Saatana-addiktio?

Anonyymi

Eräällä tietyllä miehellä. Saa arvata kenellä?

21

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siltä vaikuttaa!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei, kyllä nyt meni väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä nyt meni väärin.

        Sieltähän se näkyy "rekatusta nikistä" allekirjoitus.


    • Anonyymi

      Aloittaja koki nolon kolauksen lapsellisine temppuineen:-)

      • Anonyymi

        Ei mitään kolausta ole sillä, joka tietää kenestä on kyse. Täällä on ainoastaan yksi henkilö, joka hokee Saatanaa joka välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kolausta ole sillä, joka tietää kenestä on kyse. Täällä on ainoastaan yksi henkilö, joka hokee Saatanaa joka välissä.

        Entäs kun käykin ilmi,että tämän yhden henkilön pilkkaaja, onkin tunnustanut itse tulleensa uskonlahkonsa saarnamiehen toimesta tälle ns. Saatanalle heitetyksi.
        Eikä voi asiaa edes valheeksi väittää, niinkuin hänen tapansa on, koska on itse rekisteröidyllä nimimerkillään asian vahvistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun käykin ilmi,että tämän yhden henkilön pilkkaaja, onkin tunnustanut itse tulleensa uskonlahkonsa saarnamiehen toimesta tälle ns. Saatanalle heitetyksi.
        Eikä voi asiaa edes valheeksi väittää, niinkuin hänen tapansa on, koska on itse rekisteröidyllä nimimerkillään asian vahvistanut.

        Puhut henkilöstä, joka en ole minä. En ole ollut lestadiolaisten, enkä heidän ”vain me”- oppinsa kanssa tekemisissä, joten se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut henkilöstä, joka en ole minä. En ole ollut lestadiolaisten, enkä heidän ”vain me”- oppinsa kanssa tekemisissä, joten se siitä.

        Kylläpä mua nyt naurattaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä mua nyt naurattaa😂

        Puhun totta. Jos totuus naurattaa, lienee se sitten hyvä asia, jos se on puhdasta naurua, ilman ivaa.
        Minulla ei ole tapana valehdella, kuten monilla muilla. Sen verran voin itsestäni valottaa, että asun Etelä-Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun totta. Jos totuus naurattaa, lienee se sitten hyvä asia, jos se on puhdasta naurua, ilman ivaa.
        Minulla ei ole tapana valehdella, kuten monilla muilla. Sen verran voin itsestäni valottaa, että asun Etelä-Suomessa.

        Eilenkö muutit? Ei ole monta päivää, kun kässehdit siellä mökkis "kausteella."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilenkö muutit? Ei ole monta päivää, kun kässehdit siellä mökkis "kausteella."

        Minä ymmärrän kyllä, että sinä olet lukinnut väärän päätelmäsi minusta, mutta voin vielä kertoa, turhaan kylläkin, että en ole koskaan Pohjois-Savoa pohjoisempana asunut. Lähempiä henkilökohtaisia tietoja en koe tarvitsevani antaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun käykin ilmi,että tämän yhden henkilön pilkkaaja, onkin tunnustanut itse tulleensa uskonlahkonsa saarnamiehen toimesta tälle ns. Saatanalle heitetyksi.
        Eikä voi asiaa edes valheeksi väittää, niinkuin hänen tapansa on, koska on itse rekisteröidyllä nimimerkillään asian vahvistanut.

        Totta joka sana:

        Kadotuksen lapsi tänään Anonyymi05.09.2021 10:54Ilmoita"
        Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

        Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja sovitti hänet itselleen vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:

        "Devoit
        5.9.2008 23:25
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu?

        Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut henkilöstä, joka en ole minä. En ole ollut lestadiolaisten, enkä heidän ”vain me”- oppinsa kanssa tekemisissä, joten se siitä.

        Miksi silti olet Saatanan Anonyymiseurakunnan jäsen?


      • Samaaa käyttävät myös Saatanan opetuslapset, jotka lukevat Raamattua Pirun opetusten mukaan.


      • Anonyymi
        PyhäHenki kirjoitti:

        Samaaa käyttävät myös Saatanan opetuslapset, jotka lukevat Raamattua Pirun opetusten mukaan.

        Hunksien tiiraus poistaa Tosin Sellaiset mielihalut kertoi joku saarnarisija


    • Anonyymi

      En mitenkään voi arvata. Aivan liian vaikea kysymys!

    • Anonyymi

      No mutta, sehän on tuttu! Vuosia sekoillut ja sekoilee edelleen! Mutta noutaja tulee!

    • Anonyymi

      Kun noutaja tulee, noutaja noutaa! Ja siinä ei ole nokan koputtamista. Noutaja vie ikuiseen kadotukseen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe