Eli olen hankkimassa valkoisen poika fretin lähiaikoina ja en keski sille sopivaa nimeä? 🤔
Tarvitsen poika fretille nimen!
10
145
Vastaukset
- Anonyymi
Turhake, Ällötys tai Sontiainen
- Anonyymi
Kävisikö Shiro? Kivan kuuloinen ja sopivan lyhyt joten fretti varmaan oppii myös tunnistamaan nimensä.
- Anonyymi
Minun mielästä tuo on hyvä ja kaunis nimi :) ja tuo varmaan kelpaa fretillekkin
- Anonyymi
Shori kuulostaa erittäin kivalta nimeltä poika-fretille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shori kuulostaa erittäin kivalta nimeltä poika-fretille
EI SHORI:D anteeks kirjotus virhe tarkotin Shiro😂
- Anonyymi
Shiro ei käy, ruma nimi.
- Anonyymi
Käännetäänpä ehdottamani nimi toisinpäin. Orihs on kenties enemmän kysyjän makuun sopiva nimi.
- Anonyymi
Eli ajattelin antaa fretilleni 3 nimeä eka nimi on jo keksitty eli haluan sille kokonimen. Jos ymmärrätte😂
- Anonyymi
Lumi on erittäin normaali ja kiva nimi mutta ei kauheasti sovi pojalle:( Itse tiedän kaksi valkoista frettiä (veljekset) joidenka nimet ovat Turok ja Zhira jotka ovat mielestäni aivan ihanat nimet:D
- Anonyymi
Sinun mielipidettä ei kysytty, joten voitko olla kommentoimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849