Teuvo Suni: 2. ERINOMAINEN ILMESTYS

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta."

Tämä on yhtä erinomainen rajun eksytyksen perusta kuin mitä on tuo armo-oppikin.
Hän ei todellakaan päässyt irti synnistä, eli pahasta, koska Jeesus Kristus ei edes neljän vuoden aikana löytänyt hänestä totuutta.

Ja niin hän koko loppuelämänsä sai nautiskella näistä Saatanan erinomaisista ilmestyksistä. Kuten tästäkin, minkä hän tietäjähengen vaikutuksesta profetoi efesolaisille omasta itsestään:

"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä. Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuuden vastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa."

Ja kun tämä eksytys lähtee opetuslasten joukosta, niin siksi sen kaikki perustukset ovat Raamattuun kirjoitettu, kuten olen monta kertaa todistanut. Niin kuin tämäkin synnissä elämisen hyväksyminen:

"Kun kerran pyhä Paavalikaan ei päässyt irti synnistä, niin eihän Jumala niin julma ole, että meidän suomalaisten uskovien pitäisi siitä irti päästä."

Ja siinä se on - Saatanan vahva vastaisku Jeesuksen totuudelle:

"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."

"Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.

Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."

"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."

Joten ei se mikään ihme ole, että Paavali joutui koko loppuelämäkseen Saatanan kuritettavaksi.

2

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkein sama ollako vai eikö olla?

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä"

• "Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4721
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2486
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      144
      2055
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1999
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1536
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      108
      1057
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      125
      863
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe