Joko olette päässeet ihmettelemään Antti Tuiskun esitystä "Valittu kansa"?
Ketä tai mitä se palvelee? Mikä on tämän videon ydinsanoma?
Tuon tässä esiin yhden näkemyksen.
Kalterin takana olemme me, Jeesuksen hahmossa, minä, sinä, hän, me, te, he jne...
Me tietysti näemme itsessämme Jeesuksen kuvan.
Mutta tässä videossa tuo kuva on käännetty esiin valjulla tavalla.
Kuvan ydinsanoma tulee ulos Antti Tuiskun huulilta: "ei tarvitse muuta kuin uskoa, niin pelastuu".
Mistä tuo karkea näkemys sitten kumpuaa, että se näyttää juuri tuollaiselta?
Henkinen himo ei ole koskaan kaunista. Ja sitä ole vielä käännetty esiin näkyvällä tavalla.
Voisko Ilmestyskirjan pedolla ratsastava portto näyttää juuri tuollaiselta?
Valittu kansa
11
332
Vastaukset
- Anonyymi
Miten antti tuisku tollanen maailman tähti esiintyy erika vikmannin kanssa joka kuuluu laulajien alimpaan kastiin
- Anonyymi
Joo ja tuossa videossa ratsastetaan kaikkeen taipuvalla "Pyhällä Hengellä".
Ehkä nykypäivän paljastettu ja ainut toteutunut profetia? - Anonyymi
Room.9:30-32 Mitä siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavotelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta; mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei sitä lakia saavuttanut. Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskossa, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukauskiveen, Room.11:7-8 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät kuulisi, tähän päivään asti. 5Moos.29:4. Jes.6:9-10. 29:10. Hes.12:2. Gal.5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tadotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
- Anonyymi
Ydinviesti on syntiinyllytys, villitseminen, tuen osoitus haureuden nja idolatrian synnille.
Commandohauis - Anonyymi
Room.9:13-15 niinkuin kirjoitettu on: Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin. Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se! Sillä Moosekselle hän sanoo: Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan. Room.9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo. 2Moos.4:21
- Anonyymi
Antti Tuiskun levy on pelkkää pilkantekoa ja antikristillistä loukkaamista.
- Anonyymi
Dn.4:5-6 Mutta viimein tuli minun eteeni Daniel, joka nimi on minun jumalani nimen mukaan Beltsassar ja jossa on pyhien jumalien henki; ja minä kerroin hänelle unen: Beltsassar, sinä tietäjäin päämies, jossa minä tiedä olevan pyhien jumalien hengen ja jolle mikään salaisuus ei ole liian vaikea! Sano, mikä olivat ne näyt, joka minä unessani näin, ja mikä on sen selitys. Dan.4:15-16
- Anonyymi
Dan.4:6 Biblia (1776) Belsatsar, sinä ylimmäinen tähtien tutkian seassa, jossa minä tiedän pyhäin jumalain hengen olevan, ja sinulta ei mikään salattu ole: sano minun uneni näky, jonka minä nähnyt olen, ja mitä se tietää. Hes.28:3. Dan.1:17,20
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18265694/onko-totta-etta-jos-juutalaisia-ei-olisi-kaikki-ihmiset-joutuisivat-ikuiseen-helvettiin
Niin oudolta kuin se kuulostaakin, jotkut jopa uskovat, että jos juutalaisia ei olisi olemassa (ovathan he Jumalan ”valittu kansa”), kaikkien ihmisten kohtalona olisi ikuinen helvetti. Tällaista on kuulunut monta vuotta, eivätkä ne koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua. Ymmärtäkää, että juutalaiset ovat kuin mikä tahansa muu kansa: Kaikkien kansojen keskuudessa on hyviä ja pahoja ihmisiä. Eikä voi olla olemassa sellaista asiaa kuin "valittu kansa". Jumalalla ei voi olla suosikkikansaa. Jos joku sanoo niin, se ei voi olla Jumala, vaan ihan joku muu. Joku, joka väittää olevansa jumala mutta ei ole sitä. Se on jotenkin sensuroitu tai muutettu tai jotakin lisätty, mutta se ei voi olla totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18265694/onko-totta-etta-jos-juutalaisia-ei-olisi-kaikki-ihmiset-joutuisivat-ikuiseen-helvettiin
Niin oudolta kuin se kuulostaakin, jotkut jopa uskovat, että jos juutalaisia ei olisi olemassa (ovathan he Jumalan ”valittu kansa”), kaikkien ihmisten kohtalona olisi ikuinen helvetti. Tällaista on kuulunut monta vuotta, eivätkä ne koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua. Ymmärtäkää, että juutalaiset ovat kuin mikä tahansa muu kansa: Kaikkien kansojen keskuudessa on hyviä ja pahoja ihmisiä. Eikä voi olla olemassa sellaista asiaa kuin "valittu kansa". Jumalalla ei voi olla suosikkikansaa. Jos joku sanoo niin, se ei voi olla Jumala, vaan ihan joku muu. Joku, joka väittää olevansa jumala mutta ei ole sitä. Se on jotenkin sensuroitu tai muutettu tai jotakin lisätty, mutta se ei voi olla totta.Maailma voisi olla rauhallinen paikka, jos eri ryhmät eivät jatkuvasti yrittäisi HALLITA ja käännyttää MUITA ihmisiä. Tästä syystä on niin PALJON VUOSIA VUODATETTU VERTA, TEURASTETTU, KIDUTETTU, JOTTA KAIKKI MUUTA SAATAISIIN PAKOTETTUA NOUDATTAMAAN VAIN YHTÄ USKONTOA.
Tällaiset uskonnot aiheuttavat sen, ETTEIVÄT NE YHDISTY JUMALAN KANSSA, VAAN OVAT EROSSA JUMALATA, koska ne eivät tarjoa tietä nähdä kaikkien olentojen henkistä luonnetta ja jumaluutta.
Tällaiset uskonnot luovat itse asiassa epäsuhtaa ihmisen ja Jumalan välille, koska ne PAKOTTAVAT seuraajansa keskittymään PINNALLISIIN eroihin sen sijaan, että keskittyisivät syvempään yhtenäisyyteen ja yhteenkuuluvuuteen.
- Anonyymi
Portto ratsastaa syntisonnilla.
https://www.youtube.com/watch?v=AsgZZSXcEOk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122