Mitä se hyödyttää?

Anonyymi

”Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?”
Mark 8:36

27

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä mitä se auttaa ihmistä, jos hän kaiken maailman voittais, ja sielullensa sais vahingon? taikka mitä antaa ihminen sielunsa lunastukseksi?”

      • Anonyymi

        Kaikki romppeet ja kamat jää kuitenkin tänne kun me delataan.


      • kotipaju2

        Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.

        Voihan sitä noinkin yrittää itseään pettää, kun tietää varmasti, ettei kukaan vähänkään järjissään oleva, vaihda huolista vapaata elämäänsä köyhyyteen ja kurjuuteen. Puhumattakaan, että siinä kaupassa pitäisi ottaa vielä uskonharhat riesakseen.🤣


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.

        Niinpä! Elämme täällä vain pienen ajan rahtusen. Mitään emme vie mukana ikuisuuteen!


    • Anonyymi

      Jos omistaa koko maailman niin kenen kanssa sitä kävisi kauppaa että sen maailman markkina-arvo selviäisi.
      Olette luoneet megahyperinflaation johon voi vastata vain Venezuelan sosialistihallinto.

      • Anonyymi

        Omistaja voi tehdä omalleen mitä vain. Ja ihmisen elämä riippuu maan antimista. Jos koko maa on jonkun yksityistä omaisuutta hän voi kieltää muilta sen hyödyksikäytön.
        Nyt kaikki maailman valtioit ovat velkaa valtavasti keskupankille jolla on velkaa vastaan pantit.
        Ja jos valuutan arvo romahtaa se ei tarkoita että velkapantit mitätöityisivät. Se tekisi vain entistä mahdottomammaksi velan poismaksun


    • Anonyymi

      ”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

    • Anonyymi

      Ei niin mitään.

    • Anonyymi

      Ihminen luulee tarvitsevansa kaikenlaista, mutta ei oikeasti tarvitse kovinkaan paljoa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Kaikista vähiten uskontoa.
        Ne voisi valita vuoden turhakkeeksi.


    • Anonyymi

      Totta. En vaihtaisi osia Bill Gatesin kanssa, jos hän on jumalaton.

      • Anonyymi

        Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.

        Jeesus on ihana Vapahtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.

        Niinpä niin, minä taas tapasin hiljattain useamman hengen seurueen, joka oli juuri selvnnyt uskonharhoistaan. Vaikuttivat hyvin elämäänsä tyytyväisiltä.


    • Anonyymi

      Paras on tyytyä vaatimattomaan elämään.

      • Anonyymi

        antaa papille rahansa niin korkeimman kruunun saa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Harva ymmärtää.

    • Anonyymi

      Silti ihmiset haalivat omaisuutta, minkä kerkiävät!

    • Anonyymi

      Mutta hyödyttääkö sekään, jos kärsii vaivaa ja köyhyyttä koko elämänsä ja saa vielä sielulleen vahingon?

      • Anonyymi

        Ei.
        Katkeruus saa vallan ja menettää taivaspaikan.Näin on käynyt monille vaivaa ja köyhyyttä kärsineille.


    • Anonyymi

      Älä aloittaja jauha tekopyhää paskaa muistan nuorena miehenä kun rahat oli loppu ja nälkä kurni suolissa niin että taju lähti loppuviimein .

      Kyllä nykyään kun on rahaa niin ettei tarvitse tiliä seurata sen kummemmin kuin vain korttia vinguttaa aina kun jotain haluaa tai tahtoo on elämä vähän toisenlaista .

      Köyhyydestä ja nälästä sain vahingon trauman sielulleni josta meni kauan toeta ja selvitä vauraus ei ole koskaan aiheuttanut sielulleni pienintäkään vammaa tai vahinkoa.

    • Anonyymi

      ”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
      Sananlaskut 14:12

    • Anonyymi

      jos sinulla on niin paljon rahaa , että voit ostaa kaiken niin sinusta tulee sieluton eli et ajattele 🤣 elämän tarkoitus katoaa , kun ongelmista selviää aina rahalla.

      • Anonyymi

        Mitähän elämän tarkoitusta jonkun satukirjan juttujen hokeminen ihmiselle antaa???


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe