Sukulaisteni siubaustilaisuuksissa jokaisessa liberaali naispappi!
Voiko naispappi olla muu kuin liberaali?
TV7 Raamattukoulussa opettajina naispappeja.
Asian muistaen, Commandohauis
Vainajien siunaustilaisuuksien valokuvat
14
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmet eri hautajaiset kyseessä ja vereni kuohuaa suuttuneena.
Joka hautajaisessa akka häärii paimenen virassa hautaansiunaamisessa. Täti, setä,faija.
Faijaani rakastan ja odotan jälleentapaamistamme.Haluan hänen hymynsä nähdä.
Hermoa koetellaan , CommandohauisHuomannet, että epäjumalasi ei puutu asiaan millään tavoin.
On siis hänen tahtonsa, että taikauskoon taipuvainen kauniimman sukupuolen edustaja manailee rakkaan vainajasi maan poveen mätänemään.
Kritisoidessasi osoitat siis epäluottamusta epäjumalaasi kohtaan.
- Anonyymi
Koska nähdään ensimmäinen mongoloidi pappi.
- Anonyymi
Kyllä kai omaiset voivat pyytää mieleisensä papin siunaamaan vainajansa / kastamaan lapsensa? Mitenkään korostamatta kyseessä olevan sen, ettei pidä naispappia todellisena pappina. Voi sanoa, että kun-se-ja-se pappi on aina ollut niin mukava, saarnannut niin kauniisti...
- Anonyymi
Tv7:ssa ei ole raamattukoulua.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se tämä on?
https://www.tv7.fi/vod/series/14531/
CommandohauisOpettajan ja evankelistan virka on naisillekin avoin. Vain seurakunnan paimenen virka on rajattu miehille.
- Anonyymi
keskustellaan kirjoitti:
Opettajan ja evankelistan virka on naisillekin avoin. Vain seurakunnan paimenen virka on rajattu miehille.
TV7 Raamattukoulussa ainakin yksi opettajista on naispaimen.
Toisesta en muista varmuudella mutta ensimmäisen muistan naispaimeneksi.
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
TV7 Raamattukoulussa ainakin yksi opettajista on naispaimen.
Toisesta en muista varmuudella mutta ensimmäisen muistan naispaimeneksi.
CommandohauisKuka hän on?
- Anonyymi
keskustellaan kirjoitti:
Kuka hän on?
Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.
Kiitos kysymyksestä !
Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.
TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.
Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa
https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU
Rytmikkäästi,musaisasti Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.
Kiitos kysymyksestä !
Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.
TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.
Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa
https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU
Rytmikkäästi,musaisasti CommandohauisMukava huomata, että Sinä "kommando" et turhia muiden kanssa keskustele. Mitäpä sitä turhia?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin asian. Ja huomasin muistaneeni väärin. Naispaimen ei opeta vaan osallistuu opetuksen jälkeiseen keskusteluun, jossa aiheena kuultu opetus.
Kiitos kysymyksestä !
Kyseessä on huonomuisti.Katsoin ohjelmaa n. 8v. sitten ...Anteeksi Herra suokoon mulle tämän.
TV7 Raamattukoulussa ei naispaimen opetakaan ...mutta keskustelussa opetuksen jälkeen on opetussisältöä kuten aina Herran Sanasta puhuttaessa.
Lupaan itselleni olka tarkkaavaisempi jatkossa
https://www.youtube.com/watch?v=2z6ssQe_bpU
Rytmikkäästi,musaisasti CommandohauisEi mitään. Hyvä kun tuli oikaistua.
Ihan HIRVEÄÄ!
Miten kestit tilanteen?
Kai muistit käydä tuomitsemassa "akat" kadotukseen?Oikea tulkintahan oikeasti uskovan kristinuskonharhaisen kannalta olisi 'noitanaisen älä salli elää'.
Jos kristinuskonharhan sakramentit on tarkoitettu pelkästään pallinhaltijoiden jaettavaksi, on naispuolisen tuohon työhön ryhtyvän oltava noita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429