”Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä”
Ilm 22:3
Kirouskin loppuu kerran!
79
935
Vastaukset
- Anonyymi
”mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan.”
Heb 6:8- Anonyymi
Vääryyden mies pilkkaa kaikkea pyhää, jopa Jeesuksen ristin työtä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattu on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
Hyvin kiteytit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiteytit!
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Aamen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiteytit!
”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Niin Samuel otti imevän karitsan ja uhrasi sen polttouhriksi, kokonaisuhriksi, Herralle; ja Samuel huusi Herraa Israelin puolesta, ja Herra kuuli häntä.”
”Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.”
Kiitos Jeesukselle lohdutuksen sanoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
AamenPerkele on varas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kieroja ovat Paizer lupa loppuu samana päivänä loronan kanssa. https://tokentube.net/v/3466007228/Saarikko-lipsautti---Poikkeusaika-päättyy-vuoden-2022-loppuun-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AamenSuo, että eläisimme
nyt, Jeesus, kanssasi.
Suo, että kuolisimme
turvissa voittosi.
Ken kilvoitteli tiellä,
saa voitonkruunun siellä
luonasi taivaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesukselle lohdutuksen sanoista!
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AamenAivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo, että eläisimme
nyt, Jeesus, kanssasi.
Suo, että kuolisimme
turvissa voittosi.
Ken kilvoitteli tiellä,
saa voitonkruunun siellä
luonasi taivaassa.Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”
Se on laulujen laulu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo, että eläisimme
nyt, Jeesus, kanssasi.
Suo, että kuolisimme
turvissa voittosi.
Ken kilvoitteli tiellä,
saa voitonkruunun siellä
luonasi taivaassa.Taivas. Ihana määränpää! 😁
- Anonyymi
Lammas paskomassa tuolille - no ei hemmetissä. Pysyköön siellä laitumella minne kovasti ruohon syöntiin tai ehkä pikemminkin polttoon kovasti halua.
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Eipä tuo ole semmoista ansainnut.
- Anonyymi
”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
”Sillä mitä se auttaa ihmistä, jos hän kaiken maailman voittais, ja sielullensa sais vahingon? taikka mitä antaa ihminen sielunsa lunastukseksi?”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin! Hyvä sana!
- Anonyymi
Aamen, kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä mitä se auttaa ihmistä, jos hän kaiken maailman voittais, ja sielullensa sais vahingon? taikka mitä antaa ihminen sielunsa lunastukseksi?”
Mitään emme ota mukaan, paitsi uskon Jeesukseen, jos sen on saanut elämän aikana. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään emme ota mukaan, paitsi uskon Jeesukseen, jos sen on saanut elämän aikana. 😁
No se kyllä joutaa, tuskin seuraavat oppineemmat ja sivistyneemmät sukupolvet tulevat satujanne kaipaamaan. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on rakkain aarteemme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se kyllä joutaa, tuskin seuraavat oppineemmat ja sivistyneemmät sukupolvet tulevat satujanne kaipaamaan. 😁
Luopumus tulee kyllä tapahtumaan. Sen Raamattu ennustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen, kiitos Jeesus!
”Jeesus elää, Herrani!
Kuolemalta murtui valta.
Hän on vapahtajani
kuoleman ja synnin alta.
Jeesus auttaa, pelastaa,
siihen tahdon uskaltaa.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään muuta ei tarvitsekaan ihminen, armosta pelastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Jeesus elää, Herrani!
Kuolemalta murtui valta.
Hän on vapahtajani
kuoleman ja synnin alta.
Jeesus auttaa, pelastaa,
siihen tahdon uskaltaa.”Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat silti sitä tavoittelevat…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat silti sitä tavoittelevat…
Tyhjän perässä on turha antaa itseään huijata.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luopumus tulee kyllä tapahtumaan. Sen Raamattu ennustaa.
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
2 Tess 2:3
- Anonyymi
Teuvon kiroukset loppuvat pian!
- Anonyymi
Niin!
”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.” - Anonyymi
Opettaja, opettaja Teuvo kirosi!
- Anonyymi
Niin loppuu ja pian!
- Anonyymi
”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vain on, vaan myös rukoilee omiensa puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eipä se mihin kehity. Sama lammaspaimenen maailmankuva yhä.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Se on varma!
- Anonyymi
- Anonyymi
Sellaisia ne uskovaiset tuppaa yhä olemaan.
Mutta ettekö huomaa Jeesuksen jutuissa pientä vedätyksen makua noissa lupauksissa. Taskuvarkaan puheita. - Anonyymi
” Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.”
- Anonyymi
Aamen - Anonyymi
”Mutta Kristus on meitä lunastanut lain kirouksesta, koska hän tuli kiroukseksi meidän edestämme; sillä kirjoitettu on: kirottu on jokainen, joka puussa riippuu,”
- Anonyymi
Kaikki paha häviää kerran!
- Anonyymi
Jeesus sanoi:”Siunatkaa, älkää kirotko”.
- Anonyymi
Hallelujaa!
- Anonyymi
Kirouskin loppuu kerran mutta pöhelöt uskovaiset teillä on aina keskuudessanne.
- Anonyymi
Ei koronakaan varmaan iät’ajat jatku. Veikkaan...
- Anonyymi
Kaikella on määräaikansa.
- Anonyymi
Aamen! Kaikki kirous kaikkoaa!
- Anonyymi
Kun pieraisen kuuluvasta! Kuuluu taivaasen asti!
- Anonyymi
Kohta kotiin!
- Anonyymi
Joutavanpäiväistä luskutusta koko ketju.😁
- Anonyymi
Kaikki pahuus ja vääryys katoavat Taivaan ihanuudessa. 😁
- Anonyymi
Kirouskin loppuu kerran, mutta uskonnot ja uskovaiset tuntuu olevan ikuisesti riesanamme.
- Anonyymi
Ihan varmasti!
- Anonyymi
No tuo on kyllä totta!
- Anonyymi
Suurenmoista!
- Anonyymi
Kirouskin loppuu kerran mutta uskonnot ovat aina ihmiskunnan riesana.
- Anonyymi
Tuo on niin totta, niin totta!!!
- Anonyymi
Ihana tulevaisuus Jeesuksen kanssa!
- Anonyymi
Sori: Ei ole, ei tule Jeesusta. Se siitä sinun elämän valttikortista.
- Anonyymi
Niin nämä hirveät kiroukset Ukrainassakin päättyvät ja paha saa palkkansa.
- Anonyymi
Onko tuo käsitettävä niin, että Ukrainaa kohdanneet kärsimykset ovatkin "kaikkivaltiaan" kirouksesta johtuvia?
- Anonyymi
Meillä on suuri TOIVO!
- Anonyymi
Meijän kylällä on kans yks TOIVO, se on 2.1m.n mittanen.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982