Olen tässä miettinyt että miksi pirkkalalaisilla on esim. Tamperetta suuremmat huumeongelmat? Johtuuko se siitä että hyvätuloisten perheiden vesat saavat niin paljon taskurahaa että siitä riittää huumeisiin? Vai johtuuko se siitä että YH-äidit muuttavat Pirkkalaan kun tietävät ettei kylässä tehdä huostaanottoja niiden kalleuden vuoksi. Vai mistä?
Huumeiden hyväksyntä näkyy avoimesti jo osassa sairaanhoitajiakin jotka ovat avoimesti sitä mieltä "On parempi että heidän lapsensa polttavat kannabista kuin juovat alkoholia". Ööö... Siis omien lasten rikollinen toiminta hyväksytään? Mitä se kertoo ihmisestä tai perheestä?
Elimistö ei tarvitse elääkseen alkoholia. Jolloin se ei kyllä tarvitse huumeitakaan.
Pirkkalalaisten huumeongelmat
8
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä olet saanut päähäsi, että huumeet olisi ongelma?
Ei minulla ole mitään ongelmaa huumeiden kanssa vaikka käytänkin niitä. - Anonyymi
Mistä olet saanut päähäsi, että huumeet olisi ongelma?
Ei minulla ole mitään ongelmaa huumeiden kanssa vaikka käytänkin niitä.- Anonyymi
Mutta meillä muilla on ongelmia sinun kanssasi.
- Anonyymi
Pakko kysyä näin sivullisena että onko Pirkkalassa edes hyvätuloisia perheitä? Olin juuri kaverin muuttoapuna kun käytiin siellä, noin ohimennen vaikutti aika köyhältä koko paikka. Alkoholisteja tai narkkareita näky melkosen paljon
- Anonyymi
Miksi levität valheellista tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi levität valheellista tietoa?
Koska olen persu. Mikä sun tekosyy on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen persu. Mikä sun tekosyy on?
Selvä provo. Kaikki normaalit suomalaiset ajattelevat monessa asiassa samalla tavalla kuin perussuomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä provo. Kaikki normaalit suomalaiset ajattelevat monessa asiassa samalla tavalla kuin perussuomalaiset.
juu ei. Persut ajattelevat kaikissa asioissa nurinkurisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst19714051Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i494958Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664525Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2263765PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1063542Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1163480Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.752064Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161405Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581141Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun2931097