Tunnetko Suomen kirkot:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5344ae2-d145-463d-a8e5-1c04164216da
7/10
Arvauksiakin oli, yhden arvasin oikein arkkitehtuurista, toinen oli ihan puhdas oikea arvaus. Yksi arvaus meni väärin mutta tajusin heti klikatessa mikä olisi ollut oikea vastaus. Onko se sitten 7.5/10?
Suomen kirkot
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä ei ole ihmiselle mitään hyötyä vaikka hän tunnistaisi kaikki maailman kirkot mutta eläisi armon ja totuuden hylkääjänä, sillä vain uskon kautta voi saada synnit anteeksi ja päästä taivaaseen. Moni suuri kirkkoarkkitehtuurin tuntija joutuu helvettiin sillä niitä on maailmassa paljon mutta evankeliumin uskojia on vain vähän.
- Anonyymi
Millä tavoin nämä kaksi eri asiaa poissulkevat toinen toisensa?
Vain kirkkokuntien suhteen umpisivistymättömän helluntailaisen 🐗 korvien välissä.
- Anonyymi
8/10. Vastasin Sodankylä, kun vastaus oli Lauritsala. Samaten arvuuttelin Toivakan kirkon kattomaalauksen Kotkaan. Muutoin tiesin.
Kouvolan vedin sillä fiiliksellä, että on niin ruma kirkko, ettei ole vaihtoehtoja. Rumuudestahan Kouvola tunnetaan.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Kouvolan vedin sillä fiiliksellä, että on niin ruma kirkko, ettei ole vaihtoehtoja. Rumuudestahan Kouvola tunnetaan.
Minäkin ajattelin, että missään muualla ei tuollainen voi olla.
Toivakka meni väärin. Se oli se puolenpisteen juttu, tajusin klikatessa, että Toivakkahan se. Maalauksista oli Hesarissa tai liitteessä taannoin iso juttukin. Herättivät hiukan keskustelua nimittäin. Maalari taisi käyttää hiukan liikaa omaa harkintaa ja kirkkoherrakin lähti lätkimään kun ei kestänyt niitä katsella.
- Anonyymi
Kerrankin erilainen testi IL:ssä.
Minä en edes aio yrittää muuta kuin opetella tuosta. Häpeäksi olen aivan liian ateistinen, että tuntisin kunnolla maamme kulttuurihistoriaa.
Upeita rakennuksia. Ja jotkut muka kirjoittavat, että haluavat jyrätä nuo ja rakentaa kerrostaloja kannabiksen viljelyyn...- Anonyymi
Meinaako ne myös jyrää tämän helssinkin tuomistuskirkon ja pykätä tilalle näille uusille uutisasukkaille useampikerroksisia majoitustaloja? Terv. Ähtävän mummo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaako ne myös jyrää tämän helssinkin tuomistuskirkon ja pykätä tilalle näille uusille uutisasukkaille useampikerroksisia majoitustaloja? Terv. Ähtävän mummo.
Toivottavasti eivät. Tulijat mahtuvat kyllä asumaan muuallekin ja pitäähän heille moskeija rakentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti eivät. Tulijat mahtuvat kyllä asumaan muuallekin ja pitäähän heille moskeija rakentaa.
Suomessa on ollut tapana, että kukin uskonto- ja kirkkokunta on itse rakentanut rukoushuoneensa itse, omin varoin.
Näin lienee ollut aiemmin myös Islamilaisen seurakunnan kanssa.
Näillä uusilla maahanmuuttajilla ei ole selkärankaa tehdä mitään itse. Vain raiskata ja rääkätä ihmisiä ja eläimiä. Ja jotkut sitten pitävät näitä hyvinkin hurmaavina "miehinä". Naisensa samanlaisia: muiden elätettäviä.
- Anonyymi
1 väärin. lauritsalan kirkko!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041