"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Voimateot antoi Saatana Paavalille:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
Teuvo Suni: TÄMÄKÖ ON TEILLE HIENOA?
9
127
Vastaukset
Paavali tiesi tulevansa tuomituksi syntisenä valehtelijana ja vääryydentekijänä,
mutta tämän Saatana teiltä salannut.Jeesukselta kelpaa nimi ja veri.
Saatanalta usko ja veren voima valheineen ja vääryyksineen.
Siksi Pyhä Henki on teille vain Teuvo Sunin aivopierua, ahdas portti suniportti ja Pyhän Hengen puhdistus sunipulveria.Monet sanovat:
"Me emme ole porton lapsia, meidänm isämme on Martti Luther""Me emme ole porton lapsia, meidän isämme on Lars Leevi Laestadius"
"Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."
Kysytään uudelleen kun Hoitomies edelleen hienostelee.
Lähetetään tulisia hiiliä hienostelevan hoitomiehen pään päälle, niin Herra palkitsee:
"Jos vihamiehesi elää valheessa, anna hänelle totuutta.
Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle ruokaa, jos hänellä on jano, anna juotavaa.
Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra palkitsee tekosi."- Anonyymi
Kyllä, Hienoa on olla kultapossu Paavalin kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070