Pian kotiin Jeesuksen luo!

Anonyymi

”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”
FIL 3:20

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan onkin uusi visio. Porukka on taivaassa ja odottaa siellä Jeesusta. Mistä se tulee kun te olette jo taivaassa? Eikös hän istu itsekin siellä Isän oikealla puolella.
      Melkoisia fantasioita?

• Anonyymi

Onko sulla lukihäiriö vai muuten vaan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

• Anonyymi

Pyhät menee taivaaseen vasta sitten, kun Jeesus toisessa tulemisessaan herättää heidät kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä tuhanneksivuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla lukihäiriö vai muuten vaan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?

Vois olla niinki, että tämän maailman jumala on sokaissut
        uskosta osattoman ihmisen silmät niin, ettei hän näe Sanaa
        eikä käsitä mitä siinä lukee. Onhan se havaittu, että uudestisyntyminen
        avaa ihmisen silmät ja niin hän näkee Sanan, Jeesuksen Kristuksen,
        ja käsittää hengellisiä asioita. Tämän ymmrryksen antaa Pyhä Henki.
        Jolla Pyhää Henkeä ei ole, elää pimeydessä. Jolla Pyhä Henki on,
        elää valkeudessa. Niin näistä asioista voidaan löytää vastaus tuohon
        lukihäiriöön ja luetun ymmärtämiseen.

Minä toin Jumalan ilmoitusta, jotka ovat luettavissa Raamatussa.

• Anonyymi

Fil.3:20 Biblia. Mutta meidän menomme on taivaissa, josta me myös lunastajaa Herra Jesusta Kristusta odotamme.

• Anonyymi

Jumalattoman antti wuoltee menot eivät ole taivaissa, vaan maallisiin on hänenkin mielensä.

• Anonyymi

Eikös se lunastaja jo kerran tullut, parituhatta vuotta sitten?

• Anonyymi

Ootelkaa ootelkaa. Vasta 3. vuosituhat alussa, hätäkös tässä, ihan varma hevosmiesten tietotoimiston vinkki kun kerran on asiasta.

• Anonyymi

Onko meidän taivaallisessa yhdyskunnassamme sitten myös näitä pelikoneita, kun täällä maallisessa yhdyskunnassa on tottunut niihin?

• Rauhan tervehdys.

Isiemme sukupolvi ei pilkannut Raamatun totuuksia, vaan jopa ymmärsi kuinka monta sukupuolta on olemassa. Erityinen merkki on tämä pilkallinen puhe tempauksesta, joka leviää jopa penseiden kristittyjen pariin. Heidät se yllättää.

"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'." - 2. Pietari 3:3-4

Tämän opetukseni saatteleman toivon, että ystävä sinä rakastat Herraa ja odotat Häntä. Siinä on kristittyjen toivo.
      https://www.youtube.com/watch?v=1kL-psM09L0

Siunauksin, MM.

• Tyhjän päällä seisoo kristinuskonharhaisten toivo.

Raamatun satujen sepittäjiltä jäi huomaamatta montakin asiaa, mutta tärkein on tietysti se tosiasia, että yksikään aikalainen ei huomannut jeesusta. Sepitelmästä ja sadusta on kyse.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Tyhjän päällä seisoo kristinuskonharhaisten toivo.

Raamatun satujen sepittäjiltä jäi huomaamatta montakin asiaa, mutta tärkein on tietysti se tosiasia, että yksikään aikalainen ei huomannut jeesusta. Sepitelmästä ja sadusta on kyse.

He-man pilkkaa vaan uskovaisia, vaikka itse on ateisti uskovainen. Sinun jumalasi on tiede, ja tiedemiehet ovat sinun pappisi ja profeettasi. Ateismi ei sinun sieluasi pelasta.

• Anonyymi

Alasti kadulle juoksemaan ja luovutat kaikki rahasi köyhille siitä se alkaa jos Jumalaan uskoo.

• Anonyymi

Ei voi antaa kaikkia rahoja köyhille koska silloin olisi itse köyhä,
        jolle ne rahat pitäisi antaa.

• Anonyymi

No menehän jo pian koputtelemaan ovelle siihen majaan jota Jesse meni teille valmistamaan.

Suattaapa vuan olla hyvinnii niinnii ettet löydä koko rötisköä siitä työtä vieroksuvasta rekennusmiehestä nyt puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      61
      6933
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4875
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2702
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2019
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1858
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1617
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1542
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1379
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1264
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe