Sääntöjenvastaisuus?????

Anonyymi

Olen yrittänyt postata aloitukseen ”Onko tämä mielipidepalsta vai ei?”, jo 10 kertaa luettelon niistä aloituksista, jotka ovat muka sääntöjenvastaisina poistettu, ja joihin olen itsekin kirjoittanut mielipiteeni.

Ja kymmenen kertaa luettelo on joutunut poistetuksi.

Joten siksi uusi aloitus.

Minkäänlaista sääntöjenvastaisuutta on ole luettelemissani aloituksissa havainnut, eikä tämän luettelon julkituonnissakaan pitäisi minkäänlaista sääntöjenvastaisuutta löytyä.

Luettelo:
Aloitus: Räsänen esittää negatiivista performanssia/Anonyymi pe 6.2.20. Lauantaina 7.2. oli vielä tallella, Sunnuntaina oli jo bittiavaruudessa.

Aloitus: Kaksi asiaa, joita aitokristityt vastustavat 13.12.19. Poistettu 15.12.19

Aloitus: Kannattaa katsoa MOT / Anonyymi 9.12.19.. Poistettu10.12.19.

Aloitus: Kaksi asiaa, joita aitokristityt vastustavat/Anonyymi 13.12.19.
Sunnuntaina15.12.19 poistettu.

Aloitus: Nisäkkäät ovat yliseksuaaleja /Anonyymi 24.11.19.
Poistettu 26.11.19

Aloitus: Raamatulla päähän /Anonyymi 20.11.19. Poistettu 22.11.19
Kun se oli poistettu, niin tein 22.11,19 aloituksen kysymällä perusteita. Aloitus poistettu 24.11.19.

Poistojen syynä näyttää Suomi24:n taholta olevan vain mielipiteiden muokkaaminen tiettyihin suuntiin poistamalla tietynlaiset mielipiteet kuvioista.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys poistoihin:

Aloitus: Mitenhän asia olisi… / InhottavaRealisti / 12.2.20 /Poistettu 12.2.20.

Aloitus: Mitenhän asia olisi??? /I InhottavaRealisti / 9.2.20 / Poistettu 11.2.20

Minkäänlaista sääntöjenvastaisuutta on ole luettelemissani aloituksissa havainnut,, en aloituksissa enkä kommenteissä.

Showlta näyttää meininki tällä palstalla.
      -jeesusfani1-

• Anonyymi

Lisää aiheettomia poistoja:

Tein perjantaiaamuna 27.2.20 aloituksen: Kestävyysvajeen ratkaisu ??

Aloitus käsitteli Turkin ilmoitusta rajojensa avaamisesta maassa oleville pakolaisille kohti Eurooppaa.
        Aloitus hävisi tosi nopeasti bittiavaruuteen.
        Lähetin sen uudelleen, hävisi jälleen.

Nimimerkki Tanhupallo näytti kopioineen tekstini lähettäen sen klo 11.23 otsikolla: ”Kestävyysvajeen vasemmistolainen ratkaisu?”. Ei aikaakaan, un sekin oli poistettu.

Suomen perustuslain mukaan jokaisella on sananvapauslain mukaan oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muuta viestejä kenenkään ennakolta estämättä.

Suomi24 kirjoitusalustan pitäjänä, poistaen lain mukaisia kirjoituksia, näyttää supistavan keskustelun aihepiirejä monilla muillakin palstoilla kuin tällä luterilaisuuspalstalla.

Samankaltainen rajoitusaalto näyttää toimivan myös Yle:n, Hesaria ja Savon sanomien keskustelupalstoilla.

Hmm??? Häviääköhän koko ketju bittiavaruuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus käsitteli Turkin ilmoitusta rajojensa avaamisesta maassa oleville pakolaisille kohti Eurooppaa.

Nimimerkki Tanhupallo näytti kopioineen tekstini lähettäen sen klo 11.23 otsikolla: ”Kestävyysvajeen vasemmistolainen ratkaisu?”. Ei aikaakaan, un sekin oli poistettu.

Suomen perustuslain mukaan jokaisella on sananvapauslain mukaan oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muuta viestejä kenenkään ennakolta estämättä.

Suomi24 kirjoitusalustan pitäjänä, poistaen lain mukaisia kirjoituksia, näyttää supistavan keskustelun aihepiirejä monilla muillakin palstoilla kuin tällä luterilaisuuspalstalla.

Samankaltainen rajoitusaalto näyttää toimivan myös Yle:n, Hesaria ja Savon sanomien keskustelupalstoilla.

Po. Perjantaina 28.2.20.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisissä viesteissä on ollut jotain, jota et ole tajunnut sääntöjenvastaisiksi, esim. että ne on tulkittu massapostauksiksi, sellaiset nimittäin ovat kiellettyjä. Kannattaa kaikkien noiden luetteloiden sekaan laittaa myös jotain omaa kommenttia, silloin ne tulkitaan keskusteluiksi.

En tiedä, mistä kohdallasi on ollut kyse, mutta tässä eräitä mahdollisuuksia. Aloitus ei myöskään saa alkaa linkillä. Mahd. ei luettelollakaan. Omaa höpinää alkuun ja sekaan, niin pitäisi mennä läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

>Suomen perustuslain mukaan jokaisella on sananvapauslain mukaan oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muuta viestejä kenenkään ennakolta estämättä.

Ja jokainen media saa itse päättää mitä julkaisee, myös tämä onneton suomi24. Näin se nyt vain menee.

_Omassa_ välineessäsi saat julkaista mitä ikinä haluat kenenkään muun kuin sinun itsesi estämättä. Laillisuus katsotaan tarvittaessa vasta jälkeenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisissä viesteissä on ollut jotain, jota et ole tajunnut sääntöjenvastaisiksi, esim. että ne on tulkittu massapostauksiksi, sellaiset nimittäin ovat kiellettyjä. Kannattaa kaikkien noiden luetteloiden sekaan laittaa myös jotain omaa kommenttia, silloin ne tulkitaan keskusteluiksi.

En tiedä, mistä kohdallasi on ollut kyse, mutta tässä eräitä mahdollisuuksia. Aloitus ei myöskään saa alkaa linkillä. Mahd. ei luettelollakaan. Omaa höpinää alkuun ja sekaan, niin pitäisi mennä läpi.

On toi kyllä tarkkaa. Tietokoneen kanssa joutuu neuvottelemaan. Olisikohan syytä laittaa uusiksi? Nimittäin myös minulta on viestejä lähtenyt. Sitä ajattelee, että onko ylläpidolla jotakin minua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Po. Perjantaina 28.2.20.

Ei tolkkua poistoille:

Anonyymin aloitus ke 4.3.20: ”Päi8vi Räsänen jälleen valtakunnansyyttäjän syyniin”.

Sisältö käsitteli YlePuhe-ohjelmasarjan Ruben Stiller-jaksoa ”Mitä Jeesus ajattelisi homoista” (esitetty 20.12.19), josta ohjelmasta on tehty tutkintapyyntö syyttäjälle.

Sisältö kiinnosti niin paljon, että minäkin osallistuin siihen pe 6.3.20.

Kirjoitukseni käsitteli Raamatun luomiskertomusta, joka luominen tapahtui Paratiisi-energiatasossa.

Jumalan luoma ensimmäinen elävä olento ihminen oli urospuolinen ihminen, nimetty Adamiksi.
        Vasta viidentenä Jumalan luomispäivänä Jumala loi Adamin avuksi naaraspuolisen olennon, nimetty Eevaksi.
        Kun Eeva ja Adam syyllistyivät sääntörikkomukseen Jumalaa kohtaan, niin Jumala karkotti heidät atomisidonnaiseen energiatasoon, jossa on läsnä kaikkinaiset kärsimykset ja vajavuudet , mutta myös ilo ja rauha.

Kun pe-iltana vilkaisin, niin oli hävitetty bittiavaruuteen aloitus kommentteineen, joita ennen omaani kertynyt jo 17.

Liekö poisto tapahtunut Suomi24:n toimesta vai jonkun palstakirjoittajan toimesta, ei väliä.

Sananvapauslain toimivuutta maassamme on mielenkiintoista mittailla, koska se näyttää notkuvan taholla jos toisellakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Po. Perjantaina 28.2.20.

Lisää sananvapauslakia rikkovia poistoja.

TV7:n Tähti-saarnaaja pidätetty / Pe.ku / to 2.4.20

Kirjoitin vastineen pe 3.4.20, ja vastineita oli silloin jo 27 kpl.

Kun vilkaisin illalla aloitusta, se oli kommentteineen hävitetty bittiavaruuteen.

Joku, tai Suomi24 näytti vetäneen herneen nenäänsä jo koronaviruksestakin.
        -jeesusfani1-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tunget luterilaisuus palstalle aloituksia, jotka eivät aihepiiriin kuulu? Ihan oikein, että keskustelua pyritään rajaamaan palstan otsikon aiheeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toi kyllä tarkkaa. Tietokoneen kanssa joutuu neuvottelemaan. Olisikohan syytä laittaa uusiksi? Nimittäin myös minulta on viestejä lähtenyt. Sitä ajattelee, että onko ylläpidolla jotakin minua vastaan.

Juu, ihan varmaan ylläpidolla on jotain juuri minua vastaan.:) terv. minä ja minun napa

• Anonyymi

Et selvästikään ole moderaattorin suosikki. Hän saa aloittaa minkälaisia roskaketjuja tahansa ja ne eivät takuulla poistu.

• Anonyymi

Tulee ottaa huomioon, kuka maailmaan hallitsee valheella ja petoksella.
      Ja kuka on todellinen hallitsija sekä koko maan ja taivaan omistaja.

Joten. älä ole huolissasi, sillä Herra Jeesus sanoi:

NÄIN TÄYTYY tapahtua.
      Jos he, koko maailma ja nyt tämä arvovaltainen foorumi, ja koko arvovaltainen lehdistö, sekä ylen anto, niin
      Herra Jeesus sanoo:
      Jos he ovat minua vihanneet, he vihaavat teitäkin!

Joh 15
      18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
      19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
      20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
      21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
      22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
      23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
      24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.

Joten, "kaikki tästä" on jo tapahtunut mutta viimeinen vielä odottaa:
      "minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja,"
      ja me tulemme teekemään samoja tekoja sekä vielä suurempia!

ja sitten vaikka, sanoilla eli puheella tahi kirjoituksilla ei ole väliä, kun näkevät TEOT!
      ja siitä seuraa sitten se mistä Herra on sanonut:
      He eivät voi millään puolustautua, kun heille osoitetaan heidän syntinsä ja siitä saatava palkka!
      ja
      He vihaavat teitä eli meitä!

Joten me saamme iloita kun tämä aika, josta JO Profeetat sanoivat että:
      Jes. 5:20
      Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi, jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi, jotka tekevät karvaan makeaksi ja makean karvaaksi!

Sananl. 17:15
      15 Syyllisen syyttömäksi ja syyttömän syylliseksi tekijä ovat kumpikin Herralle kauhistus.

Nyt Totuus on tehty ja tehdään valheeksi sekä
      Valo tehdään ja on tehty pimeydeksi.
      Valhe totuudeksi sekä pimeys valoksi!

Joten, Nostakaa päänne, sillä meidän vapautuksemme on lähellä!
      Ole valmiina,sillä:
      Minä tulen pian!

• Anonyymi

Olen itsekin ottamassa vakavasti Jeesuksen toisen tulemuksen, jota myös Tempaukseksi kutsutaan.

Näinä päivinä suuria asioita tapahtuu yllättäen, kuten Australian laajat palot, sodan uhka, nyt koronaviiruksen leviäminen, "rutto". Euroopan väestönvaihtoliikehdintä.

Nyt ei kannattaisi kenenkään jahkailla, vaan tehdä se, minkä itse voi, eli: Viisaiden Neitsyiden nk. laittaa lamppunsa kuntoon.

Nähdään, Vastis sitten kerran Taivaassa! 🙂
        T. Soffiina.

• Ota yhteyttä Suomi24:n ylläpitoon ja kysy poistojen perusteita. Ota tekstisi talteen ja esitä kysymyksesi tekstit näyttämällä.

Täällä näyttää pitävän valtaa moderaattori, jonka mopo keulii jo aika pahasti.

• Anonyymi

Ylläpito ei koskaan kommentoi mitään. Mutta luulisin, että viestien poistoon on syyllinen "robotti" joka on ohjelmoitu lukemaan kaikki kirjoitukset ja poistamaan kaikki "rumat" asiat, kuitenkin niin että seula on liian tiukka ja poistoon menee asiallisiakin tekstejöä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito ei koskaan kommentoi mitään. Mutta luulisin, että viestien poistoon on syyllinen "robotti" joka on ohjelmoitu lukemaan kaikki kirjoitukset ja poistamaan kaikki "rumat" asiat, kuitenkin niin että seula on liian tiukka ja poistoon menee asiallisiakin tekstejöä.

Ylläpito kommentoi, jos otat sinne suoraan yhteyttä palautelomakkeen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne asiaa tapauskohtaisesti, mutta algoritmeihin perustuvat moderointityökalut voivat olla sellaisia, että ne oppivat. Kyse on siis koneoppimisesta. Eräs tapa sellaiseen voi olla, että tarpeeksi moni ilmoittaa tietyntyyppistä sisältöä asiattomaksi ja koneäly oppii, että se asia on sääntöjen vastaista. Ainakin jokin painoarvo siinä algoritmissa voitaneen antaa sille, että kuinka monen mielipide jokin asia näyttäisi olevan, koska eihän se botti voi millään oikeasti ymmärtää mikä on asiatonta ja mikä ei (paitsi selkeitä, kiellettyä sanoja jne.), koska ihmisen kieli on niin monimutkaista.

Eihän sen tarvitse oikeasti olla sääntöjen vastaistakaan, vaan tuota systeemiä voi väärinkäyttää, ja siltä väärinkäytöltä (ja oikeinkäytöltäkin) voi koettaa suojautua. Kuten olette huomanneet, niin uuvee anonyyminä räyhätessään käyttää joissain ilmaisuissa erikoismerkkejä, tähän tÿÿlíìn. Näin hän saa jatkaa solvauksiaan ja jankutuksiaan, joita botti on oppinut tunnistamaan asiattomuuksiksi. Tämä voinee johtaa kierteeseen, jossa kaikenlaista joudutaan ilmoittamaan asiattomaksi, ja kohta botin mielestä kaikki myös on asiatonta - näin siis kärjistäen. Eli kun kusipäät räyhäävät palstalla, niin siitä kärsivät muutkin yli-innokkaaksi oppineen moderoinnin takia.

• Anonyymi

Ehkä sinänsä asiakirjoituksia, mutta sopisivat paljon paremmin jollekin muulle palstalle. Luterilaisuus-palstasta on valitettavasti tullut alue, jossa on paljon turhaa jauhantaa aina itsetarkoitukselliseen trollailuun asti.

• Anonyymi

Tämä ketju pitäisi poistaa. Aloittaja ei selvästikkään ajele ihan täysillä..

• Anonyymi

Et ilmeisestikään ole usealla rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittelevan palstan moderaattorin suosiossa. Muuten ei voi selittää monien, pelkkää hölinää sisältävien vanhojen ketjujen pysymistä täällä lukuisista poistopyynnöistä huolimatta.

• Anonyymi

Sinä et täällä määrää!

• Anonyymi

Kannattanee tyytyä tilanteeseen, kun valittaminen ei ole auttanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      164
      3749
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      16
      3053
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      226
      2627
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      235
      2132
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      76
      1913
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1307
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      25
      1239
    8. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1158
    9. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      90
      956
    10. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      919
    Aihe