Kirjoittajien ikä ja uskonnollinen vakaumus

Anonyymi

Tehdäänpä pieni kysely siitä, minkä ikäisiä kirjoittajat ovat. Minä aloitan:

Olen 21-vuotias ateisti ja ateisti lapsuudestani asti.

En nyt kysele muilta koulutusta tai ammattia, mutta kerron olevani biologian opiskelija yliopistossa.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oonpahan vuan vuan enpähän kerro. Ikkee on melekeen tarpeeks, jos ee liikookin. Uskoo suatan jos en satu olemaan uskomata, ateisitija en ylleesä usko ja evoluutijo on ihan jonniin jootavat vekotus, joka pitäs het korjata, kuv vuan joku sais sen aikaseks.

      Mittee sinä muuta haluvasit tietee?

      • Anonyymi

        Nii koolun käänti. Kyllä minä koetin niitä opettajia siellä opettoo, mutta olivat nii kovapäisijä, että keskehän se jäi. Ykssii vuan vänkäs siitä evoluutijosta eekä millään tullunna järkiisä. Jossain pioblokian laitoksella se ol sekkii semmoseks tullunna. Piähän varas siellä, ettee sinulle kää samalla laella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii koolun käänti. Kyllä minä koetin niitä opettajia siellä opettoo, mutta olivat nii kovapäisijä, että keskehän se jäi. Ykssii vuan vänkäs siitä evoluutijosta eekä millään tullunna järkiisä. Jossain pioblokian laitoksella se ol sekkii semmoseks tullunna. Piähän varas siellä, ettee sinulle kää samalla laella.

        Savolaisuus on sairaus.


    • Anonyymi

      Sen verran on tällä ateistilla ikää, että ensi kertaa voin jättää kalastuksenhoitomaksun maksamatta.

      • Uskossa Jeesukseen.

        Kalastuksenhoitomaksusta vapauduin minäkin viime joulukuussa, tosin en lähde vielä verkonlaskuun kun täällä on lunta 80 cm ja jäätä järvessä varmaan yhtä paksulti ja pakkasmittari näyttää -25°C.


    • Anonyymi

      65-v uskova kristitty

    • Anonyymi

      48v nainen kristitty. Ei hihhiluitunut.

    • Anonyymi

      Enemmän kuin kengän koko ja agnostikko.

      • Anonyymi

        Kysyttiin uskonnollista eikä tiedollista vakaumusta.

        M41, ateisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiin uskonnollista eikä tiedollista vakaumusta.

        M41, ateisti

        Vaihtuu teististä ateistiin ja toisinpäin viikottain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtuu teististä ateistiin ja toisinpäin viikottain.

        Joka päivä olen vuoronperään teisti ja ateisti sen mukaan, mikä sattuu agendaani sopimaan!

        Heh hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä olen vuoronperään teisti ja ateisti sen mukaan, mikä sattuu agendaani sopimaan!

        Heh hah

        Ymmärrän, että päätös on vaikea. Todisteita Jumalan olemattomuuden puolesta ei ole.


    • Anonyymi

      Vai urkitaan sitä tietoja.

    • Anonyymi

      54v

    • Anonyymi

      17 v ateisti

    • Anonyymi

      65-vuotta, kaatumasaarnaaja, en usko jumalaan.

      • Anonyymi

        31v ex-homo, nyt uskossa.


    • Anonyymi

      Kuuttakymmentä lähestyvä uskova kristitty mies.

      • Anonyymi

        ....lisäyksenä, että olen uskonut kristinuskon Jumalaan koko ikäni, mutta elämässäni on pitkähkö ajanjakso, jolloin elämäni ei ollut juuri uskovaisen elämää sisäisesti eikä ulkoisesti. Toivottavasti olen pahoista virheistäni oppinut ja nyt armahdettuna sekä kokosydämisenä uskovaisena elän viimeiset vuoteni...täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....lisäyksenä, että olen uskonut kristinuskon Jumalaan koko ikäni, mutta elämässäni on pitkähkö ajanjakso, jolloin elämäni ei ollut juuri uskovaisen elämää sisäisesti eikä ulkoisesti. Toivottavasti olen pahoista virheistäni oppinut ja nyt armahdettuna sekä kokosydämisenä uskovaisena elän viimeiset vuoteni...täällä.

        Ylä vai alakertaanko tekkee mielj?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....lisäyksenä, että olen uskonut kristinuskon Jumalaan koko ikäni, mutta elämässäni on pitkähkö ajanjakso, jolloin elämäni ei ollut juuri uskovaisen elämää sisäisesti eikä ulkoisesti. Toivottavasti olen pahoista virheistäni oppinut ja nyt armahdettuna sekä kokosydämisenä uskovaisena elän viimeiset vuoteni...täällä.

        Älä nyt hyvä mies täällä elä ja vietä viimeisiä vuosiasi!

        Ei voisi olla pahempaa paikkaa viettää aikaa kuin suomi24 ateismi-palsta!

        Juuri sen vuoksi tänne kirjoittelen; olen masokisti ja aivonsa täräyttänyt hörhö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies täällä elä ja vietä viimeisiä vuosiasi!

        Ei voisi olla pahempaa paikkaa viettää aikaa kuin suomi24 ateismi-palsta!

        Juuri sen vuoksi tänne kirjoittelen; olen masokisti ja aivonsa täräyttänyt hörhö!

        Niin mutta varsinkin 12-v ateistien pettämätön loogisuus ja ehdottomuus kiehtoo ja ikään kuin vetää uskovaiseksi tälle palstalle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      63-vuotias, uskomaton mies.

    • Anonyymi

      12-v ateisti

      • Anonyymi

        Sentään yksi rehellinen joukossa. Melkoinen poikkeus S24:ssä.


    • Anonyymi

      Kristitty taapero

      • Anonyymi

        Hyvä.
        Vanhemmiltasi yksi huoli on poissa, et joudu limboon jos kuolet vauvana.


    • Anonyymi

      55 agnostikko

      • Anonyymi

        Omaasukua pistepirkko?


    • Anonyymi

      Jeesus Kristus, noin 30-vuotias.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe