Olen käyttänyt kyseistä lääkettä monta vuotta, laskee kyllä painetta hyvin ja nostaa pulssiakin joka on aamuisin usein alle 50. Otan lääkkeen aamulla aikaisin ja jonkin ajan kuluttu kun alkaa tehota pulssi jyskyttää ja nousee jonkin verran, mutta tulee kauhean viluinen olo ja huulet vähän sinertää, sitä kestää muutaman tunnin kunnes tasaantuu. Yhtenä yönä oli myös rytmihäiriöitä tosi paljon eli jätti lyöntejä väliin, mutta ei nopealyöntisyyttä ole koskaan ollut. Onkohan muilla vastaavanlaisia oireita tästä lääkkeestä?
Zanidip 10mg verenpainelääke
Anonyymi
3
4942
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tuli ihan helvetilliset jyskytykset ja syke oli monta tuntia pillerin jälkeen ~100 ja tykytti ja huono olo. Pyörytti ja kasvot punoitti. Piti lopettaa.
- Anonyymi
Kuinka pystyt toimittamaan normaalisti päivän puuhia jos pulssi jyskyttää noinkin kauan? Minulla jyskytys ja sellainen huumaava olo tuli kanssa, verenpaine vain nousi eikä laskenut vaikka piti. Lopetin aika nopeasti.
- Anonyymi
Atacand ollut hyvä.
Nyt Zanipid mukana ja ei tunnu hyvältä lääkkeeltä.
Kokemuksia tai vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823064
- 1962549
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362225- 301551
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251