Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksuaalisuus ja henkinen hyvinvointi

Moi

Olen noin 40v mies, ja halusin avata vähän omista tuntemuksista.
Aikaisemmin, kuten varmaan moni muukin mies, välillä kun tuntui fiilistä että naisseura olisi kivaa, sellaista piti jostain saada. Baarista tai netistä. Yhden illan juttuja. Sitten oli pari tuttua tapausta, joiden kanssa joskus treffasin. Yleensä näiden tapauksien jälkeen jäi kuitenkin huono fiilis. Ei se niin hienoa aina olekaan.
Joskus tuli hairahduttua maksulliseenkin. Niissäkin oli se huono puoli, että rahat ja vaatteet pois ja hommiin. Ei todellakaan käymisen arvoista.
Sitten kerran sain mahdollisuuden käydä naisen luona joka tarjosi tantrahierontaa. Vau, siinä vasta kokemus. Perehdyin asiaan paremmin tuon jälkeen ja ei voi muuta sanoa kuin, tätä olen kaivannut. Itsekin olen nyt tehnyt tantrahierontaa naisille, ja vaikka itsellä pysynyt housut jalassa, niin se pakotus kupeissa on hävinnyt. Nyt vuosien jälkeen olen snaijannut sen, että läheisyys ja lähimmäisestä välittäminen on se juttu, joka vie sen "panetuksen" tunteenkin pois, ja jää hyvä mieli jälkeenkin päin.
Huono juttu tässä on se, että seksiseuraa saisikin helpommin.

1

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kokeillut tantrahierontaa, mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa siitä, että läheisyys ja välittäminen on se juttu, mikä vie panetuksen pois. Jos vain masturboi paineen pois, niin se panetuksen tunne ei poistu kuin ihan hetkeksi. Jos taas masturboi niin, että rakastettu kumppani on siinä vieressä katselemassa ja häntä katselee ja koskettelee siinä samalla, niin se vastaa aika pitkälle normaalia rakastelua. Rakastetun kumppanin kanssa intensiivinen, kiihkeä rakastelu, jossa kumpikin antaa ja saa vie panetuksen tunteen kaikkein parhaiten pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe