Dietz ja kasvojenkohotukset

Anonyymi

Te , joilla on oikeasti kokemusta itsellänne Dietzin kasvojenkohotusoperaatioista, haluaisin kuulla tyytyväisyydestänne tuloksiin, onnistumisista/epäonnistumisista? Siis tuloksesta VAIN, minua ei kiinnosta lääkärin persoona. Leuanalus alakasvot keskikasvot. Hinta hirvittäää! Onko sen väärtti?
Ja kiitos, jos saisin vain tästä operaatiosta kokemuksia. Jos ei hän, kukas muu on erikoistunut juuri tuohon?

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hinta kuulostaa kovalta. Olen itse käynyt alakasvojen ja kaulan kohotuksessa Kai Saariniemi Tampere. Hinta oli paljon edullisempi, tulos silti hyvä.

      • Anonyymi

        Milloin kävit? Kauan kesti toipuminen? Onko hänellä paljon kokemuksia facelifteistä? Alakasvot olisi minulla mielessä kiristää mutta tuntuu hänen sivuja katsoessa et piikit ja rinnat on top 1 listalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin kävit? Kauan kesti toipuminen? Onko hänellä paljon kokemuksia facelifteistä? Alakasvot olisi minulla mielessä kiristää mutta tuntuu hänen sivuja katsoessa et piikit ja rinnat on top 1 listalla.

        Olen itse käynyt otsankohotuksessa Saariniemellä ja olen tulokseen erittäin tyytyväinen. Hinnat järkevällä tasolla hänellä. Seuraavaksi suunnitelmissa alakasvot ja samalle kirurgille menen.


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt kysellä ko. toimenpiteen hintaa. Olen käynyt leikkausarviossa. En saa häneltä selkeää vastausta. Alakasvot olisi 8500-10000, mutta isompi leikkaus "enemmän". Enemmän? Kuinka paljon ? Antaisi edes hintahaitarin rajat , onko yläraja 20000. Vai 30000? Ei toi hinta ole ihan pikku juttu kuin varmaan tosi harvalle. Luksustahan tämä joka tapauksessa on.

      • Anonyymi

        Olen myös miettinyt asiaa mutta en ole varannut konsultaatioaikaa. Miten hinta heittelee esim alakasvojen osalta noin paljon? Miksei osaa sanoa mikä tuo hintaan melkein 2000 eur lisää? Olen miettinyt myös Kl sairaalaa ja Tatu Tarkkaa tai Asko Salmea. Onko kellään heistä kokemuksia kasvojen osalta?


      • Anonyymi

        Hei, tarkoitatko Dietzin vai Saariniemen hinta-arviota? Dietzillä kallista ja esittää aika mittavia operaatioita? Joku toinen esitti, että parempi tehdä vähemmän kerrallaan..tiedä sitten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe