"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Voimateot antoi Saatana Paavalille:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
Teuvo Suni: TÄMÄKÖ ON TEILLE HIENOA?
9
<50
Vastaukset
Paavali tiesi tulevansa tuomituksi syntisenä valehtelijana ja vääryydentekijänä,
mutta tämän Saatana teiltä salannut.Jeesukselta kelpaa nimi ja veri.
Saatanalta usko ja veren voima valheineen ja vääryyksineen.
Siksi Pyhä Henki on teille vain Teuvo Sunin aivopierua, ahdas portti suniportti ja Pyhän Hengen puhdistus sunipulveria.Monet sanovat:
"Me emme ole porton lapsia, meidänm isämme on Martti Luther""Me emme ole porton lapsia, meidän isämme on Lars Leevi Laestadius"
"Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."
Kysytään uudelleen kun Hoitomies edelleen hienostelee.
Lähetetään tulisia hiiliä hienostelevan hoitomiehen pään päälle, niin Herra palkitsee:
"Jos vihamiehesi elää valheessa, anna hänelle totuutta.
Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle ruokaa, jos hänellä on jano, anna juotavaa.
Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra palkitsee tekosi."- Anonyymi
Kyllä, Hienoa on olla kultapossu Paavalin kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972