Kaikilla ihmisillä on jumala ja uskonto - jos ei oikea niin väärä.
Yleisin tämän maailman vääristä jumalista on saatana. Sillä on suuri "seurakunta". Ne, jotka kuuntelevat sen valheita, ovat todellisia uskonnon uhreja. Saatana vetää valheillaan heitä kadotukseen eli helvettiin.
Näitä uhreja pitäisi nimenomaan auttaa julistamalla heille evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, niin että Häneen uskomalla ihmiset pääsisivät vapaaksi saatanan vallasta ja kadotukseen johtavalta tieltä. Siihen tarvitsemme kristillisiä kirkkoja, seurakuntia, hengellisiä tilaisuuksia ja uskonnonopetusta kouluissa ja päiväkodeissa.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." (Joh.3:16)
Väärä uskonto synnyttää uskontojen uhreja
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069