Tänäänkin on todettu sensuurin vaikutus maahanmuuttokeskustelupalstalla .
Vakiotrollimme aloittaa silmittömän persujahtinsa, saa palautetta ja hups... viestit poistuvat. Onhan se säälittävää, että yhden pelleilijän hiekkalaatikkona palsta palvelee ainoastaa rekisteröityä riidankylväjää. Laskekaapa kuinka monta kertaa hän sortuu nimittelemään ja halventamaan itsensä kanssa eri mieltä olevaa tämänkin päivän aikana. Hänellä kun on eri säännöt kuin muilla nettikeskusteluissa.
Sananvapaus? Niinpä. Ilmoitus tai palautelomake on lähinnä huumorin vuoksi olemassa?
Miten sensuuri vaikuttaa maahanmuuttokeskusteluun?
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi
sensuuri poistaa meiltä todelisen kannan sanomisen näistä lomailijoista pöytiemme kiertäjistä ..
suommemme häviiitämisistä - Anonyymi
Meidät yritetään kuin aivopestä kun halutaan raiskauksetkin joita mamut tekee näyttämään siltä kuin olisivat jotenkin hyväsyttyjä tai ymmärrettäviä kun kaameista olosuhteista tulevat ovat traumatosiutuneet. Heidät tekojaan pitäis jotenkin ymmärtää, hitto mitä paskaa ja sääliksi käy niitä jotka aivopestään, mun kohdalla ei onnisti, inho ja viha vaan nousee.
- Anonyymi
Denialismina näyttää vaikuttavan; joku tuolla jatkuvasti parkuu osaavansa kirjoittaa, mutta hetken päästä on jälleen kompuroimassa turpa mudassa ja karvahattukin lipsahtanut silmille korvien heilumisen johdosta.
- Anonyymi
100 % trollin työtä.Sinäkin kiihdyt ja kirjoitat ja kirjoitat ...Klikkauksia tulee M_G saa provikat ja mainostajat tykkää..Suoli--24 bisnes toimii ..
- Anonyymi
Tänään on tullut esille taas kaksi mamujen tekemää raiskausta, mutta sensuuri haluaa nähtävästi lakaista nämä maton alle.
- Anonyymi
Näitä suomeen ”turvaan” tulleiden tekemiä raiskauksia tapahtuu vaikka kuinka paljon, mutta ei niistä julkisesti kerrota. Minusta kaikkien raiskauksesta tuomittujen nimet ja kuvat pitäisi julkistaa, niin suomalaisten kuin näiden ”hartaiden” pyllistelijöidenkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä suomeen ”turvaan” tulleiden tekemiä raiskauksia tapahtuu vaikka kuinka paljon, mutta ei niistä julkisesti kerrota. Minusta kaikkien raiskauksesta tuomittujen nimet ja kuvat pitäisi julkistaa, niin suomalaisten kuin näiden ”hartaiden” pyllistelijöidenkin....
Joo, totuuden pelkääjiä näyttää olevan sensuurin puikoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, totuuden pelkääjiä näyttää olevan sensuurin puikoissa.
Minä kiitän toveri MG:tä koska ei ole ollut vaikuttamassa yhdenkään viestikejun poistoon pariin päivään!!!!!!
Toki poisti juuri viestini tästä kiitoksesta mikä toki hieman kummastuttaa... ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502