Olen nuori nainen. Olen aina uskonut Jumalaan sillä tavalla lapsen omaisesti ja ajatellut että kaikilla ihmisillä on omien vanhempiensa lisäksi myös Jumala yhtenä vanhempana. Aina ajatellut että ei hätää, kyllä Jumala pelastaa ihmiset. Koko ikäni olen joutunut kärsimään sanoin kuvaamattomilla tavoilla.
Hetkeksi olin niin epätoivoinen että melkein jo luovuin toivosta. Sitten lopulta aloin tajuta että kimpussani oli monta demonia. Ne yrittivät saada tuhottua puhtaan sydämeni ja uskoni Jumalaan. Käskin niitä painumaan ulos talostani Jumalan ja Pyhän Hengen nimeen. Kun huusin ”Ulos talostani” tarpeeksi monta kertaa niin tunsin kuinka ne nostettiin niskastani. Tunsin kuinka Pyhä Henki suojeli minua.
Myöhemmin tajusin ettei ihminen ole oikeasti paha. Demonit puhuvat ihmisten kielillä jotta me jotka uskomme lopulta masentuisimme ja luovuttaisimme. Aloin ajatella miten kiva maailma olisi jos kaikki olisivat hyviä ja kilttejä toisilleen. Olen aina tuntenut surua siitä miten paha olla ihmisillä on. Kun uutisissa on jotain synkkää niin alan usein suorastaan itkeä koska tunnen niin paljon myötätuntoa ihmisiä kohtaan. Eräänä aamuna kun näin taas jonkin surullisen uutisotsikon, minä sain tarpeekseni. Ajattelin että demonit täytyisi pysäyttää jotenkin. Sitten ajattelin että olen pelkkä ihminen, mitä muka voisin tehdä? Rukoilin Jumalaa. Sanoin että jonkun pitäisi alkaa taistella demoneja vastaan. Sanoin että vaikka olen vain ihminen niin pyysin että Jumala näyttäisi minulle miten voisin auttaa muita ihmisiä.
Sanoin haluavani auttaa muita mutta en tiedä miten. Sitten pyysin että ”Jumala, tee minusta rauhasi välikappale”. Kului noin vartti ja tunsin kuinka Pyhä Henki tuli luokseni. Jokin muuttui sisälläni. En silloin osannut sanoa mikä. Sitten aloin hahmottaa mustia varjoja nurkissa sekä ihmisten sisällä. Joten vain tiesin mitä täytyi tehdä. Käteeni ilmestyi valkoinen kirkas jousi. Se oli kuin tehty Pyhästä Hengestä. Käteeni ilmestyi nuoli joka oli itse asiassa valoa. Kun ammuin jousella erästä mustaa varjoa erään ihmisen sisällä niin se musta varjo hajosi. Samantien huomasin miten ihmisen olo muuttui. Hän ei kulkenut enää pää masentuneesti painuksissa vaan suoristi ryhtinsä ja alkoi kävellä selkeästi iloisena ja rauhallisena.
Luulen että kyseessä on jonkinlainen Raamatussa kerrottu armolahja. Olen vain hämilläni. Tunsin jousen pyhän voiman, se oli valtava. Miksi minulle annettiin näin voimakas armolahja? Toisaalta minähän toivoin että joku pysäyttäisi demoneja...
Armolahja?
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhaa, nuori nainen.
Käske Jeesuksen nimessä ulos, vastustaen, niin se pakenee, sanoo Raamattu.
Jeesuksen nimessä on yli maailmaa auktoriteettinen voima, sitä demonit pelkäävät, jos olet jo vastaanottanut Jeesuksen elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi.
1Piet. 5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.
Haluaisin antaa sinulle, hyvä nuori nainen, tämän lohdullisen Raamatun kohdan, se on Jumalan lupaus sinulle. :)
Room. 16:20 Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
Jos kiinnostaa lukea tämän linkin.
http://www.kotipetripaavola.com/Jumalan sotaasu.html
Sinua rukouksin ja siunaten ystis :)- Anonyymi
V.Lintu kirjoitti:
Samoin haluan siunata sinua. Jumalan Armo ja Rakkaus olkoon sinussa. Jumala ohjatkoon sinua.
Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.Olen aloittaja. En sanonut olevani profeetta. En ole edes mikään profeetta vaan ihminen. Minä vain toivoin voivani auttaa ja Pyhä Henki antoi mahdollisuuden. En minä silti ole mikään profeetta tai mitään. Olen vain nuori ja tunteellinen tyttö joka haluaa elää toivossa että jonakin päivänä maailma olisi kauniimpi, puhtaampi, turvallisempi ja rakkauden täytteisempi paikka asua. Ja tavallisena ihmisenä minä uskon Jumalaan ja odotan että voi kun Jeesus jo pian tulisi tänne ja pelastaisi meidät kaikki.
Olen iloinen etten ole profeetta sillä en edes osaisi. Olisin huono valinta profeetaksi sillä olen niin taipuva sinisilmäisyyteen. Profeetan pitäisi olla älykäs ja voimakas. Minä en ole kumpaakaan. Olen vain toiveikas ja uskossa. Odotan Jeesus Kristusta kuten muutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja. En sanonut olevani profeetta. En ole edes mikään profeetta vaan ihminen. Minä vain toivoin voivani auttaa ja Pyhä Henki antoi mahdollisuuden. En minä silti ole mikään profeetta tai mitään. Olen vain nuori ja tunteellinen tyttö joka haluaa elää toivossa että jonakin päivänä maailma olisi kauniimpi, puhtaampi, turvallisempi ja rakkauden täytteisempi paikka asua. Ja tavallisena ihmisenä minä uskon Jumalaan ja odotan että voi kun Jeesus jo pian tulisi tänne ja pelastaisi meidät kaikki.
Olen iloinen etten ole profeetta sillä en edes osaisi. Olisin huono valinta profeetaksi sillä olen niin taipuva sinisilmäisyyteen. Profeetan pitäisi olla älykäs ja voimakas. Minä en ole kumpaakaan. Olen vain toiveikas ja uskossa. Odotan Jeesus Kristusta kuten muutkin.Ajattelen, että sinulle on annettu henkien arvostelemisen armolahja. Ja jos mietit, mikä näyssäsi oli se jousi ja nuoli, niin se on Jeesuksen nimi ja veri, joka karkottaa kaikki pahat henget, joita ympärilläsi olevissa lähimmäisissäsi Isä Jumalan ilmoituksen sekä havaintosi mukaan on.
Ja aina, kun havaitset lähimmäistesi elämässä jotain Herran Hengestä poikkeavaa, Sinä voit käskeä sitä lähimmäisestäsi lähtemään Jeesuksen nimessä ja veressä, ja se lähtee. Ja piste. Jeesuksen nimi ja veri ovat niin voimallinen Hengellinen ase, ettei pahalla ole vastaan känittämistä asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja. En sanonut olevani profeetta. En ole edes mikään profeetta vaan ihminen. Minä vain toivoin voivani auttaa ja Pyhä Henki antoi mahdollisuuden. En minä silti ole mikään profeetta tai mitään. Olen vain nuori ja tunteellinen tyttö joka haluaa elää toivossa että jonakin päivänä maailma olisi kauniimpi, puhtaampi, turvallisempi ja rakkauden täytteisempi paikka asua. Ja tavallisena ihmisenä minä uskon Jumalaan ja odotan että voi kun Jeesus jo pian tulisi tänne ja pelastaisi meidät kaikki.
Olen iloinen etten ole profeetta sillä en edes osaisi. Olisin huono valinta profeetaksi sillä olen niin taipuva sinisilmäisyyteen. Profeetan pitäisi olla älykäs ja voimakas. Minä en ole kumpaakaan. Olen vain toiveikas ja uskossa. Odotan Jeesus Kristusta kuten muutkin.lintu on eksyttäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen iloinen etten ole profeetta sillä en edes osaisi. Olisin huono valinta profeetaksi sillä olen niin taipuva sinisilmäisyyteen. Profeetan pitäisi olla älykäs ja voimakas. Minä en ole kumpaakaan. Olen vain toiveikas ja uskossa. Odotan Jeesus Kristusta kuten muutkin."Olen vain nuori ja tunteellinen tyttö joka haluaa elää toivossa että jonakin päivänä maailma olisi kauniimpi, puhtaampi, turvallisempi ja rakkauden täytteisempi paikka asua. "
Ehkä maailman pelastaminen on liian iso urakka. Mutta omaan ympäristöön voi vaikuttaa tekmällä siitä omalta osaltaan rakkauden täyteisemmän. Sitä tässä ajassa tarvitaan. Jumala antakoon sinulle voimaa ja viisautta. Rukoilen, että säilyisit vastakin herkkänä kuulemaan PH:n puhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen iloinen etten ole profeetta sillä en edes osaisi. Olisin huono valinta profeetaksi sillä olen niin taipuva sinisilmäisyyteen. Profeetan pitäisi olla älykäs ja voimakas. Minä en ole kumpaakaan. Olen vain toiveikas ja uskossa. Odotan Jeesus Kristusta kuten muutkin.Aloittaja. Herra sinua siunatkoon ja ohkatkoon matkasi johonkin elävään seurakuntayhteyteen ,jossa saat kasvaa yhdessä muiden kanssa Kristuksen tuntemisessa. Siunausta ja varjelusta sinulle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen, että sinulle on annettu henkien arvostelemisen armolahja. Ja jos mietit, mikä näyssäsi oli se jousi ja nuoli, niin se on Jeesuksen nimi ja veri, joka karkottaa kaikki pahat henget, joita ympärilläsi olevissa lähimmäisissäsi Isä Jumalan ilmoituksen sekä havaintosi mukaan on.
Ja aina, kun havaitset lähimmäistesi elämässä jotain Herran Hengestä poikkeavaa, Sinä voit käskeä sitä lähimmäisestäsi lähtemään Jeesuksen nimessä ja veressä, ja se lähtee. Ja piste. Jeesuksen nimi ja veri ovat niin voimallinen Hengellinen ase, ettei pahalla ole vastaan känittämistä asiassa.Juuri näin!! Hyvä, että kerroit aloittajalle. Noin se on. Siunattu ole sinä ihminen, kun aukaisit asiaa. Aina näkyjä ei ymmärrä.
- Anonyymi
Terveydenhuollon ammattilaiset osaa sinua auttaa tuossa henkimailman kysymyksessä. Ota rohkeasti yhteyttä heihin.
- Anonyymi
jooh tosi kypsää
eli kun on tyty niin ei voi saaha lahjaa jumalalta
ehkä jumala ei tiennyt että kyseessä on tyttö
Niinpä juuh
mitä eroa siin on kuka sitä lahjaa saa
onk oikeesti muka nii tärkeetä mitä sielt jalkojen välist löytyy
jooopa jooh
mä en usko et jumala mitään välittää siitä minkälaine vehje sieltä haaroje välist löytyy
sehä on ihmine joka siitä välittää
- Anonyymi
Olet selvästi terve ja Jeesusta rakastava ihminen. He joita ei vastatuulessakaan näy, eivät voi tulla ymmärtämään henkimaailman todellisuutta. Pidä itsesi puhtaana, ja varo pervoja setiä joiden silmät eivät saa tarpeekseen katselemisesta. Kaikenlaisten verukkeiden turvin he pyrkivät kietomaan viattomia sieluja. Viritä armolahjasi palaviksi, silloin uskon kilpesi torjuu pahan palavat nuolet, ja päinvastoin voit itse hajoittaa maahan perkeleen punkkerit väkevillä Hengen nuolilla.
- Anonyymi
Aloittaja tässä taas. Voi olla että syy miksi sain jousen ja nuolet on ihan yksinkertainen. Olen harrastanut pikkutytöstä asti jousiammuntaa. Olen ollut siinä todella hyvä. Luulen että siksi Pyhä Henki antoi juuri jousen. Minut tunnetaan harrastelija porukassa tyttönä joka ei koskaan ole ampunut ohi. Myöskin edesmennyt isäni harrasti jousiammuntaa ja oli myöskin todella hyvä. Hänet tunnettiin sellaisena joka ampui aina parhaaseen kohtaan taulua. Ehkäpä minulle sopi jousen käyttö paremmin kuin esimerkiksi jokin muu tapa. Sekin voi olla.
- Anonyymi
Kaikki ne "näyt" kumpuaa sinun itsesi sisältä, samoin kehittymätön puhe ns.kielillä puhuminen on heijastusta lapsuudesta, joka nyt aikuisen syystä tai toisesta tulee ulos sisältäsi alitajunnan talosta tiedostavan mielen tasolle.
Myös hurmostila laukaisee nuo primitiiviset lapsuuteen liittyvät kokemukset ulos ihmisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne "näyt" kumpuaa sinun itsesi sisältä, samoin kehittymätön puhe ns.kielillä puhuminen on heijastusta lapsuudesta, joka nyt aikuisen syystä tai toisesta tulee ulos sisältäsi alitajunnan talosta tiedostavan mielen tasolle.
Myös hurmostila laukaisee nuo primitiiviset lapsuuteen liittyvät kokemukset ulos ihmisestä.Tällainen tulkinta on tietenkin hölynpölyä. Tunteet ja tilat aiheuttaa parhaimmillaan Pyhä Henki. Hengen voitelussa ihminen voimaantuu ja hän voi myös pukea päälleen taisteluvarustuksen jotka ovat Hengen miekka uskon kilpi ja pelastuksen kypäri. Aloittaja on myös saanut nuolet ja jousen ampuakseen alas vihollisen varustuksia. Näin toimien hän ei koskaan ammu pilkasta ohi. Hallelujjaa!
- Anonyymi
Tarkkuusammunta on oikeastaan hyvä vertauskuva hengen johdatuksessa kulkemiselle. En tiedä mikä se lahja on, joka sinussa on muotoutumassa. Mutta sinun ei tarvitse etsiä niitä, jotka Jumala haluaa sinun kohtaavan. Jumala johdattaa heidät sinun luoksesi. Ja sitten vain "ammut sen nuolen" PH:n johdatuksessa. Oli se nuoli sitten rohkaisua, rinnalla kulkemista, Jumalan sanaa tms.
Mustat varjot, jotka näit ihmisten sisällä, kuvaavat ihmisen rikkinäisyyttä. Suurin osa ihmisen sisäisistä ongelmista johtuu rikkinäisyydestä, ei varsinaisesti demoneista. Toivon, että kiinnität katseesi maailman pahuuden sijasta Kristukseen. Sillä Hän, joka on sinussa, on vahvempi kuin kaikki maailman pahat voimat.
Tärkeintä on muistaa, että sinä voit vain hoitaa oman tehtäväsi. Jumala pitää huolen lopusta. Rikkinäisyydestä parantuminen ei tapahdu kenelläkään hetkessä. Jumalan sanan valo työntää vähitellen pimeän pois.
Jeesus on joka pelasta,on otava hekilö kohtainen usko Jeesuskseen,vanhepien uskolla ei pelastu,vanhemmat eivät voi pelastaa lapisaan.
- Anonyymi
Hoos. 13:16
(14:1) Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.
- Anonyymi
Nykyään on hyviä lääkkeitä, joilla nuo henkiolennot saadaan pois sinua häiritsemästä ja saat nukkua yösi rauhassa ja sitten aamulla levänneenä voit taas lähteä kouluun/töihin.
Anna Jumalan enkeleineen sotia niitä henkimaailman sotia ja taisteluita.
Meille ihmisille riittää nämä maalliset koitokset.
Siunausta elämääsi- Anonyymi
Oletat että kysymyksessä olisi lääketieteellinen ongelma? Ei ole. Muutenkaan psyykelääkkeisiin ei pitäisi koskea kuin tosi tarpeessa. Ne ovat todella vahingollisia huvikseen otettaviksi. Aloittaja on oikeilla jäljillä. Meillä ei ole sota lihaa eikä verta vastaan, vaan pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Kannustankin aloittajaa käymään ja ampumaan edelleen täsmänuolia. Uskossa, mutinoista ja sammuttajista välittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletat että kysymyksessä olisi lääketieteellinen ongelma? Ei ole. Muutenkaan psyykelääkkeisiin ei pitäisi koskea kuin tosi tarpeessa. Ne ovat todella vahingollisia huvikseen otettaviksi. Aloittaja on oikeilla jäljillä. Meillä ei ole sota lihaa eikä verta vastaan, vaan pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Kannustankin aloittajaa käymään ja ampumaan edelleen täsmänuolia. Uskossa, mutinoista ja sammuttajista välittämättä.
Henkimaailman taistelut kuuluvat henkimaailmaan.
Kun Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todella vapaiksi.
Paavali joutui taistelemaan henkimaailman kanssa, koska Jumala lähetti häneen asumaan Saatanan enkelin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkimaailman taistelut kuuluvat henkimaailmaan.
Kun Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todella vapaiksi.
Paavali joutui taistelemaan henkimaailman kanssa, koska Jumala lähetti häneen asumaan Saatanan enkelin.Juud. 1:8
Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juud. 1:8
Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10]Olet oikeassa. Henkimaailman taistelut ovat Jumalan taisteluita ei ihmisen.
2. Moos. 14:14
"Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juud. 1:8
Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja. [2. Piet. 2:10]Irtojakeiden viskely silppuaa Raamatun todellisen sanoman. Pietari kirjoitti itserakkaista hekumallisista ja ahneista. Ei ollut kysymys taistelusta henkivaltoja vastaan vaan herjaamisesta. Paavali ei osaltaan käynyt sotaa sitä pistintä vastaan joka oli häneen asetettu. Kolmasti hän oli pyytänyt Jumalaa poistamaan sen hänestä, ja oli saanut vastauksen :"Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa, Minun armossani on sinulle kyllin." Paavali kävi sotaa henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtojakeiden viskely silppuaa Raamatun todellisen sanoman. Pietari kirjoitti itserakkaista hekumallisista ja ahneista. Ei ollut kysymys taistelusta henkivaltoja vastaan vaan herjaamisesta. Paavali ei osaltaan käynyt sotaa sitä pistintä vastaan joka oli häneen asetettu. Kolmasti hän oli pyytänyt Jumalaa poistamaan sen hänestä, ja oli saanut vastauksen :"Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa, Minun armossani on sinulle kyllin." Paavali kävi sotaa henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Paavalin sisällä oli jatkuvasti kova taistelu hänessä asuvaa Saatanan enkeliä ja sen edustamaa henkivaltoja vastaan. Sen vuoksi Pyhä Henki poistui Paavalista ja paha henki vaivasi häntä lopun elämän ajan.
David King käännöksen mukaan Paavalissa asui "The Messenger of Satan".
Saatanan viestintuoja enkeli. Ei siis mikään pikkutekijä siinä jengissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin sisällä oli jatkuvasti kova taistelu hänessä asuvaa Saatanan enkeliä ja sen edustamaa henkivaltoja vastaan. Sen vuoksi Pyhä Henki poistui Paavalista ja paha henki vaivasi häntä lopun elämän ajan.
David King käännöksen mukaan Paavalissa asui "The Messenger of Satan".
Saatanan viestintuoja enkeli. Ei siis mikään pikkutekijä siinä jengissä.Jaahas. Raamattu ei kerro Paavalin kärsineen demonista, vaan saatanan enkelistä joka oli pantu rusikoimaan hänen ruumistaan. Enkeli ei asu ihmisessä, mutta saastainen henki voi asua. Koska Paavali oli vapaa perkeleen henkivalloista, ja hänessä asui Pyhä Henki, hän oli myös vapaa käymään hengellistä sotaa pahuuden henkiolentoja vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Raamattu ei kerro Paavalin kärsineen demonista, vaan saatanan enkelistä joka oli pantu rusikoimaan hänen ruumistaan. Enkeli ei asu ihmisessä, mutta saastainen henki voi asua. Koska Paavali oli vapaa perkeleen henkivalloista, ja hänessä asui Pyhä Henki, hän oli myös vapaa käymään hengellistä sotaa pahuuden henkiolentoja vastaan.
Toki enkelit ovat henkiolentoja, jotka voivat mennä ihmisen siälle tai vaikka aasiin:
"Aasi sanoi Bileamille: "Minähän olen sinun aasisi, jolla olet ratsastanut iät ja ajat. Olenko minä koskaan ennen vikuroinut?" Bileam vastasi: "Et ole." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki enkelit ovat henkiolentoja, jotka voivat mennä ihmisen siälle tai vaikka aasiin:
"Aasi sanoi Bileamille: "Minähän olen sinun aasisi, jolla olet ratsastanut iät ja ajat. Olenko minä koskaan ennen vikuroinut?" Bileam vastasi: "Et ole."Kuka oikeastaan asuu ja toimii valhejuutalaisissa ja valhehebrealaisessa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Raamattu ei kerro Paavalin kärsineen demonista, vaan saatanan enkelistä joka oli pantu rusikoimaan hänen ruumistaan. Enkeli ei asu ihmisessä, mutta saastainen henki voi asua. Koska Paavali oli vapaa perkeleen henkivalloista, ja hänessä asui Pyhä Henki, hän oli myös vapaa käymään hengellistä sotaa pahuuden henkiolentoja vastaan.
Itse ylienkeli, enkeliruhtimas Saatana voi mennä ihmiseen sisälle. Niin on sinullekin käynyt, kun täällä valheitasi levittelet, ettei alempiarvoinen Saatanan enkeli voinut tai kyennyt menemään Paavaliin, vaikka sana niin ilmoittaa.
Luuk. 22:3
"Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta"
Samalla tavalla Saatanan enkeli meni Paavaliin.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, ON MINULLE ANNETTU, lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oikeastaan asuu ja toimii valhejuutalaisissa ja valhehebrealaisessa???
tarkoitatko helluntailaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ylienkeli, enkeliruhtimas Saatana voi mennä ihmiseen sisälle. Niin on sinullekin käynyt, kun täällä valheitasi levittelet, ettei alempiarvoinen Saatanan enkeli voinut tai kyennyt menemään Paavaliin, vaikka sana niin ilmoittaa.
"Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta"
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, ON MINULLE ANNETTU, lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.Kylläpäs jaksatkin, ja kyllähän sinä jaksat. Saatana perkele ei mene mihinkään ihmiseen. Sitä varten hänellä on demoniarmeja. Muutoinhan olisi perkele lähetetty syvyyden kuiluihin jo monta kertaa, niin kuin sikoihin menneille demoneille lopulta kävi kun possut järveen hukkuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, ON MINULLE ANNETTU, lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.mee itte kiikkuun vaan ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtojakeiden viskely silppuaa Raamatun todellisen sanoman. Pietari kirjoitti itserakkaista hekumallisista ja ahneista. Ei ollut kysymys taistelusta henkivaltoja vastaan vaan herjaamisesta. Paavali ei osaltaan käynyt sotaa sitä pistintä vastaan joka oli häneen asetettu. Kolmasti hän oli pyytänyt Jumalaa poistamaan sen hänestä, ja oli saanut vastauksen :"Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa, Minun armossani on sinulle kyllin." Paavali kävi sotaa henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Mene sinne TaivaanAvaruuteen ja huuda Paavalia-avuksesi, sillä ei se Usko Ole SE mikä Pelastaa, vaan siihen USKOMINEN !!!!!!!!!
Ymmärrätkö sinä korinttolaiskirjeiden tiedon väärin avannut !!!!! ????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinne TaivaanAvaruuteen ja huuda Paavalia-avuksesi, sillä ei se Usko Ole SE mikä Pelastaa, vaan siihen USKOMINEN !!!!!!!!!
Ymmärrätkö sinä korinttolaiskirjeiden tiedon väärin avannut !!!!! ?????Kyllä se nyt vaan niin on, että usko pelastaa ja kaikki tapahtuu uskon kautta. Lue hebrealaiskirjeen 11. luku ajatuksella. Sanotaan myös Abrahamistakin että hän uskoi Jumalaa.
- Anonyymi
Tämän takia "The Messenger of Satan pysyi Paavalissa. Pyhä Henki ja Saatanan enkeli eivät ole samassa ihmisessä yhtä aikaa. Raamatun mukaan Paavalissa asui Saatanan enkeli.
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa? - Anonyymi
Haen sulle vastauslinkin. Odotapa.
- Anonyymi
Armolahjoja ei voi saada ellei ensin saa Pyhän Hengen kastetta.
- Anonyymi
Totta. Kielilläpuhuminen on merkki henkikasteesta:
https://youtu.be/b9QMZNQVo8c - Anonyymi
Varma merkki linkin mukaan. Ajattelemaan pistää.
- Anonyymi
No Hui, Että noin kävi !!!!!!
Olet varmaan armoitettu, jos Sinut on valittu näin tuntemaan ja tekemään !!!!
Huisin Hieno Homma !!!!
En itse ole uskovainen, enkä kuulu kirkkoon, mutta olen joskus nähnyt Teitä Jumalan Rakastettuja ja Te olette Aina Onnellisia, kadehdin TEITÄ !!!!!!!!! - Anonyymi
Aloittaja, minulle tulee mieleen sinun tekstistäsi, että sinä puhut liikaa itsestäsi ja siitä mitä sinä voisit tehdä. Sinun pitäisi puhua enemmän Jeesuksesta ja siitä mitä hän voi tehdä. Ilman Jeesusta sinä et voi mitään tehdä.
- Anonyymi
Jos on hämmentynyt ja nuori. Jumala kyllä ohjaa kun pysyy vain peladtussanomassa hiljaa odottaen. Ei ole hätää.
- Anonyymi
Raamatussa demoneja ei ajeta ulos taloista vaan ulos ihmisistä. Menestysteologinen harhaoppi ajaa demoneja ulos taloista.
>>> Joten vain tiesin mitä täytyi tehdä...
Ensin täytyy tietää vastaus kysymykseen "mikä".- Anonyymi
Uskon, että Jumala puhui sinulle haluten vahvistaa uskoasi ja ohjata sinua Henkensä kautta.
Jos olet hämmentynyt, niin odota. Jumala kyllä huolehtii asioista ja saat tiedon, mitä näkysi tarkoittaa. - Anonyymi
Aloittaja, olen ollut samassa tilanteessa. Asia ja tuo tilanteesi aukeavat aivan varmasti ajan kanssa ja saat ymmärryksen.
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.
Aina kun matka alkaa ahdistamaan ja uskon elämä hiipumaan, muista tuo jousi ja jousipyssy.
Pysy Jeesuksessa. Voimamme ei ole meissä. Kaikki on ylhäältä annettua. Usko ainoastaan.
Sain aikoinaan tulisen miekan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028