Stressasin syksyllä koulu asioista. Kalenterin mukaan on ollut lokakuusta välivuodot. Kk tulee suht samalla välillä joka kuukausi, mutta vuotojen loputtua tulee ruskeaa vuotoa.
Pohdin myös tekeekö ikä tepposia. Cerazettea olen käyttänyt kohta 11vuotta, voisiko johtua siitä. Sopinut kyllä.
Vai onko keho nyt super sekaisin jostain.
Gynelle menoa olen jo pohtinut kun ei muutosta ala näkyä.
Cerazette välivuodot
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kävin gynellä vuotojen takia,koska olin vuosia ilman vuotoja.Kannattaa mennä gynelle.Mulle sanottiin jos tulee vuotoja niin ottaa kaksi cerazettea.Mutta sun kannattaa käydä gynellä.Ultrassa näkyy jos on jotain häikkää.Hinta sama julkisella kuin lääkärin vuosimaksu terveyskeskuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131