Outo mies 2016-2018

Anonyymi

Tää tapahtui talvella päivällä pari kolme vuotta sitte, kun olin siskoni kanssa hiihtämässä urheilukenttää ympäri. Meitä alkoi väsyttää ja päätimme lähteä kotiin. Otimme sukset pois ja samalla huomasin miehen seisovan tien toisellapuolella joka näytti etsivän jotain ja potkimalla kengällään maata samalla se kuitenkin tarkkaili meitä. Oltiin lähdössä ja sanoin että mennää toista kautta siskoni kuitenki vuoden vanhempana oli rohkeampi kuin minä ja sanoi että käveltäisiin vaan ohi. En kuitenkaa halunnut mennä sinne kun mies oli (muka) etsinyt jotain jo puolituntia, päätimme sitten mennä toista kautta. Menimme metsän poikki ja jäimme ystävällemme ja kerroimme että emme voisi mennä kotiin kun mies tarkkailisi meitä. Reittejä oli kaksi toinen niistä veisi meidät samaan suuntaan ja toinen taas olisi liian pitkä. Päätimme soittaa äitimme hakemaan meidät, kun äiti tuli kerrottiin sille koko juttu. Äiti kuitenkin halusi mennä tarkistamaan olisiko mies siellä vielä, mutta mies oli jo lähtenyt. Oli kumma että mies löysi etsimänsä juuri silloin kun me oltiin jo lähdetty.
En uskolla edes ajatella mitä olisi voinut käydä jos olisimme kulkeneet tämän miehen ohi.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa kummittelulta. Olen erityisesti Piippolassa matkustaessani nähnyt kolmeosaisen enneunen, josta kaksi unta olivat ennen näkemiäni, ja kolmea osaa unien lähettäjä piti visusti, hyvyyttään, salassa. Uni alkaa kahdesta linnusta, mutta heidän olinpaikkaansa en kerro, jotta, tietäisitte olla lintuihin kajoamatta. Niin. näin myös 21 lintua, erilajistoisia kuin kaksi, eli nämä heiveröisimmät mutta ihanasti hyvävointiset ja kesyt, sillä pääsin lintuja puolenmetrin päähän, joloin he tiesivät, että odottaisin heitä. Uni alkaa näin:

      Poimin maasta punavalmuskoita syötäväksi, sieniä. Niitä on seitsemää lajia.
      Kaksi pörröistä lintua katselee touhujani. Toisella on 9 poikasmunaa vatsassaan.
      Se, jolla nuo poikaset oli odotattavinaan, kutsuu minut purolle sanoen; -hei, enkeli Lilith. Tuletko kanssani Voudin Kellariin? Tämä puro sinä toimikoon :)?
      -totta kai, tulkku hyvä :) ihanko itse tarjosit minulle drinkit piippolan purosta, eikä tarvinnut mitään maksaa :)

      -l'oiseau?

      -kyl, lintu kuulee :)

      millon mä näin Jumalan Voudin Kellarissa, ja mihin Häneltä katosin, mua surettaa ja huolestuttaa, mitä Jumalalle kuuluu? :)

      -yhtälailla naureskelee ihanasti kun sanoit sille että öö, sinä ihana ku haiset hyvälle ;)

      -kiitos. drinksuista, eihän tähän ees juomamukia tarvinnu :) kauan siitä ees on aikaa? Ja mikä sviitu tuo musta peltitynnyri on? Siis koska, mä näin että yhen tukkilaistätin haamu kummitteli äsken tossa rivitalossa, eiks sen asian pitäny jo olla selvä, mikä siun nimi on? -Sviikiesh* :) -hei, muistuttaa minua :) Jumalasta :)
      -entäs ystävälintusi nimi? -Charon :) -ai hitto no tuskin charoneita haittaa :)
      -eips, näkivät saman unen, tain siis ainoastaan se harmaja jolla on silinterihattu päässä :) -mun mielestä ne on kyl yhtä hyvii bändejä molemmat :) entä susta, lintu? -on! Se tukkilaistäti näkee painajaista mustametallipöntössä! -saanks mennä kattoon?

      -joo. Kato ensin, t.sviik', että tossa on maassa.....
      -imuhorna! mitä saakeli ei oo todellista! joku kaaostäti synty tossa mitä helevettiä?
      -siin joo!
      -ihmisestä vai jumalasta vai neitseellisesti vai laavasta vai mistä se täti syntyi ja miksi ja mikä sen aiheutti, kun Jumala haluu että maailma on kaunis, osaako linnut vastata?

      -osaa. (PIEKANA HUUTAA!!!!!!!!!!!!!!) PIEKANA PIEKANA KERRO MULLE LAKISI! SÄ HYVÄ OTUS MAAILMASSA, PIEKANA PIEN! pIEKANA PIEKANA, KUULEN LAULUSI JA NÄEN KAKSI VARISTA MUTTA NE EI OLE BLACK CROWS' ON A TOMBSTONE!!!!! PIEKANA PIEKANA LASKEUDU OKSALLE JOS SÄ LINTU KAUNEHIN SIIHEN SUINKIN KYKENET! PIEKANA. PIEKANA PUHU KAIKEN JULKI JA MÄ LUPAAN EI EDES PIKKU PIEKANAA MIKÄÄN UHKAA!!

      -MÄ TIIÄN KOSKA PIEKANA TÄN KAIKEN N'ÄKI, ON MULLA IKKÄÄ JOOO 90000 TÄNÄÄN! TIIÄN MYSTEERIN TUKKILAISTÄTIN TÄYDELLISESTI!
      -PIEKANA MINUA ITKETTÄÄ! NÄIN ZADKIELIN, CHAMUELIN, NÄIN ITSE JUMALAN JA KAKSI MIESTÄ ORANSSINPUNAISESSA, PITKÄSSÄ TUKASSA, DEMONEITA YMPÄRILLÄNI HUONEESSANI, EI NE LOPULTA, OLLEET KUIN IHANIA HENKIÄ, JOITA KUKAAN EI VOI LUOTANI EDES UNENNÄÖSSÄÄN POIS VIEDÄ! PIEKANA, ALOITA VAAN.

      -näin imuhornan. sillä viilennettiin maapallo kun oli vielä sademetsää ja laavaa joka paikassa. syy miksi tukkilaistäti ilmestyi kuvioihin, löytyy luvusta 28, kuten profetiakirjoituksessa. Luku 28 oli se päivä, kun tukkilaistäti täytti 28 ja siinä oli poliiseja jotka varmana vaan yksin tietää mitä kävi! Täti oli 28 kun se vaan katosi Varisten Aukiolle johonkin metsään, sademetsään, johonkin.... -joo kiva piekanalintu, mä en voi missään nimessä ees muistaa muuta kui yhden asian, annan tunteensiirron, jos, lintusein, kestät? -hyvä. sain tunteesi, näin näkysesi. -se täti oli tossa ruokakaupassa, tosi rikas, sanoi että "nyt on vuosi joku 1919 tai vastaavaa, ja kysyin paljoks se makso upeita ranskalaisvaatteistaan, se sanoi että nää on chanellia ja maksoin 10 000 markkaa. -oho sano piekana ku pierre! sen oli pakko olla kummittelua, kun se eli vielä markka-ajassa! -niinhän se sano myös että kaks viikkoo sitten se täti hankki ne vaatteet ranskasta, sillä oli myöskin goottilainen "Virgin-puuteri jota se mulle esitteli", siis sen merkkinen, mut, piekana, onks jotenki ees ihan varmaa sanoo, oliks täti siinä ööhs, haamu, vai elossa vai mitä tapahtui? Siis mä juttelin sille tosi ystävällisesti, käteltiinkin jopa, se oli tosi hintsu naiseks mutta niin oli laihakin. Siinä vieressä istui joku setä, siis mun kaa samassa pöydässä, sen iho oli tosi harmaa ja se ei puhunut mitään. Se oli varmana edellisen kirjoittajan jahtaama outo mielikuvaolento, mä uskoisin, ja se oli sama kuin jonka näin myös ainolassa ovea kolkutellessani, tosin vittu, UNESSA! no jaa, se tukkilaistäti lähti kauppaan jonka aulassa tavattiin, se antoi mulle rahkasammaleenvärisen tupakkatakkinsa ihan vaan ohimennen mutta sopimuksesta. Annoin hänelle vastalahjaksi hopeisen kakkulapion, jota hän kovasti ihaili. Jostain syystä hän kysyi, olenko poliisi. Vastasin, että, no, jos niin haluaa ajatella, niin totta kai silloin, on tos jotku henkkarit mutta ihan sama. Hei. Tehään paluu tulevaisuuteen :) !!!!

      • Anonyymi

        Oeskkoon sulta unehtunna ottoo uamuliäkkeet:D:D


    • Anonyymi

      Outoja miehiä Pääkaupunki Helsinki 94 Kivikon metsä on aina kevät lukukaudella kun ollan jo toukokussa. Sama kun Koulut alkaa syksyllä.Vuodesta toiseen. Kuin oppilaat luontoretkellä. On itsensä paljastaja. Josku jättä pyöränsä hiekatien varteen. Muka kerää mustikoita.Kylää jo teini tytöt luokan kanssa siellä. Tai naiset marjassa,sienessä mutta yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe