Jeesus on hyvä!

Anonyymi

Häneen kannattaa turvata!
”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”
Heb 13:8

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”

      • Anonyymi

        Jeesus tulee takaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee takaisin!

        Ja pian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee takaisin!

        Minä olen TOINEN tuleminen kumartakaa uskovaiset tai joudutte ikuiseen kadotukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pian!

        Kyllä Jeesus on hyvä vapahtaja..


    • Anonyymi

      ”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        On valtavaa, että Jumala kuulee rukoukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        Kaikki kunnia Isälle, Jeesukselle ja Pyhälle Hengelle..Herra rakastaa jokaista ihmistä.
        Hänen luokseen voi tulla jokainen työn ja kuormien uuvuttama, ja jokainen jonka elämä on vailla toivoa. Hän antaa tulevaisuuden ja toivon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kunnia Isälle, Jeesukselle ja Pyhälle Hengelle..Herra rakastaa jokaista ihmistä.
        Hänen luokseen voi tulla jokainen työn ja kuormien uuvuttama, ja jokainen jonka elämä on vailla toivoa. Hän antaa tulevaisuuden ja toivon..

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”


      • Anonyymi

        Rukous kannattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukous kannattaa!

        Herra kuulee rukoukset, kiitos Herralle siitä


    • Anonyymi

      Aamen. Siunausta jokaiselle joka etsii Herraa. Hänet voi löytää jokainen joka etsii. Herra vastaa rukouksiin..

    • Anonyymi

      Kiitos kaikista hienoista kommenteista edellä. Mun mielestäni Jeesus on vähän ristiriitainen kun hän itse puhui raamatussa pahoja vastaan, mutta apostoli Paavali puolestaan puhui pahojen ja lunastuksen puolesta voimakkaasti.

      Luoja on sellainen joka antaa sadetta ja aurinkoa niin hyville kuin pahoillekin. Hän on ainoa hyvä. Luoja luottamus luojaan on eräiden dokumenttien mukaan maan äärissä tärkeämpi kuin Messiaat. Mä pelkään, että tuo puolueriita: Kristus, Paavali, Apollos ja Pietari menee lopulta liian pitkälle ja yli hilseen. Ehkä on parasta vain USKOA SIIHEN ETTÄ LUOJA ANTAA KAIKKEA HYVYYTTÄ NIIN PAHOILLE KUIN HYVILLEKIN. Muistaakseni siihen uskoi jo Patriarkka JOB vastoin niiden lohduttajien käsitystä, jotka väittivät vain hyvien olevan Jumalan suosikkeja.

      Ekumeniassa olisi jokin toivo, mutta Jehova alkoi nauramaan korvieni kuullen ja sanoi rukous PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA ! tekee kaiken lopun ekumeniasta sillä kukaan kirkko ei kykene omia pahojaan tuomitsemaan ja karkoittamaan, vaan ainoastaan vieraita. Jehova on ekumeniaa vastaan.

      Eikä riitä, että Kristus olisi hieman ristiriitainen sillä sitä ovat myös Koraani ja jopa Hare Krishna kirjallisuus. YKSISELITTEINEN KÄSITYS ON ETTÄ LUOJA SIUNAA JA SUOSII NIIN PAHOJA KUIN HYVIÄKIN.

    • Anonyymi

      Jeesus osoitti rakkautensa meitä kohtaan kuolemalla meidän syntiemme tähden.

      • Anonyymi

        Häneen voimme luottaa kuin hukkuva betonisen pelastusrenkaaseen. Aamen.


    • Anonyymi

      Ne, jotka näin olivat hajaantuneet, vaelsivat paikasta toiseen ja julistivat evankeliumin sanaa.

    • Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala sanoi Jeesus ja tuskin itseään sormella osoitti .

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe