Jatkuvasti venäjä tulee

Anonyymi

Olen yli75v ja jo 70v sitten uhattiin profetioissa hyökkäystä. Meller ja muut. Näihin liittyi kauhua ja pelottelua. Tämä jatkuu taas ja 1980 syntyneet esittävät uutena ideanaan. Saaden kiksejä kauhusta.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyl se Hesekiel 37-39 toteutuu. koskee myös Suomea. eikä se ole pelottelua.

• Anonyymi

juu, kyllä niihin "väsyy", koko niiden elämänsisältö, (ja uskonsisältö??), on profetioissa. . . aina vaan odotetaan, taas uutta profetiaa, jne.

"eilinen on mennyt, huomisesta ei tiedä, tänään autaa Herra"

terv. entinen helluntailainen vm. - 1955

• Anonyymi

Minä muistan myös nuo pelottelut jo 80-90 luvun vaihteesta. On varmaan peloteltu jo aiemminkin, mutta vasta tuossa vaiheessa tulin ns. uskoon ja aloin käydä hengellississä tilaisuuksissa.
      Nutturapäiset tantat mm. Kuopion Eelimissä silmät ummessa kiljuen profetoivat kuinka Idän tulipytty syttyy jne. MUkamas Venääjä olisi jo tuolloin ollut hyökkäämässä Suomeen, jolloin alkaisivat ahdistuksen ajat uskoville. Mm. kehotettiin opettelemaan Raamatun jakeita ulkoa, koska sitten ei enää saisi raamattua lukea ollenkaan, kaikki uskonnollinen kirjallisuus hävitettäisiin jne.
      Juuri päinvastoin on käynyt. Yhteiskunta on muuttunut entistä suvaitsevammaksi, myös eri uskontoja kohtaan.

• >>Jatkuvasti venäjä tulee>>

Saisi tullakin.

• Anonyymi

Hellarien ennustus on vuodesta 1948 lähtien. Silloin itsenäistyi terroristivaltio Israel.

• Anonyymi

Voipi olla että venäjän tulo olisi ollut parempi juttu suomelle ,kuin nyt ollaan jumalattomassa eu:ssa, josta kaikenlainen pahuus luikertelee suomeen.

• Anonyymi

Pelottelu on tehokas vaikuttamisen keino ihmisen käyttäytymiseen. Sodan syttyminen on yksi parhaista keinoista, sota kun tunnetaan erityisen pahaksi tapahtumaksi, eikä sodasta puhuessaan tarvitse puhua mistään mielikuviksessa "elävästä" ilmiöstä.

Huolella peloteltu ihminen saadaan ikään kuin omiin pauloihin, jolloin häntä voidaan käyttää omien tavoitteiden toteuttamiseen. Esimerkiksi kartuttamaan halutun pankkitilin saldoa.

• Anonyymi

Idän tulipytyn kaatumisella pelottelut muista n 80-luvun lopulta. Mm. Helvi Halmeen juttuja.

• Anonyymi

Tuo eukko oli pikemminkin paholaisen kuin Jumalan käytössä. Omahyväinen, toisia arvosteleva, itseään korottava mummo

• Anonyymi

Miik.3:5 Näin sanoo Herra niistä profeettoja vastaan, jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa. Hes.13:18.

• Anonyymi

Jer.14:14 Mutta Herra sanoi minulle: Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille. Jer.23:21. 27:15. 29:9.

• Anonyymi

Kuulkaa. Ei se ole vielä poissuljettu, etteikö Venäjä miehittäisi osaa Suomesta.
      Minä ja mahdollisesti monet muut suomalaiset kristityt ovat vuosia rukoilleet, että Herra varjelisi Suomea sodilta ja Venäjän miehitykseltä.
      On Jumalan suurta armoa, ettei niin ole vielä käynyt ja Jumala on kuullut omiensa rukoukset, ja estänyt tai ainakin viivyttänyt sitä tapahtumasta.
      Rukoillaan edelleen, että Herra antaisi vieläkin armossaa siunaavan ja varjelevan kätensä olla maamme rajojen ja koko kansakuntamme yllä ja varjelisi kansakuntaamme myös islamin saastutukselta ja ettei mitään islamilaisten äärijärjestöjen terrorismia pääsisi rantautumaan tänne Suomeen.

• Islamin saastutus tulee lännestä, ei Venäjältä.

• Anonyymi

Mielestäni Suomen voi miehittää. Päästään eroon ahneista kapitalisteista.

• Anonyymi

Uskovaiset jotka profetoivat Venäjän hyökkäämistä Suomeen ovat sieluinvihollisen asialla lietsomassa tuon pirun suunnitelmaa toteutuvaksi.
      Sulje suuri suusi.

• Anonyymi

Venäjä on hyvin uskonnollinen valtio. Ordotoksinen kirkko on lähempänä totuutta kuin moni muu heipparalla uskonto.

• Anonyymi

Moni on nykyään "VenäjäHyökkääSUomeen" -uskossa, ei Jeesuksen uskossa

• Anonyymi

VenäjähyökkääSuomeen uskonto on kovan luokan eksytys.

• Anonyymi

Saattaahan se ehkä kaukaisessa tulevaisuudessa olla jopa mahdollista, että idän naapuri tarttee lisää maita ja mantuja täältä läntisestä ilmansuunnasta ja silloin ovat kyllä ne vitsit vähissä..

Venäjä on suhteellisen vakaa naapurimaa Suomea kohtaan ja kauppasuhteet Suomen kanssa jokseenkin kunnossa, mutta annahan olla, kun presidentti vaihtuu Venäjällä ja uudet tuulet alkavat puhallella esim. Shirinovskin kaltaisen presidentin toimesta, niin tilanteet saattavat tosiaankin kärjistyä jopa sellaiseen nokkapokkaan, jossa kuularuiskut panevat tätärättättäijää..

Natosta ei ole Suomelle paskankaan hyötyä mahdollisessa konfliktitilanteessa, vaikka sitä hehkutetaan varsinaisena ihmeitten tekijänä poliittisissa piireissä..

• Anonyymi

Asiaa!

• Anonyymi

Itse näen asian siten, että jos Venäjä ja Nato alkavat ottamaan matsia Suomen määperällä, silloin on peli menetetty. Suomi ja moni muu valtio on sen jälkeen kivikauden tasolla vuosikymmeniä.

On viisautta olla liittoutumatta yhtään minnekään suuntaan. Aikaisemmin tätä viisautta osattiin Suomessakin noudattaa. Nykyään ei enää siinä laajuudessa kuin ennen.

• Anonyymi

Annetaan Etelä-Pohjanmaa venäläisille koska sieltä ei tule mitään muuta kuin itseään täynnä olevia isottelijoita ja luulevat olevansa KINGEJÄ! otetaan KARJALA takaisin vaihdossa.. myös ahavenanmua voidaan samaan laskuun antaa vaihdossa

• Anonyymi

Vuonna 1973 Jom Kippursodan aikana näitä profeettoja alkoi näkyä ja kuulua. Meller ollut monen ennustuksen takana , joka ollut suurta fiaskoa ja rahankeräystä. Toki olemme nähneet että Venäjä ei salli rajoillaan itseään uhkaavia kriisejä.Onneksi neuvostoliiton hajotessa niin moni maa sai silti itsenäisyyden.

• Anonyymi

Olen minäkin ajatellut aloittajan kysymystä. Ensinnäkin suomalaisten ja venäläisten on tehtävä parannus. Lähden vielä kaempaa. 1960-luopun Oulun profetiat olivat samansisältöisiä kuin NL-profetiat. 60-luvun lopussa oli räjähdys Typpi OY:llä. Oikeaakin siinä oli, mutta väärässä hengessä asia tuotiin esille. Olen sitä mieltä, asia parannuksen teko synneistä oli oikea molemmissa. Mutta tuotiin molemmat profetiat esille aivan väärässä hengessä. NL:n valtausasiat tuotiin eslille kuin päiväkirjasta. 20.8 xxxx puna-armeija oli edennyt paikkaan X. 60-70 lukujen taitteessa muutti uskovia turvalliseen paikkaan Australiaan. Mukana oli myös omaa väriä. profetioissa.Niitäkin oli, jotka ovat Neuvostoliitossa syntyneet, vetivät kotiin päin. On vain niin, että tulee Googin sodassa maanjäristys joka surmaa Googin joukot. Juutalaiset hautaavat sotilaita 7 kk ,Hes 39:12. Mitä ihminen, kansakunta karhu on tehnyt edestään löytää. Mitä kylvät, sitä niität. Jumalaa ei ihminen eikä kansakunta petä.

• Anonyymi

Voihan Venäjä tulla mutta Mattila ja muut menestysteologi uhkaa sillä niin että tulee inflastio

• Anonyymi

On mahdollista että pyhien suomalaisten kultamaljassa oleva uhrisuitsuke on aikaansaannos sille että Herra suuresaa armossaan ja pitkämielisyydessään antaa lisäaikaa koko kansalle.

Ottamatta kantaa profetioihin Googin hyökkäyksestä Suomeen niin pidän sitä suurempana tilastotodennäköisyytenä kuin rauhassa elämistä.

Raamattu mainitsee sotia tulevan. Ja kolmasosa maailman ihmisistä kuolee

A. Lopun ajan sodissa
      B. Kolmannessa maailman sodassa
      C. Lopun aikana tapahtuu Googin sota ja muut sodat

Oikeita vastauksia jokainen.

Juutalaisia kuolee n.66,6 pros.Goog on Syyriassa ja neuvottelee Gogin liittolaismaiden kanssa aikataulua valmiiksi jos oikein ymmärrän Googin kenraalien ja Googin liittolaismaiden kenraalien salatut tapaamiset. Valherauha neuvotellaan vielä ennen sotaa Israelin ja islamin välilke mutra se on mahdottomaksi osoitrautuva, sillä juutalaisviha on suuri sielunvihollisen joukoissa.

Commandohauis

• Anonyymi

Se on varmaa, että Goog joukkoineen ei suuntaa hyökkäystä Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1196
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1179
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      264
      1042
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      943
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      909
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      802
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe