Hienoa olla uskossa!

Anonyymi

Mikäs sen hienompaa kuin olla matkalla Taivaaseen, Jeesuksen luo ja Jeesuksen ansiosta! 😁

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävää tällä tavalla puhkaista kuplasi, mutta jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa, joudut juuri sinne mihin muutkin epäjumalanpalvojat joutuvat.

      • Anonyymi

        Voin huojentaa syyllisyyden tunnettasi sanomalla, ettet sinä mitään kuplaa puhkaissut.
        Jeesus on sinunkin syntiesi takia kärsinyt ja kuollut ristillä ja siksi sinullakin on oikeus kääntyä Jumalan puoleen. Se on huikea mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin huojentaa syyllisyyden tunnettasi sanomalla, ettet sinä mitään kuplaa puhkaissut.
        Jeesus on sinunkin syntiesi takia kärsinyt ja kuollut ristillä ja siksi sinullakin on oikeus kääntyä Jumalan puoleen. Se on huikea mahdollisuus.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin huojentaa syyllisyyden tunnettasi sanomalla, ettet sinä mitään kuplaa puhkaissut.
        Jeesus on sinunkin syntiesi takia kärsinyt ja kuollut ristillä ja siksi sinullakin on oikeus kääntyä Jumalan puoleen. Se on huikea mahdollisuus.

        Niinpä!


      • Niinpä! Olematon epäjumalan kolmasosa!


      • Anonyymi

        ”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”


      • Jeesus pitää huolen meistä jota olemme lunastetu vern kautta,jumalattomat eivä siedä meidän seurssa olemisesta,se heille vasten milistä,koska me olemme elämä tuoksi niille jotka tuoelämän,kuoleman haju niille jotka menevä kadotukseen.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Jeesus pitää huolen meistä jota olemme lunastetu vern kautta,jumalattomat eivä siedä meidän seurssa olemisesta,se heille vasten milistä,koska me olemme elämä tuoksi niille jotka tuoelämän,kuoleman haju niille jotka menevä kadotukseen.

        Kadotus on varattu vain teille mukauskovaisille. Voin jo kuvitella paistetun pekonin tuoksun.

        Uhka moisesta ei koske meitä aivan uskomattomia mitenkään. Mutta muista että Vapahtaja Olet Sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus on varattu vain teille mukauskovaisille. Voin jo kuvitella paistetun pekonin tuoksun.

        Uhka moisesta ei koske meitä aivan uskomattomia mitenkään. Mutta muista että Vapahtaja Olet Sinä.

        Minä en ole vapahtaja joka kärsi syntiesten vuoksi ristinkuoleman,omista synneitäni olen vastuussa,mutta Jeesuksessa ne on pois pyyhitty,joten olen vaa tästä maailmasta,vaikka elänkin vielä tässä.
        Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta.

        Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Tuski haluat joutua Jumalan kiroamaksi,se on päätettävä tässä elämässä,kun tämä elämä päättu ei ole mahdollista enään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus on varattu vain teille mukauskovaisille. Voin jo kuvitella paistetun pekonin tuoksun.

        Uhka moisesta ei koske meitä aivan uskomattomia mitenkään. Mutta muista että Vapahtaja Olet Sinä.

        Kadotus ei kose enään minua,olen se ohitanut vapahtajan,sijais kärsijänä,sulla se on edessä.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Minä en ole vapahtaja joka kärsi syntiesten vuoksi ristinkuoleman,omista synneitäni olen vastuussa,mutta Jeesuksessa ne on pois pyyhitty,joten olen vaa tästä maailmasta,vaikka elänkin vielä tässä.
        Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta.

        Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Tuski haluat joutua Jumalan kiroamaksi,se on päätettävä tässä elämässä,kun tämä elämä päättu ei ole mahdollista enään.

        Aamen!


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Jeesus pitää huolen meistä jota olemme lunastetu vern kautta,jumalattomat eivä siedä meidän seurssa olemisesta,se heille vasten milistä,koska me olemme elämä tuoksi niille jotka tuoelämän,kuoleman haju niille jotka menevä kadotukseen.

        Jeesus on uskollinen, eikä hylkää!


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Kadotus ei kose enään minua,olen se ohitanut vapahtajan,sijais kärsijänä,sulla se on edessä.

        Aamen! Jeesus otti meille kuuluvan rangaistuksen päälleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on uskollinen, eikä hylkää!

        Muista tuo hädän hetkellä, ethän pyydä maallista apua ja siten hylkää jeesusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus otti meille kuuluvan rangaistuksen päälleen!

        Niin jeesus otti syntivelkamme kannettavaksee,joka olisi meille itselemme kuulunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on uskollinen, eikä hylkää!

        Jeesus on todella uskollinen,vai me olemme uskotomia.


      • kotikuusi kirjoitti:

        Jeesus on todella uskollinen,vai me olemme uskotomia.

        Jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa olet sinä epäjumalajeesusjahvepierun kannattajana sellaisessa kusessa, ettei kukaan kohtaloasi toivoisi edes epäjumalia palvoville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”

        Siksipä parannus on tehtävä.


      • he-ma kirjoitti:

        Jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa olet sinä epäjumalajeesusjahvepierun kannattajana sellaisessa kusessa, ettei kukaan kohtaloasi toivoisi edes epäjumalia palvoville.

        Kirjoitusesi on täysin ala-arvoista testiä.Sun epä jumalasi ei kiinosta yhtäään mitään,mihin uskotkin.
        Jeesus on herrojon herra ja kuningas,hän ohjaa kaikea sinunkin elämääsi vaikka antaakin herjat aika sullakin vaikka oletkin pahlaisen sikiö.


      • kotikuusi kirjoitti:

        Kirjoitusesi on täysin ala-arvoista testiä.Sun epä jumalasi ei kiinosta yhtäään mitään,mihin uskotkin.
        Jeesus on herrojon herra ja kuningas,hän ohjaa kaikea sinunkin elämääsi vaikka antaakin herjat aika sullakin vaikka oletkin pahlaisen sikiö.

        Hienosti kätket lähimmäisenrakkauden, mutta sen verran korjaan ettei minulla ateistina ole edes epäjumalia.

        Ehkä sinun taikauskoinen epäjumalanpalvojan kannattaisi tarkistaa tietosi epäjumalista ja varsinkin siitä, miten ne poikkeavat omasta epäjumalastasi.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Jeesus pitää huolen meistä jota olemme lunastetu vern kautta,jumalattomat eivä siedä meidän seurssa olemisesta,se heille vasten milistä,koska me olemme elämä tuoksi niille jotka tuoelämän,kuoleman haju niille jotka menevä kadotukseen.

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus on varattu vain teille mukauskovaisille. Voin jo kuvitella paistetun pekonin tuoksun.

        Uhka moisesta ei koske meitä aivan uskomattomia mitenkään. Mutta muista että Vapahtaja Olet Sinä.

        Ikävä sinulle, mutta tulet pettymään. Sinullekin on tarjolla pelastus, mutta sinä vain herjaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus on varattu vain teille mukauskovaisille. Voin jo kuvitella paistetun pekonin tuoksun.

        Uhka moisesta ei koske meitä aivan uskomattomia mitenkään. Mutta muista että Vapahtaja Olet Sinä.

        Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä sinulle, mutta tulet pettymään. Sinullekin on tarjolla pelastus, mutta sinä vain herjaat.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Ne, jotka näin olivat hajaantuneet, vaelsivat paikasta toiseen ja julistivat evankeliumin sanaa.


    • Anonyymi

      Vääräuskoisen horinaa Ukko ylijumala on ainoa oikea jumala ja sinäkin tiedät sen sydaämessäso silmäsi vain eivät ole auenneet vielä.

      • Anonyymi

        ”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”

        Jopa rienaajien puolesta Jeesus kuoli, mutta näyttää siltä, että turhaan. No, helvettihän on heille omien sanojensa mukaan mieluisimpia päämäärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”

        ”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."

        Ne on ne herrojen sanomiset nähty. Herroilla on tapana häipyä hävityn sodan jälkeen.
        Se sinun herrasi on kyllä häipynyt jo hyvissä ajoin, liekö tuota kukaan koskaan nähnytkään.😁


    • Anonyymi

      ”Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.”
      Psalmi 59:17

    • Anonyymi

      Kännissä, kihloissa ja uskossa on kiva olla.
      Krapula ym. tulee aikanaan.

    • Teuvo Suni: TOTEUTAN LÄHETTÄJÄNI KÄSKYÄ

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
      Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

      Pistämällä Saatanan verireen kannoille seisomaan TOTUUDEN.

    • Anonyymi

      Se on Jumalan suurta armoa, kun saa kuulua Herralle Jeesukselle!

      • Anonyymi

        JEESUS ON ARMOLLINEN OMIAAN KOHTAAN!


    • Anonyymi

      ”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

    • Anonyymi

      No kyllä minä taivaaseen tahdon!

    • Anonyymi

      Jeesus on luvannut viedä perille asti Taivaan kotiin.

      • Anonyymi

        Niinpä niin, ja sinä heti uskomaan:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, ja sinä heti uskomaan:-)

        Tottahan minä Jeesukseen luotan! 😁


    • Anonyymi

      Nousuhumalassakin on kiva olla. Krapula iskee kun tajuat joku päivä totuuden.
      Itsensä huijaaminen kun ei ole kovin fiksua.

      • Anonyymi

        Vai niin sinulle kävi…


    • Anonyymi

      Niin on!

    • Anonyymi

      Parasta, mitä voi olla!

    • Anonyymi

      Oliko Jeesus se hemmo joka oli pääosassa kirjassa johon on koottu beduiinisatuja ja palestiinalaisia kansantarinoita? Kuin aikansa Valitut Palat.

    • Anonyymi

      Niin on!

    • Anonyymi

      Niin, on hienoa olla ”Jumalan kämmenellä” näinäkin aikoina!

      • Anonyymi

        Entäs kun se taas itsehillinnän puutteessa laittaa kätensä nyrkkiin. Vieläkö mahtaa olla kivaa.


    • Anonyymi

      Niinpä! Jumala pitää huolen omistaan!

    • Anonyymi

      ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

    • Anonyymi

      Myös kännissä ja kihloissa on hyvä olla. Karu totuus paljastuu aikanaan.

    • Anonyymi

      Sinä olet sitten poikkeus. Me muut olemme matkalla uuteen maahan.

    • Anonyymi

      No jaa,
      Mutta krematorion piipustahan sinne pääse.

    • Anonyymi

      Niinpä! Mitään omaa ansiota ei meillä uskovillakaan ole.

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
      Ef 2:8

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe