Vapaa-ajattelun uhrit kokoontuvat taas 24.2.

Anonyymi

Vapaa-ajattelun uhrit kokoontuvat vertaistukitapaamisen merkeissä Helsingissä maanantaisin kello 18-20 näin: 27.1.2020, 24.2.2020, 30.3.2020, 27.4.2020 ja 25.5.2020.

Kokoontumispaikkana on Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n toimitila, Toinen linja 17 (Kalliossa), sisäänkäynti Suonionkatu 2. Tilat ovat esteettömät.

Voit tulla tapaamiseen, vaikka et olisi helsinkiläinen. Tervetuloa.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taasko nämä pellet käyttävät oikeita uskonnonuhreja hyväkseen. Saisivat hävetä tätä typerää käytöstä.

Ja miksi ei voi vieläkään kertoa totuutta tuosta tilaisuudesta, vaan yritetään ratsastaa toisen järjestön maineella?

No nyt viimeistään tulee kaikille selväksi millainen pelle tämä antivapari ja kumppanit ovat.

• Anonyymi

Voi voi, olisiko sinun kuitenkin kannattanut laittaa informaatiota asiasta, sen sijaan että keskityit nimittelemään ihmisiä, taas jälleen kerran. Katsos kun satunnainen lukija olisi hyötynyt siitä paljon enemmän. No, jään odottelemaan josko saisit jotain asiallista aikaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, olisiko sinun kuitenkin kannattanut laittaa informaatiota asiasta, sen sijaan että keskityit nimittelemään ihmisiä, taas jälleen kerran. Katsos kun satunnainen lukija olisi hyötynyt siitä paljon enemmän. No, jään odottelemaan josko saisit jotain asiallista aikaiseksi.

Eikö asiasta kannata kysyä suoraan tuolta UUT lta niin kuin minäkin tein, eikä luottaa anonyymeihin kommentoijiin netissä. Mutta heillä ei ole mitään tekemistä PAT pellejen kanssa, vaan he yrittävät omia tämän tilaisuude.

Mutta täältä löytyy asiallista tietoa ja yhteystiedot jos asia kiinnostaa ja ei osaa itse sitä etsiä:
        https://www.uskontojenuhrientuki.fi/loyda-tukea/vertaistukiryhmat/

Mutta onko sinulla mitään sanottavaa tähän pelleilyyn, vai jatkatko tuota muiden heerjaamista taas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö asiasta kannata kysyä suoraan tuolta UUT lta niin kuin minäkin tein, eikä luottaa anonyymeihin kommentoijiin netissä. Mutta heillä ei ole mitään tekemistä PAT pellejen kanssa, vaan he yrittävät omia tämän tilaisuude.

Mutta täältä löytyy asiallista tietoa ja yhteystiedot jos asia kiinnostaa ja ei osaa itse sitä etsiä:
        https://www.uskontojenuhrientuki.fi/loyda-tukea/vertaistukiryhmat/

Mutta onko sinulla mitään sanottavaa tähän pelleilyyn, vai jatkatko tuota muiden heerjaamista taas?

Jään odottelemaan, että kerrot miten olen sinua herjannut. Minusta kun näyttää siltä, että luet ihan omia tekstejäsi jälleen kerran. Toki se ei ole uutta, että valehtelet kirjoittajista kylmäverisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään odottelemaan, että kerrot miten olen sinua herjannut. Minusta kun näyttää siltä, että luet ihan omia tekstejäsi jälleen kerran. Toki se ei ole uutta, että valehtelet kirjoittajista kylmäverisesti.

Ja missä kohtaa väitin että olet herjannut tässä ketjussa? En missään, vaan puhuin sinusta yleisesti. Ja heti sieltä tuli herja että olisin valehtelija. Ei ollut taas vaikea laittaa trolli paljastamaan todellinen luonteensa ;)

Mutta miksi et halua keskustella tästä pellejen pelleilystä? Onko se taas niin arka aihe että yrität kaikin keinoin väistellä puhumasta siitä? Ja sitten antivapari vielä haukkuu ettei vaparit keskustele, kun itse välttelee sitä koko ajan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja missä kohtaa väitin että olet herjannut tässä ketjussa? En missään, vaan puhuin sinusta yleisesti. Ja heti sieltä tuli herja että olisin valehtelija. Ei ollut taas vaikea laittaa trolli paljastamaan todellinen luonteensa ;)

Mutta miksi et halua keskustella tästä pellejen pelleilystä? Onko se taas niin arka aihe että yrität kaikin keinoin väistellä puhumasta siitä? Ja sitten antivapari vielä haukkuu ettei vaparit keskustele, kun itse välttelee sitä koko ajan :D

Aa, eli kun herjauksesi ei mennyt läpi, vaan sinulta vaadittiin todisteita, päätit nimitellä vielä hiukan lisää. Enhän minäkään missään, että todiste pitäisi olla tästä aloituksesta. Niinpä vaan et löytänyt mitään todisteeksi, joten tunnustit taas kerran olevasi valehtelija. Taidankin nimittää sinua jatkossa valehtelijaksi. Se on oikeastaan 99% totta. Lisäksi et keskutele asiallisesti oikein missään aloituksessa, tämä on poikkeus, kun otit esiin aloituksessa olevat asiat. Totta puhuen, en tiedä, eikä kukaan muukaan, joten aloitus voisi olla oma provosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, eli kun herjauksesi ei mennyt läpi, vaan sinulta vaadittiin todisteita, päätit nimitellä vielä hiukan lisää. Enhän minäkään missään, että todiste pitäisi olla tästä aloituksesta. Niinpä vaan et löytänyt mitään todisteeksi, joten tunnustit taas kerran olevasi valehtelija. Taidankin nimittää sinua jatkossa valehtelijaksi. Se on oikeastaan 99% totta. Lisäksi et keskutele asiallisesti oikein missään aloituksessa, tämä on poikkeus, kun otit esiin aloituksessa olevat asiat. Totta puhuen, en tiedä, eikä kukaan muukaan, joten aloitus voisi olla oma provosi.

Ja sieltä sitä herjaa ja valehtelua tulee lisää :D

Olet niin helppo. Mutta jatka vain, tätä on taas hauska katsoa kun nolaat itsesi :D

• Anonyymi

Tilaisuus on avoin myös vapareissa kiusatuille. Ei siinä mitään vääristellä. Kysy vaikka UUT:sta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilaisuus on avoin myös vapareissa kiusatuille. Ei siinä mitään vääristellä. Kysy vaikka UUT:sta.

Ei ole, vaan uskonnonuhreille, kysyin jo UUT sta. He eivät maininneet vapareita missään.

Ja miksi edes olette tunkemassa tuohon tilaisuuteen. Oletteko niin tyhmiä että pidätte johonkin järjestöön kuulumista uskontona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, vaan uskonnonuhreille, kysyin jo UUT sta. He eivät maininneet vapareita missään.

Ja miksi edes olette tunkemassa tuohon tilaisuuteen. Oletteko niin tyhmiä että pidätte johonkin järjestöön kuulumista uskontona?

Kyllähän vapaa-ajattelijoiden psykologiassa on paljon funkku-uskiksen piirteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän vapaa-ajattelijoiden psykologiassa on paljon funkku-uskiksen piirteitä.

Ööö ei ole. Kannattaisiko tehdä ensin vähän taustatutkimusta, niin et nolaisi itseäsi noin.

Ja anna kun arvaan, teet päätelmät sen perusteella mitä tällä palstalla tapahtuu? Kai tajuat että tämä sivusto on täynnä sinunkaltaisia trolleja joita ei kannata ottaa tosissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö ei ole. Kannattaisiko tehdä ensin vähän taustatutkimusta, niin et nolaisi itseäsi noin.

Ja anna kun arvaan, teet päätelmät sen perusteella mitä tällä palstalla tapahtuu? Kai tajuat että tämä sivusto on täynnä sinunkaltaisia trolleja joita ei kannata ottaa tosissaan?

Ööö on. Eikä vapaa-ajattelun uhreja käännytetä tuolta.

Ja anna kun kerron, teen päätelmän tämän palstan trollien perusteella. Näin siksi, että heistä moni on liiton vastuutehtävissä. Tunnen nämä trollit paremmin kuin arvaatkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö on. Eikä vapaa-ajattelun uhreja käännytetä tuolta.

Ja anna kun kerron, teen päätelmän tämän palstan trollien perusteella. Näin siksi, että heistä moni on liiton vastuutehtävissä. Tunnen nämä trollit paremmin kuin arvaatkaan.

Ei sieltä varmaan ketään käännyyetä pois, mutta edelleenkään ei ole uskontoa kuulua järjestöön. Et ole edes pystynyt tätäkäön väitettäsi todistamaan. Olet ainoastaan esitellyt luulojasi jälleen kerran.

Et voi millään tietää kuka on kuka. Olethan syyttänyt minua vapariksi vaikka en ole. Ja syytät kaikkia vapareiksi jotka eivät hyväksy sinun typeriä höpinöitä. Oletko koskaan kuullut vainoharhoista?

Et pysty näköjään millään sulattamaan ajatusta että on ihmisiä jotka eivät ole vapareiden kanssa missään tekemisissä ja siltikin pitävät sinun puheita valeina ja saarnaamisena.

Ja oletko edes huomannut sitä seikkaa että näillä sinun raivoamisilla ei ole mitään muuta arvoa kuin viihteellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sieltä varmaan ketään käännyyetä pois, mutta edelleenkään ei ole uskontoa kuulua järjestöön. Et ole edes pystynyt tätäkäön väitettäsi todistamaan. Olet ainoastaan esitellyt luulojasi jälleen kerran.

Et voi millään tietää kuka on kuka. Olethan syyttänyt minua vapariksi vaikka en ole. Ja syytät kaikkia vapareiksi jotka eivät hyväksy sinun typeriä höpinöitä. Oletko koskaan kuullut vainoharhoista?

Et pysty näköjään millään sulattamaan ajatusta että on ihmisiä jotka eivät ole vapareiden kanssa missään tekemisissä ja siltikin pitävät sinun puheita valeina ja saarnaamisena.

Ja oletko edes huomannut sitä seikkaa että näillä sinun raivoamisilla ei ole mitään muuta arvoa kuin viihteellinen?

Kuten sanoin, tunnen nämä vaparitrollit paremmin kuin uskotkaan. Voit aivan vapaasti riehua täällä, muutahan et osaakaan.

Mutta mitä mieltä sinä olet vapareista, jos joudut myöntämään, että trollaajissa on liiton johtohenkilöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Et voi millään tietää kuka on kuka. Olethan syyttänyt minua vapariksi vaikka en ole. "

Kannattaisi sinun ottaa vaari omasta neuvostasi. Tuosta toisesta kirjoittajasta en tiedä, mutta minä olen sinua kutsunut vapariksi, useaankin kertaan. Toki olen sen huomannut ettet ole JÄSEN vapariliitossa, se on selvää. Siitä huolimatta koetat esittää tietäväsi asioita joita et tiedä. Mikä taas on valehtelua, kuten teillä tyhmillä vaparitrolleilla tapana on.
        Vapaa-ajattelu ei edellytä jäsenyyttä jossain yhdistyksessä, ihminen voi olla vapari muutenkin, kuten ihminen voi olla poliittisesti suuntautunut tai sukonnollisesti, vaikkei kuulukaan mihinkään uskontokuntaan tai puolueeseen. Yksi hyvä esimerkki tästä on nk. Vihreä Rouva, joka omien sanojensa mukaan ei ole jäsen, mutta kutsuu silti itseään vapaa-ajattelijaksi.

Jos sinun mielestäsi joidenkin kirjoituksilla on vain viihteellinen arvo, on aika vaikea uskoa, että kaltaisesi valehteleva vaparitrolli pillastuisi noin pahasti, mutta viihdekin on viihdettä, ja sitä tarvitaan. Ajatella että sinä pillastut viihteestä noin pahasti. Tsot tsot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Et voi millään tietää kuka on kuka. Olethan syyttänyt minua vapariksi vaikka en ole. "

Kannattaisi sinun ottaa vaari omasta neuvostasi. Tuosta toisesta kirjoittajasta en tiedä, mutta minä olen sinua kutsunut vapariksi, useaankin kertaan. Toki olen sen huomannut ettet ole JÄSEN vapariliitossa, se on selvää. Siitä huolimatta koetat esittää tietäväsi asioita joita et tiedä. Mikä taas on valehtelua, kuten teillä tyhmillä vaparitrolleilla tapana on.
        Vapaa-ajattelu ei edellytä jäsenyyttä jossain yhdistyksessä, ihminen voi olla vapari muutenkin, kuten ihminen voi olla poliittisesti suuntautunut tai sukonnollisesti, vaikkei kuulukaan mihinkään uskontokuntaan tai puolueeseen. Yksi hyvä esimerkki tästä on nk. Vihreä Rouva, joka omien sanojensa mukaan ei ole jäsen, mutta kutsuu silti itseään vapaa-ajattelijaksi.

Jos sinun mielestäsi joidenkin kirjoituksilla on vain viihteellinen arvo, on aika vaikea uskoa, että kaltaisesi valehteleva vaparitrolli pillastuisi noin pahasti, mutta viihdekin on viihdettä, ja sitä tarvitaan. Ajatella että sinä pillastut viihteestä noin pahasti. Tsot tsot.

Kiitos. Vaparitrolli kiehuu aina ja sitä on hauska katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, tunnen nämä vaparitrollit paremmin kuin uskotkaan. Voit aivan vapaasti riehua täällä, muutahan et osaakaan.

Mutta mitä mieltä sinä olet vapareista, jos joudut myöntämään, että trollaajissa on liiton johtohenkilöitä?

Et tunne. Luulet vain tuntevasi. Ne vainoharhaat ;)

Osoita ensin että öiiton henkilöt olöaavat täällä, niin katsotaan sitten. Tosin en usko että haluat tai pystyt todistamaan yhtäkään väitettäsi taaskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihi malli esimerkki kun trolli hermostuu. Alkaa hirmuinen maalittaminen ja herjaaminen.

Ja seli seli. Olet pitnänyt minua oikeasti vapari yjdistyksen jäsenenä. Nyt yrität selittää ja valehdella että et muka pitänyt.

Ja miksiinä hermostuisin jostain trollista? Sillä mitä sinä tänne kirjoitat, ei ole ollut mitään vaikutusta mihinkään. Fakta jota edes sinä et näytä kieltävän ;)

• "Tilat ovat esteettömät. "

Hyvä.

Voi siis ottaa pohjille jo pari promillea, ja kaverit jeesaa perille :-)

• Anonyymi

Mikä ero on vapaa-ajattelijan uhrilla ja uskontojen uhrilla?

Eikö ne ole vastakkaisten näkökulmien uhreja?

Eikö uskontojen uhrista tule vapaa-ajattelijaa ja vaparista uskonnollista?

Vai onko jokin kolmastie, polku, jota uhrit seuraavat, vai eikö polkua ole, ainoastaan kokemuksia jaettavaksi?

• Anonyymi

Erilaisia polkuja varmaan. Uhrit kertonevat itse.

• Anonyymi

Vapaa-ajattelu on niin lähellä uskontoa ja siellä puhutaan koko ajan vain uskonnosta, että va:n uhrien on luontevaa kokoontua UUT:n piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa-ajattelu on niin lähellä uskontoa ja siellä puhutaan koko ajan vain uskonnosta, että va:n uhrien on luontevaa kokoontua UUT:n piirissä.

"Vapaa-ajattelu on niin lähellä uskontoa"

Ei ole, sinä vain luulottelet näin itsellesi. Ja tämä PAT:n toiminta on edelleenkin täyttä pelleilyä ja oikeiden uhrien hyväksikäyttöä. Eikä nämä pellet edes osaa hävetä käyttäytymistään, joten ei kyllä tipu pätkääkään ymmärrystä pattipäille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vapaa-ajattelu on niin lähellä uskontoa"

Ei ole, sinä vain luulottelet näin itsellesi. Ja tämä PAT:n toiminta on edelleenkin täyttä pelleilyä ja oikeiden uhrien hyväksikäyttöä. Eikä nämä pellet edes osaa hävetä käyttäytymistään, joten ei kyllä tipu pätkääkään ymmärrystä pattipäille.

Näitä uhreja siis sinunkin mukaan on, jos kerran väitä PAT:n voivan heitä hyväksikäyttää. Kerrotko siis tarkemmin, mikä tuottaa vapaa-ajattelun uhreja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä uhreja siis sinunkin mukaan on, jos kerran väitä PAT:n voivan heitä hyväksikäyttää. Kerrotko siis tarkemmin, mikä tuottaa vapaa-ajattelun uhreja?

Ei vastausta. Ei tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vastausta. Ei tietenkään.

Uhrit, tervetuloa aloituksessa mainittuihin tilaisuuksiin. Eitarvitse vaieta eikä hävetä vaparien aiheuttamia traumoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhrit, tervetuloa aloituksessa mainittuihin tilaisuuksiin. Eitarvitse vaieta eikä hävetä vaparien aiheuttamia traumoja.

Moni voi luulla, että hän on ainoa vaparien hampaisiin joutunut. Tapaamisessa näkee, että meitä on paljon.

• Anonyymi

Hienoa, että vapaa-ajattelun uhrien ei tarvitse jäädä yksin!

• Anonyymi

Helmikuun VAbaarin aiheena uskontojen uhrit Suomessa. Dublinerissa (Kaivopiha) ma 17.2. klo 18.00. Vapaa pääsy.Keskustelun avaajana Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n toiminnanjohtaja Joni Valkila.
      VAbaari on vapaamuotoinen keskustelutilaisuus, jossa ei ole "oikeita" ja "vääriä" mielipiteitä. Järjestää Helsingin seudun vapaa-ajattelijat.

• Anonyymi

Vääriä mielipiteitä vapareille on, esim. se, että väittää vapareilleolevan vääriä mielipiteitä. Sitä(kään) ei suvaita. Itse olen kokenut vaparit varsin kielteisinä jasuvaitsemattomina.

• Anonyymi

Esimerkiksi tällä palstalla eräät vapaa-ajattelijat panettelevat nimeltä henkilöitä, joita kohtaan he tuntevat kaunaa. Vaparien toiminta on asiatonta.

• Anonyymi

Ymmärrettävää, että uhrit haluavat kokoontua. Koska saadaan rajat vapareille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrettävää, että uhrit haluavat kokoontua. Koska saadaan rajat vapareille?

Mielestäni vaparitoiminta nykymuodossaan voitaisiin kieltää. Jos se natsienkin kanssa onnistui, miksei vaparien?

• Anonyymi

No mitä luulet tapahtuvan kun tämä kaveri jää taas kiinni valehtelusta? Pitäisikö hänen päätään silittää tämän takia?

Ja mistä sinä voit tietää kuka häntä on kritisoinut? Et voi mitenkään tietää kuka kirjoittaa anonyymin nimimerkin takia. Voit toki uskotella itsellesi että tiedät, mutta muut tietävät että et oikeasti tiedä. Joten tuo sinun maalittelu ja syyttely on tässä valossa aika typerää.

• Anonyymi

Tänään perjantai. Kokoontuminen maanantaina.

• Anonyymi

Eli huomenna sitten.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6322
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4811
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2882
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe