Mieheni on nopea käänteissään ja nyt sitten kävi ilmi, että hän on pettänyt minua viime viikonloppuna netissä aiemmin löytämänsä ihmisen kanssa.
Mistä uskottomuus alkaa?
Mistä uskottomuus alkaa?
23
287
Vastaukset 23
- Anonyymi
Tämä kuuluu parisuhdepalstalle.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Sinkuista? :D
- Anonyymi
Sinkun näkökulma kiinnostaa...
Tarpeesta ja tilaisuudesta.
- Anonyymi
Jokin tuohon tarpeeseen ajaa.. Luonne, seikkailunhalu, vaikeudet parisuhteessa. Jotkut eivät petä missään tilanteessa, jotkut vaikka asiat ovat hyvin. Netti teki pettämisen helpoksi. Ei tarvitse pelätä, että kukaan näkee vaikka ravintolasta poistumisen yhdessä.
Miten sait ap tietää, ja mitä aiot tehdä? Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Anonyymi kirjoitti:
Jokin tuohon tarpeeseen ajaa.. Luonne, seikkailunhalu, vaikeudet parisuhteessa. Jotkut eivät petä missään tilanteessa, jotkut vaikka asiat ovat hyvin. Netti teki pettämisen helpoksi. Ei tarvitse pelätä, että kukaan näkee vaikka ravintolasta poistumisen yhdessä.
Miten sait ap tietää, ja mitä aiot tehdä? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?Joku niin, riippuu ihmisestä. Mutta aina siinä tosiaan se tarve täytyy olla ja tilaisuus tarjoutua.
Ehkä ne sarjapettäjät karkeasti jakaen voi nähdä ihmisinä, jotka hakevat seikkailua, hullaantumista, huumaa ja joille kaikki on vaan 'leikkiä' ja elämästä nauttimista, koko suhtautuminen asiaan kevyt. Ei katumusta välttämättä, koska mulle kuuluu vapaus tehdä mitä haluan. Voivat myös kompensoida heikkoa itsetuntoaan lukuisilla suhteilla, kelpaamisellaan.
Ja kertapettäjä ehkä epätoivoisina huonoissa suhteissaan. Joillekin jopa kampena päästä entisestä eroon. Kostona, viimeinen niitti tms.
Sitten on ne jojoilijat, jotka ei tiedä mitä haluvat. Kaikki on väärin ja vaikeaa, kaikkien kanssa. Seksi voi olla väylä minkä turvin hakea jotain puuttuvaa, joka kuitenkin kuluttaa kerta toisensa jälkeen enemmän ja enemmän valmiiksi huonoa henkistä oloa.
Monentyyppistä pettäjää.
Luultavasti se on seurausta sille, ettei ole kasvanut lapsesta aikuiseksi. Ei osaa ottaa omista tunteistaan vastuuta, puhumattakaan elämästään. Jonkun pitäisi olla vielä äiti tai isä hälle...
- Anonyymi
Defenssit päällä xD
Ihmisen kanssa? Naisen vai miehen kanssa? Ei kai miehesi ole homo?
- Anonyymi
Oletan, että naisen. Nimeä en tiedä enkä ala kyselemään.
- Anonyymi
Uskottomuus alkaa jo heti tutustuessa kertoo Jenni Haukio.
- Anonyymi
Kun kettu menee koloon.
- Anonyymi
...eikä pääse pois :D
Puutteesta, tarkemmin ottaen siitä että yksilö kokee tietoisesti tai tiedostamattaan että omasta elämästä puuttuu jotain minkä yksilö kokee ansaitsevansa tai mitä hänellä on aikaisemmin ollut.
Tarpeen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, tarve parisuhdemielessä tarkoittaa ihan eri asiaa ja tarve voi syntyä sitä kautta että kokee itseltään puuttuvan jotain, mutta tarve voi syntyä myös sitä kautta että ihminen muuttuu ajan kuluessa, löytää itsestään uusia puolia jne.
Nyt sitten tuo puutteen kokemus sinällään on yksilön aito kokemus, mutta se ei välttämättä vastaa todellisuutta vaan voi olla esim. projektio jostain aivan muusta, vaikkapa kesken jääneestä aikuistumisesta (kapinointi).
Yllättävän usein tuo puutteen kokemus ei ole oikea puute objektiivisessa todellisuudessa, vaan ainoastaan puute subjektiivisessa todellisuudessa ja sitä kautta hyvin usein jokin tiedostamaton henkilökohtainen ongelma.
Usko pois, on erittäin todennäköistä että kumppanisikaan ei tiedä todellista syytä uskottomuudelleen, mutta hän pystyy kyllä sanoittamaan Sinulle hyvin todenmukaisen kuvauksen siitä miksi hän uskoo ryhtyneensä uskottomuuteen ja siihen Sinun on tyytyminen. Se voi hyvinkin riittää, mikäli olette aikeissa yrittää jatkaa eroamatta.- Anonyymi
Se alkaa siitä kun nainen uskoo että komea mies on hyvä kumppani joka ei koskaan petä. Eli omasta tyhmyydestäsi se alkaa.
- Anonyymi
Meidän tapauksesta voisin sanoa:
itseään tyrkyttävä parhaat päivät jo taakse jättänyt nainen, joka ei välitä onko mies aviossa tai muussa parisuhteessa
miehen erektiohäiriö ja viilennyt seksielämä vaimon kanssa
tunteista puhumattomuus
miehen hetkessä tarttuminen seksitarjoukseen, jota ei ollut itse suunnitellut ennakkoon
panokerrat ilman tunteita miehen osalta, ei edes halunnut muuta naisesta - Anonyymi
Mistä uskottomuus alkaa?
No, ihminen ei ole alunperinkään luotu yksiavioiseksi. Se on luonnotonta.
Eläinkunnassakaan urokset ja naaraat eivät parittelun jälkeen jää roikkumaan toisissaan väkisin. Naaras hoitaa jälkikasvun ja etsii uuden uroksen uusille jälkeläisille.
Uros hoitaa siittämisen ja häipyy ja etsii uuden naaraan.
Kannan eloonjäämisen ja hyvinvoinnin ja terveyden kannalta on tärkeää, että uros tekee mahdollisimman monen naaraan tiineeksi, ja naaras synnyttää mahdollisimman monen terveen ja vahvan uroksen jäkeläiset.
Ihminen etsii epätoivoisesti "sitä oikeaa". Eletään parhaassa tapauksessa muutama vuosi yhdessä ja kidutaan ja voidaan huonosti. Ruoho alkaa olla vastustamattoman paljon vihreämpää siellä aidan toisella puolella ja siinä sitä sitten ollaan.
Yritetään taistella normaalia biologiaa vastaan ja väkisin hampaat irvessä pitää yllä jotain surkeaa parisuhdetta.
Ja tämä on valtaosan ihmisistä hyvin vaikea sulattaa ja myöntää, vaikka sisimmässään sen myöntävätkin.
Olen itsekin yritttänyt elää vastoin itseäni ja ollut parisuhde-yritelmässä sekä seurustellut muutenkin. Se ei vain onnistu. En tunne sitä oikeaksi enkä voi hyvin taistellessani omaa vapaudentarvettani vastaan.
Lapsia ei minulla ole eikä tule, koska en ole heistä innostunut. Prioriteettini ovat muualla kuten uran etenemisessä ja uusien asioitten opiskelussa enkä halua minkäänlaisia kahleita jalkaani. Mutta jos lapsia haluaisian, varmasti heitä hankkisin. Nainen pärjää todella loistavasti yksin lasten kanssa, se ei ole mikään ongelma nykypäivän maailmassa.
Niin, tästä siis jo selvisikin että olen nainen.
Nyt sitten saan lastin sontaa niskaan, mutta siihen olen tottunut.
Nainen ei saa puhua näin. Nainen ei saa tuntea näin. Se on miesten etuoikeus.
Olen siis huora koska en halua puolisoa. Olen todennäköisesti ruma ja lihava enkä kelpaa ja siksi kirjoitan näin.
Itse omasta puolestani viittaan kintaalla näihin solvauksiin, ne vain todistavat sen jonka jo tiedänkin. Taso ei ole kovinkaan korkea näillä tyypeillä
Mutta se siitä. Halusin vain tuoda esiin ainakin yhden naisen rehellisen mielipiteen jonka takana aion seistä.
Hyväksyn sen, että toiset ajattelevat toisin. Tiedän etttei minun tapaani oteta kovin suopeasti vastaan. En nyt vain usko mihinkään yksiavioisuuteen itsestäänselvyytenä.Ehkä noin, mutta kuka jaksaa jatkuvasti tutstua aina uuteen luupäähän vaan pelkän munan tai pillun perässä? En minä ainakaan. Minä luulen, että ihmisiä on vaan erilaisia, vähän kuin eri linjaiset koiratkin, yhdet on palveluun ja suojeluun, yhdet näyttelyyn jne.
Ihmisissä toiset on parisuhteisiin yksiavioisuuteen ja toiset on tallareita joille tuo edellinen ei sovi mitenkään.J-a-n kirjoitti:
Ehkä noin, mutta kuka jaksaa jatkuvasti tutstua aina uuteen luupäähän vaan pelkän munan tai pillun perässä? En minä ainakaan. Minä luulen, että ihmisiä on vaan erilaisia, vähän kuin eri linjaiset koiratkin, yhdet on palveluun ja suojeluun, yhdet näyttelyyn jne.
Ihmisissä toiset on parisuhteisiin yksiavioisuuteen ja toiset on tallareita joille tuo edellinen ei sovi mitenkään.Ehkä pitäisi ihmisetkin lajitella yläotsikon alle Homo Sapiens.
Homo hässimys nussimus. Homo uskomus avioimus. Homo sinkkumus sitoumiskammomus. Homo romantikus. Ja niin edelleen.- Anonyymi
Älä tee tälläisiä yleistyksiä ettei "ihmistä ole luotu" yksiavioiseen suhteeseen". Siinähän puhut omasta puolestasi, jotkut toiset siihen on todellakin luotuja, ja riippuu myös ihan siitä toisestakin että kuinka sen kanssa jaksaa olla. Jos niin kanssa kemia saattaa olla niin täydellinen, ettei yksinkertaisesti löydy mistään toista yhtä hyvää. Miksi ihmeessä siis kukaan muu tälläisessä tila kiinnostaisi? Suurin osa ei tosin tälläistä henkilöä tapaa koskaan, hyvä siinä sitten olettaa olevansa moniavioinen. Todellisuudessa kaikki on tilannesidonnaista ja riippuu kaikesta. Ei kukaan sinänsä välttämättä ole yhtään mitään, ei yksiavioinen eikä moniavioinen. Kaikki on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361922
- 41590
- 25490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58437- 37425
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 53385
- 32371
- 39368