Kotomaamme koko vuorokausi !!!!!!!

Anonyymi

Onko tosiaan niin, että kansaamme jokavuorokautinen ilmaisusivusto on oikeasti niin kansaamme perustuslain kautta hallitsevan eliitin hallussa, että ei siellä mitään poikkipuolista sanaa saa sanoa, sillä joko robotti ottaa sinulta vaikutusmahdollisuuden, tai se isolihavanörtti, joka luulee olevansa yhteiskunnallinen vaikuttaja, kun saa edes sormensa liikkeelle ja on sitä mieltä, että tässä nyt ollaan isänmaan asialla, vaikka ei edes omaa kulliaan näe, puhumattakaan, siitä kupasta, jolla on ikuinen sanomisoikeus kaikista asioista ja vain ja maihintulijoiden mielestä myönteinen, näidenkö ääliöiden varassa on SUOMALAISTEN IHMISTEN MIELIPIDE ????????

On mennyt jo aika vaikeaksi asiansa esittäminen, mutta kyllähän kotomaamme kielirikkaassa ilmaisussa synönyymeja riittää ja asiat voidaan sanoa monella tavalla, mutta onhan tämä ihan siltä joulun pimeältä puolelta,,

Onneksi olen jo Wanha, enkä tarvitse kärsiä enää KAUAN tätä PASKAAA !!!!!!!

t; Ukki

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se vain on niin, että tätäkin sivustoa sensuroidaan valtaeliitin ja sen lakeijoiden toimesta.

Minulla on vuosien kokemus asiasta, koska olen kieliaktiivi. RKP pystyi jopa lopettamaan Kielipolitiikka-palstan moneksi vodeksi. Sen kätyrit toimivat moderoijina.

Välillä kielikeskustelu lopetettiin täysin. Tosin nyt sitä vähän sallitaan. Kaikki Yhteiskunta-osion palstoja sensuroidaan, mutta tiettyjä palstoja erityisesti.

Sensuurin voi kiertää tekemällä lyhyitä avauksia. Eli jakaa laajempi kokonaisuus pieniin osiin. Olen huomannut, että sensorit eivät jaksa kauaa niitä poistella.

• Anonyymi

Suomessa ei ole enää sananvapautta. Viimeistään nykyinen hallitus ottanut sananvapauden estämisen ja ilmastohysterian lietsomisen arvoikseen jota ajetaan kaikissa tilanteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe