Oletko treffaillut

Anonyymi

Naisia viime aikoina. Pääsetkö helposti treffeille, minkä ikäsiä naisia tapailet?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiljaista on. Ylipainoisia itseänsä vanhempia naisia varmaan saisi vaikka kuinka treffailla. Ei vain pysty eikä kykene :(
      Kai sitä on itse niin ruma ettei niitä muutamaa sinkkua jotka itselle kelpaisi niin löydä eikä saa.
      En oo lihava enkä köyhä. Selvä vähemmistö täälläkin sinkkuja naisia.

      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt kakkia silmäripsiin kun taitaa olla oiikein trendi jollain "allu"-ihmisellä, onko kakka trendikäs värii?


    • Anonyymi

      En, en osaa sanoa, en tapaile.

    • Nyt oon tällä viikolla käynyt treffaamassa kahta eri naista. Tätä toista taidan käydä treffaamassa vielä lisää.

      Aikalähelle omanikäisiä haluan tapailla eli neljän kympin kahta puolta.

      Ja helposti olen päässyt treffeille, ei ole kukaan nilkassa roikkunut tai estänyt. Kahvilassa on ollut treffit. (Terveiset viinamiehellekin)

      • Anonyymi

        Tuota olen aina sanonut - ei normaalin miehen ole yhtään vaikea päästä treffeille.

        Jos ei pääse, on jotain vikaa. Sitä ei täällä vaan kukaan halua myöntää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen aina sanonut - ei normaalin miehen ole yhtään vaikea päästä treffeille.

        Jos ei pääse, on jotain vikaa. Sitä ei täällä vaan kukaan halua myöntää.

        No moni tökkäsee just tuohon "vikaa"- kohtaan. Se "vika" kun ei monesti ole mikään konkreettinen syy, vaan ajattelutavassa piilevä lukkotila tai fobia, epäluulo tai oletus.

        Mutta kivempaa kai syyttää kaikkia muuta kilvan ja hermostua jos joku tälläistä tulee sanomaan.


    • Anonyymi

      Varmaan jokainen järkevä pääsee helposti treffeille. Paitsi viimeksi oli pakko ottaa nopeet hatkat, kun mies oli ihan karmee. Anteeksi, mutta en vaan pystynyt. Jotain tasoa sentään täytyy olla.

    • Anonyymi

      En pääse juuri koskaan tapaamaan naisia. Juuri kukaan ei osoita kiinnostusta ja itse olen huono ruinaamaan seuraa.

    • Anonyymi

      Oon yrittänyt tavis naisia mutta eivät kiinnostu eikä ylipainoiset. Sitten yks kaunis nainen lähti treffeille, heitin viestiä piruuttani tasoani sata kertaa korkeamalle naiselle ja heti tärppäsi jo viidet treffit sedn naisen kanssa. Itse olen ylipainoinen lyhyt 166 cm köyhä mies, yritin pitkään omantasoisia lihavia naisia mutta eivät vastanneet mitään koskaan.

    • En pitkään aikaan; eikä se jatkossakaan varmaan muutu sillä olen jo hyväksynyt että yhden hengen hautapaikka riittää.

      Toki saattaa olla että joudun takinkääntöön jos yksi nainen saa tahtonsa läpi. Ei hän siis treffeille ole lähdössä mutta on sitä mieltä ongelma on siinä että en oikein onnistu valokuvissa. Lupasi ottaa parempia kuvia ja pistetään ne Tinderiin.
      On kyllä niin kiltti tapaus että en viitsinyt kysyä että mitä kuvat auttaa jos pakkeja tulee livenä.

    • Anonyymi

      En ole vielä koskaan treffeille päässyt ja olen jo nelikymppinen.

    • Olisikohan viime treffit olleet joskus 2015 .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe