsarit ja sitten on niitä (myös minä) . että vaikka kuinka haluaisi niin onnistaa vain yhdesti. Että eipä nyt haukuta meitä naisia ihan liikaa. Olkaa tyytyväisiä mitä me saamme aikaan

    • Anonyymi

      Mielestäni deittiohjelmien miehet ovat kyllä olleet ihan tavallisen näköisiä.
      Totta on, että osa naisista näissä on ollut nirppanokkia. Eivät kaikki naiset ole tällaisia. Nämä naiset ovat parisuhteessa, jos haluavat. Sinkkuna olemiseen on syynsä. Suurin syy on usein empatiakyvyttömyys tai itsekkyys sekä pinttyneet tavat, joista ei suostu joustamaan.

      Ulkonäkö vaikuttaa alussa ihastumiseen, mutta rakkauteen tarvitaan muutakin. Mikäli koet, ettet ole tarpeeksi komea, jotta joku voisi sinuun ihastua, niin asiaan voit vaikuttaa.

      Huolehdi ulkonäöstäsi mm. liiku, pue siistit vaatteet, huolehdi hygieniasta, käy parturissa ja siisti karvoitustasi. Varmasti iloinen hymy ja siisti olemus sekä kohtelias asenne herättävät kiinnostuksen.

      Jos haluat tasokkaamman naisen, on sinun itsekin panostettava. Esim. jos haluat fiksun ja nätin naisen, on sinun itsekin osoitettava olevasi fiksu, menestyvä ja oltava kohtalaisen näköinen.

      En itsekään voisi kuvitella olevani parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei huolehdi itsestään ja jonka kanssa ei voi keskustella oikein mistään. Whitetrash meininki ei kiinnosta kouluttautuneita, jotka pärjäävät omillaan.

      • Anonyymi

        "Oltava kohtalaisen näköinen"... Aivan, mutta jos ei ole? Suihkunraikkaudesta ja Armanin puvusta ei ole mitään hyötyä, koska pärstäkertoimella mennään. Miten niitä muita ominaisuuksia edes pääsee osoittamaan, koska alkuunkaan ei pääse. Naisilla on yleisesti sentään mahdollisuus levittää uusi naama purkista ja saada näin jalka oven väliin.
        Hyvästä ja varmaan hyvää tarkoittavasta kirjoituksesta huolimatta huomaa, että eletään yksisarvismaassa, jossa kaikille on joku kunhan on "fiksu, menestyvä ja kohtalaisen nököinen". Tervetuloa oikeaan maailmaan, Neo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oltava kohtalaisen näköinen"... Aivan, mutta jos ei ole? Suihkunraikkaudesta ja Armanin puvusta ei ole mitään hyötyä, koska pärstäkertoimella mennään. Miten niitä muita ominaisuuksia edes pääsee osoittamaan, koska alkuunkaan ei pääse. Naisilla on yleisesti sentään mahdollisuus levittää uusi naama purkista ja saada näin jalka oven väliin.
        Hyvästä ja varmaan hyvää tarkoittavasta kirjoituksesta huolimatta huomaa, että eletään yksisarvismaassa, jossa kaikille on joku kunhan on "fiksu, menestyvä ja kohtalaisen nököinen". Tervetuloa oikeaan maailmaan, Neo.

        Moni aivan kirveellä veistetyn näköinenkin mies on kuitenkin parisuhteessa. Omasta asenteesta ja supliikista se on enemmän kiinni kuin ulkonäöstä. Osa toki ettii söpöjä poikia ja se heille myös sallittakoon. Yleensä jos naisen saa nauramaan niin ollaan jo hyvässä vauhdissa, vaikka pärstäkerroin ei miesmalliksi riittäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni aivan kirveellä veistetyn näköinenkin mies on kuitenkin parisuhteessa. Omasta asenteesta ja supliikista se on enemmän kiinni kuin ulkonäöstä. Osa toki ettii söpöjä poikia ja se heille myös sallittakoon. Yleensä jos naisen saa nauramaan niin ollaan jo hyvässä vauhdissa, vaikka pärstäkerroin ei miesmalliksi riittäisikään.

        Tuota on jo monesti testattu ja toimimattomaksi huomattu. Vaikka kuinka saisi nauramaan ja hyvälle tuulelle, niin pitää silti olla näyttelykelpoinen. Muussa tapauksessa kelpaa vain ystäväksi, jonka kanssa on kiva nauraa, mutta minkäänlaista vakavaa parisuhdetta ei voi muodostua.
        Ikävintä tässä on ollut, että ainoa keino pitää omat ajatuksensa selvinä, on katkaista kaikki yhteydet näihin "friendzonettajiin", jotka pahimmassa tapauksessa yrittävät pitää varamiehenä, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan jotain.
        Ja ei, en puhu yhdestä tai kahdesta poikkeustapauksesta. Ystävystyn helposti ja jos olisin pitänyt kaikki "olkapäänhakijat" lähelläni, ei minulla olisi aikaa kuin kuunnella, kuinka "nykyinen miesystävä on ilkeä eikä kuuntele, nyyh". Sen verran itsetuntoa on jäljellä, että osaan sanoa reilusti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota on jo monesti testattu ja toimimattomaksi huomattu. Vaikka kuinka saisi nauramaan ja hyvälle tuulelle, niin pitää silti olla näyttelykelpoinen. Muussa tapauksessa kelpaa vain ystäväksi, jonka kanssa on kiva nauraa, mutta minkäänlaista vakavaa parisuhdetta ei voi muodostua.
        Ikävintä tässä on ollut, että ainoa keino pitää omat ajatuksensa selvinä, on katkaista kaikki yhteydet näihin "friendzonettajiin", jotka pahimmassa tapauksessa yrittävät pitää varamiehenä, jos vaikka sattuisi tarvitsemaan jotain.
        Ja ei, en puhu yhdestä tai kahdesta poikkeustapauksesta. Ystävystyn helposti ja jos olisin pitänyt kaikki "olkapäänhakijat" lähelläni, ei minulla olisi aikaa kuin kuunnella, kuinka "nykyinen miesystävä on ilkeä eikä kuuntele, nyyh". Sen verran itsetuntoa on jäljellä, että osaan sanoa reilusti ei.

        Se että sulla on käynyt noin paskamainen tuuri ei kuitenkaan tarkoita että kaikille muillekin kävisi noin. Ihan omin silmin on nähtävissä että kolhon näköisiä miehiä tuolla kylillä kulkee nainen kainalossa. Ei se neitikään välttämättä puutarhan kaunein ruusu ole, mutta yhteinen sävel on jonkun kanssa silti löytynyt.

        Ulkonäkö ei ole este. Se voi toki olla hidaste, mutta supliikki kaveri pärjää niillä eväillä mitä on annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sulla on käynyt noin paskamainen tuuri ei kuitenkaan tarkoita että kaikille muillekin kävisi noin. Ihan omin silmin on nähtävissä että kolhon näköisiä miehiä tuolla kylillä kulkee nainen kainalossa. Ei se neitikään välttämättä puutarhan kaunein ruusu ole, mutta yhteinen sävel on jonkun kanssa silti löytynyt.

        Ulkonäkö ei ole este. Se voi toki olla hidaste, mutta supliikki kaveri pärjää niillä eväillä mitä on annettu.

        Ei tietenkään tarkoita. Mutta muiden ihmisten elämä ei ole minun elämäni. Olen varsin tietoinen, että ihmiset pariutuvat. Tuttavapiirissäni ei ole yhtään sinkkua, joten objektiivista todistusaineistoa minulla on sen tajutakseni.
        Ei varmaan ole este, mutta lasken 15 aikuiselämästä sinkkuna vietettyä vuotta jo hieman hidastetta korkeammaksi kynnykseksi. Tämäkin on vain oma mielipiteeni ja jollekin toiselle se voi olla vasta vapauden alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tarkoita. Mutta muiden ihmisten elämä ei ole minun elämäni. Olen varsin tietoinen, että ihmiset pariutuvat. Tuttavapiirissäni ei ole yhtään sinkkua, joten objektiivista todistusaineistoa minulla on sen tajutakseni.
        Ei varmaan ole este, mutta lasken 15 aikuiselämästä sinkkuna vietettyä vuotta jo hieman hidastetta korkeammaksi kynnykseksi. Tämäkin on vain oma mielipiteeni ja jollekin toiselle se voi olla vasta vapauden alku.

        Sitten ei kannata huudella "tervetuloa oikeaan maailmaan" jos tarkoittaa, että vain se oma maailma on tuollainen. Monella muulla se on hyvin erilainen, jotkut jopa puheissaan ottavat muidenkin näkökulmia huomioon kuin vain pelkästään niitä omiaan. Yleistäminen vs omakohtaiset kokemukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei kannata huudella "tervetuloa oikeaan maailmaan" jos tarkoittaa, että vain se oma maailma on tuollainen. Monella muulla se on hyvin erilainen, jotkut jopa puheissaan ottavat muidenkin näkökulmia huomioon kuin vain pelkästään niitä omiaan. Yleistäminen vs omakohtaiset kokemukset.

        Kyllä täällä enemmän yleistetään sitä, että kaikki ovat tavallisia ja kaikille löytyy se oikea, varsinkin kun vähän naurattaa. Ilman huutelua ne ruusunpunaiset lasit pitävät ihmiset omissa kuplissaan, joista on niin mukava syyllistää sinkkuja. Siihen sinkkuuteen vaikuttavat tekijät kun eivät ole niin yksinkertaisia, vaikka palstan parisuhdegurut niin antavatkin ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä enemmän yleistetään sitä, että kaikki ovat tavallisia ja kaikille löytyy se oikea, varsinkin kun vähän naurattaa. Ilman huutelua ne ruusunpunaiset lasit pitävät ihmiset omissa kuplissaan, joista on niin mukava syyllistää sinkkuja. Siihen sinkkuuteen vaikuttavat tekijät kun eivät ole niin yksinkertaisia, vaikka palstan parisuhdegurut niin antavatkin ymmärtää.

        Eipä ne syyt myöskään ole niin yksioikoisia kuin palstan jankuttajat jaksaa väittää. Jokaiselle vasten tahtoaan sinkkuna olevalla on omat syynsä. Usein isoin syyn tuijottaa ihan omasta peilistä. Toki huono tuuri seuraa joitakin enemmän kuin toisia, se on harmillista mutta totta. Yksi patenttiratkaisu ei sovi kaikille vaikka ongelma olisikin suht sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne syyt myöskään ole niin yksioikoisia kuin palstan jankuttajat jaksaa väittää. Jokaiselle vasten tahtoaan sinkkuna olevalla on omat syynsä. Usein isoin syyn tuijottaa ihan omasta peilistä. Toki huono tuuri seuraa joitakin enemmän kuin toisia, se on harmillista mutta totta. Yksi patenttiratkaisu ei sovi kaikille vaikka ongelma olisikin suht sama.

        Ai niin, tottakai se on miesten syy kun ei ole syntyneet komeiksi.

        Koita nyt ymmärtää, että parisuhdemarkkinat on niin vinksallaan: tavallinen nainen saa halutessaan tuhansia matcheja ja tavallisen miehen matchit voi laskea yhden tai kahden käden sormilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne syyt myöskään ole niin yksioikoisia kuin palstan jankuttajat jaksaa väittää. Jokaiselle vasten tahtoaan sinkkuna olevalla on omat syynsä. Usein isoin syyn tuijottaa ihan omasta peilistä. Toki huono tuuri seuraa joitakin enemmän kuin toisia, se on harmillista mutta totta. Yksi patenttiratkaisu ei sovi kaikille vaikka ongelma olisikin suht sama.

        Ei naiset pysty asettumaan toisten asemaan, koska niillä on niin hemmetin helppoa, jos jokin ei mee niin kuin he haluavat, niin siitä syytetään miehiä tai muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne syyt myöskään ole niin yksioikoisia kuin palstan jankuttajat jaksaa väittää. Jokaiselle vasten tahtoaan sinkkuna olevalla on omat syynsä. Usein isoin syyn tuijottaa ihan omasta peilistä. Toki huono tuuri seuraa joitakin enemmän kuin toisia, se on harmillista mutta totta. Yksi patenttiratkaisu ei sovi kaikille vaikka ongelma olisikin suht sama.

        Kuten olen kirjoittanut, niin tiedän varsin hyvin syyn löytyvän peilistä. Viimeinen esimerkki on noin 10 minuuttia vanha: kehutaan kirjoitustyyliä, huumorintajua, ajatuksia... Kuvan paljastuttua kaikki on nollattu, toivotetaan hyvää jatkoa ja kadotaan. Eikä kyseessä ollut edes tinder. En usko huonoon tuuriin, se on heikkojen keksintö selittämään epäonnistumisia.
        En usko myöskään petokseen, että retusoisin kuvani vain päästäkseni parempaan keskusteluyhteyteen. Tätä näkee naisten jo tarpeeksi naisten kuvissa. Onneksi monet liioittelevat filtterit tunnistettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, tottakai se on miesten syy kun ei ole syntyneet komeiksi.

        Koita nyt ymmärtää, että parisuhdemarkkinat on niin vinksallaan: tavallinen nainen saa halutessaan tuhansia matcheja ja tavallisen miehen matchit voi laskea yhden tai kahden käden sormilla.

        Noh jos välttämättä haluat noin uhriutua ja syytellä kaikkia muita niin anna mennä vaan. Isoin vika sinkkuuteesi ei varmasti ole ulkonäkösi. Juttujasi kun lukee niin voi arvata mikä se suurin syy on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, tottakai se on miesten syy kun ei ole syntyneet komeiksi.

        Koita nyt ymmärtää, että parisuhdemarkkinat on niin vinksallaan: tavallinen nainen saa halutessaan tuhansia matcheja ja tavallisen miehen matchit voi laskea yhden tai kahden käden sormilla.

        Varmasti ymmärsit etten tarkoittanut peiliinkatsomisella ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ymmärsit etten tarkoittanut peiliinkatsomisella ulkonäköä.

        Tämä oli varmaan minulle. Vaikka peiliin katsominen onkin käsite jostain muusta kuin kuvajaisensa ihailusta, niin joillekin se on juuri sitä. Jos suoraan sanotaan, niin on alkanut kyllästyttämään kuunnella vihjailuja ikävästä luonteesta. Jos olisin kuullut samaa netin ulkopuolella, niin sitten asia olisi täysin eri ja tyytyisin kohtalooni ilmiselvänä ihmisjätteenä. Tiedostan myös, että se mitä täällä kirjoitetaan, on käytännössä (pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta) täyttä viemärintäytettä, johon kantaa ottaminen on lähinnä säälittävää. Mutta tyhmänä yritän saada omaa kokemustani esille ilman täyttä perseilyä ja vastakkaisen sukupuolen haukkumista.
        Summa summarum; ulkonäkö on ykkönen, se on objektiivinen kokemus, ei nettikirjoitushallusinaatio tai katkeruuden ilmentymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli varmaan minulle. Vaikka peiliin katsominen onkin käsite jostain muusta kuin kuvajaisensa ihailusta, niin joillekin se on juuri sitä. Jos suoraan sanotaan, niin on alkanut kyllästyttämään kuunnella vihjailuja ikävästä luonteesta. Jos olisin kuullut samaa netin ulkopuolella, niin sitten asia olisi täysin eri ja tyytyisin kohtalooni ilmiselvänä ihmisjätteenä. Tiedostan myös, että se mitä täällä kirjoitetaan, on käytännössä (pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta) täyttä viemärintäytettä, johon kantaa ottaminen on lähinnä säälittävää. Mutta tyhmänä yritän saada omaa kokemustani esille ilman täyttä perseilyä ja vastakkaisen sukupuolen haukkumista.
        Summa summarum; ulkonäkö on ykkönen, se on objektiivinen kokemus, ei nettikirjoitushallusinaatio tai katkeruuden ilmentymä.

        Ulkonäöllä on tietenkin merkitystä pariutumispeleissä. Ei sitä voi kiistää. Ulkonäkö on se käyntikortti mikä muille alkuun näkyy.

        Tiedämme kuitenkin kaikki että kaikennäköiset ihmiset pariutuu. Jokainen on nähnyt pariskunnan, jossa toinen tai molemmat osapuolet eivät ole mitään missikisojen kilpailijoita. Joitain pariskuntia kun katsoo niin näkee kyllä selvästi että ihmiset löytävät toisiaan ulkonäöstä huolimattakin.

        Joten suotta sitä huutelee ettei tietynnäköiset ihmiset ikinä löydä ketään. Todisteita siitä että kaikennäköiset löytävät seuraa kävelee päivittäin vastaan tuolla kylillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöllä on tietenkin merkitystä pariutumispeleissä. Ei sitä voi kiistää. Ulkonäkö on se käyntikortti mikä muille alkuun näkyy.

        Tiedämme kuitenkin kaikki että kaikennäköiset ihmiset pariutuu. Jokainen on nähnyt pariskunnan, jossa toinen tai molemmat osapuolet eivät ole mitään missikisojen kilpailijoita. Joitain pariskuntia kun katsoo niin näkee kyllä selvästi että ihmiset löytävät toisiaan ulkonäöstä huolimattakin.

        Joten suotta sitä huutelee ettei tietynnäköiset ihmiset ikinä löydä ketään. Todisteita siitä että kaikennäköiset löytävät seuraa kävelee päivittäin vastaan tuolla kylillä.

        Kyllä. Rahalla voi saada vaikka millaisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöllä on tietenkin merkitystä pariutumispeleissä. Ei sitä voi kiistää. Ulkonäkö on se käyntikortti mikä muille alkuun näkyy.

        Tiedämme kuitenkin kaikki että kaikennäköiset ihmiset pariutuu. Jokainen on nähnyt pariskunnan, jossa toinen tai molemmat osapuolet eivät ole mitään missikisojen kilpailijoita. Joitain pariskuntia kun katsoo niin näkee kyllä selvästi että ihmiset löytävät toisiaan ulkonäöstä huolimattakin.

        Joten suotta sitä huutelee ettei tietynnäköiset ihmiset ikinä löydä ketään. Todisteita siitä että kaikennäköiset löytävät seuraa kävelee päivittäin vastaan tuolla kylillä.

        Sarkasmivaroitus.
        No kyllä nyt tuli positiivinen mieli, kun kaikennäköiset löytävät seuraa. Toisaalta, voittavathan jotkut myös lotossa, olenko siis myös minä rikas?
        Olisikin mukavaa, jos näissä asioissa olisi kausaalisuhde. Myös tietynnäköiset != kaikennäköiset.
        Olisi myös mukavaa, jos maailma olisi romanttinen komedia, jossa hirviökin saa kaunottarensa.
        Vähemmän mukavaa, mutta mielenkiintoisempaa olisi tilastoida, kuinka monta kertaa ulkonäkö on kapsauttanut kantoon. Mutta ehkä jätän sen tekemättä, on helpompaa kiduttaa itseään vaikka katsomalla talent suomea - näin on minulle kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Rahalla voi saada vaikka millaisen naisen.

        Naisen kyllä, ihmissuhdetta ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmivaroitus.
        No kyllä nyt tuli positiivinen mieli, kun kaikennäköiset löytävät seuraa. Toisaalta, voittavathan jotkut myös lotossa, olenko siis myös minä rikas?
        Olisikin mukavaa, jos näissä asioissa olisi kausaalisuhde. Myös tietynnäköiset != kaikennäköiset.
        Olisi myös mukavaa, jos maailma olisi romanttinen komedia, jossa hirviökin saa kaunottarensa.
        Vähemmän mukavaa, mutta mielenkiintoisempaa olisi tilastoida, kuinka monta kertaa ulkonäkö on kapsauttanut kantoon. Mutta ehkä jätän sen tekemättä, on helpompaa kiduttaa itseään vaikka katsomalla talent suomea - näin on minulle kerrottu.

        Tiedät hyvin itsekin ettei pariutuminen ole pelkästä ulkonäöstä kiinni. Monen näköistä kulkijaa tuolla pyörii kumppani kainalossa.

        Vai onko mielestäsi jokainen pariskunta kuin Barbie ja Ken?


    • Anonyymi

      Miehet ovat kykenemättömiä isäksi, siksi naiset eivät halua lapsia. Harvassa on ne miehet, jotka pitävät huolta perheestään. Turha tulla naisia syyttämään kun itse olet deittisi mokannut ja saanut pakit joka naiselta.

    • Anonyymi

      Se on ikävää keskitasoisen miehen kannalta jos haluaa perustaa perheen, kannattaa harkita jotain ulkomaalaista, se tosin usein maksaa ja vaatii kielitaitoa.

      • Anonyymi

        Jaa, kotimainenko sitten on maksuton? 😂 Samalla tavalla se naapurintyttökin rahaa vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kotimainenko sitten on maksuton? 😂 Samalla tavalla se naapurintyttökin rahaa vie.

        Josko opettelisitte sopimaan naisystäväehdokkaan kanssa heti kärkeen rahankäytöstä, niin ei tarvitsis myöhemmin itkeä että naiset vie rahat. Koskaan ei oo osoittautunut ongelmaksi kun on rehdisti puhuttu, että kumpikin huolehtii omista menoistaan ja yhdessä sumplitaan sitten yhteiset menot. Ei voi olla niin vaikeaa, ku tämmönen pelkän peruskoulunkin käynyt onnistuu moiset neuvottelut käymään.


    • Anonyymi

      Mutta eihän sinua haittaa jos tavismies ei kelpaa, kun selvästikään et ole itse mikään tavismies?

    • Anonyymi

      Oot aika hauska :)

    • Anonyymi

      homoja niihin ohjelmiin nii loppuu se tasa-arvo ja vaikeempaa valikoida ku homot pettää lähes aina ku tilaisuus

    • Anonyymi

      nainen valitsee
      mies esittää valitsevansa
      pol pol pol pollarila
      rahna olla
      maistraatti-alioviitto
      hohhohoijaa.
      kirkko
      pitää enempi
      rahasta
      täälä slossa
      siks pro tip
      eroa
      kirkosta
      joha alkaa
      pappi kontrolleri
      laantua.

      naislle suomessa ei kelpaa
      ku lomamatka epsanjaan
      uunon kanssa.
      oon koko ikäni harjotellu
      turhapuroutta, no, ei se minua
      haittaa tuo yksinjääminen,
      onhan minulla erittäin
      positiviset ajatukset aina.

      666

    • Anonyymi

      Luin tutkimuksesta että somalitaustaiset saavat harkinnanvaraista toimeentulotukea 26-kertaisen määrän suomalaisiin verrattuna. Kela-pommi kasvaa ja ahkerat suomalaiset nuoret kasvavat maksamaan noiden elämisen kustannukset. Arabit ja afgaanit ym. useimmat ählyt tulevat myös liian kalliiksi. Veronmaksajien rahoilla kelpaa elättää vaimojakin. Luin myös että Brenton Tarrant on kuulemma saanut paljon ihailijapostia vankilaan pyyhittyään ählyillä lattiaa. En ihmettele, toiminnalliset ja jännittävät alphat usein saavat.

    • Anonyymi

      Eipä tulis mieleenkään niitä komeimpia valita, sydän valitsee hyvän ja ystävällisen miehen, ei siinä tarvita meikkejä eikä näytellä paljasta pintaa, tällä tavalla saa sen parhaimman puolison joka kestää, kestää, kestää,,,

      • Anonyymi

        Hei, olet taruolento!


    • Anonyymi

      Tuli nuorena aikuisena mietittyä samoja asioita mitä aloituksessa, mutta en suostunut katkeroitumaan. Syy löytyi ihan itsestä. Työtön, rahaton, kaljaa juova autoasentaja, joka pukeutuu huppariin ja halpahallin kuteisiin ei paljoa kiinnostanut naisia "teinivuosien" jälkeen.
      Kova oli työ ottaa niskasta itseä kiinni, mutta kannatti. Nykyään inssin paperit kourassa, hyvä ja mukava työ, kunto kohdillaan ja vaatetus tyylikäs. Kas kummaa, vientiä on ollut koulutus ajoista asti aivan eri tavalla.
      Olen tietysti itsekkin muuttunut, elintapojen pöhötys ja läskit lähti, parempi asema työssä on tuonut itseluottamusta ja piirit joissa nykyään liikkuu on muuttuneet.
      Kuullosti varmaan kehumiselta ja sitä se ehkä vähän onkin, olen vihdoin tyytyväinen itseeni!

    • Anonyymi

      Lapsia ei kannata tehdä koska miehet ei niistä jaksa huolehtia. Miehillä ei ole aikaa eikä miehet auta kotitöissäkään sitten, ei miestä minulle.

    • Anonyymi

      Se on siis muiden vika, että olet susiruma ja muutenkin itsestäsi liikoja luuleva narsistinen turhake?

      • Anonyymi

        Onko susirumille ja turhakkeille oma treffisivusto? 8)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe