Kotomaamme koko vuorokausi !!!!!!!

Anonyymi

Onko tosiaan niin, että kansaamme jokavuorokautinen ilmaisusivusto on oikeasti niin kansaamme perustuslain kautta hallitsevan eliitin hallussa, että ei siellä mitään poikkipuolista sanaa saa sanoa, sillä joko robotti ottaa sinulta vaikutusmahdollisuuden, tai se isolihavanörtti, joka luulee olevansa yhteiskunnallinen vaikuttaja, kun saa edes sormensa liikkeelle ja on sitä mieltä, että tässä nyt ollaan isänmaan asialla, vaikka ei edes omaa kulliaan näe, puhumattakaan, siitä kupasta, jolla on ikuinen sanomisoikeus kaikista asioista ja vain ja maihintulijoiden mielestä myönteinen, näidenkö ääliöiden varassa on SUOMALAISTEN IHMISTEN MIELIPIDE ????????

On mennyt jo aika vaikeaksi asiansa esittäminen, mutta kyllähän kotomaamme kielirikkaassa ilmaisussa synönyymeja riittää ja asiat voidaan sanoa monella tavalla, mutta onhan tämä ihan siltä joulun pimeältä puolelta,,

Onneksi olen jo Wanha, enkä tarvitse kärsiä enää KAUAN tätä PASKAAA !!!!!!!

t; Ukki

2

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se vain on niin, että tätäkin sivustoa sensuroidaan valtaeliitin ja sen lakeijoiden toimesta.

Minulla on vuosien kokemus asiasta, koska olen kieliaktiivi. RKP pystyi jopa lopettamaan Kielipolitiikka-palstan moneksi vodeksi. Sen kätyrit toimivat moderoijina.

Välillä kielikeskustelu lopetettiin täysin. Tosin nyt sitä vähän sallitaan. Kaikki Yhteiskunta-osion palstoja sensuroidaan, mutta tiettyjä palstoja erityisesti.

Sensuurin voi kiertää tekemällä lyhyitä avauksia. Eli jakaa laajempi kokonaisuus pieniin osiin. Olen huomannut, että sensorit eivät jaksa kauaa niitä poistella.

• Anonyymi

Suomessa ei ole enää sananvapautta. Viimeistään nykyinen hallitus ottanut sananvapauden estämisen ja ilmastohysterian lietsomisen arvoikseen jota ajetaan kaikissa tilanteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3472
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      126
      1839
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      286
      1577
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      75
      1457
    5. 77
      1416
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1136
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      987
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      61
      940
    Aihe