Georgetownin sheriffi- mopsin ihmeelliset siekailut!

Sheriffi- mopsi oli saanut hätäpuhelun meneillään olevasta ryöstöstä läheisellä maatilalla. Mukaansa häly- tehtävään hän otti uskollisen kumppaninsa, susikoiran.

Susikoira ryhtyikin ripeästi tutkimaan mahdollisia murron jälkiä, josta maatilan lehmä hermostui ja häiritsi susikoiran virantoimitusta niin, että susikoira puri lehmää. Mopsi panikoitui tästä ja ampui etälamauttimella susikoiraa. Lehmä tunsi susikoiran kouluvuosiltaan ja päätti kostaa ja hyökkäsi sheriffi- mopsin kimppuun.

Kaikille asianosaisille aiheutui lieviä vammoja. Presidentti Trump päätti myöntää kaikille kolmelle ensimmäisen luokan Mannerheim- ritarikunnan ristit. Tilaisuus pidetään Valkoisessa Talossa ensi sunnuntaina.

Tämä tarina on tosi ja löytyy lehdestä, toisin kuin eräiden tänne kirjoittelevien tarinat.
https://www.seiska.fi/Oho/Poliisioperaatio-meni-pieleen-koira-puri-lehmaa-lehma-kavi-viranomaisten-kimppuun/1149188

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan ostaa tuollaisen ja järkevän mopsin pennun tai kaksi. Minulla on neljä kasvuiässä olevaa tytärtä.
      Toiseksi vanhin Alinda täyttää huhtikuussa 13 vuotta. Hänellä on hiukan vaikeuksia koulunkäynnissä. Ehkä mopsi pienokainen motivoisi häntä koulunkäynnissä.
      Kiitos vihjeistä. valte, isä.

• Droopy? eiku sillä oli punanen tukka. oman kuulemnani tarinan mukaan lehmä lakkasi vielä lypsämästä metoo liikkeen johdosta. Ei lemmun nännesitä enää mölöö. Sitä myydään vaan kaupoissa..

• Anonyymi

Pipolätkää pelailevan presidentin koira on ollut paljon otsikoissa, mutta jäänyt silti monelle vieraaksi. Kiva karvakorva varmaan silti.

Toista oli turkulaisen lentopalloilijan hauva. Sen nimi oli Santtu ja se oli mopsi. En tosin muista oliko koira sittenkin Assin. Mutta Santun tiesivät kaikki. Ja pomo ei tahkonut pipolätkää vaan pyöräili ja pelasi lentopalloa. Muutenkin miellyttävämpi mies Manu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6762
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4765
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      71
      2531
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1949
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1588
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      18
      1331
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1289
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1214
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe