Minulla on taustalla marraskuussa todettu jännitysniska, jota on hoidettu fysioterapialla. Tammikuun alussa liukastuin, ja kaularangassa ja sen lihasten alueella todettiin venähdys. Hyvin on mennyt, mutta kuitenkin ajoittain tuntuu huimentavaa oloa. Aivan kuin katse ei aina pysyisi liikkeen mukana. Tätä on kuitenkin vähän, mutta kiusallisesti muutanan sadasosan silloin tällöin. Kauanko kaatumisen jälkitilassa voi ajoittain tuntua kummalta?
Ajoittaista huimausta
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän sitä tunnetta huimaamisesta voi kokea siihen asti, kunnes vaivasi on täysin parantunut. parantuminen on yksilöllistä.
- Anonyymi
Yksilölistä se todellakin on. Mietin vain, että voiko venähdyksen jäljiltä vieläkin. Mutta jatkan pohtimista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673