Kanaria keskustelu

Anonyymi

Asialliset viestit katoavat ja hölmöilyt sekä aiheen ulkopuoliset saa jäädä. Täällä kanaria keskustelu on kuihdutettu kiitos ylläpidon linjauksen. Tähän asti annukassa rekkisten sana on ollut vapaa mutta sielläkin a marinon asiallinen viesti on kadonnut. Kukkahattu tätien ja sivupersoonien pebun nuolemiset saa olla. Missä voidaan keskustella? Facessakin ämmät nokittelee jos ei kirjoita mielensä mukaan.

10

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moderointi hoidetaan koneellisesti. Kone "järkeilee" milloin mitäkin ja poistaa kirjoituksia täysin satunnaisesti ja summittaisesti.

      Sama koskaa monta muutakin foorumia. Itse en viitsi enää lainkaan kirjoitella esimerkiksi "Kielet ja käännökset" -foorumille, koska täysin asialliset kirjoitukseni poistetaan lähes aina.

      Ei siis kannata loukkaantua koneen touhujen vuoksi. Viisainta on lopettaa kirjoittaminen. Se vähentää mainostuloja ja saa päättäjät tekemään parannuksia robottiensa toimintaan.

    • Anonyymi

      Ongelma on kun aivan päättömät kirjoitukset vaan jäävät, joissa pystyy hetkessä tarkastamaan todenperäisyyden. Sitten järkevät ja perustellut keskustelut juuri poistetaan.

    • Anonyymi

      Näköjään kaikki asiallinen sisältö poistuu.

      • Anonyymi

        Saas nähdä koska tämäkin asia kirjoitus poistuu


    • Anonyymi

      Yksi on varma. A ja EP poistelee viestejä koneen lailla. Ihan mahotonta meininkiä taas

      • Anonyymi

        Nepä ne.
        A on 60 años ja pitkä.
        Ep on 80 años ja pätkä.
        Täällä pyörivät.


    • Anonyymi

      Ihanan mahotonta meininkiä täällä taas. Ihan mahotonta menoa

      • Anonyymi

        Juu voi mahoton että on mahottoman mahotonta menoa. Ihan mahottoman mahotonta menoa kerrassaan. Kuinka näin mahotonta menoa voi mahottomassa mahottomuudessaan edes mahollista olla. Ihan mahotonta menoa taas


      • Anonyymi

        Rakastan sua oi tuntematon, hyvää ystävänpäivää.


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4087
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3072
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      27
      3072
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2868
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2824
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2553
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      2499
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      228
      2176
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2027
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      1997
    Aihe