Eli olen hankkimassa valkoisen poika fretin lähiaikoina ja en keski sille sopivaa nimeä? 🤔
Tarvitsen poika fretille nimen!
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Turhake, Ällötys tai Sontiainen
- Anonyymi
Kävisikö Shiro? Kivan kuuloinen ja sopivan lyhyt joten fretti varmaan oppii myös tunnistamaan nimensä.
- Anonyymi
Minun mielästä tuo on hyvä ja kaunis nimi :) ja tuo varmaan kelpaa fretillekkin
- Anonyymi
Shori kuulostaa erittäin kivalta nimeltä poika-fretille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shori kuulostaa erittäin kivalta nimeltä poika-fretille
EI SHORI:D anteeks kirjotus virhe tarkotin Shiro😂
- Anonyymi
Shiro ei käy, ruma nimi.
- Anonyymi
Käännetäänpä ehdottamani nimi toisinpäin. Orihs on kenties enemmän kysyjän makuun sopiva nimi.
- Anonyymi
Eli ajattelin antaa fretilleni 3 nimeä eka nimi on jo keksitty eli haluan sille kokonimen. Jos ymmärrätte😂
- Anonyymi
Lumi on erittäin normaali ja kiva nimi mutta ei kauheasti sovi pojalle:( Itse tiedän kaksi valkoista frettiä (veljekset) joidenka nimet ovat Turok ja Zhira jotka ovat mielestäni aivan ihanat nimet:D
- Anonyymi
Sinun mielipidettä ei kysytty, joten voitko olla kommentoimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666