Vainajien siunaustilaisuuksien valokuvat

Anonyymi

Sukulaisteni siubaustilaisuuksissa jokaisessa liberaali naispappi!

Voiko naispappi olla muu kuin liberaali?

TV7 Raamattukoulussa opettajina naispappeja.

Asian muistaen, Commandohauis

14

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmet eri hautajaiset kyseessä ja vereni kuohuaa suuttuneena.

      Joka hautajaisessa akka häärii paimenen virassa hautaansiunaamisessa. Täti, setä,faija.

      Faijaani rakastan ja odotan jälleentapaamistamme.Haluan hänen hymynsä nähdä.

      Hermoa koetellaan , Commandohauis

      • Huomannet, että epäjumalasi ei puutu asiaan millään tavoin.

        On siis hänen tahtonsa, että taikauskoon taipuvainen kauniimman sukupuolen edustaja manailee rakkaan vainajasi maan poveen mätänemään.

        Kritisoidessasi osoitat siis epäluottamusta epäjumalaasi kohtaan.


    • Anonyymi

      Koska nähdään ensimmäinen mongoloidi pappi.

    • Anonyymi

      Kyllä kai omaiset voivat pyytää mieleisensä papin siunaamaan vainajansa / kastamaan lapsensa? Mitenkään korostamatta kyseessä olevan sen, ettei pidä naispappia todellisena pappina. Voi sanoa, että kun-se-ja-se pappi on aina ollut niin mukava, saarnannut niin kauniisti...

    • Anonyymi

      Tv7:ssa ei ole raamattukoulua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tämä on?

        https://www.tv7.fi/vod/series/14531/

        Commandohauis

        Opettajan ja evankelistan virka on naisillekin avoin. Vain seurakunnan paimenen virka on rajattu miehille.


      • Anonyymi
        keskustellaan kirjoitti:

        Opettajan ja evankelistan virka on naisillekin avoin. Vain seurakunnan paimenen virka on rajattu miehille.

        TV7 Raamattukoulussa ainakin yksi opettajista on naispaimen.
        Toisesta en muista varmuudella mutta ensimmäisen muistan naispaimeneksi.


        Commandohauis


      • Anonyymi kirjoitti:

        TV7 Raamattukoulussa ainakin yksi opettajista on naispaimen.
        Toisesta en muista varmuudella mutta ensimmäisen muistan naispaimeneksi.


        Commandohauis

        Kuka hän on?


      • Anonyymi
        keskustellaan kirjoitti:

        Kuka hän on?

        Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.

        Kiitos kysymyksestä !

        Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.

        TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.

        Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa

        https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU

        Rytmikkäästi,musaisasti Commandohauis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.

        Kiitos kysymyksestä !

        Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.

        TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.

        Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa

        https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU

        Rytmikkäästi,musaisasti Commandohauis

        Mukava huomata, että Sinä "kommando" et turhia muiden kanssa keskustele. Mitäpä sitä turhia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.

        Kiitos kysymyksestä !

        Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.

        TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.

        Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa

        https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU

        Rytmikkäästi,musaisasti Commandohauis

        Ei mitään. Hyvä kun tuli oikaistua.


    • Ihan HIRVEÄÄ!

      Miten kestit tilanteen?

      Kai muistit käydä tuomitsemassa "akat" kadotukseen?

      • Oikea tulkintahan oikeasti uskovan kristinuskonharhaisen kannalta olisi 'noitanaisen älä salli elää'.

        Jos kristinuskonharhan sakramentit on tarkoitettu pelkästään pallinhaltijoiden jaettavaksi, on naispuolisen tuohon työhön ryhtyvän oltava noita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe