Oletko Jeesuksen Ystävä ??

Jumalan Galluppi
Tiedätkö mitä susta vaaditaan että olet Jeesuksen Ystävä ??

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos jeesus oli ihmissyöjäkultin johtaja.

• Ei Pyhä Raamattu niin kertoo meille.

• Jotta olisi Jeesuksen ystävä olisi minun pitänyt tuntea hänet henkilökohtaisesti, olla siis aikalainen. Olen Jeesuksen oppien seuraaja ja siten opetuslapsi.

• Anonyymi

Eikö tämä pitäisi olla Jeesuksen galluppi eikä Jumalan galluppi?

• Anonyymi

Älä sekoita Saviksen ajattelu- ja keskittymiskykyä. Yksi asia kerrallaan, ei monivalintoja.

• Anonyymi

Elävä ja toimiva usko riittää. Amen

• Anonyymi

Tää on tätä helluntailaista "mitä sulta vaaditaan"-uskoa.

On tietenkin totta, että myös ihmisen suostumus Kristuksen tekoihin "vaaditaan", mutta se ei ole tuo loputon hellareiden vaatimuslista.

Vain helluntaiuskonnon uhri tietää, kuinka pirullisia hellarit ovat vaatimuksissaan.

Juu, Savis ei ole virallisesti hellari, mutta hänen oppinsa on.

• Anonyymi

Moikka!

Olen kuullut mitä se vaatii.

En tiedä pidänkö Hänen käskynsä vai en ja pitääkö kukaan Hänen käskyjään.

Pidän Jeesusta läheisempänä kuin ketään toista.
      Suhtaudun Hänern toivoen Hänen pitävän minua pelastettuna.

En tiedä olenko Jeesuksen ystävä.Haluan sitä mutta en tiedä täytänkö ystövälleen asetetut ehdot.En ymmärtä niitä riittävän selvästi suomennoksesta. Ehkä olen, ehkäpä en.

Jeesus vastatkoon tähän: Olenko pitänyt käskysi? Mitä se tarkoittaa koko sataprosenttiudessaan, Herramme Jeesus?

Nöyryys olkoon luissani ja sydämessäni kun kysyn Sinulta, Herraltamme, halleluja , aamen, Commandohauis

• Anonyymi

Korjaus: Tiedän olevan joitakin, jotka ovat Hänen, Jeesuksen ystäviä.

Mutta kun mietin Jeesuksen ystäväksi tiedettyä niin päättelen että hän täyttää kyllä ehdot mutta kuinka yksikään ihminen kykenisi pitämään Jumalan käskyt, tarkoitan noudattamaan niitä aina.

Minä en ainakaan.

Anteeksisaaminen Jeesukselta siihen ettei ole noudattamaan niitä pystynyt on mahdollinen paradoksin purkuapu?

Paastossa kohta vuorokauden, Commandohauis

• Anonyymi

Pahoittelen että elämäsi on noin ikävää paskaa.

• HYVÄ että moni tietää että Hänen Tahdon Toteuttamista tekee sinut Hänen Ystävä. Kuolla Hänessä ja Hänen kanssa Ristillä, Pyhässä Kasteessa ,, jossa Jeesus itse kastaa sinut Hengellä ja tulella tekee sinut sellaiseksi, että voit toteuttaa Hänen käskyt. Ja Tahto.

• Anonyymi

Häirikkönä on melkein hyvä olla?

• Anonyymi

Elämistä hänen oppien mukaan. Eli olla aina heikoimman puolella ?

• Patmoslaisuudessa ollaan aina voittajan puolella, ei koskaan heikoimman.

• Anonyymi

Jeesus on Jumalan poika, eikä se meinaa , et jos sun bestis niin samat oikeudet saat ;)

• Anonyymi

Vään on vaikeaa kuvitella olevansa jonkun sellaisen ystävä, joka ei ole koskaan paikalla. Vaatii paljon kuvittelua. Tuollainen etäystävyys vaatii paljon uskoa. Minulla onuskoa mutta en sanoisi Jeesusta ystäväkseni. Kyllä ystävät ovat minulle jotain muuta.

• Anonyymi

Jeesus on luvannut ettei jätä Jumalan omakseen ottamia "orpolapsia" yksin. Jeesus on läsnä Pyhän Hengen Puolustajan kautta ihmisessä.

Tästä seuraa rauhan olo. Sellainen hyvä olo, jota ei ollut agnostikkona eläessäni.Kaikessa kulki mukana rauhattomuus. Ymmärrän hyvin kun Raamattu sanoo ettei Jumalattomilla ole rauhaa. Eikä tätä rauhaa riko muu kuin synninteko. Vaikkapa vääränlainen vihamielisyys jumalatonta kohtaan. Joskus viha syntiä kohtaan itsessään saa aikaan sen että vihaa sen tekijää. Toisaalta ärsykkeisiin saa reagoidakin rehellisesti mutta Jumalan antamien käytöstapaopetuksen pohjalta rakentuneesti ja Jumalan koko sota-asussa.

Mihin Jumalan koko sota-asussa olemista sitten tarvitaan? Elämän selkeyttämiseen ja kurinalaisuuksiin. Tulee muistaa että olemme mukana hengellisessä sodankäynnissä halusimme tai emme.Mitäpä tässä voi muutakaan kuin todeta realiteetit. Ne hengelliset realiteetit näkyvät maailmassa, ihmissä, profetioiden muotoumisina, joukkojen asettautumisessa Israelia vastaan. Nämä ovat ennalta ilmoitettuja tapahtumia.Kaikki Raamatun profetiat, n.2500kpl, on toteutunut 81prosenttisesti n.20v sitten, lähde David Pawson Raamattu Avautuu jokin jaksoista, veikkaan Ilmestyskirjajaksoa.

Damaskos tuhoutuu, se on ikuisen, kaikkitietän ja pyhän Jumalan ilmoitus.Goog liittolaismaineen hyökkää Israeliin.Goog on Syyriassa toteuttaakseen jonakin hetkenä Raamatun tulevan Googin sodan Raamatussa ilmoitetusti.

Kolmanntemppeli...Ja muutoksia tuler tapahtumaan maailmassa paljon. Tämä coronavirus on tappavampi kuin sikavirus. Tihentyvien ynnytystuskien ajassa elämme. Haasteet, joita kohtaamme, vaikeutuvat globaalillaruudulla. Paniikkia pukkaa lopulta joihinkin virnistelijöihin.Joskus huoleton elämä päättyy.

Jumalan lapsilla joilla on ikuinen hyvä tätä maailmassa olevaa "lyhytelokuvaa" parempi ikuinen osa niin heillä on vaikeutuvassa maailmassa hymy sydämessään ja ilo. Ainakaan minulta ei niitä ole riistetty. Onhan se uskonvahvitukseksi monelle kun huomaavat että eikös vaan asiat kuljetu Raamatussa kerrotun mukaan.

Israel on kuuma puuro (ydinasevaltio ), jota kissa ( saatana vihan joukkoineen ) kiertää.

Kunnes tilaisuus tulee...Määräaika täyttyy.Kunnia, ylistys ja kiitos iankaikkisesti olkoon Jumalalle!

Jeesuksen rakkaus on täydellisesti sitä mitä jokainen ihminen tarvitsee voidakseen eläö tasapainoisuudessa ilma ajattelutavan aikaansaamia mielen häiriötiloja, sielunvammoja, jopa riivaustiloja.Riivattuja on ja minne riivaustiloja läpielävät laitetaan ? Eduskuntaan, sairaalaan , jossa on ovet lukossa ja seurantaa tarjolla.

Jeesuksen vaiheista voidaan huomata tai kuvaamammin oikeammin päätellä että riivatut elivät ihmisten keskuudessa mutta "pahimmat" elivät erakkomuotoisemmin.Minulle Jeesus on läheisempi kuin kukaan ihminen tai eläin muta onko minulla jotain muuta jota rakastan täydestä sydämestäni enemmän kuin Jeesusta?Minun täytyy tutkia itseäni olenko uskossa.

Commandohauis

• Anonyymi

Vaatii läsnäolon tuntemisen.Jota ei jumalaton koe kuin etsikkoaikana jos oikein ymmärrän. Häivähdyksen voit kokea/koet jos

1. Rukoilet Isälle Jeesuksen nimessä
        2. Omin sanoin
        3.Ilman paha tahtoista pilkkaa itseäsi tai Jumalaa kohtaan.
        4. Kysy rukouksessa syytä siihen miksi Raamatussa ei ole yhtään valhetta vaikka monet niin valehtelevat.

Eli lähestumistapasi on vääränlainen , hymähdys. Tässä ei pelata mielikuvitukselka vaan uskolla ja tosiasioilla.

Uskominen: pitää jotakin totuutena, toteennäytettynä.

Melkein jo bestiksesi, Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on luvannut ettei jätä Jumalan omakseen ottamia "orpolapsia" yksin. Jeesus on läsnä Pyhän Hengen Puolustajan kautta ihmisessä.

Tästä seuraa rauhan olo. Sellainen hyvä olo, jota ei ollut agnostikkona eläessäni.Kaikessa kulki mukana rauhattomuus. Ymmärrän hyvin kun Raamattu sanoo ettei Jumalattomilla ole rauhaa. Eikä tätä rauhaa riko muu kuin synninteko. Vaikkapa vääränlainen vihamielisyys jumalatonta kohtaan. Joskus viha syntiä kohtaan itsessään saa aikaan sen että vihaa sen tekijää. Toisaalta ärsykkeisiin saa reagoidakin rehellisesti mutta Jumalan antamien käytöstapaopetuksen pohjalta rakentuneesti ja Jumalan koko sota-asussa.

Mihin Jumalan koko sota-asussa olemista sitten tarvitaan? Elämän selkeyttämiseen ja kurinalaisuuksiin. Tulee muistaa että olemme mukana hengellisessä sodankäynnissä halusimme tai emme.Mitäpä tässä voi muutakaan kuin todeta realiteetit. Ne hengelliset realiteetit näkyvät maailmassa, ihmissä, profetioiden muotoumisina, joukkojen asettautumisessa Israelia vastaan. Nämä ovat ennalta ilmoitettuja tapahtumia.Kaikki Raamatun profetiat, n.2500kpl, on toteutunut 81prosenttisesti n.20v sitten, lähde David Pawson Raamattu Avautuu jokin jaksoista, veikkaan Ilmestyskirjajaksoa.

Damaskos tuhoutuu, se on ikuisen, kaikkitietän ja pyhän Jumalan ilmoitus.Goog liittolaismaineen hyökkää Israeliin.Goog on Syyriassa toteuttaakseen jonakin hetkenä Raamatun tulevan Googin sodan Raamatussa ilmoitetusti.

Kolmanntemppeli...Ja muutoksia tuler tapahtumaan maailmassa paljon. Tämä coronavirus on tappavampi kuin sikavirus. Tihentyvien ynnytystuskien ajassa elämme. Haasteet, joita kohtaamme, vaikeutuvat globaalillaruudulla. Paniikkia pukkaa lopulta joihinkin virnistelijöihin.Joskus huoleton elämä päättyy.

Jumalan lapsilla joilla on ikuinen hyvä tätä maailmassa olevaa "lyhytelokuvaa" parempi ikuinen osa niin heillä on vaikeutuvassa maailmassa hymy sydämessään ja ilo. Ainakaan minulta ei niitä ole riistetty. Onhan se uskonvahvitukseksi monelle kun huomaavat että eikös vaan asiat kuljetu Raamatussa kerrotun mukaan.

Israel on kuuma puuro (ydinasevaltio ), jota kissa ( saatana vihan joukkoineen ) kiertää.

Kunnes tilaisuus tulee...Määräaika täyttyy.Kunnia, ylistys ja kiitos iankaikkisesti olkoon Jumalalle!

Jeesuksen rakkaus on täydellisesti sitä mitä jokainen ihminen tarvitsee voidakseen eläö tasapainoisuudessa ilma ajattelutavan aikaansaamia mielen häiriötiloja, sielunvammoja, jopa riivaustiloja.Riivattuja on ja minne riivaustiloja läpielävät laitetaan ? Eduskuntaan, sairaalaan , jossa on ovet lukossa ja seurantaa tarjolla.

Jeesuksen vaiheista voidaan huomata tai kuvaamammin oikeammin päätellä että riivatut elivät ihmisten keskuudessa mutta "pahimmat" elivät erakkomuotoisemmin.Minulle Jeesus on läheisempi kuin kukaan ihminen tai eläin muta onko minulla jotain muuta jota rakastan täydestä sydämestäni enemmän kuin Jeesusta?Minun täytyy tutkia itseäni olenko uskossa.

Commandohauis

"Minun täytyy tutkia itseäni olenko uskossa."

Koeta 💪, kokkeile tuosta... onko papuva, onko! Onko tullut lisää senttejä? Kato peilistä! Itsekoskettelu ei ole syntistä, jos se kohdistuu 💪:een!

• Vaikeaa ajatella, että olisi "ystävä" jonkun sellaisen kanssa, joka ei arkielämässä ikinä näy. Omituinen ajatus. Avaajalla tuntuvat sekoittuvan reaalimaailma ja uskonto.

• Anonyymi

Olenko minä Jeesuksen ystävä? Tätä pitäisi kysyä Jeesukselta Itseltä, jäävi minä olen asiaa arvuuttelemaan.

Voin tietysti itse päätellä ja olettaa, olenko vai en, mutta tällaisen myönteinen julistaminen olisi mahd. jonkinlaista ylvästelyä, joten jätän ääneen olettamatta. Toisaalta, asian kieltäminenkin ei olisi oikein, vaan väärää nöyryyttä, jumalanlapseuden kieltämistä kohdallaan.

Yleisesti ottaen: Jeesuksen ystäviä, veljiä ja sisaria ovat Hänen seuraajansa, eli opetuslapsensa, he, joiden Herra Hän On.

• Anonyymi

Yksi opetuslapsi oli Jeesukselke kai kamuna rakkain.

En muista nimeä mutta ystävä nojasi päätään Jeesuksen thoraxia vasten.

• Anonyymi

Opetuslapsi / apostoli Johannes oli nuori poika, lähes lapsi. Hän sydämestään luotti Jeesukseen ja nojaili Häntä vasten, hakien turvaa, aistien Jumalan Pojan.

• Anonyymi

Ei ole ketään Jeesusta !

Joskus on ollut rabbi nimeltään Yeshua Ben Yosef , ja sitä te nyt olette kääntäneet joksikin mitä ei tunnista .

Ottakaa asioista selvää ennen kuin levittelette väärää tietoa.

• Anonyymi

Onko sinussa jotakin erikoista?

Sairautta?

Osoitellaanko sua sormella ja sanottu: oletko nähnyt jotain erikoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinussa jotakin erikoista?

Sairautta?

Osoitellaanko sua sormella ja sanottu: oletko nähnyt jotain erikoista.

Leo Mellerin näköiseksi minua on sanottu. En tosin ole koskaan saanut rikostuomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leo Mellerin näköiseksi minua on sanottu. En tosin ole koskaan saanut rikostuomiota.

Viimeisellä tuomiolla katsotaan salaan jääneiden rikosten sisältöä.

• Anonyymi

Liberaalit ovat hiljaa kuin saatanan kätyrit tälkaisissa kyselyissä.

• Anonyymi
    • Hyvin yksinkertaista ON.
      Joh. 15:14
      Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3255
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      196
      1010
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe