..olueeseen ja lonkeroon kolmeksi päiväksi mutta nyt oon taas mukana menossa tosi maailmassa.. pervokki on kahlittu... voi tätä henkistä krapulaa..
liukesin taas
23
528
Vastaukset
- Doe-10
Eilen haettiin poikien kanssa 4 mäyristä..tänään vain 1 krapulakalja.
Se morkkishan tässä pahinta onkin...kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..- Maybeline
pervokki kirjoitti:
..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)
- Doe-10
pervokki kirjoitti:
..kun ei oikein olis varaakaan ryypätä.. mitä kaikkea silläkin rahalla olis saanu jotka menivät kurkusta alas..
kaks olut tölkkii löytyy mutta enpä taida niitä juoda tänään..vaikkapa saunajuomiksi..itse en uskalla edes ajatella,paljonko rahaa on mennyt esim.pelkästään nyt 2005 alussa:(Taksikyydit päälle..huh huh..anti olla..
- Doe-10
Maybeline kirjoitti:
Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)
Puhut asiaa:D
Maybeline kirjoitti:
Ei hätää pojat!Minäkin join kuulkaas kolme päivää putkeen tuossa viikko sitten ja meikäläinen on kuitenkin kunnon kotiäti,joten älkää te ottako morkkiksia moisesta! Voitaisiinko perustaa krapulaisten vertais-tuki-ryhmä-huuhaalaisille niin voisimme aina toinen toisemme nostaa likaojasta?Näin menetellen "palautumis vaihe" tapahtuisi nopeammin-pääsisimme hörppimään olutta pikaisemmin pelipaikoille-ja kohtahan ne terassitkin aukeaa.... :)
..mikäpä ettei.. en vain tiedä miten voin nostaa jonkun likaojasta kun välillä oon itsekin vajoamassa.. tai kauniimmin sanottuna liukenemassa alkoholiin.. mutta mikäpä ettei..
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Puhut asiaa:D
samaa mieltä!
siideri maistuu ja minkä mitään väliä!!!
- quistis
jo etsintäkuuluttaa;o))))
- Squall
mikä on kateissa?
- quistis
Squall kirjoitti:
mikä on kateissa?
joku kateissa???
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en ainakaan..enää.. oon palannut..
ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))
quistis kirjoitti:
ja taas seuravaan kertaan.Toiv krapula ei kauhean moraalinen:o)))))
..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..joo.. en mä täysin raitistu koskaan..mutta ehkä opin juomaan sivistyneesti tai noh rajottamaan bilepervokkii.. osaanhan sivistyneestikin juoda.. ja tämä krapula mitä harvoin koen on nyt ihan tarpeeksi kamala..
muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))
quistis kirjoitti:
muistan parin viikon takaisen omani...ei maistu vieläkään punkku:o)))
..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..juttu..se ainakin rajoittaa juomista..
kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((
quistis kirjoitti:
kovasti rajoittaakin.Meinaa laatta lentää jo viinipullon näkemisestäkin.Niin olen tullut vanhaksi ja huonoviinipäiseksi:o((((
..sit on ollutkin aika jytevä krapula..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..sit on ollutkin aika jytevä krapula..
ontto olo ja haamuna vaeltaminen kesti yli puoli viikkoa:o( Nyt olo niin sllväpäinen kuin vain mulla voi olla...Siis tosi säkenöivä ja älykäs olo;o))
- yks typy
että Pervokki on joutunut mieron tielle, kun ollut niin hiljaa. No.. Nyt on pääsiäisen aika hyvä huilia välillä :=))
Vai joko lopetit juomisen kokonaan? :=))))..nyt rauhallisesti mutta odotan kaverin synttäreitä ja varsinaista maaseuturytinää tuolla kehä kolmosen ulkopuolella..
- perskuti
Kerron vähän omasta kokemuksesta, mutta ei Sinulla varmaankaan samaa???
Olin seitsemän vuotta tietämäti noista tajuntaa laajetavista aineista.
Jouduin ensimmäiselle luokalle kansakouluun
huomasin,mua huijataan , ja niin se ALKO nostamaan päätään?
Minkä tähden ne juovat jotka eivät ole käyneet
koulua? En tiedä??? Taitaa olla aivan HuuHaata;=O)))- Doe-10
Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.
Et sillee. - surkee
Doe-10 kirjoitti:
Alkoholi ja tajuntaa laajentavat aineet ovat kaksi eri asiaa.Molemmista on kokemusta ja ensinmainittua käytän vieläkin jonkinverran.
Et sillee.onpas se niin hyvä juttu et ministeristä ja sen viinan juonnista huolimatta on vielä kunnon juttui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti39141042Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199584Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224998Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783478- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338