Aika tehokas tapa nakertaa maata sisältä on tuo Ohisalon epäisänmaallisuus.
Eikö ensin pitäisi omat vanhukset, vammaiset jne saada riittävän hyvin hoidetuiksi ja vasta sitten maailmaa syleileviä typeryyksiä tekemään?
Eikö neiti ymmärrä minkä maan etu on ensisijainen?
HUIPPUSOTILAS
Ohisalo, viidenen kolonnan kätyri
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin vihreät ovat ajatelleet suomalaisten etua --- ei koskaan.
- Anonyymi
Kyllä oli taas jäätävää ja pelottavaa katsoa arvoisaa ministeriä?
- Anonyymi
On kuulemma keskusteltu. Iltakoulussa ohimennen tyttöjen kesken kampaviinereiden kera?
Ohisalo koettaa olla vielä vähemmän isänmaallinen kuin Haavisto ja Anders Wiklöf yhteensä.
- Anonyymi
Eikö se tajua että se on Suomen sisäministeri?
- Anonyymi
Hallitus muka yksimielinen. Valehteleeko se? Kuka enää uskoo vihreiden satuihin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273