"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta."
Tämä on yhtä erinomainen rajun eksytyksen perusta kuin mitä on tuo armo-oppikin.
Hän ei todellakaan päässyt irti synnistä, eli pahasta, koska Jeesus Kristus ei edes neljän vuoden aikana löytänyt hänestä totuutta.
Ja niin hän koko loppuelämänsä sai nautiskella näistä Saatanan erinomaisista ilmestyksistä. Kuten tästäkin, minkä hän tietäjähengen vaikutuksesta profetoi efesolaisille omasta itsestään:
"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä. Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuuden vastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa."
Ja kun tämä eksytys lähtee opetuslasten joukosta, niin siksi sen kaikki perustukset ovat Raamattuun kirjoitettu, kuten olen monta kertaa todistanut. Niin kuin tämäkin synnissä elämisen hyväksyminen:
"Kun kerran pyhä Paavalikaan ei päässyt irti synnistä, niin eihän Jumala niin julma ole, että meidän suomalaisten uskovien pitäisi siitä irti päästä."
Ja siinä se on - Saatanan vahva vastaisku Jeesuksen totuudelle:
"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."
"Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.
Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."
"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."
Joten ei se mikään ihme ole, että Paavali joutui koko loppuelämäkseen Saatanan kuritettavaksi.
Teuvo Suni: 2. ERINOMAINEN ILMESTYS
2
<50
Vastaukset
Melkein sama ollako vai eikö olla?
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä""Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992