Onko kukaan käynnyt poistattamassa tatuointeja ko. klinikalla ja millainen on lopputulos?
Kaivopuiston klinikan tauoinnin poistot - onko kokemusta?
19
866
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäslaista menetelmää ne siellä käyttää?
- Anonyymi
Jos ei ole kokemusta, niin ei pitäisi mainostaa!!!!
- Anonyymi
Pelkkää rahastusta klinikalta. Potilasvakuutusyhtiöille kaatuu paljon, jos edes myöntävät tälle toiminnalle vakuutuksia. Ei myöntäisi, jos tietäisi millä ammattitaidolla tuota tehdään.
- Anonyymi
Kaivarissa ei ole tuollaista klinikkaa. Ennen oli sairaala Saalus joka ei ole enää toiminnassa.
- Anonyymi
Kyllä Kaivopuiston Klinikka on yhä olemassa. Toimii Puistokatu 3:ssa. Googlaa ja katso.
- Anonyymi
Harjoittelevat vasta. Ei kokemuksia vielä voi kenelläkään olla. Mainostavat kuitenkin tekevänsä ammattitaidolla!
- Anonyymi
Mulle jäi laseroinnista ikävä arpi (onneksi on piilossa) ja ihon kosketusarkuus. Välillä tulee myös "haamukipuja"
- Anonyymi
Tiedän montakin tapausta, kun iho on pilattu laserilla. Ikuiset arvet jäänyt. Ja kyseessä ihonhoitoon tarkoitettu laser, rypyt ja juonteet pois ja saat arvet tilalle. Tekijä ei tietysti kanna vastuutaan.
- Anonyymi
Itse olen käynyt Eiran Sairaalassa ja kokemus hyvä. Oma projektini on ollut kesken jo tovin, sillä tatuoinnin poisto ei ole halpaa tai kivutonta. Kävin ehkä 4 kertaa, tatuointi vaalentunut huomattavasti mutta näkyy vielä, etenkin punainen väri näkyy selkeämmin. Arpea ei ole ikinä jäänyt ja iho on kaikin puolin normaali poistokohdasta, mutta jotain muutosta ihon pigmentissä on havaittavissa, sillä ihon ruskettuessa läheltä katsottuna näkee ettei aurinko tartu koko poistoalueelle tasaisesti. Eksyin tähän keskusteluun etsiessäni kokemuksia Kaivopuiston Klinikasta toista toimenpidettä varten.
- Anonyymi
Kannattaa käydä tatuointia poistattamassa plastic syrgery centerillä. Itse olen siellä käynnyt ja hyvin ovat värit haalistuneet ex tatskasta ja päälle on voinut vapaasti ottaa uuden kuvan:) Eli saat rahoillesi jotain vastinetta ...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807