”Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.”
Mark 13:11
Oikeat sanat Pyhässä Hengessä!
5
67
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.”
Mark 13:11
Niinpä jeesuksesta ei ainakaan kannata hakea oppia miten tämä sadussa vastasi syytteisiinsä koska tämä satukirja eksyttää yksinkertaisen taas kerran .
Tuo raamattu saa aina hymyn huulille kun sitä lukee se kumoaa lähes joka asiassa itsensä.
Kumpi nyt on raamatussa valhetta vai molemmat kun pyhähenki vastailee alla syytöksiin ja taas on jokaiselle lahkolle oma tarinansa saavat sitten tapella keskenään kumpi on totta vaikka molemmat lukee samassa tarukirjassa
Vastaako Jeesus syytteisiin Pilatuksen edessä?
Matt. 27:11-14 -- Jeesus ei vastaa ainoaankaan syytteeseen.
Joh. 18:33-37 -- Jeesus vastaa jokaiseen syytteeseen.Kehotan sinua lukemaan ahkerasti, jos se kerran saa sinussa aikaan hymyn huulillesi, saat jonakin päivänä kokea todellisen nauruherätyksen ja olet kelvollinen helluntailainen.
Luepa malliksi joku maallinen suuri uutinen vaikka vasemmiston ja oikeiston lehdessä, niin hiuomaat, että ne poikkeavat toisistaan.
- Anonyymi
Luepa malliksi joku maallinen suuri uutinen vaikka vasemmiston ja oikeiston lehdessä, niin hiuomaat, että ne poikkeavat toisistaan.
S on hyvä että siinä on kaksi eri lehteä jos uutinen eroaa toisistaa olisihan se humoristista jos samassa lehdessä kirjotettasiin kaksi täysin erilaista versiota samasta asiasta sitähän pian saattaisi ajatella että tuohan lehti se vasta on sekainen valehteleva julkaisu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734